شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 24 تیر 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 تیر 1397 گام نیوز 2 تیر 1397 گام نیوز 3 تیر 1397 گام نیوز 4 تیر 1397 گام نیوز 5 تیر 1397 گام نیوز 6 تیر 1397 گام نیوز 7 تیر 1397 گام نیوز 8 تیر 1397 گام نیوز 9 تیر 1397 گام نیوز 10 تیر 1397 گام نیوز 11 تیر 1397 گام نیوز 12 تیر 1397 گام نیوز 13 تیر 1397 گام نیوز 14 تیر 1397 گام نیوز 15 تیر 1397 گام نیوز 16 تیر 1397 گام نیوز 17 تیر 1397 گام نیوز 18 تیر 1397 گام نیوز 19 تیر 1397 گام نیوز 20 تیر 1397 گام نیوز 21 تیر 1397 گام نیوز 22 تیر 1397 گام نیوز 23 تیر 1397 گام نیوز 24 تیر 1397 گام نیوز 25 تیر 1397 گام نیوز 26 تیر 1397 گام نیوز 27 تیر 1397 گام نیوز 28 تیر 1397 گام نیوز 29 تیر 1397 گام نیوز 30 تیر 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۹    
دبیر یازدهمین جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر گفت: در دهه کرامت 300 برنامه فرهنگی با حضور خدام رضوی در استان بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 28 هزار خانوار مددجوی استان بوشهر تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۴    
شارژ کردن باتری گوشی های مختلف همیشه یک چالش جدی برای کاربران بوده، زیرا در بسیاری از موارد شارژ این باتری ها به سرعت خالی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۴    
وعده غذایی ناهار به دلیل اهمیتی که دارد جزو 3 وعده مهم غذایی قرار گرفته است پس استفاده از مواد غذایی مناسب و البته مغذی باید مد نظر قرار بگیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۹    
رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا گفت: راننده تانکر حمل سوخت، شرکت حمل و نقل بین المللی مربوط، راننده اتوبوس و همچنین شهرداری سنندج به عنوان مقصران اصلی جان باختن 11 نفر در حادثه سنندج معرفی شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۹    
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر ایجاد بازارچه تولیدات صنایع دستی در جم گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۹    
حالا که بی دستاوردی توافق هسته ای بیش از پیش عیان شده است، دولتمردان به جای عذرخواهی و توقف اجرای برجام به هر قیمت ، همچنان به برجام اروپایی دلخوش کرده و به بزک این رویکرد خسارت بار مشغولند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در نشستی که با دعوت ایشان صورت گرفته بود، با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت دیدار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۴    
به گزارش گام نیوز مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان با تبریک فرا رسیدن خجسته ایام دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۳    
کمیته مسابقات برنامه کامل نیم فصل اول لیگ برتر هجدهم را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۰۳    
پیامم به دوستان، آشنایان و ملت شهیدپرور ایران این است که پشتیبان ولایت فقیه و امام باشید. سخنان امام را بر قلب هایتان جاری سازید و با جان و دل پیرو امام باشید؛ مواظب باشید که این منافقین...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۸    
باورش سخت است اما توان مصرف برق در سه دهک بالای درآمدی جامعه بیش از صنایع کشور است؛ با این وجود هیچ مکانیزم تنبیهی موثری برای کنترل مصرف این گروه وجود ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۸    
شعر را از دوران راهنمایی البته بعد از شهادت پدر آغاز کردم اما زمینه شعر گفتن و جوشش طبع من به کارها و رابطه ام با پدرم بازمی گردد زیرا ایشان ذاکر اهل بیت(ع) بود و شعر آیینی با صدای ایشان ثبت شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۸    
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت:نظرات در مورد تیم ملی و عملکردش در جام جهانی متفاوت است اما معتقدم ما خوب بودیم ولی شق القمر نکردیم که مردم به خاطرش به خیابان ها ریختند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۳    
24 تیرماه مصادف با سالگرد سانحه دلخراش سقوط هواپیمای توپولف حامل جودوکاران نوجوان تیم ملی در اطراف قزوین است، حادثه ای که باعث مرگ 168 سرنشین این هواپیما شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۳    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه عوارض خروج از مرز برای زیارت مستثنی شده، در نظر است که مرزنشینان نیز تا شعاع 25 کیلومتری از عوارض خروج مستثنی شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۳    
با خروج امارات از معرکه یمن به عنوان اصلی ترین شریک عربستان در اتحاد جنایت علیه مردم مظلوم یمن، عربستان هر چه بیشتر به سمت انزوا و رسوایی در برابر دولت ها و ملت های منطقه می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا از تمایل خود برای انتخاب مجدد به این سمت خبر داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۳    
مصرف ویتامین ها و مکمل ها برای سلامت بدن مفید هستند اما درصورت عدم مصرف صحیح می توانند برای بدن مضر باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
یک روزنامه اسپانیایی نوشت که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان از چند سال پیش مادرش را در حبس خانگی قرار داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلسگفت: یازده نفر از این افراد درخواست بازنشستگی داده و پاداش خود را دریافت کردند و مجددا در سال 97 اعاده به کار شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: خاموشی های خارج از برنامه اعلام شده و تغییر جدول خاموشی ها به دلیل حوادث و اتفاقات غیرقابل پیش بینی در تولید برق و شبکه توزیع است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۳    
جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اعلام کردند: بازرسی محرمانه و به دور از چشم دانشگاهیان آژانس انرژی اتمی از دانشگاه علم و صنعت، شأنیت و قداست دانشگاه را به تاراج برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۳    
اولین هواپیمایی بودم که پس از آغاز رسمی جنگ از مرز رد می شدم. به جرأت بگویم هیچ ترسی نداشتم، خیلی امیدوار بودم که عملیات با موفقیت انجام شود، بلافاصله بعد از عبور از مرز با پدافند عراقی ها مواجه شدیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۳    
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای ضمن رد خبر یکی از روزنامه ها درباره رقم قرارداد سروش رفیعی، این حرکت را اقدامی در جهت فریب افکار عمومی و ایجاد اشکال و دو دستگی در کار پرسپولیس خواند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۳    
رییس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه اداره شهرها متکی به هوشمندسازی است، گفت: با هوشمندسازی شهری همه ابعاد به خصوص حوزه سلامت از قابلیت هوشمندسازی بهره مند می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۳    
باندی که به سرکردگی یک شرور سابقه دار و با جاسازی موادمخدر در چرخ دنده صنعتی، قصد ترانزیت موادمخدر به خارج از کشور را داشت توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ منهدم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۸    
عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان مجلس با اشاره به اینکه در کلانشهر تهران بیشترین زنان سرپرست خانوار وجود دارد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۸    
ایندیا تایمز در باره پرواز بمبئی _تهران نوشت، خلبان این هواپیما با شرایط آب و هوایی که دیگر خلبانان مشکلی نداشتند نتوانست به زمین بنشیند و پس از چرخش های طولانی در آسمان بمبئی به زاهدان تغییر مسیر ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۳    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جریان رونمایی از کتاب شرح حال افکار و مبارزات مرحوم حاج سید تقی خاموشی به ذکر خاطره ای از رهبر انقلاب در خصوص مراسم ازدواج فرزندشان پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از پیدا شدن جسد کوهنورد جوانی که پنج روز قبل مفقود شده بود، در کوه های بیرمی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه استان و امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه پهلوانان جنگ ما شهدای تخریب چی بودند، گفت: شهدای تخریب چی، شهدای بی سنگر هشت سال دفاع مقدس بودند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۹    
در رقابت های جام جهانی 2018 داوران و کمک داوران از کشورهای مختلف بازی ها را سوت زده اند. این داوران بر اساس پست های خود در زمین و تعداد بازی هایی که در آن حضور داشته اند،حقوق دریافت می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۹    
آنچه می خوانید، یادداشت هایی از تعدادی از زنان و دختران ایران زمین است که در بستر فرهنگی کشور حضور دارند و از جایگاه و خواسته های زن امروز می گویند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۹    
آی دی کارت مهاجم تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 سر از یک سایت خرده فروشی روسیه درآورد!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۴    
مقامات غربی اعلام کردند که آمریکا با عدم پذیرش درخواست سه کشور اروپایی جهت تداوم فعالیت شرکت هایشان در ایران، تاکید کرده که تحریم ها را برای وارد آوردن فشار بی سابقه به ایران حفظ می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۴    
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی در سال 96 حاکی از آن است که در این مدت بیش 657 هزار و 132 تن انواع فندک جیبی گازی قابل پرکردن و غیر قابل پر کردن و اجزا و قطعات فندک از 12 کشور جهان وارد شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۴    
فعالان فلسطینی برای اعلام همبستگی با نوارغزه که اخیرا هدف حملات صهیونیستها قرار گرفته است، فراخوانِ برگزاری تظاهرات در حیفا صادر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۹    
حضرت رسول خدا صلی الله علیه و آله در کلامی گران بها شرایط دخترانی که می توانند پوشش و سپر پدر در برابر آتش دوزخ باشند را بیان فرموده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۹    
نخست وزیر عراق شنبه شب از اتخاذ تدابیری برای حل مشکلات شهرهای جنوبی و فروکش کردن نارضایتی ها در این منطقه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۹    
نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دولت نیاز به ترمیم دارد گفت: امروز برخی وزرا خسته اند و نوآوری ندارند؛ بنابراین باید جای خود را به افراد پرتلاش و با کارنامه موفق در زمینه مقابله با تحریم ها بدهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۹    
آنطور که مدیران ارشد وزارت بهداشت عنوان می کنند، قرار نیست با نوسانات نرخ ارز، قیمت تجهیزات پزشکی تغییر کند. زیرا، این تجهیزات با ارز 4200 تومانی وارد می شود، اما واقعیت بازار اینگونه نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۴    
اینستاگرام ویژگی جدیدی به استوری افزود که کاربران می توانند سوال های خود را مطرح کنند اما همین ویژگی دردسرهایی نیز آفرید!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۹    
به گزارش گام نیوز حجت الاسلام خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و جلال شجاعت رییس بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر و یلدا دارابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به مناسبت هفته ی تامین اجتماعی ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۹    
ارتش رژیم صهیونیستی با ارائه آمار جدیدی از تبادل آتش روز شنبه با گروه های مقاومت، اذعان کرد فقط در چند ساعت بیش از 170 راکت و موشک به شهرک های صهیونیست نشین شلیک شد که گنبد آهنین توانست تنها 30 راکت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۴    
ح.ه به دلیل بدهی 1000 میلیارد تومانی به بانک سرمایه توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت و مدت سه هفته است که در زندان اوین به سر می برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۹    
بعضی از برنامه های رایجی که شما روی تلفن همراهتان نصب می کنید این قابلیت را دارند که از فعالیت های شما در تلفن همراهتان اسکرین شات گرفته و آن ها را برای شرکت یا فرد سومی ارسال کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۴    
اصلاحات شعار به عقب باز نمی گردیم را برای تخریب دولت دهم و برای ترساندن مردم جهت رای دهی به حسن روحانی مطرح کرد، اما عاقبت این شعار چه شد؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۹    
عبدالعلی زاده وزیر مسکن و شهرسازی دولت اصلاحات با بیان اینکه حسن روحانی اصلاح طلب نیست اما اصلاح طلبان از دولت او حمایت کردند، گفت: بهتر است دولت روحانی استعفا دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۰:۲۸    
گام نیوز: سوالی که در ذهن همه متصور بوده و هست این است که آیا این شرکت یا شرکتهای موجود در استان توان و وقت پرورش و استعدادیابی حداقل یک نیروی متخصص بومی کارآمد جهت انتصاب و تصدی پست مدیریت و معاونین ...