یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۸May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 12 تیر 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 تیر 1397 گام نیوز 2 تیر 1397 گام نیوز 3 تیر 1397 گام نیوز 4 تیر 1397 گام نیوز 5 تیر 1397 گام نیوز 6 تیر 1397 گام نیوز 7 تیر 1397 گام نیوز 8 تیر 1397 گام نیوز 9 تیر 1397 گام نیوز 10 تیر 1397 گام نیوز 11 تیر 1397 گام نیوز 12 تیر 1397 گام نیوز 13 تیر 1397 گام نیوز 14 تیر 1397 گام نیوز 15 تیر 1397 گام نیوز 16 تیر 1397 گام نیوز 17 تیر 1397 گام نیوز 18 تیر 1397 گام نیوز 19 تیر 1397 گام نیوز 20 تیر 1397 گام نیوز 21 تیر 1397 گام نیوز 22 تیر 1397 گام نیوز 23 تیر 1397 گام نیوز 24 تیر 1397 گام نیوز 25 تیر 1397 گام نیوز 26 تیر 1397 گام نیوز 27 تیر 1397 گام نیوز 28 تیر 1397 گام نیوز 29 تیر 1397 گام نیوز 30 تیر 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۲    
قزوین-ایرنا-ضرورت توسعه دوچرخه سواری به عنوان ورزشی مفرح، کم هزینه و سودمند در جهت ارتقای نشاط و تندرستی شهروندان ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۲    
به نظر من مقصر اصلی این موضوع وزارت صنعت، معدن و تجارت است. این وزارتخانه نتوانست مدیریت درستی در حوزه ارز داشته باشد تا منابع کشور به شکل بهینه هزینه شود ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۲    
فعال رسانه ای اصولگرایان می گوید اینکه بگویم اصولگرایان صدا و سیما را هدایت می کنند قطعا توهین به اصولگرایان است چون این ملغمه که در آن جا می بینیم مدیریت اصولگرایان نیست ...
نی نی بان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۲    
الان به مدت 9ماه هستش که از قرص ضد بارداری ال دی استفاده میکنم این ماه بسته قرص کامل تموم شد فرداش یک رابطه داشتم
خرداد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۲    
خرداد: در مراسم سخنرانی وزیر اطلاعات در شورای اداری لرستان رنگ های پرچم ایران برعکس حک شده است.
نی نی بان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۲    
دکتر شهناز اصغری جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۲    
شرکت توزیع نیروی برق تهران در پی خاموشی های مکرر و افزایش درجه حرارت، اطلاعیه ای را مبنی بر برنامه زمانبندی قطعی برق در مناطق مختلف شهر منتشر کرد.
تابناک باتو   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از غرق شدن دو برادر در کانال آب کشاورزی در روستای یوسف آباد این شهرستان خبر داد. ...
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
نیمار خواهان حضور سوارز در پاری سن ژرمن شد. بر اساس اعلام سایت Le10 Sport نیمار قصد ترک پاریس را ندارد و در حال حاضر نیز ...
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
ورزش 11 - همانطور که پیشتر در ورزش 11 خواندید، ماریو بالوتلی مهاجم جنجالی فوتبال ایتالیا علیرغم سپری کردن یک فصل خوب در تیم المپیک نیس فرانسه تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
ورزش 11 - بنجامین پاوارد مدافع جوان تیم ملی فرانسه که بازی های درخشانی در جام جهانی انجام داده است.
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
شرکت های امروزی تنها در بازارهای قدیمی کالا و سرمایه با یکدیگر رقابت نمی کنند، بلکه برای شرح اهداف خود و جلب نظر مصرف کنندگان، باید در بازار رقابتی دیگری نیز پیروز شوند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
سینما های استان چهارمحال و بختیاری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.
مردم نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
مردم نیوز : خوزه لوئیس سییرا سرمربی 49ساله شیلیایی فصل قبل الانحاد عزبستان که علی رغم نتایج بسیار ضعیف در لیگ این کشور ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
استاندار خراسان رضوی گفت : تداوم مسیر شهدا امروز در خدمت بی منت و صادقانه به مردم و تلاش در جهت توسعه و آبادانی کشور و حفظ استقلال و امنیت این سرزمین است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
حجت الاسلام حسن امیری به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور با اشاره به اینکه استان کرمان در بحث آمایش سرزمین، توانایی خاصی در بخش جوانان و نوجووانان دارد، تأکید کرد: کسانی که قرار است در هیئت فعالیت کنند باید به بخش جوانان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به واسطه امضای تفاهم نامه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 50 هزار فرصت اشتغال ویژه دانش آموختگان دانشگاهی که تمام رشته ها را در بر می گیرد ...
حوزه   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی اسفند ماه 1396 در دیدار وزیر اوقاف و جمعی از علمای سوریه گفتند: امیدواریم همگی آن روزی را ببینیم که شما در قدس نماز جماعت می خوانید.
تیک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۱    
اوپو از جمله شرکت های چینی است که این روزها به خاطر معرفی موبایل هایی نظیر فایند اکس حسابی خبرساز شده و نامش را بر سر زبان ها انداخته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۰    
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد: در پی اقدام آمریکا در اعمال تعرفه گمرکی بر واردات 34 میلیارد دلار کالا از چین، پکن شکایت جدیدی را علیه آمریکا در سازمان تجارت جهانی مطرح کرده است.
تیتر20   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۰    
شرکت خطوط هوایی KLM هلند اعلام کرد: به دلیل منفی شدن چشم انداز مالی در خطوط هوایی با مبدا یا مقصد تهران در پی خروج آمریکا از برجام، پروازهای این شرکت به تهران را متوقف می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
وداع تلخ و زودهنگام برزیل از جام جهانی 2018 در ایران هم قربانی گرفت تا جامعه پزشکی ایران عزادار شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان اینکه یزد بهشت انرژی خورشیدی است، گفت: آمادگی لازم برای هرگونه سرمایه گذاری در حوزه انرژی خورشیدی در یزد وجود دارد.
تیتر20   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۰    
دما و رطوبت ناشی از آب داغ می تواند به از بین رفتن نوشته های روی بسته بندی داروها منجر شده و حتی انقضای هرچه سریع تر آنها را موجب شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- شبه رسانه بی بی سی فارسی به کرات ثابت کرده است که علاقه وافری به تروریست های دستگیر و محاکمه شده در ایران دارد ...
ورزش 3   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۰    
ویدا، مدافع تیم ملی کرواسی ممکن است دیدار برابر تیم ملی انگلیس را از دست بدهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
اکوفارس: نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور اوکراین توضیح داد، منظور "دونالد ترامپ" این نبود که ایالات متحده قصد دارد شبه جزیره کریمه را بعنوان خاک روسیه به رسمیت بشناسد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: گپ و شکاف توسعه ای در استان هایی همچون کردستان نباید فقط دغدغه مردم و مدیران محلی باشد بلکه باید به دغدغه ملی تبدیل شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
امروز سالروز پیروزی آلمان مقابل برزیل با نتیجه 7 بر یک در جام جهانی 2014 است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
اکوفارس: وزیر خارجه آمریکا به بیانیه اخیر وزارت خارجه کره شمالی که پس از دیدار اخیر وی با مقام های پیونگ یانگ صادر شده، واکنش نشان داده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
استاندار البرز از میز خدمت برخی از دستگاه های اجرایی استان و روند خدمات دهی آنها به مراجعان، به صورت سرزده بازدید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
اکوفارس: فرزند یکی از مفتی های سرشناس سعودی از بدرفتاری با پدرش در زندان های سعودی در دوره زمامداری محمد بن سلمان ولیعهد این کشور خبر داد.
با اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
رب گوجه فرنگی 800 گرمی سحر در بازار با قیمت 5 هزار و 600 تومان به فروش می رسد
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در سال حمایت از کالای ایرانی با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات باز هم مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.
نی نی بان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
مدت 9ماه از قرص ال دی استفاده کردم و به خاطر تاخیر در پریودم به جای اینکه بعد از هفت روز بسته بعدی رو شروع کنم ده روز بعدش شروع کردم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۹    
قتصاد ایران طی 50سال اخیر کمترین میزان وارداتش متعلق به دوران تثبیت نرخ ارز است. اما بیشترین میزان واردات که نماد تشدید وابستگی های ایران به دنیای خارج است دقیقا به دوره یی تعلق دارد که افزایش چشمگیر ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۸    
قزوین-ایرنا-ضرورت توسعه دوچرخه سواری به عنوان ورزشی مفرح، کم هزینه و سودمند در جهت ارتقای نشاط و تندرستی شهروندان ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۸    
کرمان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: 50 راس حیوان وحشی از جمله کل، بز، قوچ و میش ظرف چند روز گذشته در پارک ملی خبر به دلیل ابتلا به بیماری طاعون نشخوارکنندگان (ppr) تلف شدند .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۸    
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد از برگزاری هشتمین اجتماع عظیم صادقیون در مشهد برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۸    
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی را درباره استفاده از تبلتی که با برچسب اموال دانشگاه آزاد اسلامی در اختیارش است، ارائه کرد.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
انتخاب : قاسم عز الدین در المیادین نوشت: جنگ اقتصادی که دولت امریکا علیه ایران به راه انداخته، با هدف تخریب اقتصادی و اجتماعی آن ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
ایسنا : خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی امروز (یکشنبه) گزارش داد، مقامات عالی رتبه حکومت کره شمالی به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد درگذشت "کیم ایل سونگ" بنیانگذار حکومت این کشور و پدر بزرگ رهبر فعلی این ...
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان در گفت وگو با یکی از نشریات این کشور با انتقاد از دیدار سفیر جنجالی آمریکا در آلمان با روسای شرکت های خودروسازی آلمانی، گفت که وی باید متوجه وظایف خود باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
داماد خانواده آزمون، ضمن تایید خبر تصادف سردار آزمون گفت که حادثه جزئی بوده و فقط چند خراش جزئی در صورت سردار ایجاد شده است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
تسنیم : نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ضد ایرانی مدعی شد که ارتش این کشور استقرار نظامی ایران در هیچ ناحیه ای از سوریه را تحمل نخواهد کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
علیرغم سیاست های تجاری دونالد ترامپ، واردات خودرو از ژاپن هم رکورد زده و با رشدی 9 درصدی در 6 ماهه نخست سال 2018 به بیش از 1 میلیون دستگاه رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی نهاوند با اشاره به قطعی آب از روز گذشته در روستای گنبد کبود از توابع بخش زرین دشت نهاوند از احتمال قطعی آب طی روزهای آینده در روستای گنبد کبود نهاوند خبر داد.
تابا نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های اجرایی برطرف کردن مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان اندیمشک را به عنوان یک اولویت مورد توجه خود قرار دهند. ...
بورس24   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت قند شهد خوی خبر از تعدیل مثبت و افزایش سود خود داد که از مهمترین علت تغییرeps از 838ریال به 1034 ریال حذف سهمیه قند و تفاله پیمانکاران جهت سال زراعی 1396 میب اشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
سه مرد مشکوک که با پراید خود قصد ناامن کردن پایتخت را داشتند به دام پلیس افتادند.
شهدای ایران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۷    
به گزارش شهدای ایران به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، یک منبع دیپلماتیک آگاه اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به روسیه در اظهاراتی در کابینه این رژیم گفت ...
وانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
برزیل از جام جهانی حذف شد اما بازیکنانش همچنان حامی از تیته حمایت می کنند.
وانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
رئیس باشگاه رئال برای درآمد حاصل از فروش فوق ستاره خودشان به یوونتوس برنامه ریزی کرده است.
صدای ایران   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
در حالی که برخی اخبار غیر رسمی درباره استعفای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری منتشر شده به نظر می رسد چنین اخباری مانند اخبار پیشین شایعه بوده و به قصد تضعیف دولت منتشر می شود. ...
وانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
مغز متفکر کرواسی در جام جهانی روسیه، باور ندارد انتقال ابرستاره پرتغالی رئال مادرید به عضویت یوونتوس درآید.
وانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
تراکتورسازی در دومین بازی دوستانه فردا به مصاف تیم گینجلر بیرلیقی ترکیه می رود .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
وزیر دارایی فرانسه هشدار داد: جنگ تجاری در برابر آمریکا هم اکنون شروع شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
وزیر کشور گفت: یکی از شرایط اداره کشور در زمان تحریم استقلال بیشتر استانهاست که بدین منظور از سوی دولت 127 اختیار به استانداران تفویض شده است.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که تا انجام تعهد کامل خلع سلاح هسته ای تحریم ها در مورد کره شمالی پابرجا خواهد ماند.
شهید نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
شهیدخبر: دولت آمریکا در تلاش برای تدارک صحنه ای در جنوب سوریه متناسب با تمایل اعلام شده از سوی دونالد ترامپ برای عقب نشینی نیروهای آمریکایی از کشور پیش از ماه اکتبر و محقق ساختن پیروزی داخلی در ...
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، فرارسیدن هفته تامین اجتماعی را به ملت بزرگ ایران به ویژه بیمه شدگان ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری نسبت به سرقت تصاویر شخصی کاربران توسط پیام رسان برخی گوشی های سامسونگ هشدار داد و از کاربران خواست دسترسی به حافظه گوشی را غیرفعال کنند.
برترین ها   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
ورزش سه: یک روز بعد از بازی با اینترزاپریشیچ، سرخپوشان امروز رو در روی نماینده اسلوونی قرار خواهند گرفت. تیمی با نام کامل نوگومتنی کلاب آلومینیج. ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
اکوفارس: رسانه های سوری از آزادسازی چندین منطقه دیگر در درعا از لوث گروه های تروریستی خبر دادند.
نی نی بان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۶    
من به علت کیست و تنبلی تخمدان و به هم ریختن پریود دکتر واسم قرص اتیسترون نوشته.
روزنامه گل   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
ستاره تیم ملی برزیل و عضو باشگاه پاری سن ژرمن حذف از جام جهانی 2018 روسیه را بدترین لحظه زندگی خود توصیف کرد.
روزنامه گل   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
دروازه بان بلژیک یکپارچگی بازیکنان تیم ملی کشورش را از جمله عوامل موفقیت در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه می داند.
کیمیا نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
یکی از کارآفرینان برتر در حوزه پارچه بافی سنتی ابریشم در منطقه جرگلان در شهرستان راز و جرگلان گفت: قیمت زیاد نخ ابریشم، مشکل امسال پارچه بافان جرگلان است. ...
خزر خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ساری گفت: طی خرداد ماه سال جاری آتش نشان به 351 حادثه اعزام شدند و 65 نفر از شهروندان از حوادث نجات یافتند.
خبرگزاری پلیس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
گروه استان ها – مازندران – یک انبار دپوی داروهای خارجی و تاریخ گذشته قاچاق در یک واحد مسکونی به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان "بابل " کشف شد.
خزر خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در سه ماهه ابتدایی سال، 377 فقره پرونده قاچاق به تعزیرات حکومتی ارسال و متخلفان به حدود 5 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
کیمیا نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
ائتلاف ضد داعش اعلام کرد، نیروهای این ائتلاف تا پایان روند سیاسی سوریه در این کشور می مانند. به گزارش کیمیانیوز، به نقل از خبرگزاری آلمان، جیمز جرارد ...
خزر خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
انفجار گاز سبب سوختگی دختر 17 ساله در روستای باغدشت بابل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۵    
در حالیکه مدت زمان کوتاهی از طرح موضوع بی فرجام توقف ارائه خدمات USSD می گذرد، ظاهرا تصمیمات جدید بانکی بار دیگر در انتظار اپراتورهای تلفن همراه است.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۴    
مهر : گفتگوی متفاوت با سعید عزت اللهی در برنامه جدید رامبد جوان
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
اصفهان - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فولامبارکه سپاهان اصفهان گفت: رضا فتاحی به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
اهواز - ایرنا- شهرداری اهواز با سه شرکت چینی، فرانسوی و ایتالیایی تفاهم نامه هایی برای ساخت مجتمع های تجاری ، شهربازی، ساخت پل، توسعه مترو و پارک آبی امضا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
تصادفات جاده ای یکی از دلایل عمده مرگ و میر در جهان است. هر چند از دهه 1960 و اوایل دهه 1970 به بعد، کارخانه های خودروسازی گام های بلندی برای کاهش تلفات جاده ای برداشته اند اما نمونه های برجسته ای از ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از راه اندازی کارگاه مرمتی مجموعه وکیل بم خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
وزیر کشور بریتانیا برای اطمینان دادن به مردم این کشور درباره وجود امنیت، از شهر هایی که مسمومیت با عامل اعصاب در آنها رخ داده است، بازدید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
کمیته ملی المپیک دیروز در اقدامی ارزشمند از اوشین ساهاکیان بازیکن بسکتبال که در بازی ایران و قزاقستان از تیم ملی خداحافظی کرد تقدیر به عمل آورد.
خرداد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
خرداد:اتحادیه اروپا در بیانیه ای با تشریح مسائل مطرح شده در نشست اخیر کمیسیون مشترک برجام، تلاش برای تداوم صادرات نفت و گاز ایران را از جمله اولویت های طرف های توافق هسته ای برای حفظ این توافق دانسته ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با توجه به مشکلات ناشی از ورود و استفاده غیر اصولی از کودهای مرغی فله ای لازم است از ورود این محموله ها به شهرستان جلوگیری شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت: طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه ابوذر داوریان، رییس دادگاه عمومی شهرستان فهرج، به سمت رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد منصوب شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
در حالی که رئال مادرید خود را برای زندگی بدون کریستیانو رونالدو آماده می کند، فوق ستاره پرتغالی پیشنهاد 200 میلیون یورویی یک باشگاه سوپر لیگ چین را رد کرد.
خرداد نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
خرداد: هنگامی که فیلم اعترافات دختری که رقصش منتشر شده را پخش نمودند چرا فکر نکردند این اعتراف صداوسیما علیه خودش است، چون رفتار آن دختر چیز پنهانی نداشت. ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک فعال رسانه ای در توییتر تصویری از محسن هاشمی که با آی پد در جلسه شورای شهر عکاسی می کند را به اشتراک گذاشت و نوشت:
ایران اکونومیست   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
مالیات از منابع مهم دولت به شمار می رود و ثبات و تداوم وصول مالیات، موجب ثبات در برنامه ریزی دولت برای ارایه خدمات مورد نیاز کشور در زمینه های گوناگون می شود.
برترین ها   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
ورزش سه: چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو در یکی از سواحل ایتالیا در نزدیکی شهر کیه تی، توسط شخصی که دارای سلاح سرد بود تهدید شد. ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
رییس جدید روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
اکوفارس: در حالی که دریای سرخ میزبان پایگاههای متعدد نظامی است این سوال پیش می یابد که دلیل رقابت طرف های منطقه ای و بین المللی برای ایجاد پایگاه در این منطقه چیست؟
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۳    
شبح نقدینگی بر اقتصاد کشور سایه انداخته و احتمال تحرک آن، نگرانی از بروز یک ابرتورم را به وجود آورده است ...