چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 20 تیر 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 تیر 1397 گام نیوز 2 تیر 1397 گام نیوز 3 تیر 1397 گام نیوز 4 تیر 1397 گام نیوز 5 تیر 1397 گام نیوز 6 تیر 1397 گام نیوز 7 تیر 1397 گام نیوز 8 تیر 1397 گام نیوز 9 تیر 1397 گام نیوز 10 تیر 1397 گام نیوز 11 تیر 1397 گام نیوز 12 تیر 1397 گام نیوز 13 تیر 1397 گام نیوز 14 تیر 1397 گام نیوز 15 تیر 1397 گام نیوز 16 تیر 1397 گام نیوز 17 تیر 1397 گام نیوز 18 تیر 1397 گام نیوز 19 تیر 1397 گام نیوز 20 تیر 1397 گام نیوز 21 تیر 1397 گام نیوز 22 تیر 1397 گام نیوز 23 تیر 1397 گام نیوز 24 تیر 1397 گام نیوز 25 تیر 1397 گام نیوز 26 تیر 1397 گام نیوز 27 تیر 1397 گام نیوز 28 تیر 1397 گام نیوز 29 تیر 1397 گام نیوز 30 تیر 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۸    
گام نیوز: این دانشگاه که در اوایل دهه 70 ایجاد شده، با حدود هفت هزار دانشجو در 29 رشته کارشناسی، 48 رشته کارشناسی ارشد و 13 رشته دکترا فعال می باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۱۰    
هفته گذشته قرار بود طرح سامانه " ثبت قراردادهای کار و ثبت دادخواست" به صورت رسمی آغاز به کار کند، اما باز هم این موضوع عملیاتی نشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۰    
استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در اجرای طرح های بافت های فرسوده استان گفت: دستگاه های اجرایی استان موظف هستند 30 درصد اعتبارات عمرانی را به احیاء و عمران بافت های ناکارآمد و فرسوده استان تخصیص دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۰    
برادر روح الله داداشی و برادر قاتلش 7 سال پس از وقوع جنایت توضیحاتی را در خصوص این حادثه بیان کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۵    
بسیاری از افراد معتقدند ریشه بیماری هایشان در تنش های عصبی و استرس هایی است که به دلایل مختلف طی زندگی با آن دست و پنجه نرم می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۰    
یک داروساز گفت: باید در لیست محتویات هر دارو به دنبال کلمه سدیم (sodium) یا سودا (soda) بگردیم و مقدار آن را یادداشت کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۰    
جواد کلاته یکی از پژوهشگران کتاب روایتی از زندگی و زمانه آیت الله سیدمحمدحسینی بهشتی به بیان توضیحاتی درباره چگونگی استخراج و تولید اطلاعات مورد نیاز برای تهیه این کتاب پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۰    
با رسیدن فصل گرما بسیاری افراد روش ها و تلاش های بسیاری را برای فرار از افزایش دما به کار می گیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۵    
امینی از کارشناسان اقتصادی گفت: این سازمان باید مرکز سیاستگذاری اقتصادی باشد و به رئیس جمهور هشدار دهد و خطرها را گزارش کند اما چون رئیس این سازمان سخنگوی دولت هم است آمار گل و بلبل شنیده می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۵    
زندگی ساده فرزندان رهبر انقلاب بارها نقل محافل رسانه ای بوده است؛ حضور در اماکن عمومی و راهپیمایی ها به ساده ترین شکل ممکن ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ملی بازآفرینی شهری در بافت های فرسوده گفت: 26 هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده استان بوشهر در مدت 10 سال نوسازی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۰    
فرماندار دشتی با تاکید بر توسعه طرح های اشتغال زایی در روستاهای دشتی گفت: این مناطق از ظرفیت های مهمی در عرصه کشاورزی و صنایع دستی برخوردار است به گونه ای که رشته های اشتغال زایی گبه ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۵    
رئیس هیئت فوتبال جم گفت: با توجه به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در اوایل مرداد ماه، نواقصات ورزشگاه تختی جم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر رفع می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۵    
گام نیوز : در دیدار رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با استاندار بوشهر مقرر شد ضمن توسعه همکاری، هماهنگی لازم برای برگزاری رزمایش هسته ای در سال جاری با محوریت حفاظت از مردم انجام گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۰    
مفقود شدن جنازه شهدا در بعضی از عملیات ها امری طبیعی بود. اما سابقه نداشت پیکر شهیدی در یکی از بیمارستان های پایتخت مفقود شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۵    
به گزارش گام نیوز خسروانی مدیرکل تامین اجتماعی استان به همراه دکتر شجاعت رییس بیمارستان سلمان فارسی از بیماران عیادت و از پروژه های در حال انجام دیدن کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۰    
مدیرعامل هواپیمایی آسمان از سمت خود در این ایرلاین استعفا کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۵    
علی اصغر موقعی پور امام جماعت یکی از روستاهای قم است که به مطالبات رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی لبیک گفته و با راه اندازی گلخانه ای به تولید محصولات گلخانه ای می پردازد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۵    
هواداران فوتبال 20 تیر 1376 را فراموش نخواهند کرد؛ روزی که کل استادیوم آزادی به احترام فرشاد آقای گل ایستادند و او را تشویق کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۵    
محمدباقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری، چند خطی درباره حرکت جهادی یک طلبه و همسر معلمش نوشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۵    
تصویری از آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را در حیاط منزل پدری شان در شهر مشهد می بینید. این عکس را صفحه اینستاگرام Khamenei.ir ایشان منتشر کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۰    
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از کادرفنی این تیم تقدیر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۰    
دادستانی آلمان در ادامه سناریوی ساختگی اتهامات ادعایی خود علیه دیپلمات ایرانی را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۰    
مجری پشت تریبون می گوید که محمدصادق حسنی 20 بیلبورد تبلیغاتی را به مناسبت تولد بهاره افشاری به او هدیه داده است. برآورد سرانگشتی این هدیه آقای حسنی سر به فلک نمی کشد اما دست کم 6 میلیارد تومان است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۰    
مدیران استقلال طی پیامی به ملی پوشان خود اعلام کرده اند که هر چه سریع تر به اردوی تیم در ترکیه اضافه شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۰    
به گزارش گام نیوز دانشگاه پیام نور برازجان به مناسبت فرا رسیدن روز عفاف و حجاب بیانیه ای را صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۰    
به گزارش گام نیوز بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت فرا رسیدن روز عفاف و حجاب بیانیه ای را صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۵    
کنگانی عنوان کرد: این افتخار را داریم که از 20 نفر سهمیه کانون وکلای استان بوشهر 20 نفر آن از علم آموزان دادآفرین بودند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۰    
امیر کمالوند مدیر موسسه مشاهیر مهر دادآفرین از وجود بالغ بر 70 هزار متقاضی دریافت وکالت در کشور خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۵    
مدیر بنیاد مسکن شهرستان گناوه گفت: در سال گذشته بیش از 143 هزار متر مربع با استفاده از قیر رایگان در 16 روستا آسفالت کشی صورت گرفته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۵    
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: برخورد قاطع با زمین خواران و متعرضان به بیت المال انجام می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: جوجه آوری پرستوهای دریایی کاکلی در جزیره ام الگرم افزایش یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۰    
مراسم روز ادبیات کودک و نوجوان در گناوه با مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۰    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: همایش بزرگداشت امامزادگان در استان بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۵    
ثبت نام انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 1397 دانشگاه آزاد تا ساعت 24 روز پنج شنبه 28 تیر تمدید شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۵    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل به هم زمانی سفرش به روسیه با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور واکنش نشان داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۵    
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با مجله AFC به بیان زندگی فوتبالی خود در دوران نوجوانی پرداخت و در خصوص جام جهانی و جام ملت های آسیا سخن گفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۰    
مسئول روابط عمومی کل سپاه پیوند وثیق سپاه و مردم برای پاسخ به نیازهای مردم و کمک به دولت در این راستا را از جمله راهبردهای جدی و فراموشی ناپذیر سپاه توصیف و تصریح کرد ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: از زمان آغاز ذخیره سازی میگو در اراضی ساحلی تاکنون، یک میلیارد بچه میگو در استخرهای پرورشی ذخیره سازی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۵    
دمای هوا شهر برازجان در 24 ساعت گذشته به 52 درجه سانتیگراد رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
پس از انتخاب عکاسان برتر دهمین نمایشگاه سالیانه دوربین دات نت 9 عکاس بوشهری هر کدام با یک اثر در این نمایشگاه حضور دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
نخستین مرحله تمرینات تیم ملی فوتبال هفت نفره از 21 تا 26 تیرماه برگزار می شود که بوشهر نیز با 5 بازیکن و یک مربی در این اردو حضور دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: از پارسال تا کنون 12 هزار و 500 جلد کتاب در استان بوشهر توزیع شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی شرکت ملی پخش گفت: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد، تانکر ترانزیتی حمل کننده سوخت از مبدا عراق به سمت بندرامام در حرکت بود که حادثه تصادف رخ داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۰    
برنامه هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۵    
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سرعت وزش باد در منطقه سیستان به 97 کیلومتر برساعت رسید و میزان ذرات معلق در هوای سیستان به 7.5 برابر حالت ناسالم و دو برابر حالت خطرناک رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۵    
بخشدار بردخون از توسعه زیرساخت های آموزشی در بردخون خبر داد و گفت: ساختمان مدرسه امیر کبیر بردخون تا هفته دولت راه اندازی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۵    
رئیس دادگستری شهرستان کنگان گفت: امکانات درمانی و پزشکان متخصص در بیمارستان کنگان افزایش یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با جذب نیروی جدید، بخشی از کمبود نیرو در منابع طبیعی استان بوشهر جبران می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۰    
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: 888 میلیارد تومان هزینه کرد بیمه و درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در سال گذشته بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۵    
بخشدار آبدان گفت: اصلاح الگوی کشت برای مدیریت بحران آب در آبدان ضروری است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل شرکت توتال گفت: توتال به دلیل خروج از طرح توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس 40 میلیون دلار متضرر شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۵    
دولت پاکستان بار دیگر با طرح آمریکایی- سعودی- صهیونیستی برای تشکیل اتاق عملیات فرماندهی فعالیت های شورشی ضد ایران در مرزهای بلوچستان خود مخالفت کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۵    
براساس تازه ترین گزارش سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) برای رتبه بندی کشورها در شاخص جهانی نوآوری، جمهوری اسلامی ایران در سال جدید میلادی، جهش 10 پله ای داشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۵    
امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی ایران به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده بود که حاضر است در قبال مبلغ 4.5 میلیارد تومان در این باشگاه بماند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۵    
متخصص قلب و عروق گفت: دیابت احتمال بروز بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۰    
انگلیس و کرواسی در دیداری بسیار حساس برای تعیین یک پای فینال جام جهانی برابر هم به میدان خواهند رفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد، ارتش این رژیم برای هرگونه اقدام نظامی در نوار غزه آماده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرح پیشنهادی اصلاح قانون کارت های بازرگانی که به امضای وزیر صنعت رسیده گفت: در اصلاحیه اخیر به جای حل مشکل به مشکلات اضافه شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۰    
سری جدید برنامه عصر به تهیه کنندگی و اجرای نادر طالب زاده از این هفته روی آنتن شبکه افق می رود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۰    
در درگیری مرزبانان غیور ناجا با افراد گروهک تروریستی، یکی از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۵    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برخی ها با صحبت هایی که مطرح می کنند می خواهند هواداران این تیم را فریب دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۰    
حدود 20 دقیقه بامداد امروز یک تانکر سوخت با یک دستگاه اتوبوس تعاونی دیدار سیر سنندج برخورد کرد که عده ای با هویت معلوم تلاش داشتند تا با سوءاستفاده از احساس مردم حاشیه سازی نمایند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۵    
امام باقر علیه السلام در کلامی ارزشمند نام گروه ها و اقوامی که به واسطه تقوا نجات یافتند و خداوند حوادث تلخ را از آنها دور و مشکلاتشان را برطرف کرده است را بیان فرموده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۵    
واکنش امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه بعد از گل به #بلژیک در استادیوم سنت پترزبورگ
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۰    
همچون حضرت فاطمه زهراء(س) مدت 11 سال اثری از مزار او نبود و پیکر او بر روی خاک های گرم بیابان باقیمانده و گمنام بود، لیکن مطمئناً در این ایام حضرت زهرا(س) بر بالینش آمده و برایش مادری کرده بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۰    
با پیروزی فرانسه مقابل بلژیک، چهره اولین فینالیست جام بیست ویکم مشخص شد و این تیم به یکقدمی کسب دومین قهرمانی اش در جام جهانی قرار گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۰    
مردم شریف استان بوشهر سلام علیکم با احترام ؛ ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری موثر و همه جانبه شما مردم خونگرم و نجیب استان بوشهر در رعایت بهینه و اصلاح الگوی مصرف آب و برق و سعه صدر و همیاری ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۵    
اصلاح طلبان از همین حالا نگرانی خود را از وضعیت این جریان نزد افکارعمومی ابراز می دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۰    
گام نیوز: آیت الله صفایی بوشهری در نشست با مدیران آب استان بر حل معضل آب استان به ویژه دشتستان تاکید کرد.