یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 27 تیر 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 تیر 1397 گام نیوز 2 تیر 1397 گام نیوز 3 تیر 1397 گام نیوز 4 تیر 1397 گام نیوز 5 تیر 1397 گام نیوز 6 تیر 1397 گام نیوز 7 تیر 1397 گام نیوز 8 تیر 1397 گام نیوز 9 تیر 1397 گام نیوز 10 تیر 1397 گام نیوز 11 تیر 1397 گام نیوز 12 تیر 1397 گام نیوز 13 تیر 1397 گام نیوز 14 تیر 1397 گام نیوز 15 تیر 1397 گام نیوز 16 تیر 1397 گام نیوز 17 تیر 1397 گام نیوز 18 تیر 1397 گام نیوز 19 تیر 1397 گام نیوز 20 تیر 1397 گام نیوز 21 تیر 1397 گام نیوز 22 تیر 1397 گام نیوز 23 تیر 1397 گام نیوز 24 تیر 1397 گام نیوز 25 تیر 1397 گام نیوز 26 تیر 1397 گام نیوز 27 تیر 1397 گام نیوز 28 تیر 1397 گام نیوز 29 تیر 1397 گام نیوز 30 تیر 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر پیشتاز در زمینه تجهیز جاده ها به سیستم دوربین هوشمند است ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان جزئیات دستگیری عضو حلقه فساد زنجیره ای خودرو در خوزستان را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۸    
طی سه ماه نخست امسال 39 میلیارد مترمکعب گاز شیرین از مجتمع پارس جنوبی به شبکه سراسری گاز کشور تحویل شده است که 16 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۵    
عصر شعر آیینی مهر رضا ، امروز بعد از ظهر با حضور شاعران نامدار آیینی در خانه مهر رضا برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۶    
گام نیوز: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر از نام گذاری فرودگاه بوشهر به نام شهید حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ ابوتراب عاشوری خبرداد و بیان کرد: با بررسی های انجام شده ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی سپاه گفت:مقابله با تهاجم رسانه ای ماموریت قرارگاه جنگ نرم سپاه است وتسلط سردار آبرومند بر موضوعات جنگ نرم منجر به تصمیم سرلشکر جعفری در انتصاب وی به عنوان جانشین خود در قرارگاه جنگ نرم شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۹    
تعمیر موتور هواپیماهای مختلف به علت دشواری دسترسی به قسمت های مختلف آن و همین طور مدت زمان بالایی که باید صرف این کار شود، امری پیچیده و سخت است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۹    
سرپرست گمرکات استان بوشهر از صادرات بیش از 5 میلیون تن کالا غیر نفتی از گمرک های استان بوشهر در سه ماهه نخست امسال به خارج از کشور خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۹    
معاون آبزی پروری اداره کل شیلات استان بوشهربا اشاره به اینکه ذخیره سازی بچه میگو در استخرهای پرورشی تا 10 مرداد ماه ادامه دارد گفت ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۹    
فرماندار شهرستان دشتی گفت: عدم سکونت برخی از مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان دشتی در شهرستان پذیرفتنی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۹    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از آغاز طرح پویش امامزادگان سرزمین من همزمان با آغاز دهه کرامت در بوشهر خبر داد و گفت: این پویش در قالب تیزر، موشن گرافی ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۹    
حجت الاسلام حسین حق شناس تنگستانی از علما و روحانیون استان بوشهر به دیار باقی شتافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۹    
افراد خائن درون دولت وسودجویان تبانی کننده به خاطر منافع خودشان ضربه سختی به منافع کشورواعتماد مردم زده اند و امروز فساد اقتصادی بغی بر نظام اسلامی محسوب می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۹    
عباس آخوندی که پیشتر مسکن مهر را مزخرف خوانده بود، بیان داشت: به عقیده من اگر قرار باشد عملکرد دولت با ساخت خانه اندازه گیری شود، دولت نباید حتی یک واحد خانه بسازد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۹    
گام نیوز: مدیر عامل شرکت توزیع برق استان بوشهر از راه اندازی اتاق بحران مدیریت مصرف و کنترل پیک بار در این شرکت خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۴    
سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد علت بازنده اعلام شدن استقلال در سوپرجام اطلاعیه ای منتشر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۸    
پدر شهید سرتیپی تعریف کرد: من و مادرش با چهره خندان در مراسم ختم حسن حاضر شدیم و حتی لباس مشکی نپوشیدیم، شاکر بودیم که خدا به ما افتخار شهادت فرزندمان را داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۸    
مدیرعامل پدافند غیرعامل استان بوشهر گفت: آذرماه امسال رزمایش پرتویی در استان بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۸    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از ارائه خدمات بهداشتی به بیش از دو هزار و 500 نفر مددجوی نیازمند تحت حمایت در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۸    
درنا ماهینی ورزشکار بوشهری همراه با تیم سکان به مقام سوم مسابقات دارگون بوت قهرمانی جهان رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۸    
سرمربی استقلال در پستی اینستاگرامی از تمامی ارکان این باشگاه گله کرد و گفت که آبی ها شرایطی بحرانی دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۸    
به دنبال تقویت ارزش دلار، قیمت طلا در معاملات امروز به 1223.16 دلار در هر اونس کاهش یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۳    
رهبر انصارالله یمن از شرط خود برای سپردن نظارت بر بندر الحدیده به سازمان ملل خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۳    
کتاب آیت الله احمد جنتی از سلسله کتاب های مجموعه یاران امام به روایت اسناد ساواک منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۳    
تجربه تاریخی نشان می دهد پذیرش قطعنامه 598 شاید حتی فراتر از نیت طراحان آن برای دیپلماسی ایران فرصت ساز شد تا به سوی مقاصدی گام بردارد که دستیابی به آن ها میسر نشده بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۸    
بهترین دروازه بان جام جهانی 2018 با قهرمان اروپا به توافق رسید
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۸    
بعد از مذاکرات مسئولان استقلال با نماینده های سرور جباروف و مامه تیام در ترکیه این بازیکنان شروط خود را مطرح کردند اما در نهایت قرارداد امضا نشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۸    
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: کسانی که می کوشند به این بحث دامن بزنند که موضوع نشست های اصولگرایان با آقای رئیسی انتخاباتی است، در حقیقت آنچه را برای خودشان اولویت دارد، گمانه زنی می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۸    
این جوان، پس از انتقال به زادگاهش، با استقبال پرشکوه و تاریخی پدر جانبازش مواجه شد و برگ پرافتخار دیگری به شاهنامه ی مبارزات فرزندان حضرت حیدر(صلوات الله علیه) و درس آموخته گان مکتب روح الله اضافه شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۳    
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت:در پیک تابستان امسال به طور متوسط کمتر از سه درصد ظرفیت نیروگاه های حرارتی از مدار خارج بوده اند که علت خروج یک درصد آن مربوط به کمبود آب است
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۸    
ادامه وضعیت موجود و دل بستن به سراب گشایش اقتصادی از طریق توافق با غرب، همچنان اقتصاد کشور را در بلاتکلیفی نگه داشته و مشکلات اقتصادی کشور را بیش تر خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۸    
وزیر ارتباطات گفت: اگر کارشناسان می خواهند آنها را هم به وزارت ارتباطات دعوت می کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل شرکت مپنا از افزایش 160 مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور تا 10 روز آینده خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۸    
مادرم سخت مریض بود. حقوقم فقط ماهی 3 هزار تومان بود. 15 هزارتومان پول لازم بود تا در بیمارستان عملش کنند. به هر دری زدم جور نشد. بدجوری قاطی کرده بودم. به هر کسی رو زدم، ولی نشد که نشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۳    
اهل سفره داری بود. گاهی که پشتیبانی لازم به رزمنده ها نمی رسید، به شهرهای اطراف می رفت و با هزینه شخصی، برای نیروها غذا و خوراکی تهیه می کرد.سوری ها هم وضع بدی داشتند و همیشه هوای آن ها را هم داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۳    
دبیر انجمن تولیدکنندگان آبهای معدنی و آشامیدنی ، گفت: کارخانجات با توجه به رشد قیمت مواد اولیه ناچار به افزایش قیمت ها شده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۳    
در جریان رقابت های 5 وزن دوم کشتی فرنگی جوانان آسیا، 4 نماینده ایران راهی دیدار فینال شدند و یک فرنگی کار دیگر ایران نیز راهی دیدار رده بندی شد تا با توجه به کسب 4 مدال طلا و یک نقره قهرمان شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۳    
معاون وزیر ارتباطات از اصلاح تعرفه اینترنت و آزادسازی این تعرفه ها تا پایان تابستان امسال خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۳    
وزیر اقتصاد با اعلام فروش 4400 میلیارد تومان از اموال مازاد بانک ها، از دستور رئیس جمهور برای جلوگیری از افزایش هزینه های جاری دولت و همچنین گزارش روزانه پرداخت های خزانه از طریق وزارت اقتصاد خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۳    
خبرگزاری میزان- مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مسلح بانک خبر داد .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۸    
بقعه آقا سید جعفر ابیض در روستای میانده چابکسر استان گیلان قرار دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۳    
همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم متبرک حضرت رضا(ع) است، با حضور در منزل حاج نادر طالب زاده از ایشان عیادت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۸    
دولت این روزها از شفافیت در اقتصاد سخن می گوید این درحالی است که در موضوعات اصلی اقتصادی از جمله ترمیم کابینه دولت همه چیز در هاله ای از ابهام فرو رفته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۸    
گام نیوز: مجری نیروگاه اتمی بوشهر گفت: 25 میلیارد تومان برای ساخت مجتمع آموزشی شهدای هسته ای در بوشهر هزینه می شود.