چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 26 خرداد 1400 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 28 اسفند 1397 هم اندیشی 29 اسفند 1398 هم اندیشی 30 اسفند 1399 هم اندیشی 31 فروردین 1400 هم اندیشی 1 اردیبهشت 1400 هم اندیشی 1 تیر 1400 هم اندیشی 31 مرداد 1400 هم اندیشی 31 شهریور 1400 هم اندیشی 30 مهر 1400 هم اندیشی 30 آبان 1400 هم اندیشی 30 آذر 1400 هم اندیشی 30 دی 1400 هم اندیشی 1 بهمن 1400 هم اندیشی 3 اسفند 1400 هم اندیشی 1 خرداد 1400 هم اندیشی 2 خرداد 1400 هم اندیشی 3 خرداد 1400 هم اندیشی 4 خرداد 1400 هم اندیشی 5 خرداد 1400 هم اندیشی 6 خرداد 1400 هم اندیشی 7 خرداد 1400 هم اندیشی 8 خرداد 1400 هم اندیشی 9 خرداد 1400 هم اندیشی 10 خرداد 1400 هم اندیشی 11 خرداد 1400 هم اندیشی 12 خرداد 1400 هم اندیشی 13 خرداد 1400 هم اندیشی 14 خرداد 1400 هم اندیشی 15 خرداد 1400 هم اندیشی 16 خرداد 1400 هم اندیشی 17 خرداد 1400 هم اندیشی 18 خرداد 1400 هم اندیشی 19 خرداد 1400 هم اندیشی 20 خرداد 1400 هم اندیشی 21 خرداد 1400 هم اندیشی 22 خرداد 1400 هم اندیشی 23 خرداد 1400 هم اندیشی 24 خرداد 1400 هم اندیشی 25 خرداد 1400 هم اندیشی 26 خرداد 1400 هم اندیشی 27 خرداد 1400 هم اندیشی 28 خرداد 1400 هم اندیشی 29 خرداد 1400 هم اندیشی 30 خرداد 1400 هم اندیشی 31 خرداد 1400 
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۲۱:۱۹    
2600 خانواده شهید در تجلیل از ملت ایران به سبب خلق حماسه در انتخابات 1400 بیانیه ای صادر کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۴    
علی انسانی گفت: سفر به مشهد آنقدر برای ما لذتبخش بود که یک سال پدرم نتوانست هزینه سفر ما به مشهد را فراهم کند. من با 13 14 سال سن، دوچرخه خود را فروختم و به مشهد مشرف شدم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۹    
آیت الله رئیسی در پیامی از اقدام علیرضا زاکانی مبنی بر کناره گیری از انتخابات به منظور تقویت جبهه انقلاب اسلامی تقدیر کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۹    
پروازهای عبوری از آسمان ایران در اردیبهشت امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته رشد 130 درصدی داشته است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۴    
رسانه های عراقی از وقوع انفجار در نزدیکی کارخانه سیمان استان کربلا خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۴    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برقراری عدالت آموزشی، عدالت توزیعی و عدالت جنسیتی را وظیفه خود می دانم و می خواهم جامعه مزه شیرین عدالت را بچشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۹    
نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت با اشاره به اجازه ندادن به زائران ایرانی برای تشرف به حج گفت: در حال حاضر در عربستان فرد ایرانی وجود ندارد و این حق ملت ایران است که مانند سایر مسلمانان دیگر کشورها ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۹    
حجت الاسلام حسین انصاریان و حجت الاسلام جاودان، استاد اخلاق در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در پیام های جداگانه ای توصیه هایی به مردم ایران داشتند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۴    
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 1400 برخی نهادها و وزارتخانه ها با صدور بیانیه ای از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۴    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفرش به تبریز در مقبره الشعرای این شهر حضور یافته و به روح محمدحسین بهجت تبریزی(شهریار) شاعر نامدار کشورمان فاتحه ای نثار کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۹    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه همکاران من از طیف های مختلف خواهند بود نه از گروه و جناح خاصی، گفت: شایسته سالاری در دستور کار من خواهد بود تا گره را از کار مردم باز کنیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در معیشت موضوع اشتغال را هدفگذاری می کنیم می خواهیم نرخ بیکاری که 12، 13 درصد حالا کمتر یا بیشتر اعلام می کنند این را کاهش بدهیم یا قدرت خرید را افزایش بدهیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۹    
عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای خطاب به مردم تاکید کرد: دروغ هایی که به شما می گویند رئیس جمهور هیچ قدرتی ندارد و هیچ کاری نمی تواند بکند را باور نکنید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۴    
ستاد انتخاباتی سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در واکنش به خبر انصراف قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: خبر انصراف قاضی زاده هاشمی که در خبرگزاری صداو سیما منتشر شده کذب است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۴    
رئیس مجلس حضور در پای صندوق های رای را صحنه ای دیگر از مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: انتخابات مهمترین فرصت برای تغییر پنجره تنفسی مدیریتی در کشور است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۴    
فرمانده سابق قرارگاه خاتم النبیاء (ص) با بیان اینکه حکومت اسلامی بر مبنای اقشار ضعیف جامعه شکل می گیرد، گفت: حضرت امام(ره) با شما مردم انقلاب کرد 8 سال جنگ را اداره کرد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۴    
جزئیات و اطلاعات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دورای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: بسم الله الرّحمن الرّحیم و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّیّبین الطّاهرین المعصومین سیّما بقیّة الله فی الارضین. ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۹    
بهزاد نبوی در جای دیگری چنین می گوید: در هر انتخاباتی که مردم حضور پیدا نکرده اند قبلاً هم شکست خورده ایم و الآن اگر مردم حضور پیدا نکنند شکست خواهیم خورد ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۹    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روز انتخابات در پایتخت را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۹    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 17 خود انصراف محسن مهرعلیزاده از ادامه نامزدی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۹    
گوشت مرغ، صدرنشین جدول افزایش قیمت در اردیبهشت 1400 شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۹    
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از دکتر محمدجواد ظریف برای حضور در کابینه ام در پست معاون رئیس جمهور یا وزیر خارجه دعوت خواهم کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۹    
کاهش مبتلایان کرونا در اسرائیل به دلیل برنامه واکسیناسیون ضدکروناست. اسرائیل بالاترین آمار واکسیناسیون در جهان را دارد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۴    
خانواده زنده یاد حسین حاج اسماعیل آهنگر بیش از 50 سال است در ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) با حضور در این آستان نورانی، صحن و سرای امام رئوف را چراغانی می کنند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: علی پروین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از مردم خواست تا برای شرکت در این انتخابات به پای صندوق رای بیایند. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۹    
وزیر کار در نامه ای به رئیس جمهور خواستار افزایش حقوق همه ی کارمندان دولت شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۹    
نخست وزیر عراق در جریان بازدید از محل جنایت داعش در پایگاه اسپایکر در استان صلاح الدین، گفت: این پایگاه به یک موزه یادبود تبدیل خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید محمد خاتمی حمایت خود را از لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر تهران با عنوان لیست جمهور اعلام کرد. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: تصویری از ارسال پیامک انتخاباتی گسترده عبدالناصر همتی به تلفن های همراه مردم را مشاهده می کنید. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۴    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پیامکی که با وعده های محسن رضایی برای مردم ارسال شد! م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۴۴    
رئیس ستاد انتخابات سیدامیر حسین قاضی زاده گفت: سبد رأی قاضی زاده با هیچ نامزدی مشترک نیست و وی تا پایان در عرصه رقابت انتخاباتی باقی خواهد ماند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۹    
سران قوا افزایش قیمت بنزین را امضا و پس از آن رهبری موافقت کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۹    
در کتیبه نصب شده در حسینیه امام خمینی آیه 58 سوره مبارکه النساء درج شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۹    
سازمان صداوسیما پاداش جداگانه ای به بازیکنان تیم ملی برای صعود از مرحله پیش مقدماتی جام جهانی اختصاص داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۹    
منابع عراقی گزارش دادند که عناصر سازمان تروریستی داعش یک خط انتقال برق از ایران به عراق را در استان دیالی (شرق عراق) منفجر کرده اند که این اقدام موجب قطعی برق بخشی از این استان شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۴    
نظرسنجی ها نشان می دهد که رئیس جمهور آینده کشور با همین انتخابات روز جمعه 28 خرداد مشخص می شود و کار به مرحله دوم نمی کشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۹    
کارشناسان معتقدند افزایش مشارکت در انتخابات به عنوان یک مؤلفه مهم توسعه سیاسی در کشور می تواند به شکل قابل توجهی بر توسعه سایر بخش ها همچون توسعه اقتصادی اثرگذاری جدی داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۲۹    
پس از صدور مجوز وزارت بهداشت برای تزریق واکسن ایرانی برکت، کاربران شبکه های اجتماعی با کلید واژه #واکسن_ایرانی از تولید واکسن ایرانی حمایت کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۴    
صدها نفر از ائمه جمعه و جماعات، علما و مبلغان اهل سنت ایران با انتشار نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کرده و از ملت بزرگ ایران برای حضور در آن ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: کاربران شبکه توئیتر از انصراف ایثارگونه دکتر علیرضا زاکانی به نفع کاندیدای مورد اقبال جبهه انقلاب تشکر کردند. م
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۴    
شرکت حداکثری در انتخابات هم موجب کارآمدی و دفاع از اصل نظام است. امام می فرمود از اوجب واجبات است. اگر ما مشارکت کم رنگی داشته باشیم، موجب خوشحالی دشمن می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۱:۲۴    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت:بعد از 8 سالی که کی روش بود و با همه کارهایی که برای پیشرفت این فوتبال انجام داد، نسلی که عوض کرد ، ثمره اش را الان تیم ملی می بیند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۱:۱۹    
جبهه اصلاحات انصراف مهرعلیزاده از انتخابات را به نام همتی تمام کرد؛ این سناریوسازی یادآور انصراف اجباری عارف در انتخابات سال 92 است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۱:۱۹    
دکتر سعید جلیلی به نفع آیت الله رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۱:۱۴    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه ها؛ اعم از اقتصادی، امنیت، سلامت و ... وابسته به عملی است که شما مردم روز جمعه ان شاءالله انجام خواهید داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۴    
شب جمعه و شب شنبه یعنی 27 و 28 خرداد منع تردد شبانه لغو و خودرو ها جریمه نمی شوند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۴    
اگر همه مخالفان رویه شورای نگهبان و همه موافقان انتخابات آزاد از جمله اصلاح طلبان و معتدلان از همتی حمایت کنند احتمال اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شود زیاد است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۴    
شرکت کوکا کولا به دنبال کنفرانس خبری کریستسانو رونالدو در یورو 2020 و اقدام او در حمایت از آب آشامیدنی به جای نوشابه با ضرر هنگفت 5.2 میلیارد دلاری روبرو شد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۹    
با توجه به اقبال فراوانی که از آقای رئیسی شده است من ایشان را اصلح می دانم و خودم هم به ایشان رای میدهم و امیدوارم با انتخاب ایشان اصلاحات اساسی در کشور انجام شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۴    
راهپیمایی هواداران سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساعت 17 امروز از میدان راه آهن آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۴    
کدام دولت می تواند به پشتوانه اجماع بیشتر مردم و نخبگان، طرح ها و جراحی های بزرگتر اقتصادی، فرهنگی، سیاسی انجام بدهد؟
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۴۴    
علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری، به نفع آیت الله رئیسی از ادامه رقابت ها انصراف داد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۳۴    
مردم بزرگ ایران در طول این 8 سال بار مسئولیت سنگینی را بر دوش داشتند و در مراحل مختلف این مسئولیت را به خوبی انجام دادند؛ بر ما لازم و واجب است که فداکاری و موفقیت مردم را به خوبی برایشان تشریح کنیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۹    
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز حلقه مفقوده در مدیریت کشور یک مدیریت کارآمد و مبارزه با تبعیض و فساد است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۴    
یک ژنرال صهیونیست و رئیس بخش فلسطین در سرویس اطلاعات نظامی موسوم به امان ، به تل آویو توصیه کرد که برای مقابله با افزایش قدرت حماس در فلسطین و جلوگیری از انتفاضه سوم در این کشور ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۴    
یک منبع سیاسی یمن از بن بست در توافق ریاض خبر داد و گفت که عربستان سعودی برای نجات این توافقنامه از فروپاشی کامل تلاش می کند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۹    
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی بیانیه ای از آحاد مردم ایران به خصوص اهالی علم، دانش، فرهنگ و هنر برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۹    
خانواده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور پرشور و مشارکت در انتخابات پیش رو دعوت کرد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۹    
نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه کشور در بیانیه ای از مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۹    
یکی از مجروحان نبرد شمشیر قدس که از نیروهای تیپ ناصر صلاح الدین بود بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۹    
یک منبع سعودی ادعا کرد، ولی عهد عربستان سعودی حاضر شده در مقابل آتش بس یمن و پایان حملات به مراکز سعودی، امتیازات جدیدی به دولت یمن در صنعاء بدهد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی حماس تأکید کرد که تغییر مسیر راهپیمایی پرچم صهیونیستها، تأییدی بر تحقق معادله بازدارندگی است که نبرد شمشیر قدس آن را به وجود آورد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۴    
210 نماینده مجلس طی بیانیه ای خواستار انصراف نامزدهای جریان انقلاب به نفع آیت الله رئیسی شدند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۴    
منابع وابسته به دوگانه شیعی لبنان اعلام کردند، لبنان همچنان تحت محاصره اقتصادی آمریکایی-غربی-اروپایی-خلیجی-عربی است و قوای خارجی در حال گروکشی هستند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۴    
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در پاره ای از موارد برخی سیاسیون این نکته را بیان می کنند که برای چه باید رای بدهیم و دیگران را نیز به رای ندادن تشویق می کنند ...
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۴    
یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی به نقل از منابع مطلع گزارش داد دولت سودان از محقق نشدن وعده های توافق سازش با این رژیم، ناراضی و سرخورده شده است.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۹    
بیانیه موسوم به ائتلاف جمهور که به امضای 14 حزب اصلاح طلب رسیده است، تاکید کرده که در 28 خرداد به همتی رأی می دهند اما 2 حزب اصلاح طلب می گویند که زیر بیانیه این ائتلاف را امضا نکردند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۹    
در پی حواشی ایجادشده میان محافل سیاسی لبنان، منابع آگاه از تیره شدن چشم اندازهای تشکیل دولت در این کشور خبر می دهند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: پیش بینی ما این است که تا پیش از ظهر شنبه نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کنیم.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۹    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که رژیم اشغالگر تلاش کرد با برگزاری راهپیمایی بچه گانه، به شهرک نشینان اعتبار ببخشد، اما راهپیمایی پرچم به رژیم اشغالگر مشروعیت نمی بخشد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل بنیاد هابیلیان گفت: برخی افرادی که جزو مسئولین جمهوری اسلامی ایران بودند دقیقاً همسو و در مدار منافقین دارند شعار عدم شرکت در انتخابات را سر می دهند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۹    
صهیونیست هایی که در مراسم راهپیمایی روز سه شنبه در قدس اشغالی شرکت کردند شعارهایی را علیه نخست وزیر جدید سر دادند.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۹    
کمیته پیگیری امور فراکسیونهای ملی و اسلامی فلسطین تأکید کرد که راهپیمایی پرچم صهیونیستها شکست خورد و ملت فلسطینف معادله بازدارندگی جدیدی به وجود آورد.
هم اندیشی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۹    
محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حضور در رقابت های ریاست جمهوری انصراف داد.