جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۰:۲۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 3 فروردین 1394 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1394 روزنامه همشهری 31 خرداد 1394 روزنامه همشهری 31 تیر 1394 روزنامه همشهری 31 مرداد 1394 روزنامه همشهری 31 شهریور 1394 روزنامه همشهری 30 مهر 1394 روزنامه همشهری 30 آبان 1394 روزنامه همشهری 30 آذر 1394 روزنامه همشهری 30 دی 1394 روزنامه همشهری 30 بهمن 1394 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 1 فروردین 1394 روزنامه همشهری 2 فروردین 1394 روزنامه همشهری 3 فروردین 1394 روزنامه همشهری 4 فروردین 1394 روزنامه همشهری 5 فروردین 1394 روزنامه همشهری 6 فروردین 1394 روزنامه همشهری 7 فروردین 1394 روزنامه همشهری 8 فروردین 1394 روزنامه همشهری 9 فروردین 1394 روزنامه همشهری 10 فروردین 1394 روزنامه همشهری 11 فروردین 1394 روزنامه همشهری 12 فروردین 1394 روزنامه همشهری 13 فروردین 1394 روزنامه همشهری 14 فروردین 1394 روزنامه همشهری 15 فروردین 1394 روزنامه همشهری 16 فروردین 1394 روزنامه همشهری 17 فروردین 1394 روزنامه همشهری 18 فروردین 1394 روزنامه همشهری 19 فروردین 1394 روزنامه همشهری 20 فروردین 1394 روزنامه همشهری 21 فروردین 1394 روزنامه همشهری 22 فروردین 1394 روزنامه همشهری 23 فروردین 1394 روزنامه همشهری 24 فروردین 1394 روزنامه همشهری 25 فروردین 1394 روزنامه همشهری 26 فروردین 1394 روزنامه همشهری 27 فروردین 1394 روزنامه همشهری 28 فروردین 1394 روزنامه همشهری 29 فروردین 1394 روزنامه همشهری 30 فروردین 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1394 
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۲۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری از مرحله گروهی رقابت های مقدماتی المپیک 2016 مقابل نپال به پیروزی پرگل 5 بر صفر رسید.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۵    
- همشهری آنلاین: آزمون سراسری سال 94 در روزهای 21 و 22 خرداد ماه 94 برگزار می شود، امسال نیز تاثیر سوابق تحصیلی برای داوطلبان مشمول به میزان 25 درصد قطعی است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۲۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: کتاب سیاره ی مشتری با زیرعنوان هنر مشتری یابی در بیمه های عمر به سبک نانومارکتینگ تالیف حامد عسگری با پیشگفتاری از پرویز درگی و با ویراستاری دیبا دربخش به تازگی از سوی انتشارات ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۹    
- همشهری آنلاین: مراسم تشییع همشیره رهبر معظم انقلاب از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: سرهنگ حمیدی گفت: بارش برف و وقوع مه در جاده های کوهستانی مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی موجب اختلال در حرکت خودروها خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: دکتر محمود آخوندی پدر آیین دادرسی کیفری ایران درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای فقهی بانک مرکزی با انتقاد شدید از رقابت ناسالم نرخ سود در بازار پول درباره فرمول پیشنهادی تعیین نرخ سود گفت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: باورش سخت است اما قدیمی ترین وب سایت اینترنتی با پسوند دات کام هنوز زنده و موجود است و چند روز پیش جشن تولد 30 سالگی خود را گرفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۹    
- همشهری آنلاین: آی اس اس، یک ایستگاه فضایی است که پانزده کشور فعال در عرصه علوم هوا و فضا در آن تجربیاتشان را به آن اشتراک می گذارند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: علیرضا خمسه کمدین سینما و تلویزیون معتقدست انسان محکوم به شاد بودن و شاد زیستن است و به مسئولان توصیه کرد بین مردم عادی رفت و آمد کنند تا مشکلات آنها را از نزدیک ببینند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان صدا و سیما در پیام نوروزی خود خطاب به کارکنان این رسانه، نوید سالی پرتحرک و پویا را برای رسانه ملی داده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به تقارن هفته نخست نوروز با ایام فاطمیه گفت: شایسته است ثواب دید و بازدیدهای نوروزی و صله رحم را به پیشگاه حضرت زهرا (س) هدیه کنیم.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: سرآغاز، آن است که نخستین گام ها را به حرکت درمی آورد و سرآغاز ما در این طرح، روایت قرن ها ارتباطات در این سرزمین، بر بنیاد مهر و دوستی بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: دبیر طرح تربیت حاظان قرآن سازمان اوقاف از آغاز دور چهارم این طرح از روز اول فروردین ماه 94 و اعلام نتایج آزمون دور سوم تا پایان فروردین ماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۴    
- همشهری آنلاین: ارائه تسهیلات ویژه بنیاد ملی نخبگان به دانش آموختگان برتر دانشگاه ها در دوره نظام وظیفه تخصصی که بر اساس آیین نامه شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان برتر دانشگاهی صورت می گیرد ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۳:۰۱    
- همشهری آنلاین: محققان تبلتی ساخته اند که به پزشکان برای مراقبت از بیماران مبتلا به ابولا کمک می کند، این تبلت را می توان در محلول کلر فرو برد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: محققان انگلیسی موفق به تولید لباسی با فناوری پیشرفته شدند که در درمان بیماری سرطان و همچنین پیشگیری از بیماری ها موثر است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: شهرام ناظری آهنگ تیتراژ پایانی فیلم سینمایی ̋ایران برگر ̋ به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی را خوانده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۷    
- همشهری آنلاین: تد کروز (Ted Cruz) سناتور 44 ساله و جمهوری خواه ایالت تگزاس دوشنبه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نامزدی می کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: گزارش های سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در جنوب پایتخت و کاهش 5 درجه ای هوای تهران حکایت دارد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: در پی اظهارات مقامات عربستان سعودی مبنی بر اینکه این کشور همچنان به تولید بیشتر نفت ادامه می دهد و نگرانی ها درخصوص ادامه عدم تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار جهانی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۴    
- همشهری آنلاین: حجت الاسلام حسن روحانی، شامگاه یکشنبه با حضور در پایگاه امداد نوروزی شهرستان پاکدشت از نزدیک از روند خدمت رسانی به مسافران نوروزی بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: ارزش سهام در بازار معاملات آسیا روز دوشنبه افزایش یافت. شاخص سهام توکیو 83 صدم درصد ، شاخص سهام هنگ کنگ 37 صدم درصد ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۴    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی از عنایت ویژه معظم له به دولت و دعوت مردم به حمایت از خدمتگزاران ملت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: بارش شدید باران و ریزش کوه باعث ترافیک شدید در محور کرج - چالوس شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۹    
- همشهری آنلاین: لی کوان یو (Lee Kuan Yew) نخستین نخست وزیر سنگاپور روز یکشنبه در سن نود و یک سالگی درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۱    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه ای خبر و تحلیل منتسب به سردار سلیمانی را پیرامون تحولات منطقه به ویژه اردن که در برخی رسانه ها منتشر شده را به شدت تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۷    
- همشهری آنلاین: درِ گاو صندوق را باز می کند یک بسته صد دلاری بیرون می کشد و صددلار به خرمگس می دهد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: مریم خلیلی اردکانی نوه آیت الله سید روح الله خاتمی به تشریح وضعیت عمومی سکینه ضیایی پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: دستیار کی روش در تیم ملی فوتبال گفت: البته ناگفته نماند افرادی که مسبب اتفاقات در تیم ملی بودند باید مسوولیت پذیر باشند و به دلیل آنکه تصویر تیم ملی دچار لطمه شده است ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۳:۴۶    
- همشهری آنلاین: شبکه علم و فرهنگ 10 اثر فاخر و طنز از سینمای جهان را در نوروز 94 روی آنتن می برد و تحلیل می کند. پخش این فیلم ها ساعت 11 صبح و بازپخش آن 30 دقیقه بامداد است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۲:۳۹    
- همشهری آنلاین: بارسلونا با پیروزی 2-1 مقابل رئال، اختلاف در صدر جدول را به 4 امتیاز افزایش داد و گام بلندی به سوی قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا برداشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: کلم کیل (Kale) یک سبزی سبزبرگ (با نام علمی Bracica oleracea) است. این گیاه با کاهو، کلم بروکلی، کلم برگ و کلم فندقی خویشاوندی دارد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۲:۲۵    
- همشهری آنلاین: بخشی از ساختمان تجاری با بیش از 120 واحد تولیدی و مغازه در تقاطع خیابان جمهوری و لاله زار تهران بر اثر گودبرداری غیراصولی فروریخت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۱:۵۷    
- همشهری آنلاین: حسین محب اهری پیشنهاد می دهد مردم همزمان با بهره بردن از زیبایی های خلقت در روزهای تعطیلات، بازنگری نسبت به خودشان داشته باشند و به برخی سوالات در ذهنشان پاسخ بدهند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: سه عنصر هنر، فرهنگ و صنعت در ذات صنایع دستی استان مازندران نهفته است. صنایع دستی این استان ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: ساباط حاج غلامرضا معتمد از جمله ساباط های شهر قدیم لار در استان فارس می باشد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: یک بررسی جدید نشان می دهد که زیستنی که با حس نیرومندی از هدفمندی همراه باشد، ممکن است خطر مرگ زودرس، حمله قلبی یا سکته مغزی را پایین بیاورد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۱:۴۳    
- اشاره: همیشه پایان سال، زمان مناسبی است که به دستاوردهای روابط عمومی نظری بیندازی و علاوه بر آن اشتباهات و بحران هایی را که سایر سازمان ها و شرکت ها در حوزه روابط عمومی و ارتباطات مرتکب شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: پنج صفت شخصیتی عمده (Big Five) شامل پنج حوزه یا بعد گسترده شخصیتی می شوند که شخصیت انسان را توصیف می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: آیت الله یزدی، درگذشت همشیره مکرمه رهبر معظم انقلاب را تسلیت گفت. در متن پیام آیت الله یزدی، رییس مجلس خبرگان رهبری آمده است:
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پی درگذشت همشیره مکرمه مقام معظم رهبری طی پیامی این واقعه را به ایشان تسلیت گفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت خواهر مقام معظم رهبری را خدمت معظم له تسلیت گفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ - ۰۰:۰۳    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی درگذشت همشیره مکرمه حضرت آیت الله خامنه ای را تسلیت گفت.