پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۹:۰۱May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 فروردین 1394 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1394 روزنامه همشهری 31 خرداد 1394 روزنامه همشهری 31 تیر 1394 روزنامه همشهری 31 مرداد 1394 روزنامه همشهری 31 شهریور 1394 روزنامه همشهری 30 مهر 1394 روزنامه همشهری 30 آبان 1394 روزنامه همشهری 30 آذر 1394 روزنامه همشهری 30 دی 1394 روزنامه همشهری 30 بهمن 1394 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 1 فروردین 1394 روزنامه همشهری 2 فروردین 1394 روزنامه همشهری 3 فروردین 1394 روزنامه همشهری 4 فروردین 1394 روزنامه همشهری 5 فروردین 1394 روزنامه همشهری 6 فروردین 1394 روزنامه همشهری 7 فروردین 1394 روزنامه همشهری 8 فروردین 1394 روزنامه همشهری 9 فروردین 1394 روزنامه همشهری 10 فروردین 1394 روزنامه همشهری 11 فروردین 1394 روزنامه همشهری 12 فروردین 1394 روزنامه همشهری 13 فروردین 1394 روزنامه همشهری 14 فروردین 1394 روزنامه همشهری 15 فروردین 1394 روزنامه همشهری 16 فروردین 1394 روزنامه همشهری 17 فروردین 1394 روزنامه همشهری 18 فروردین 1394 روزنامه همشهری 19 فروردین 1394 روزنامه همشهری 20 فروردین 1394 روزنامه همشهری 21 فروردین 1394 روزنامه همشهری 22 فروردین 1394 روزنامه همشهری 23 فروردین 1394 روزنامه همشهری 24 فروردین 1394 روزنامه همشهری 25 فروردین 1394 روزنامه همشهری 26 فروردین 1394 روزنامه همشهری 27 فروردین 1394 روزنامه همشهری 28 فروردین 1394 روزنامه همشهری 29 فروردین 1394 روزنامه همشهری 30 فروردین 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1394 
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۸    
- همشهری آنلاین: سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه گفت یک قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد می تواند توافق نامه درباره برنامه هسته ای ایران را به لحاظ قانونی الزام آور کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۱    
- همشهری آنلاین: قطار پنج ستاره زندگی، در جهت توسعه ناوگان مسافری ریلی کشور و به منظور ارائه خدمات جدید شرکت حمل و نقل ریلی رجاء بطور رسمی راه اندازی شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۳    
- همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران با برانکو مقابل سپاهان شکست خورد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۹    
- همشهری آنلاین: فرهنگ شریف استاد پیشکسوت موسیقی و نوازنده تار از انتشار کتاب زندگی نامه خود تحت عنوان خاطرات استاد به همراه دو آلبوم تازه و منحصربفرد در موسیقی ایرانی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از تسریع در روند رسیدگی به پرونده های بررسی صلاحیت متقاضیان جذب هیات علمی در دانشگاه ها از سال جاری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی عملیات استان الانبار عراق روز پنجشنبه اعلام کرد: نیروهای ارتش کنترل شهر الرمادی را به طور کامل به دست گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: سیدهاشم میردامادی در سال 1303 قمری برابر با 1265 هجری شمسی در نجف اشرف در خاندان علم و فضیلت دیده به جهان گشود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۲    
- همشهری آنلاین: رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مفاخر و اندیشمندان کشور به نحو مطلوب در جامعه شناسانده نشده اند لذا باید با برگزاری یادواره ها و همایش های گوناگون در این زمینه تلاش کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۷    
- همشهری آنلاین: سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان در دیدار حسین صادقی سفیر ایران اطمینان داد ریاض ماموران خاطی فرودگاه جده را در سریع ترین زمان ممکن و قاطعانه به اشد مجازات خواهد رساند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۷    
- همشهری آنلاین: مردم روسیه نگران گرانی کالاها و مناقشات بین المللی هستند، نظامیان آمریکایی به تجارت سلاح متهم شدند، آیا اوباما فریب کار است ؟
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۷    
- همشهری آنلاین: روزنامه همشهری در شماره روز پنجشنبه 27 فروردین عناوین پایان تحریم، شرط توافق و نرخ نان در آستانه آزادسازی کامل را انتخاب کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: بهروز افخمی درباره شکست فیلمش در اکران نوروز گفت: فکر می کردم روباه فیلم پرفروشی شود، اما نمی دانم چرا کسی نمی رود این فیلم را ببیند!
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۳    
- همشهری آنلاین: هنگامی که اساسنامه گوگل در سال1996 به تصویب رسید بر برقراری سامانه اطلاعات جهانی و قابل دسترس بودن آن برای عموم تاکید شده بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: لس آنجلس شاهد برگزاری راهپیمایی گسترده کارگران صنعت فست فود برای افزایش دستمزدها بود. این بزرگترین راهپیمایی در لس آنجلس از سه سال پیش تا کنون است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۹    
- همشهری آنلاین: بهای نفت برنت دریای شمال در معاملات پنجشنبه 27 فروردین در بازار آسیا به بالاترین میزان خود از ماه فوریه رسید ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: بازار آزاد ارز در روز پنجشنبه 27 فروردین در آخرین روز هفته با نوسان نرخ ها همراه شده است. برخی صرافان و فعالان بازار آزاد ارز معتقدند نوسان قیمت از ویژگی های بازار آزاد است
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری در جلسه شورای اداری استان گیلان با تاکید بر اینکه "سال 94 باید سال تحرک اقتصادی در کشور باشد"، گفت: همه باید دست به دست هم کشور را به سمت رونق و پیشرفت ببریم.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۶    
- همشهری آنلاین: فینال مسابقات برنامه نویسی بیان، 11 اردیبهشت ماه با حضور برترین های مرحله انتخابی مسابقات که از نخبگان برنامه نویسی جهان هستند در تهران برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۳    
- همشهری آنلاین: شرکت اپل به یک گروه همکاری شکل گرفته بوسیله آی بی ام برای توسعه تکنولوژی جدیدی پیوسته است که به شرکت های مراقبت بهداشتی کمک خواهد کرد تا داده ها گردآوری شده بیماران از میلیون ها ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۴    
- همشهری انلاین: چنانچه مسئولان نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، خبرنگاران خود را بیمه کنند، این وزارتخانه توسط صندوق اعتباری هنر، این حق بیمه را تامین کرده و به آنان پرداخت می کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: با داوری نادر گلچین، محمدعلی بهمنی و میلاد کیایی و اجرای پوریا اخواص آخرین برنامه از دور نخست موسیقی "هزارصدای ایرانی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده و دیدارهای جمعه بیست و هشتم فروردین از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: پرونده ثبت ساز کمانچه به نام ایران به سازمان یونسکو ارائه شد و در نوبت بررسی قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۳    
- همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به همایش بزرگداشت عالِمِ جامع، عامِل و مراقب، مرحوم آیت الله حاج سید هاشم نجف آبادی (جدّ مادری حضرت آیت الله خامنه ای) ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۴    
- همشهری آنلاین: بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران درباره نشست خبری کارلوس کی روش توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۹    
- همشهری آنلاین: ممکن است در قفسه فروشگاه ها با آب مقطر در کنار آب تصفیه شده و آب معدنی روبرو شوید. اما تفاوت آب مقطر با سایر آب ها چیست؟
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: ارسال چکیده مقالات به دومین همایش بین المللی معماری دست کند تا پنجم اردیبهشت سالجاری تمدید شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۳    
- بعد از چند هفته ی پایانی سال 1393 که فرصت نشد به آپاراتخانه ی نوجوان سری بزنیم، حالا فرصت خوبی است که این کار را بکنیم و ببینیم آپاراتچی های نوجوان در چه حال هستند و در پایان اولین ماه بهاری ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۹    
- همشهری آنلاین: دکتر محمد سلطانی فر در دهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، مقاله مایملک دیجیتالی را ارائه می دهد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۵    
- اصغر بادپر: بهار از پنجره داخل خزید و با خودش خواب آورد! هر کجا که پنجره ای باز بود همراه با نسیم بهاری، خمیازه هم آمد ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۸:۴۰    
- این که تنها 8درصد تهرانی ها آمادگی مقابله با زلزله احتمالی را دارند و در این باره آموزش های لازم را فراگرفته اند خبری به نظر نگران کننده می رسد اما آنچه جای امیدواری دارد این است که سامانه آموزش ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۷:۳۷    
- در سال جاری قرار است 10 هزار صندلی سینما به پایتخت افزوده شود. این اقدام با استفاده از ظرفیت 374 سرای محله در تهران انجام می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: برای نخسین بار جایزه سال تئاتر تالار هنر اصفهان به هنرمندان اهدا می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۵:۳۱    
- نمایشگاهی از مجموع آثار کارگاه های تصویرگری با موضوع داستان های کودکانه به سرپرستی بهزاد غریب پور و داستان های عاشقانه به سرپرستی فاطمه رادپور در فرهنگ سرای ارسباران برپاست.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: کیت بلانشت بازیگر برنده اسکار هالیوودی از چگونگی برگزاری مراسم فرش قرمز در جوایز سینمایی گوناگون با محوریت مد و لباس به شدت انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۳:۴۵    
- همشهری آنلاین: کاوش های باستان شناسی در محدوده دروازه دولت و چهارباغ اصفهان به کشف پایه های کاخ جهان نما انجامید.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۲:۴۰    
- ترجمه ی عباس تربن: هیچ چیز بدتر از این نیست که وقتی خسته و کوفته سرت را روی بالش می گذاری، یک مشت کابوس تکراری به سراغت بیایند و خوابت را زهرمار کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: دختران دانش آموز ایرانی روز سه شنبه 14 آوریل (25 فروردین) 2015 مذاکرات پارلمانی را دنبال می کنند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۰:۴۴    
- زمین عزیزم، زمین نازنینم، دست هایت را به من بده. چه برسرت آمده؟ کجاست آن برکه ها و دریاچه های پاک؟ کجاست آن جنگل های تازه نفس و بادها و باران های زیبایت. کجاست خاک حاصل خیزت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۰:۱۴    
- همشهری آنلاین: یک شرکت دست به ابتکار زد و مراسم یک ازدواج را با استفاده از وب کم برگزار کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: فرانسه که موطن تاریخی مارک های سیگاری مانند ژیتان و گلواز با بسته های مشهور آبی و سفید ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۵    
- همشهری آنلاین - فهیمه سادات طباطبایی: خط پنج متروی تهران یکی از خطوط بین شهری است که غرب تهران را به استان البرز متصل می کند و به همین دلیل یکی از خطوط پرتردد و اصلی به شمار می آید.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: پژوهشگران اعلام کردندکه ابزار جدیدی که می توان آن را به تلفن هوشمند افزود، ممکن است بتواند با دقت و با قیمت کم سرطان را تشخیص دهد و این تکنولوژی به خصوص می تواند برای مناطق ...