جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۳:۰۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 9 فروردین 1394 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1394 روزنامه همشهری 31 خرداد 1394 روزنامه همشهری 31 تیر 1394 روزنامه همشهری 31 مرداد 1394 روزنامه همشهری 31 شهریور 1394 روزنامه همشهری 30 مهر 1394 روزنامه همشهری 30 آبان 1394 روزنامه همشهری 30 آذر 1394 روزنامه همشهری 30 دی 1394 روزنامه همشهری 30 بهمن 1394 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 1 فروردین 1394 روزنامه همشهری 2 فروردین 1394 روزنامه همشهری 3 فروردین 1394 روزنامه همشهری 4 فروردین 1394 روزنامه همشهری 5 فروردین 1394 روزنامه همشهری 6 فروردین 1394 روزنامه همشهری 7 فروردین 1394 روزنامه همشهری 8 فروردین 1394 روزنامه همشهری 9 فروردین 1394 روزنامه همشهری 10 فروردین 1394 روزنامه همشهری 11 فروردین 1394 روزنامه همشهری 12 فروردین 1394 روزنامه همشهری 13 فروردین 1394 روزنامه همشهری 14 فروردین 1394 روزنامه همشهری 15 فروردین 1394 روزنامه همشهری 16 فروردین 1394 روزنامه همشهری 17 فروردین 1394 روزنامه همشهری 18 فروردین 1394 روزنامه همشهری 19 فروردین 1394 روزنامه همشهری 20 فروردین 1394 روزنامه همشهری 21 فروردین 1394 روزنامه همشهری 22 فروردین 1394 روزنامه همشهری 23 فروردین 1394 روزنامه همشهری 24 فروردین 1394 روزنامه همشهری 25 فروردین 1394 روزنامه همشهری 26 فروردین 1394 روزنامه همشهری 27 فروردین 1394 روزنامه همشهری 28 فروردین 1394 روزنامه همشهری 29 فروردین 1394 روزنامه همشهری 30 فروردین 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1394 
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نیز فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان و وانگ یی همتای چینی او با یکدیگر مذاکره و ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۹    
- همشهری آنلاین: رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: شروع سال جدید همزمان با بحران یمن بود که همین موضوع قیمت نفت را تحت تاثیر قرار داده و منجر به افزایش قیمت آن شده و به دنبال آن قیت طلا افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۵    
- لوزان - کتایون لامع زاده - ایرنا: نبض دنیا در 12 ساعت آینده نه در وال استریت و بازارهای بورس و سهام اروپا که در هتل بوریواژ می تپد ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۶    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ به نقل از دو فرد مطلع از روند مذاکرات گزارش داد که وانگ یی وزیر امور خارجه چین که یکشنبه 9 فروردین وارد لوزان شده ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت خارجه با دعوت کاردار ترکیه در تهران به این وزارت خانه خواستار پاسخ روشن و قانع کننده در این خصوص شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه فرانسه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این که امیدی برای رسیدن به نتیجه وجود دارد؟ گفت: بله. ما کار می کنیم و کارهای زیادی باید انجام شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال امید ایران در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی انتخابی المپیک در حضور بیش از هفتاد هزار افغانی در ورزشگاه آزادی به پیروزی پر گل دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۴    
- همشهری آنلاین: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور و پیشروی آن طی روزهای آینده به شرق کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۴    
- همشهری آنلاین: یک مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران موضوع انتقال اورانیوم از ایران به روسیه را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۸    
- همشهری آنلاین: مراسم سومین روز درگذشت حاجیه خانم مظاهری همسر دبیر شورای نگهبان صبح امروز در مدرسه عالی شهید مطهری و با حضور شخصیت های مختلف کشوری و لشگری برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۱    
- همشهری آنلاین: هواپیمای مسافربری در شهر هالیفاکس در کانادا، یکشنبه هنگام فرود دچار سانحه شد. در این سانحه، 25 نفر از مسافران مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۲    
- همشهری آنلاین: شاخص کل بورس یکشنبه 9 فروردین با رشد 1474.39 واحدی، به 65 هزار و 99 واحد رسید. در این روز بورس 957 میلیون و 763 هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش 266 میلیارد و 995 میلیون تومان ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: 35 هزار بلیت برای بازی ایران و سوئد فروخته شده که اکثریت آن متعلق به هواداران ایرانی است ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت کشور از احضار متهمان حادثه شیراز به دستگاه قضایی برای بررسی اتفاقات این شهر در اسفندماه 93 و حمله به علی مطهری خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۹    
- همشهری آنلاین: کمیته های مردمی و نیروهای ارتش یمن به 15 کیلومتری شهر عدن در جنوب این کشور رسیدند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مجوز حضور در جام جهانی پرتغال را به دست آورد. چهار تصویر زیبا از دیدارها را ببینید:
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری با بیان اینکه مناطق آزاد می تواند به الگویی برای توسعه کشور در بخش های مختلف تبدیل شوند، اظهار داشت: بهره گیری از فناوری های جدید، جذب سرمایه و صادرات ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با نتیجه پرگل 8 بر 4 لبنان را شکست داد و مجوز حضور در جام جهانی پرتغال را به دست آورد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۲    
- همشهری آنلاین: پیام صادقیان در تمرین عصر شنبه ( 8 فروردین) پرسپولیس از سوی درخشان اخراج شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۲    
- همشهری آنلاین: کارلوس کی روش از نظر نتیجه گیری یکی از موفق ترین مربیان تاریخ فوتبال ملی ماست. او توانست از 48 بازی تیم ملی 93 امتیاز کسب کند وی در این مدت تنها یک باخت رسمی به تیم های عربی داشته ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: دکتر روحانی که برای افتتاح و بازدید از چند پروژه به قشم سفر کرده است، از بخش های مختلف بندر بهمن ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه راهور ناجا، از آغاز بارش باران در محورهای مختلف، و هم چنین وضعیت ترافیک جاده های کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۳    
- همشهری آنلاین: میخاییل بوگدانف، نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه اعلام کرد که طرف های درگیر در یمن از روسیه برای پایان مسالمت آمیز مناقشه آن کشور، درخواست میانجی گری کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۳    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عنوان کرد: محور ایران - لوزان - یمن برای بشریت بسیار خطرناک است و می بایست متوقف شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۹    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان امضای قرارداد نصب و بهره برداری از 1880 دوربین کنترل سرعت در راه های کشور، از نصب یک دوربین ثبت تخلفات به ازای هر 20 کیلومتر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۰    
- همشهری آنلاین: صبح یکشنبه 9 فروردین ماه زلزله ای به بزرگی 5 ریشتر شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان را لرزاند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۵    
- همشهری آنلاین: محمد غرضی گفت: بنده با شعار توسعه جمهوریت و اسلامیت از شهر تهران برای انتخابات مجلس کاندیدا خواهم شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۵    
- همشهری آنلاین: بیانیه پایانی نشست سران اتحادیه عرب ضمن حمایت از حملات عربستان علیه یمن، بر ضرورت تشکیل نیروهای مشترک عربی تاکید دارد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از لغو سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به عربستان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۲    
- همشهری آنلاین: سیر هم به غذای شما طعم خوبی می دهد و هم برای سلامتی شما فواید بسیار دارد. سیر خوردنی بودار غنی از مواد مفید است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۳    
- همشهری آنلاین: منابع رسانه ای عراق از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بغداد و زخمی شدن 20 زائر ایرانی سوار بر آن خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۶    
- همشهری آنلاین: شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در اسفند ماه 1393 (با نرخ تورم 15.6 درصد در سال منتهی به پایان اسفند 93) از سوی بانک مرکزی اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از تلاش و جدیت تیم مذاکره کننده ایران در لوزان ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: سخنگوی رسمی گروه انصار الله یمن از آمادگی این گروه برای آغاز جنگی طولانی مدت علیه ریاض و پیروزی قطعی این گروه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: محمد حسنین هیکل، پژوهشگر و تاریخدان سرشناس عرب با صدور بیانیه ای، حمله ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی به یمن را محکوم کرد و گفت این حمله ناشی از یک تصمیم عربی نبوده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بارندگی ها، سیل و طوفان های چند روز گذشته بیش از30 میلیارد تومان به جاده های شهرهای شمالی استان خسارت وارد کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص با ابراز تاسف از بحران پیش آمده در یمن و محکوم کردن حمله نظامی به آن گفت کشورهای عربی با بمباران های کور و بی هدف در یمن بازی با آتش را شروع کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۳:۳۹    
- همشهری آنلاین: سه تن از اعضای پارلمان سوئد با اسنودن در مکانی مخفیانه در مسکو دیدار کرده و درباره جاسوسی گسترده واشنگتن از متحدانش به گفتگو پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۲:۲۶    
- همشهری آنلاین: هافبک باتجربه بارسلونا از فصل آینده در السد قطر بازی خواهد کرد. او برای هر فصل بازی در این تیم 10 میلیون یورو خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: نخست وزیر رژیم صهیونیستی سرانجام پس از چند ماه، با آزادی دارایی های بلوکه شده تشکیلات خودگردان فلسطین موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۰:۱۷    
- همشهری آنلاین: یک نویسنده و کارشناس خاورمیانه گفت که عربستان سعودی برای تجاوز به خاک یمن که با همراهی متحدان عربی اش صورت گرفته و ده ها نفر را به خاک و خون کشیده ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۰:۱۷    
- همشهری آنلاین: سالی که گذشت چند خودروی جدید از سوی خودروسازان داخلی وارد بازار ایران شد. گزارشی بخوانید در همین زمینه:
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۰:۱۲    
- همشهری آنلاین: محققان به شیوه جدیدی از طبخ برنج دست یافته اند که با استفاده از این روش نه تنها می توان کالری های حاصل از برنج را کاهش داد بلکه عدم اضافه وزن و چاقی را نیز به دنبال دارد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۰:۱۲    
- مهتاب افشین نسب: تلاش اهالی فرهنگ و مسوولان دولتی برای گشایش عرصه ی کنشگری فرهنگیِ همخوان با ارزش های دینی و ملی و مانع تراشی های پیش روی آن سبب شد تا عرصه یاد شده شاهد رخدادهایی تلخ و شیرین در ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۰:۰۸    
- همشهری آنلاین- علی کدخدازاده موزه ها در ژاپن به مانند سایر نقاط جهان با استقبال انبوه مردم مواجه نیستند اما گرایش به موزه گردی در این کشور قابل توجه است به ویژه افراد سالخورده و دانش آموزان از ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود که به صورت مستقیم از چندین شبکه پخش می شد به بررسی تحولات اخیر منطقه پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: مهم ترین عناوین خبری روزنامه های شنبه هشتم فروردین باکثر روزنامه های مهم انگلیس کماکان به سقوط ایرباس آلمانی اختصاص داشت. گزارش ایرنا از لندن در این زمینه:
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۰۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: مردم روز جمعه 27 مارس (7 فروردین) 2015 در اطراف تصویر لی کوآن ییو، بنیانگذار درگذشته سنگاپور، در یادبود او شمع روشن می کنند.