جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۱۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 21 فروردین 1394 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1394 روزنامه همشهری 31 خرداد 1394 روزنامه همشهری 31 تیر 1394 روزنامه همشهری 31 مرداد 1394 روزنامه همشهری 31 شهریور 1394 روزنامه همشهری 30 مهر 1394 روزنامه همشهری 30 آبان 1394 روزنامه همشهری 30 آذر 1394 روزنامه همشهری 30 دی 1394 روزنامه همشهری 30 بهمن 1394 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 1 فروردین 1394 روزنامه همشهری 2 فروردین 1394 روزنامه همشهری 3 فروردین 1394 روزنامه همشهری 4 فروردین 1394 روزنامه همشهری 5 فروردین 1394 روزنامه همشهری 6 فروردین 1394 روزنامه همشهری 7 فروردین 1394 روزنامه همشهری 8 فروردین 1394 روزنامه همشهری 9 فروردین 1394 روزنامه همشهری 10 فروردین 1394 روزنامه همشهری 11 فروردین 1394 روزنامه همشهری 12 فروردین 1394 روزنامه همشهری 13 فروردین 1394 روزنامه همشهری 14 فروردین 1394 روزنامه همشهری 15 فروردین 1394 روزنامه همشهری 16 فروردین 1394 روزنامه همشهری 17 فروردین 1394 روزنامه همشهری 18 فروردین 1394 روزنامه همشهری 19 فروردین 1394 روزنامه همشهری 20 فروردین 1394 روزنامه همشهری 21 فروردین 1394 روزنامه همشهری 22 فروردین 1394 روزنامه همشهری 23 فروردین 1394 روزنامه همشهری 24 فروردین 1394 روزنامه همشهری 25 فروردین 1394 روزنامه همشهری 26 فروردین 1394 روزنامه همشهری 27 فروردین 1394 روزنامه همشهری 28 فروردین 1394 روزنامه همشهری 29 فروردین 1394 روزنامه همشهری 30 فروردین 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1394 
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۴    
- همشهری آنلاین: اعضای خانه موسیقی با توجه به قطع بیمه هنرمندان از سوی صندوق اعتباری هنر، جهت برقراری مجدد بیمه باید به واحد بیمه (ساختمان شماره2) مراجعه کنند
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۰    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: در مذاکرات هسته ای آمریکا روی توافق یک مرحله ای خواهد آمد و چاره ای جز این ندارد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۲۵    
- در سال های بی اعتنایی دولت به اتوبوسرانی تهران، چرخ حرکت ناوگان اتوبوسرانی شهری تنها با تصمیمات مدیریت شهری می چرخد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۵    
- سچوان: مردی در چین به خاطر گذشتن از عرض خیابان دستگیر شد، البته این خیابان پیست مسابقات فرمول یک بود و خودرو های آن نیز سرعتی حدود 200 کیلومتر در ساعت داشتند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۰    
- پکن مادر یک کودک مبتلا به اوتیسم پس از پایان کلاس درسی اش در دانشگاه ناگهان متوجه شد که نقشه جهان با دقتی بالا روی وایتبورد ترسیم شده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۰    
- تهران: مراسم رونمایی از بزرگ ترین تابلو فرش ماشینی جهان با نگارش عبارت من عاشق محمدم به 40زبان زنده دنیا و اسماء متبرک چهارده معصوم شامگاه پنجشنبه در سالن بین المللی پژوهشکده نفت برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۵    
- تور جنگل های آمازون در طول سفر با همسفری عکس گرفته اند که در تمام طول سفر خواب بوده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۵۵    
- نخستین نشست شهردار تهران با کارکنان مؤسسه مطبوعاتی همشهری در سال جاری در سالن آمفی تئاتر این مؤسسه برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۴۰    
- سال جدید هنوز به طور جدی وارد روزهای کاری خود نشده بود که مذاکرات هسته ای در سوئیس مرحله مهمی را پشت سر گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۸    
- همشهری آنلاین: هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال جمعه 21 فروردین با برگزاری 2 دیدار بین استقلال تهران با ذوب آهن و همچنین نفت مسجد سلیمان و راه آهن تهران آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۹    
- مرد افغانی که 8 ماه قبل در جنایتی هولناک زن جوانی را به قتل رسانده و جسدش را در ساختمانی نیمه کاره دفن کرده بود به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۴    
- محمد کرباسی: از 27 دسامبر سال گذشته میلادی که اوباما از تلاش برای عادی سازی روابط با کوبا حرف زد توجه همه به دوره ای جدید میان 2کشور جلب شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۰:۴۴    
- گرانفروشی سهام در جریان 2 عرضه اولیه در فرابورس و بورس کمپین های اعتراضی سهامداران و سرمایه گذاران را در فضای مجازی به راه انداخت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۰:۳۴    
- دعوا بر سر زمین کشاورزی به حمله مسلحانه و قتل راننده اتوبوس ختم شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۰:۲۴    
- سید جلال ملکی: سیزدهم فروردین امسال، آتش سوزی یک کامیون که افرادی را در قسمت عقب(بار) خود حمل می کرد منجر به فوت دلخراش 7 نفر از جمله یک پسر 6 ساله و یک خانم باردار شد و عده ای نیز دچار سوختگی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۰:۱۹    
- مرد 95 ساله طبسی که صاحب 18 فرزند، 33 نوه و 12 نتیجه بود، چند روز قبل صاحب نوزدهمین فرزند شد و نامش را به خاطر ارادت ویژه اش به امام رضا(ع)، امیررضا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۴    
- همشهری آنلاین: باراک اوباما بعد از ملاقات با نخست وزیر جامائیکا گفت: وزارت امور خارجه امریکا، در حال بررسی این موضوع است که آیا زمان خارج کردن کوبا از فهرست کشورهای حامی تروریسم رسیده است؟ .
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۹:۰۲    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره انجام آزمایشات سالیانه و رسیدگی به درمان هنرمندان علی الخصوص درباره بیماری های صعب العلاج و نیازهای دارویی خاص آنان قول های مساعدی داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: پزشکان اسپانیایی در بررسی های خود دریافتند افرادی که در دوره میانسالی اضافه وزن دارند یا به چاقی مبتلا هستند نسبت به افرادی با میزان وزن معمولی یا پایین ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۸:۳۸    
- همشهری آنلاین: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد افراد کوتاه قد بیشتر در معرض ابتلا به بیماری های قلبی هستند که می تواند از ژن های آنان ناشی شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۹    
- همشهری آنلاین: یک روزنامه ترکیه فاش کرد که برای اعزام تروریست ها به سوریه و عراق تا کنون بیش از 100 هزار گذرنامه در دفتری متعلق به داعش در استانبول جعل و صادر شده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۹    
- همشهری آنلاین: به دنبال شکست تروریست های داعش در شهر تکریت عراق و ادامه پیشروی نیروهای عراقی در الانبار، این نیروها تلاش می کنند تا با کنترل بر این استان ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: حضرت فاطمه زهرا (س) می فرماید: در حالی که بستر خود را پهن کرده بودم، رسول خدا (ص) بر من وارد شد و فرمود: ای فاطمه ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: رییس دانشگاه کوفه در دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق از راه اندازی کرسی زبان فارسی در این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و تحصیل دانشجویان در این دانشگاه را رایگان اعلام ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون یک سوم مدارس کشور استاندارد لازم را نداشته و نیاز به بازسازی دارند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در احکام جداگانه ای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی هنری مشعر وابسته به بعثه مقام معظم رهبری را منصوب کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با محکوم کردن اقدام ماموران متخلف فرودگاه جده عربستان ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: محققان مرکز تحقیقات سرطان هاچینسون در سیاتل آمریکا موفق به تولید مایعی شده اند که باعث درخشان شدن سلول های تومور مغزی می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: محققان آمریکایی موفق به کشف صدایی در مغز شدند که انسان را به غذا خوردن تشویق می کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۵    
- همشهری آنلاین: ارزش سهام جمعه 21 فروردین در بازارهای آسیا با نوسان همراه بود. ارزش سهام در هنگ کنگ افزایش و در توکیو کاهش داشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۷:۰۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ارتش یمن قدرت آن را دارد که دشت ها، کوه ها و بیابان های یمن را به قبرستان متجاوزان تبدیل کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: پارلمان پاکستان به عدم پیوستن این کشور به ائتلاف تحت رهبری عربستان برای حمله به یمن رای داد و قانونگذاران این پارلمان از طرف های درگیر در یمن خواستند تا با مذاکرات صلح آمیز ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۵۲    
- همشهری آنلاین: قشم ایر معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری توضیحاتی درباره هواپیمای ایرانی که در حین برخاستن از باند فرودگاه آتاتورک استانبول دچار مشکل شده بود توضیحاتی داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: نتایج بیشتر نظرسنجی های صورت گرفته در انگلیس که در روز جمعه منتشر شدند، نشانگر پیشی گرفتن حزب کارگر بر حزب محافظه کار در چهار هفته مانده انتخابات عمومی این کشور در هفتم ماه 'می ' ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: محققان می گویند؛ ایجاد تغییر در مصرف نوع آنتی بیوتیک در یک بازه زمانی مشخص می تواند برای مقابله با عفونت باکتریایی، نتیجه "شگفت انگیزی" در پی داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: ایران اسلامی در سالروز میلاد دخت گرامی پیمامبر اسلام (ص) غرق در نور و شادی است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۳۲    
- همشهری آنلاین: شهلا ریاحی که در بیشتر فعالیت های بازیگری اش در نقش مادر بازی کرده است، گفت: من 35 سال داشتم که نوه دار شدم و از آن به بعد دیگر در سینما نقش مادر را بازی کردم و تمام نقش هایی را که ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۲    
- همشهری آنلاین: عربستان به عنوان بزرگترین تولید کننده نفت اوپک از تمایل مشروط خود برای افزایش قیمت نفت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۲    
- همشهری آنلاین: عرضه محدود، بهانه خرده فروشی ها مبنی بر قیمت بالای مبدا و عدم اعتقاد وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم تنظیم بازار میوه های نوبرانه، باعث شده که ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۲    
- همشهری آنلاین: شبکه TV5 یکی از بزرگترین شبکه های تلویزیونی فرانسه شب گذشته مورد حمله سایبری داعش قرار گرفت که بر اثر آن پخش برنامه های این شبکه قطع و نامه های تهدید آمیز علیه پایگاه الکترونیکی و ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۵    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای بزرگان عشایر استان الانبار عراق از اعدام 300 زندانی از اعضای سه قبیله این استان توسط گروه تروریستی داعش خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۵    
- همشهری آنلاین: منیژه حکمت، فرشته طائرپور و رخشان بنی اعتماد از جمله سینماگرانی هستند که فرزاندانشان به عنوان بازیگر در سینما مشغول به کار هستند و به عنوان مادر نقش پررنگی در تربیت و ورود آنها به ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۵    
- همشهری آنلاین: کمال تبریزی هم بخشی از جوایز خود را برای حمایت از مردم بی خانمان اهدا می کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد با ورود یک سامانه بارشی به کشور، شنبه (22 فروردین) شاهد بارش های پراکنده در نیمه غربی کشور خواهیم بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۰    
- همشهری آنلاین: فهرست نامزدهای نهایی جوایز بفتا ی تلویزیونی با درخشش بندیکت کامبرباچ بازیگر نقش اصلی سریال پرطرفدار شرلوک اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۵    
- همشهری آنلاین: هیچ چیزی نبود که در نقاشی نداند یا نتواند. از نقاشی غربی تا مینیاتور، تذهیب و خوشنویسی. من هم سعی کردم همین طور باشم.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۵    
- همشهری آنلاین: پنج سال قبل در چنین روزهایی بود که با او وداع گفتیم تا حداقل برای مدتی لذت لمس احساس مادرانه از سینما و تلویزیون ایران گرفته شود ؛ این جمله ای است که هدیه تهرانی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۵    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه 21 فروردین در تهران به امامت آیت الله سید احمد خاتمی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۰    
- همشهری آنلاین: سال 2014 را باید سال بالا گرفتن تنش های نژاد پرستانه در ایالات متحده آمریکا دانست آن هم در شرایطی که شش سال از ورود نخستین رییس جمهوری رنگین پوست به کاخ سفید می گذشت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۰    
- همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت : شهید صیاد شیرازی یک اسوه و الگوی بسیار باشکوه و با عزت نظامی است یعنی هر سرباز ولی امر وی را الگوی برجسته خود می داند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۰    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد ماموریت اصلی ناوگروه اعزامی ایران به خلیج عدن حفظ امنیت خطوط مواصلاتی و مبارزه با دزدان دریایی است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۵    
- همشهری آنلاین: امیر سرتیپ حسام هاشمی همرزم و یار دیرینه شهید علی صیاد شیرازی در گفت و گوی تفصیلی با ایرنا گفت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۰    
- همشهری آنلاین: رئیس بنیاد شهید گفت: شهید صیادشیرازی از شهیدان هوشیار، برنامه ریز و ولایت مدار بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۶    
- همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا(س) و تکریم مقام مادر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از فرماندهان ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۶    
- همشهری آنلاین: رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در طول هفته گذشته به طور متوسط قیمت سکه 4800 تومان افزایش داشت که دلیل اصلی آن، بالا رفتن قیمت ارز بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۲۲    
- همشهری آنلاین: با حدود گذشت نزدیک به 9 ماه از مصوبه لازم الاجرای نحوه فعالیت صرافان، مدیرکل مقررات و مجوزهای بانک مرکزی از کسب انطباق حدود 60 مورد از آنها خبرداد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه افزایش حقوق 60 درصد بازنشستگان حداقل بگیر مشخص شده است ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: شماره گذاری خودروهای وارداتی از 28 اسفندماه سال گذشته متوقف شده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی قشم در حین آماده شدن برای برخاستن از باند فرودگاه آتاتورک استانبول دچار حادثه شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به مناسبت میلاد پربرکت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها و بزرگداشت روز زن ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ به تجهیز مبادی ورودی به محدوده زوج و فرد با دوربین و حذف حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در این مناطق خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۳    
- همشهری آنلاین: قیمت های پیشنهادی برخی مالکان برای فروش واحدهای مسکونی با سن بنای کمتر از دو سال در این گزارش منتشر شده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۸    
- همشهری آنلاین- سجاد میرزامهدی تهرانی: گونه جذاب ورزشی در بازهای ویدیویی، چنانچه از نامش بر می آید؛ فعالیت های ورزشی را شبیه سازی می کند ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۴    
- همشهری آنلاین: پیکر مطهر 61 شهید دفاع مقدس تازه تفحص شده در خاک عراق وارد کشور می شود. مسئول تفحص شهدای ایران در عراق در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در اهواز گفت:
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرده است که تظاهرات علیه جنایات آل سعود و محکومیت کشتار مردم بی گناه یمن این هفته پس از نماز جمعه در شش استان برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۰۳:۳۵    
- همشهری آنلاین: اعتصاب سراسری در فرانسه مدارس ، حمل ونقل شهری ، بهداشت و فرودگاهها را به تعطیلی کشاند.