جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۴۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 29 فروردین 1394 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1394 روزنامه همشهری 31 خرداد 1394 روزنامه همشهری 31 تیر 1394 روزنامه همشهری 31 مرداد 1394 روزنامه همشهری 31 شهریور 1394 روزنامه همشهری 30 مهر 1394 روزنامه همشهری 30 آبان 1394 روزنامه همشهری 30 آذر 1394 روزنامه همشهری 30 دی 1394 روزنامه همشهری 30 بهمن 1394 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 1 فروردین 1394 روزنامه همشهری 2 فروردین 1394 روزنامه همشهری 3 فروردین 1394 روزنامه همشهری 4 فروردین 1394 روزنامه همشهری 5 فروردین 1394 روزنامه همشهری 6 فروردین 1394 روزنامه همشهری 7 فروردین 1394 روزنامه همشهری 8 فروردین 1394 روزنامه همشهری 9 فروردین 1394 روزنامه همشهری 10 فروردین 1394 روزنامه همشهری 11 فروردین 1394 روزنامه همشهری 12 فروردین 1394 روزنامه همشهری 13 فروردین 1394 روزنامه همشهری 14 فروردین 1394 روزنامه همشهری 15 فروردین 1394 روزنامه همشهری 16 فروردین 1394 روزنامه همشهری 17 فروردین 1394 روزنامه همشهری 18 فروردین 1394 روزنامه همشهری 19 فروردین 1394 روزنامه همشهری 20 فروردین 1394 روزنامه همشهری 21 فروردین 1394 روزنامه همشهری 22 فروردین 1394 روزنامه همشهری 23 فروردین 1394 روزنامه همشهری 24 فروردین 1394 روزنامه همشهری 25 فروردین 1394 روزنامه همشهری 26 فروردین 1394 روزنامه همشهری 27 فروردین 1394 روزنامه همشهری 28 فروردین 1394 روزنامه همشهری 29 فروردین 1394 روزنامه همشهری 30 فروردین 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1394 
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۹    
- مردی که به پول های دوستش چشم طمع داشت نقشه قتل او را طراحی و اجرا کرد اما عاقبت توسط پلیس دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۹    
- محمدرضا کاظمی: اوج نمایش اختلاف آنها برای عموم مردم، اما حضور در برنامه تحویل سال 93 بود که برای اولین بار یک زن و شوهر مجریان آن می شدند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۵۱    
- دکتر احمد حاتمی یزد: در ارتباط با تعیین نرخ سود بانکی و به ویژه نرخ سود سپرده های کوتاه مدت بانکی توسط شورای پول و اعتبار باید دقت کرد که در حال حاضر هرچند بانک ها به سپرده های کوتاه مدت به صورت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
- رسانه های آمریکایی از هشدار آمریکایی ها به عربستان درباره حملات به یمن خبر داده اند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
- او را دست راست صدام می دانستند و مهم ترین مقام حزب منحل شده بعث به حساب می آمد که توانسته بود برخلاف رئیس و همشهری تکریتی اش از بازداشت و دادگاهی شدن به خاطر جنایت علیه مردم عراق فرار کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
- رضا کربلایی: عصر سه شنبه هفته جاری اعضای شورای پول و اعتبار دور یک میز در ساختمان بانک مرکزی می نشینند تا درباره نرخ سود سپرده ها و تسهیلات بانکی تصمیم بگیرند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
- شیوا حریری: من که سردار مفخم را نمی شناسم، اما حتماً آدم خوش سلیقه ای بوده که چنین عمارتی را برای کار و زندگی انتخاب کرده.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
- سلام، یک سلام گرم و شکلاتی برای این روزهای سرد و آب نباتی. در چندماه گذشته، یک وقت فکر نکنید کافه تعطیل بود و ما مشغول مسافرکشی.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
- همشهری آنلاین: آیت الله ری شهری در درس تفسیر خود دوستی با کفار را یکی از عوامل غضب الهی عنوان و به سه دوست و سه دشمن انسان از منظر امام علی (ع) اشاره کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
- همشهری آنلاین: پس از اعلام فیلم های حاضر در جشنواره کن 2015، تیری فرمائو دبیر این رویداد سینمایی درباره این انتخاب ها اظهار نظر کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
- شهر وین اتریش هفته گذشته میزبان اجلاسی پشت درهای بسته با حضور مقاماتی از ایران و نمایندگان شرکت های کارگزار نفتی غربی مشتاق تعامل تجاری با ایران بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
- صف طولانی کامیون ها برای تردد از مرز بازرگان میان ایران و ترکیه به مشکلی همیشگی بدل شده و رانندگان را سرگردان کرده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۴    
- راز ناپدید شدن پسربچه 3ساله پس از گذشت 30ساعت با دستگیری زوج کودک ربا فاش شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۱:۲۴    
- جوان متهم به زورگیری که قصد داشت به زور از شاکی رضایت بگیرد با یک ضربه چاقو به قتل رسید.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۹    
- اعضای باند سرقت همزمان با تاریک شدن هوا به دنبال خانه هایی می گشتند که چراغ هایشان هنوز خاموش بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۵۴    
- همشهری آنلاین: سکه تمام بهار آزادی 29 فروردین ماه 964 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا تومان 3334 تومان فروخته شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۹    
- همشهری آنلاین: امدادگران و ساکنان صنعا گفتند که صدها نفر از ساکنان منطقه 'فج عطان' واقع در جنوب صنعا (پایتخت یمن) شب گذشته بر اثر استنشاق گاز سمی ناشی از بمباران جنگنده های متجاوز عربستان دچار ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۹    
- همشهری آنلاین: دوستان و خانواده پرویز کلانتری پس از گذشت چند ماه از بیماری این هنرمند پیشکسوت، دور هم جمع شدند و برای سلامتی و بازگشتش به جامعه هنری دعا کردند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور در تشریح میزان شهریه دانشجویان مقاطع مختلف این دانشگاه ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس افغانستان با رای اعتماد به 16 وزیر پیشنهادی دولت وحدت ملی، وزارتخانه های این کشور را از چند ماه بلا تکلیفی نجات دادند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری فرانسه روز شنبه در خبری فوری از کابل به نقل از رییس جمهوری افغانستان اعلام کرد که گروه تروریستی داعش مسوولیت انفجارهای مرگبار صبح روز شنبه در ننگرهار این کشور را به عهده ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: با حضور برخی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای، در نشستی دیدگاه های منتقدان و موافقان مذاکرات هسته ای لوزان در دانشگاه علامه طباطبایی بررسی می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: با نزدیک شدن به مرحله اول گروهی انتخابی المپیک2016 نام علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در فهرست نهایی محمد خاکپور برای تیم امید قرار گرفت تا بهانه برای ناسازگاری کی روش هم به دستش ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: بیماری ناشناخته ای طی 10 روز اخیر در یکی از مناطق ایالت اندو در نیجریه به مرگ دست کم 14 تن منجر شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: مجله تایم فهرست سالانه تأثیرگذارترین ستاره های جهان شامل 100 نفر را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۴    
- همشهری آنلاین: در حالی که به نظر می رسد در یکی از جلسات پیش روی شورای پول و اعتبار، نرخ سود بانکی مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: از سازمان دامپزشکی این سؤال را داریم که اگر گوشت بوفالوی هندی مورد تأیید است، چرا فقط باید در سوسیس و کالباس مصرف شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۵    
- همشهری آنلاین: اظهارنظر وزیر دارایی آلمان در مورد اصلاحات اقتصادی فرانسه با واکنش شدید گروه های سیاسی این کشور مواجه شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت بیانات مهم رهبر انقلاب درباره مسئله هسته ای در روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها به 11 پرسش درباره مسئله ی هسته ای با استفاده از بیانات ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
- همشهری آنلاین: مسدود شدن در ورودی مجلس نمایندگان توسط تظاهر کنندگان در کابل، سربریده شده پنج غیر نظامی در غزنی ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از تمدید مهلت تحویل مدارک خبرنگاران به دفاتر خدمات الکترونیک تا 15 اردیبهشت ماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۲    
- همشهری آنلاین: عادل راضی الحربی یکی از فرماندهان عربستانی تبار شبکه تروریستی القاعده در سوریه به هلاکت رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۲    
- همشهری آنلاین: نیروهای مسلح عراقی با ورود به پالایشگاه بیجی در استان صلاح الدین عراق آن را پاکسازی کردند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار تصویر پاسخ نامه و کلید نهایی آزمون دکتری از امروز 29 فروردین ماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۸    
- همشهری آنلاین: گذرنامه های کشورهایی که از روابط دیپلماتیک مناسبی با دیگر کشورها برخوردارند ابزاری قدرتمند به شمار می رود که به دارندگانش اجازه می دهد به راحتی از مرز بیشتر کشورهای جهان عبور ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۸    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه در نشست خبری مشترک با همتای استرالیایی خود در پاسخ به پرسشی درباره سخنان وزیر خارجه و رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا مبنی بر باقی بودن گزینه های نظامی روی میز تصریح ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: یک فعال بازار سرمایه نسبت به عملکرد نهاد ناظر بازار سرمایه انتقاد کرد و گفت:دخالت حقوقی های بازار در روزهای اولیه انتشار بیانیه هسته ای و شتابزدگی در تصمیم گیری ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: همزمان با انتشار خبر جابجایی دو نوزاد در بیمارستان خصوصی درجه یک تهران، سازمان بازرسی کل کشور رسیدگی به این ماجرا را در دستور کار قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: همزمان با احتمال لغو تحریم های نفتی در حالی تاکنون 10 غول نفتی جهان آمادگی خود را برای بازگشت به ایران اعلام کرده اند که مذاکرات وزیر نفت با رئیس جمهور و دولت برای تصویب قراردادهای ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به فاصله زیاد میان نرخ تورم و نرخ سود سپرده ها و تسهیلات بانکی گفت: ساماندهی نرخ سود بانک ها جدی است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۶    
- همشهری آنلاین: رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ایران هرگونه تجاوز را با قدرت و قاطعیت پاسخ خواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۱    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اجازه نمی دهیم هر کسی به ناوهای ما اخطار بدهد و هیچ کس هم تاکنون به ناوهای ما اخطار نداده است گفت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیج در انقلاب اسلامی قرابتی خاص دارند که هر دو از هنرهای بزرگ انقلاب اسلامی هستند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:ادعای عربستان موهن و بی اساس است و آنها خودشان به خوبی می دانند که ما هیچ نیروی نظامی در یمن نداریم.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۷    
- همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا با کسب 5 مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید و تیم ملی ایران در میان کشورهای حاضر در رقابت ها بهترین عملکرد را به نام خود ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۷    
- همشهری آنلاین: باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا گفت به باور او مصوبه کنگره مانع رسیدن به توافق با ایران نخواهد شد و او آن را تایید خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۷    
- همشهری آنلاین: وزیر امورخارجه استرالیا در نشست خبری مشترک با محمدجواد ظریف به سئوالاتی در مورد مذاکرات ایران و 1+5، وضعیت پناهجویان ایرانی، مبارزه با داعش پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۳    
- همشهری آنلاین: شاید هنگام کار با اینترنت، کندی سرعت و اختلالات شبکه این سوال را در ذهن ایجاد کند که کدام کشورها بیشترین سرعت اینترنت را به کاربران خود ارائه می دهند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۳    
- همشهری آنلاین: یک کارشناس طب سنتی گفت: ترکیب سیر با شیر یکی از بهترین داروهای پاک کننده ریه و روده است ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۳    
- همشهری آنلاین: موم گوش که اصطلاح پزشکی برای آن سرومن است، ماده مومی زردرنگی است که در مجرای بیرونی گوش ترشح می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: پل طبیعت انتخاب اول مردم و انتخاب پنجم معماران برجسته جهان در مسابقه معماری (A+(architizer awards در سال 2015 شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: هواپیمای خورشیدی سولار ایمپالس 2، هواپیمای آزمایشی که قرار است دور دنیا را بدون مصرف یک قطره سوخت سفر کند، به دلیل شرایط بد جوی در چین زمینگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: ونسان ونگوک نقاشی است که علاوه بر هنرش، رفتارهایی غیرعادی نیز بر شهرت جهانی اش افزوده است، برای مثال می گویند او گوش چپ خود را بریده ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: انوشا مهدیان و نیما جوانبخت عنوان نخست مسابقات شطرنج زیر 20 سال دختران و پسران کشور را کسب کردند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: کمبود روی یا زینک باعث بروز مشکلاتی از قبیل خستگی، بروز چین وچروک پوستی، بیماری ها، مشکلات مربوط به پروستات و غیره می شود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۱    
- همشهری آنلاین: تیم ایران با یک مدال نقره و یک برنز، پس از تیم های آذربایجان، گرجستان و ترکیه عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: رقابت های پرثوای قهرمانی کشور روز جمعه 28 فروردین ماه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: پزشکان در یک مطالعه جدید بررسی کردند که چگونه و با چه سرعتی رژیم غذایی ناسالم می تواند مکانیسم های داخلی بدن را تغییر دهد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: فرنگی کاران نوجوان کشورمان با کسب 4 مدال طلا و 4 برنز نایب قهرمان مسابقات آذربایجان شدند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: پنجمین دوره مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور بانوان با برتری هدی ضیاغم از استان خوزستان به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: تیم های ملی والیبال ساحلی الف و ب ایران عناوین سوم و چهارم دومین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کردند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۳    
- همشهری آنلاین: کاربران نرم افزار ارتباطی وایبر طی روزهای گذشته با کاهش شدید سرعت این نرم افزار و اختلالات متعدد آن مواجه شدند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
- همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز بعدازظهر در تهران افزایش ابر و بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور خطاب به متجاوزان منطقه گفت: کمک مالی به تروریست ها در سوریه، لبنان و عراق به چه معناست؟ بمباران یمن به چه معناست؟ بذر کینه را در دل مردم منطقه نشاندید که پاسخ آن را دیر ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان در تهران با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۷    
- همشهری آنلاین: همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و در مراسم رژه روز ارتش از سامانه راداری پسیو 10 شهریور رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: دومین دوره مسابقات آزاد سنگ کشور، روز جمعه 28 فروردین ماه سال جاری در زورخانه امیرالمومنین (ع) شهر بسطام از توابع شاهرود در استان سمنان برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
- الهام مرادی: باور کنید زیر آسمان شهر می توان با آسودگی نفس کشید، درصورتی که خیابان های شهر در امن و امان از هجوم بی وقفه خودرو ها باشند و صدای بوق های مکرر، تا هفت آسمان بالا نرود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
- محمدرضا حیدری: روز طبیعت برای اهالی روستای قلعه خان در استان خراسان شمالی روزی به یاد ماندنی شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: پایگاه ویکی لیکس روز پنجشنبه آرشیوی قابل جستجو را از تمامی ایمیل ها و اسنادی که سال گذشته توسط هکرها از شرکت سونی به سرقت رفته بودند را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
- محمدعلی شاطری: خانومی که شما باشید، در یک روز بهاری و زیبا در کنار همسرتان نشسته اید و از لطافت و طراوت کنار هم بودن در روزهای زیبای سال جدید لذت می برید.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: فرماندار شمیرانات با اشاره به بارندگی های اخیر و سرازیر شدن آب به سمت سد لتیان گفت: این بارندگی ها موجب کامل شدن ظرفیت این سد شده است ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۹    
- همشهری آنلاین: درگیری های یمن، مذاکرات هسته ای و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های شنبه-29 فروردین-جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۴    
- مرجان همایونی: تخت چوبی یک نفره، گوشه هال در مقابل مانیتور 14اینچی جاخوش کرده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۶    
- همشهری آنلاین: هفته سیزدهم لیگ حرفه ای با تکرار پیروزی دانشگاه آزاد مقابل پتروشیمی بندر امام پیگیری شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۱    
- فاز نخست پروژه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در نیمه اول سال جاری به بهر ه برداری می رسد. این خبری بود که 2تن از اعضای شورای شهر تهران و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پس از بازدید از این پروژه ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: نمایندگان تکواندوی کشورمان با کسب 12 مدال طلا و 4 نقره عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات تکواندوی نونهالان آسیا را در دو بخش دختران و پسران از آن خود کردند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۷    
- درحالی که حاشیه های احتمال اجرای طرح رتبه بندی معلمان ادامه دارد، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از آغاز فراخوان برای این طرح خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۲    
- از میان 80 میلیون جمعیت کشور تاکنون 5هزار بیمار هموفیلی A و B شناسایی شده اند اما طبق آمارهای جهانی این تعداد باید 10هزار نفر باشد. این احتمال وجود دارد که تعداد زیادی هنوز شناخته نشده اند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۷    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه یورو نیوز بار دیگر گفت ایران به دنبال حذف مرحله به مرحله تحریم ها نیست.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۲    
- فتانه انفرادی: نوزادانی که روانه بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان شده بودند که ویژه مراقبت شوند، به دلیل عفونت بیمارستانی، فوت شدند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۲    
- همشهری آنلاین: تیم ایران الف با پیروزی برابر تیم اول سوئد در بازی فینال، قهرمان هشتمین دوره مسابقات اپن لوکزامبورگ شد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۲    
- عربستان یک بار دیگر وعده داد به پرونده مأموران خاطی فرودگاه جده رسیدگی کند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۴۷    
- محمد باریکانی: 10 اثر منقول تاریخی کشور برای نخستین بار پس از گذشت 85سال که از تصویب قانون حفظ آثار ملی می گذرد ...
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۸    
- رئیس سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برای نخستین بار خدمات دندانپزشکی برای افراد زیر 14سال تحت پوشش بیمه سازمان سلامت ایران قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۸    
- همزمان با سفر رئیس جمهور افغانستان به ایران تشکل های زیست محیطی با امضای بیانیه ای از روسای جمهور ایران و افغانستان خواستار احیای هامون شده اند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۳    
- سیچوان: فیلمی که در یکی از شهر های چین ضبط شده نشان می دهد زنی درحالی که کودکش را از لبه پنجره آویزان کرده مشغول تنبیه بدنی اوست.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۷:۲۹    
- لندن سگی در لندن برای گرفتن غذا از رهگذر ها خود را به فلج بودن می زند و به این وسیله از آنها غذا می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۶:۲۷    
- 2 نوزاد دختر بعد از تولد در یکی از بیمارستان های خصوصی غرب پایتخت جا به جا شدند اما خوشبختانه تنها چند ساعت بعد خانواده یکی از آنها پی به این حقیقت تلخ برد.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۵:۳۴    
- تنها سرنخ پلیس از جوانی که با مدارک جعلی 500میلیون تومانی از حساب مردی در پایتخت برداشت کرده، تصویری از اوست که دوربین مداربسته بانک ضبط کرده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۴:۴۰    
- مدیرعامل بورس انرژی گفت: بورس انرژی در هفته جاری میزبان عرضه اوراق سلف استاندارد نفت کوره با سود سالانه 25 درصد خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۳:۳۸    
- همشهری آنلاین: تاکنون حضور سینمای ایران در جشنواره ی فیلم کن 2015 ، با فیلم ناهید در بخش نوعی نگاه و فیلم کوتاه کشتارگاه ساخته بهزاد آزادی در بخش سینه فونداسیون قطعی شده است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: یک لاله تنها در مزرعه ای از سنبل های در حال شکوفایی روز 16 آوریل (27 فروردین) 2015 نزدیک شهر لیس در هلند.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: نمایش جادوگر کوچولو به کارگردانی فریبا دلیری که درباره چگونگی از بین رفتن جادوگرها است تا آخر اردیبهشت ماه در تالار هنر میزبان علاقمندان تئاتر است.
همشهری   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۰:۳۰    
- همشهری آنلاین: محققان دانشگاه ویسکانسین مدیسون آمریکا موفق به توسعه روشی شدند که بدون سوزن و درد نمونه خون می گیرد.