یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۲Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۵    
- همشهری آنلاین: این جا عمارت تاریخی مسعودیه است، جایی که مسئولان بهره برداری کنونی آن در همین هفته گذشته تاکید کردند، جواهری کمیاب و دُرّی گرانبها در اختیار دارند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: درگذشت هوشنگ استوار،موزیسین نامدار ایرانی بعد از 4 ماه از سوی همسرشان اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۱    
- فرزاد موتمن: با توجه به اینکه سال گذشته یکی از داوران جایزه کتاب سال سینمایی بودم، اغلب کتاب های منتشر شده در این حوزه را مطالعه کردم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۸    
- محمد رسول عاصمی : همین الان ساعت از 6 عصر روز شنبه گذشته است و چیزی نمانده که بغض من از خان طومان 24 ساعته شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۸    
- حسین شیخ الاسلام: نیروهای گروه های تکفیری از روز پنجشنبه با نقض آتش بس در استان حلب سوریه بخشی از شهرک خان طومان در این استان را به اشغال خود درآوردند و گروه تکفیری جبهه النصره و همپیمانانش بر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۴    
- ابوظبی هواپیمایی امارات گران ترین بلیت بخش بیزنس کلاس پرواز خود را از بمبئی هند به شهر نیویورک آمریکا راه اندازی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۴    
- لاهور 2 پسربچه پاکستانی که لقب کودکان خورشیدی به آنها داده شده هر روز با غروب آفتاب بیهوش می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۴    
- کوالالامپور زن مالزیایی تمام 2 میلیون و 300 هزار پوندی را که اشتباهی به حسابش واریز شده بود خرج کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۴۹    
- رکود سنگین بازار مسکن در شهر تهران موجب شده که شهرهای جدید هم از رونق بیفتند و خرید و فروش در این شهرها به پایین ترین حد خود برسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: آیین رونمایی کتاب مدیریت اسوه در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب در سالن سرای اهل قلم برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۵    
- شمارش آرای انتخابات شهرداری لندن به پایان رسیده و اکنون با وجود تلاش های برخی در غرب برای دامن زدن به فضای اسلام هراسی، صادق امان خان، یک مسلمان پاکستانی تبار، شهردار جدید لندن است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۵    
- در این شماره می خوانید:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: مارتین اسکورسیزی برای ساختن فیلم ایرلندی با حضور رابرت دنیرو، ال پاچینو و جو پسکی اعلام آمادگی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: تاریخ دانان با بررسی مدارک تاریخی به این نتیجه رسیده اند که میگوئل دو سروانتس اصالتا انگلیسی بوده، و نه اسپانیایی.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۵    
- شعر چگونه می توان بدونِ آن همه...؟ چرا صدای هیچ کس ...؟ چه طور لحظه ها برای یک نفر...؟ چه قدر مانده تا خیال های من...؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: اکونومیست نوشت: پیروزی دونالد ترامپ فاجعه ای را برای جمهوریخواهان، آمریکا و برای کل جهان به بار خواهد آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۵    
- همشهری آنلاین: ممکن است بازیگران سینما از اعتبار و وجهه خاصی برخوردار باشند، اما این بازیگران تلویزیون هستند که دلارها را جارو می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۲    
- همشهری آنلاین: مهدی تاج در تاریخ شنبه 18 اردیبهشت سال 95 به ریاست فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۲    
- نیلوفر قدیری: همه هیاهو و هیجان تمجیدگونه ای که بعد از سال2003 برای پیروزی حزب عدالت و توسعه در انتخابات پارلمانی ترکیه و به قدرت رسیدن رجب طیب اردوغان بلند شده بود اکنون جایش را به هشدار و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۲    
- وزارت دفاع آمریکا روز جمعه برای نخستین بار تأیید کرد گروهی از نظامیان این کشور در جنوب یمن برای آنچه او عملیات علیه القاعده خواند، مستقر شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۲    
- ظاهرا مقامات دولت همچنان بر این باورند که به هر روشی که شده باید نرخ سود بانکی را کاهش داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۲    
- د زد حرفه ای مو به مو خاطرات سرقت هایش را می نوشت اما خبر ند اشت که همین د فترچه خاطرات باعث لو رفتنش می شود .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۲    
- د رگیری سارقان بر سر تقسیم اموال مسروقه به قیمت جان یکی از آنها تمام شد . د ر جریان این د رگیری یکی از سارقان همد ستش را با ضربه چاقو از پا د ر آورد اما بعد از مد ت ها فرار به د ام افتاد .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: شورای صدور پروانه ساخت با ساخت سه فیلمنامه در جلسه 8 اردیبهشت موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
- زن جوان که پس از قتل مرد میانسال، جسد او را به آتش کشید ه بود ، با پرد اخت د یه میلیونی از مجازات قصاص رهایی یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
- مایکل شیبون، نویسنده یهودی- آمریکایی که برای تحقیق درباره نگارش یک کتاب به شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری سفر کرده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
- نخستین تجربه میزبانی شهرآفتاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به روزهای میانی رسیده و استقبال دوستداران کتاب مسئولان برگزاری نمایشگاه را غافلگیر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: نسبت تصاویری که از شبکه های یک، دو، چهار، پنج، نمایش، قرآن، ورزش، آموزش، سلامت و نسیم پخش می شوند، از فرمت 4:3 به 16:9 ارتقاء یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: ایستاده در غبار بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فجر با دریافت پروانه نمایش، یکی از گزینه های اکران عید فطر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه خواهان هر دو جام است گفت در بازی مقابل تراکتور سازی به جهت اینکه میزبان هستند سهم تماشاگران تیم تبریزی نمی تواند بیش از 15 درصد باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۳    
- همشهری آنلاین: نشست فراکسیون فراگیر مجلس دهم شامل نمایندگان منتخب اصولگرا و مستقل مجلس دهم در حالی عصر امروز به کار خود پایان داد که طبق گفته یوسفیان ملا 181 نفر از منتخبان از ریاست لاریجانی بر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
- همشهری آنلاین: همایش فراکسیون فراگیر منتخبان مجلس دهم شامل اصولگرا و مستقل در حالی دقایقی قبل به کار خود پایان داد که 154 نفر از منتخبان برگه حضور در این همایش را امضا و 27 نفر دیگر هم در تماس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
- همشهری آنلاین: منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: از عارف خواهش کردیم کاندیدای ریاست مجلس شود و این به معنای نفی تلاش های لاریجانی نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۱    
- همشهری آنلاین: معاون منابع انسانی قوه قضاییه با اشاره به وجود 200 هزار زندانی در دستگاه قضا گفت: مجلس نباید عناوین مجرمانه را در قوانین افزایش دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: برخلاف بیشتر خودروها، بدنه، موتور و روان سازهای مورداستفاده در پراجکت.ام در یک مرحله طراحی شده اند تا قطعات خودرو در بالاترین هماهنگی با یکدیگر قرار داشته باشند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: هاشمی البته گامی به عقب هم نشست و با تعلیق فعالیت های مجازی در همه ی شبکه های اجتماعی تلاش کرد تا دامنه ی ماجرا را مهار و کنترل کند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: اگر کیفیت کارتان خوب باشد و به عنوان شاگرد (شاگردی که همه چیز را یاد گرفته است) کار کنید می توانید ماهی 3 تا 4 میلیون برای خودتان در بیاورید
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: پژوهشگران داروهای جدیدی ساخته اند که با بسیج همه جانبه ی سیستم ایمنی بدن علیه تومورها، نتایج خیره کننده ای در درمان سرطان به بار آورده است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: مایلید کاری پیدا کنید که از تمام مهارت ها و علائق شما استفاده کنند؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: کتاب طراحی محیط های تجاری بر اساس مفاهیم بازاریابی و معماری داخلی تالیف فرزان تبریزی و فرهاد تبریزی با پیشگفتاری از پرویز درگی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: در آمریکا شهری ساخته شده است که 100 درصد انرژی مورد نیازش را از خورشید تأمین می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم زابل، واقعه اسید پاشی روی درختان در این شهرستان را ناپسندترین اقدام در حق محیط زیست توصیف کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان نسبت به بازگشت ملی گرایی قرن نوزدهم به کشورهای اروپایی هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: در اولین روز از معاملات هفته (شنبه 18 اردیبهشت) تالار شیشه ای شاهد ریزش نسبتا شدید شاخص بورس اوراق بهادار تا مقدار 77 هزار و 423 واحد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: رئیس کارخانه اسلحه سازی پاکستان اعلام کرد که عربستان میلیون ها دلار سلاح سبک و سنگین در سال جاری از اسلام آباد خریداری کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: نماینده منتحب مردم مشهد در مجلس دهم ضمن تکذیب دیدار نمایندگان جبهه پایداری با عارف گفت: جبهه پایداری در قالب فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس آینده تصمیم گیری و فعالیت خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم اظهار کرد: ما با تکیه بر هویت سیاسی خود به دنبال تشتت نخواهیم بود. هدف ما تشکیل مجلسی کارآمد بر اساس وحدت ملی و مصلحت ملت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مینوخالقی به هیأت عالی حل اختلاف قوا ارجاع شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: دانشمندان ریزترین موتور کاربردی جهان را خلق کردند، ریزماشین هایی نوری که روزی نیروی مورد نیاز روبات هایی میکروسکوپی که با هدف ورود به سلول های بدن ساخته شده اند را تامین کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۵    
- همشهری آنلاین: ساهون عده ای از مسلمانان هستند که نماز را قبول دارند؛ ولی سهل انگاری می کنند، اینها از نمازشان غافلند و اهتمامی به امر نماز ندارند و از فوت شدنش باکی ندارند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۵    
- همشهری آنلاین: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل که به دمشق سفر کرده، با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار و گفتگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: بازدید از محل قرارگاه مرکزی راهیان نور در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز، اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، اردوگاه شهید باکری خرمشهر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در صنایع دفاع وزارت دفاع درباره سامانه فالانکس ایرانی به نتایجی رسیده اند که انشاالله به زودی این سامانه را به کار خواهیم برد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۴    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه برخی کشورها با انتخاب مسیر غلط، میهمانان ناخوانده ای را به منطقه دعوت کردند، گفت: برای برگزاری رزمایش ها در مناطق تحت نفوذ ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: در بازار امروز - نخستین روز هفته (18 اردیبهشت) سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 37 هزار تومان و دلار آمریکا با روند کاهشی نسبت به اواخر هفته گذشته 3433 تومان عرضه می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: دیده بان حقوق بشر در گزارشی اعلام کرد، عربستان سعودی از بمب های خوشه ای ممنوعه ساخت آمریکا علیه اهدافی در داخل و یا نزدیکی مناطق غیر نظامی یمن استفاده کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: صندوق بین المللی پول بار دیگر درباره پیامدهای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: مقامات ارشد پیشین عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در نشستی در واشنگتن درباره احساس مشترک خود نسبت به ایران به عنوان یک تهدید و اختلافات شان در خصوص فلسطینیان و نقش ایالات متحده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام اعلام کرد: ایران از 2000 میلادی در یک دوره 15 ساله، 150 درصد رشد تولید علمی داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: وزیر راه، مسکن شهرسازی اعلام کرد: از پاییز به تدریج پس از اتمام مراحل تکمیل قرارداد شاهد ورود هواپیماهای جدید به کشور هستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۷    
- همشهری آنلاین: همایش فرایند قانون گذاری و راهکارها شنبه-18 اردیبهشت- با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: مشاور بین الملل مقام معظم رهبری با حمایت از انتخابات مردمی در سوریه گفت؛ بشار اسد خط قرمز جمهوری اسلامی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: وزیر کار گفت بررسی روی فرار دختران نشان می دهد که تغییر نگرش نسبت به والدین و ازدواج اجباری مهم ترین عامل بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: وزارت صنعت و سازمان میراث فرهنگی در مجموع 19 میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند، عدم پرداخت بدهی سرانجام منجر به پلمپ ساختمان های آنها شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۴    
- همشهری آنلاین: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آیین نامه آموزشی دوره دکترای تخصصی را ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه دولت 700 میلیارد تومان به صندوق بدهکار است گفت:اقامه دعوی از دولت به دیوان عدالت اداری داده شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: مسابقات رده سنی بزرگسالان و نیز رده مالکین در باشگاه بام تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۹    
- همشهری انلاین: نچیروان بارزانی،نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و برادرزاده مسعود بارزانی گفت مسئله استقلال کردستان حق مشروع مردم کرد است اما حصول این هدف از طریق گفت وگو با بغداد و به دوراز خشونت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۹    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدالت در جامعه در شرایطی محقق می شود که رقابت در همه شئونات و سوگیری به سمت محرومان در جامعه وجود داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۹    
- همشهری آنلاین: بهشتی با اشاره به اینکه ایران در بین کشورها ی منطقه ، آسیا و حتی دنیا جزء اولین ها در ایجاد قوانین و ظرفیت های حقوقی مربوط به مسائل میراث فرهنگی است تصریح کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۶    
- همشهری آنلاین: شانزدهمین دوره رقابت های سنگ نوردی در ماده بولدرینگ با معرفی نفرات برتر بخش آقایان و بانوان پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۶    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: توتال فرانسه اطلاعات ابتدایی برای مطالعه میدان نفتی آزادگان جنوبی را دریافت کرده و قرار است تا تیرماه پیشنهاد اولیه را ارائه کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۶    
- همشهری آنلاین: رقابت های پرش با اسب از روز پنجشنبه (16 اردیبهشت) در رده های مختلف سنی در باشگاه بام تهران آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۶    
- همشهری آنلاین: مهدی تاج با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: وزیر امورخارجه کشورمان در جمع منتخبان دهمین دوره مجلس گفت: ترسیم کننده خطوط کلی حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی شخص رهبر معظم انقلاب بوده و نقش برجسته ایشان از نظر قانون و عمل مشهود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: شرکت های بزرگ فناوری به خاطر استخدام دانشجویان بی سابقه و تازه کار که به دنبال اولین تجربه کار زندگی خود هستند شهرت دارند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: زندگی بدون موبایل برای بیشتر افرادی که در 30 سال گذشته متولد شده اند، حتی قابل تصور هم نیست ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
- همشهری آنلاین: اولین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور جوانان دارای معلولیت زیر 17 سال در بخش بانوان با قهرمانی خراسان رضوی و در بخش پسران با قهرمانی آذربایجان شرقی به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: نوزاد 4 ماهه چینی به نام هونگ هونگ در شرایطی متولد شده است که به جای 20 انگشت دست و پا، 31 انگشت دارد و خانواده اش امیدوارند بتوانند این اختلال را با جراحی برطرف سازند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به استقرار 75 غرفه ارائه دهنده غذای گرم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
- همشهری دو - زهرا کرمی: دکتر امیر اخلاصی، استادجوان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و متخصص در حوزه برندسازی و بازاریابی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: دانشمندان ژاپنی از موفقیت در اولین پیوند سلول های بنیادین به دست آمده از پوست بدن انسان به چشم با هدف بازیابی بینایی فرد خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: تیم ملی کبدی ایران در سومین دوره مسابقات سرکل کبدی قهرمانی آسیا موفق شد به مدال برنز مسابقات در شهر اسلام آباد پاکستان دست پیدا کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
- همشهری دو - وجیهه غلامحسین زاده: مردم جلوی در مطب صف کشیده اند. از پیر و جوان و زن و مرد را می توان در بینشان دید؛ نم نم باران هم مانع شان نشده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
- همشهری دو - محمد علی شاطری: زن و مردی که تشکیل خانواده می دهند و از 2 واحد مجزا و مستقل به یک ما ی واحد می رسند، دیگر همه چیزشان با هم مشترک می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
- همشهری دو - محمد معمار: با گرم شدن هوا و نزدیکی به فصل تابستان باید کم کم به فکر سرویس کردن سیستم های سرمایشی خانه خود باشیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۲    
- همشهری آنلاین: رقابت های آزاد تنیس گیلان با معرفی نفرات برتر و قهرمانی شهاب موسویان به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۲    
- همشهری دو - عبدالرحیم دیوسالار : اول آذرماه94 بودکه برای خداحافظی با من تماس گرفت و گفت برای زیارت به کربلا می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۲    
- همشهری آنلاین: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در پاسخ به درخواست اتحادیه اروپا به عنوان شرط اعطای ویزای شنگن به شهروندان ترکیه اعلام کرد که قوانین ضد تروریسم را در این کشور تغییر نمی دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی تالیف لیزا اسپیلر و جف برگنر و ترجمه ی رسول بابایی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
- همشهری آنلاین: کتاب 72 راز فروش موفق، تالیف نورالدین انگنجی و با پیشگفتاری از احمد صفار از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
- ابوالفضل جلیلی: با توجه به ضوابط و قواعدی که در کشور خودمان داریم نمی توان ادعا کرد که می توانیم یک جشنواره جهانی را در ایران اجرایی کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
- همشهری دو - دکتر امیرحسین بانکی پورفرد: امور مختلفی در زندگی می تواند به صمیمیت زوجین آسیب برساند؛ یکی از آن امور ابراز نفرت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۵    
- همشهری آنلاین: صادق خان، نماینده حزب کارگر بریتانیا نخستین شهردار مسلمان لندن شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
- آخرین روز هفته معلم نیز با وعده هایی برای معلمان همراه بود؛ ادامه طرح رتبه بندی و بهتر شدن وضعیت معیشتی آنها در سال جاری و گوشزد کردن اینکه دولت های قبلی چه کرده اند و دولت فعلی چه کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
- همشهری آنلاین: تیم پرستاره رئال مادرید در دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا یک بر صفر از سد منچستر سیتی گذشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
- طرح حمایت از نیازمندان از کارافتاده که معروف به طرح 6میلیون نفر شده است، رسما در گزارش کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گنجانده شد تا به تصویب نهایی این طرح تنها یک گام باقی بماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
- همشهری آنلاین: رقابت های اسکیت فری استایل دستجات آزاد کشوری و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش آقایان و بانوان به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
- الهام مصدقی راد : وقتی شورای شهر مصوبه شهردوستدار کودک را در سال88 به تصویب رساند، یکی از بندهای این مصوبه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
- فهیمه پناه آذر: با تفکیک بخش بین الملل از بخش ملی جشنواره فیلم فجر، این بخش در تجربه سی وچهارم خود با تغییر نام جشنواره جهانی فیلم فجر و دبیری مجزا از بخش ملی ...
  • ۱