یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۳۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
- همشهری آنلاین: در آخرین دیدار بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن ایران از ساعت 20 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: یک پژوهش جدید بر روی 9000 مرد و زن میان سال نشان می دهد تقریباً نیمی از همه حمله های قلبی هیچ علامت آشکاری ندارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۸    
- همشهری آنلاین: سکته مغزی در سال های اخیر علاوه بر سالمندان در میان افراد جوان تر هم شیوع پیدا کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۴    
- همشهری آنلاین: سامسونگ ایده ای دارد مبنی بر اینکه، صفحه تصویر ساعت هوشمند بر روی دست کاربر ظاهرشود. به این صورت که با لمس کردن نورهای صفحه نمایش به توان با ساعت هوشمند کار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۴    
- گردهمایی بزرگ جوانان شهر و جشن روز جوان با حضور شهردار تهران در مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه که تنها یک سال از ریاست جمهوریش باقی است، رکود عدم محبوبیت یک رئیس جمهوری در تاریخ معاصر فرانسه را شکسته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: آش ماسوا یکی از چندین غذای محلی بروجردی ها است که بسیار خوش طعم و خوشمزه است به خصوص اگر با کشک محلی میل شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۳    
- رئیس جمهور مصر در سخنانی با استقبال از طرح و اقدام جدید فرانسه برای ایجاد توافق میان فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت، فلسطینی ها و اسرائیلی ها دربرابر یک فرصت تاریخی واقعی قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۳    
- پارلمان با اعلام وضعیت فوق العاده از سوی رئیس جمهور مخالفت کرده و ارتش را به انتخاب میان قانون و مادورو فراخواند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: دبیرکل سازمان جهانی بهداشت، به ورزشکاران و کسانی که برای بازی های المپیک ریو دو ژانیرو به برزیل سفر می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
- اعضای باندی با ایجاد سرو صداهای ترسناک کنار پنجره خانه استاد دانشگاه، او و خانواده اش را فراری دادند تا بتوانند خانه میلیاردی شان را بفروشند و لوازم باارزشش را سرقت کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
- با وجود تهدیدهای عربستان سعودی، مجلس سنای آمریکا سرانجام طرحی را به تصویب رساند که به خانواده قربانیان 11سپتامبر اجازه شکایت از دولت عربستان و پیگرد قضایی آنها را می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
- قاتل مدیر یک شرکت خدماتی در پایتخت، یکی از کارگران خدماتی بود. این مرد پس از اینکه از خانم مدیر جواب رد شنید، دست به جنایتی هولناک زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: سرپرست گروه کامکارها به بهانه اجرای شادمانه ها در بیست و پنجمین سال فعالیت مؤسسه خیریه محک حاضر شده بودد، گفت: کمک های معنوی یک گروه شناخته شده یا یک فرد صاحب نام در امور خیریه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
- مشاور انجمن خودروسازان ایران در میزگرد بررسی چشم انداز صنعت خودرو در دانشگاه امیر کبیر اعلام کرد، حدود 24 درصد قیمت هر خودروی تولیدی به صورت مستقیم و غیرمستقیم مانند پرداخت مالیات ارزش افزوده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
- رئیس کل بانک مرکزی بار دیگر تأکید کرد که این بانک تصمیم دارد نرخ سود بانکی را متناسب با تورم کاهش دهد و نرخ ارز را در طول سال جاری تک رقمی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
- روز گذشته قانون بودجه سال 95 پس از تایید شورای نگهبان به دولت ابلاغ شد تا دخل و خرج کشور از خردادماه براساس این قانون انجام شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: یک معارض سوری که افسر جدا شده از ارتش سوریه است، خود را در گفت وگو با شبکه الجزیره قطر عبدالحمید عمرزکریا معرفی و اعتراف کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: جشنواره فیلم کن که چهارشنبه هفته پیش شروع به کار کرد، در این مدت شاهد نمایش فیلم های متنوع و حضور چهره های مشهور بسیار بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: فرمانده پلیس استان الانبار روز چهارشنبه آزادی شهر الرطبه در 310 کیلومتری غرب الرمادی مرکز آن استان در جوار مرزهای کشور اردن را در کمتر از یک هفته از اعلام شروع عملیات آزادسازی این ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: انارهای نارس نخستین ساخته مجیدرضا مصطفوی راهی جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ کشور سوئیس شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: سالن تئاتری که شاهکارهای ویلیام شکسپیر برای اولین بار در آن به روی صحنه رفتند، توسط باستان شناسان پیدا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی وصفی کبها وزیر سابق اسیران و آزادگان فلسطین را در کرانه غربی بازداشت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: منوچهر والی زاده دوبلور و مجری قرار است اجرای برنامه سینما و دوبله را بر عهده داشته باشد و در آن با دوبلورها گفتگو کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: دادگاه هامبورگ به شکایت اردوغان علیه یان بومرمان، مجری و طنزپرداز آلمانی رسیدگی و حکم صادر کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: مجوز افزایش قیمت خودرو از سوی شورای رقابت در حالی صادر شده که به اعتقاد برخی از کارشناسان بازار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۹    
- تازه ترین اخبار از روند بررسی و ابلاغ بودجه 1395 حاکی از آن است که قانون بودجه به زودی با ابلاغ مجلس در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و احکام مربوطه از جمله افزایش حقوق کارکنان از هفته آینده اعمال ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۴    
- همشهری آنلاین: مسئولان امنیتی بصره از تدابیر امنیتی در آن پس از دریافت گزارش هایی درباره حملات تروریستی احتمالی داعش خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: آثار بنکسی هنرمند ناشناس خیابانی در رم - پایتخت ایتالیا - نمایش داده می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: فیلم سینمایی یک روز دیگر به کارگردانی حسن فتحی با بازی هدیه تهرانی پس از چهار سال اکران می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: یکی از تهیه کنندگان مجموعه دورهمی از اضافه شدن بازیگران جدید به گروه و تغییر ساختار این برنامه در روزهای آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: به گفته کارگردان نمایش خیمه قمر خانوم ، این اثر که در تالار هنر روی صحنه رفته از تلفیق نمایش سنتی عروسکی و مدرن بهره برده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۱    
- همشهری آنلاین: همزمان با تشدید تلاش های اتحادیه های کارگری در فرانسه برای مجبور کردن دولت فرانسوا اولاند برای عقب نشینی از اصلاحات مناقشه برانگیز قانون کار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: جایزه تعیین شده برای رقابت های جایزه بزرگ دوومیدانی که به میزبانی ورزشگاه انقلاب برگزار می شود یک سکه بهار آزادی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: وحید امیری با بیان اینکه به عنوان یک بازیکن حرفه ای بازی در استقلال یا پرسپولیس برایش تفاوتی ندارد گفت از چند تیم عربی پیشنهاد دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۷    
- همشهری آنلاین: بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت به بازی در تیم های اروپایی فکر می کند و فعلا به پرسپولیس نمی رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۰    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری با اشاره به اراده جدی دو دولت ایران و کرواسی برای توسعه، تقویت و تحکیم روابط و همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره نامه دبیرکل خانه پرستار به وزیر اقتصاد و دارایی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: 9 نفر از هر 10 پناهجو در سال 2015 توسط شبکه های تبهکار به اروپا وارد شده است. اغلب پناهجویان مبلغی بین 3 تا 6 هزار دلار به این قاچاقچیان پرداخت کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: شورای نگهبان لایحه بودجه سال 1395 کل کشور را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فو تبا ل ایران با اشاره به مذاکراتش با رییس فدراسیون فوتبال گفت که اکنون رسیدن به جام جهانی آسان تر شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: براساس یک قانون جدید خودرویی، خودروسازان و واردکنندگان خودرو موظفند عملکرد صحیح کیسه هوای خودروهای عرضه شده را تا حداقل 10 سال، تضمین کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان ثبت احوال گفت: باتوجه به آمار ولادت در سال 94 افزایش 2.3 درصدی موالید، خفیف و نسبی است و در سال های آینده شاهد کاهش موالید خواهیم بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: طبق یافته های یک تحقیق جدید، در حدود نیمی از حملات قلبی خاموش بوده و فاقد علائم معمول نظیر دردسینه، تنگی نفس و عرق سرد هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: روسیه با اعلام موضع خود در برابر خواسته نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر غیرقابل بازگشت بودن بلندی های جولان به سوریه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در تهران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: به دلیل رهاسازی بخشی از آب ذخیره شده در دریاچه این سد با توجه به افزایش 350 درصدی حجم آب مخزن سد کرخه نسبت به شهریور پارسال لازم است ساکنان پایین دست از حریم رودخانه فاصله ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: چین آمریکا را اصلی ترین چالش خود در دریای جنوبی می داند و معتقد است حضور نظامی این کشور تهدیدی بزرگ برای امنیت پکن به حساب می آید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۵    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سربازان نمادهای برجسته و درخشان صداقت، فداکاری، وفاداری، پاکی، شجاعت، کرامت، اخلاص، شهامت، ثبات قدم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: جانشین رییس ارکان و امورمشترک ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همگرایی فرماندهان با زیر مجموعه های مختلف موجب بهبود عملکرد نیروهای مسلح است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سرباز یکی از عناصر مهم قدرت در جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۹    
- همشهری آنلاین: مدیر حفاظت محیط زیست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دیشب نخستین گروه از لاک پشت های پوزه عقابی در سایت حفاظت از این گونه در روستای شیب دراز سر از تخم بیرون آوردند و راهی آب های خلیج ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۹    
- همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شرکت کنندگان در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۶    
- همشهری آنلاین: ناسا می گوید ماه آوریل سال 2016 گرمترین ماهی بوده است که در طول تاریخ زمین به ثبت رسیده، و در پی آن باید در انتظار داغ ترین سال جهان نیز نشست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی قوه قضائیه در خصوص خانمی که گفته می شود از عوامل انفجار حزب جمهوری اسلامی بود است گفت که وی در حال حاضر در بازداشت نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
- همشهری آنلاین: جیمز یانگ چهار سال پیش در اثر سقوط به زیر قطار رفت و دست و پای خود را از دست داد و همچنین دچار آسیب از نواحی ریه، جمجمه، صورت و شکستگی دنده شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۰    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شرایط و زمینه برای اعزام هیات ویژه مجلس برای بررسی آخرین وضعیت منطقه خان طومان در سوریه فراهم نشده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۲    
- همشهری آنلاین: 87 نفر از معترضان به قانون جدید کار در فرانسه بازداشت شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۹    
- محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب برای بیماران مبتلا به سرطان پوست (ملانوما) نقش بسیار حیاتی دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
- همشهری دو - امیر حسن شاهی: روبات ها عالم پیچیده ای دارند؛ بعضی هایشان احساسات ما آدم ها را درک می کنند، برخی فوتبال بازی می کنند و برخی دیگر هم جان انسان ها را نجات می دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: شاهدانه شهرت زیادی به دلیل خواص بی نظیرش دارد. اکثر متخصصان تغذیه آن را به ورزشکاران توصیه می کنند چون روشی طبیعی و مطمئن برای عضله سازی و دریافت انرژی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
- همشهری دو - موژان اردانی: برای شروع این کار باید حدود 40میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشید، البته این مقدار برای پرورش بوقلمون در مقیاس صنعتی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: ادارات کل آموزش و پرورش 5 استان کشور، توزیع رفاه کارت و اتکا کارت را آغاز کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: نخستین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر طی روزهای 9 لغایت 14 خرداد ماه سال جاری در شهر تهران (تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی) برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۶    
- مهدی واعظی: معمولا وقتی صحبت از کار خیر می شود، خیلی ها یاد افراد پابه سن گذاشته می افتند که در این مقطع سنی می توانند به دیگران کمک کنند، درحالی که اینطور نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
- همشهری دو - مهدی آیتی: سر پست بود که باران گرفت. همانطور که پانچویش را به تن می کرد حواسش به خط ویژه بود تا رفت وآمد اتوبوس های تندرو با مشکل روبه رو نشود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
- همشهری دو - فریبا نباتی: کمی نخ قیطان کافی بود تا ایده اش را پیاده کند؛ ایده ای که با آن می توانست علاوه بر کلاس درس هنر، در اوقات فراغت هم سرگرم شان کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: اولین وکیل روباتیک جهان که از فناوری ابررایانه واتسون آی بی ام بهره می برد، اولین پرونده خود را به تازگی در دست گرفته است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با رد شایعه بمب گذاری در تهران پارس محدوده خاک سفید گفت: انفجار به دلیل دپوی مواد محترقه بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته ای را در تجلیل از شهید محمد ناظری بر روی عکس آن سردار شجاع و مؤمن مرقوم کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۶    
- همشهری دو - پیام صدریه: خاطرم هست یکی از معلمانم به نام آقای عبداللهی معلم خوش ذوقی بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۶    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: آمارهای جهانی می گوید در دنیا، هر 40 ثانیه، یک نفر خودکشی می کند؛ یعنی حدود 800هزار نفر در سال، با دستان خودشان زندگی شان را تمام می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: دانشمندان در IBM با ارائه حافظه نوری که با کمک قالب ذخیره سازی به نام حافظه تغییر فاز دهنده یا PCM ساخته شده است توانسته اند بهره وری در ذخیره سازی داده ها را به سطحی جدید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: وزارت امور خارجه مالدیو با انتشار بیانیه ای از تصمیم دولت این کشور برای قطع روابط دیپلماتیک با کشورمان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: یک زمین 400 هکتاری در جنوب شهر تهران خریداری کرده ایم و مشکل کمبود جا برای دفن اموات نداریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: جان کینگ، مقام ارشد سازمان ملل با انتقاد از کمک نکردن کشورهای حاشیه خلیج فارس، از ناکافی بودن منابع مالی مورد نیاز برای کمک به آسیب دیدگان جنگ یمن ابراز تاسف کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۱    
- همشهری آنلاین: قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه 29 اردیبهشت نزدیک به بیشترین رقم در سال 2016 باقی ماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور از بارش باران در دو استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: خانم کولیندا گرابار کیتاروویچ رئیس جمهوری کرواسی که به تهران آمده است لحظاتی پیش در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد مورد استقبال رسمی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۷    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: روز جوان مثل همه بهانه های تقویم، فرصت خوبی است تا از کنار اتفاق های مهم ولی عادی زندگی، مثل دوران طلایی جوانی ساده نگذریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: وب سایت TripAdvisor در لیست جدید خود از محبوب ترین و پربازدید ترین نقاط دیدنی جهان، ماچوپیچو را به عنوان پربازدید ترین نقطه دیدنی جهان معرفی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
- همشهری آنلاین: برنی سندرز در انتخابات مقدماتی ایالت اورگون از هیلاری کلینتون پیشی گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به صحبت های دایی، مبلغ بالای رضایت نامه سردار آزمون ، بیرانوند و انتشار یک فایل صوتی منتسب به او، منصوریان و تکذیب حضورش در استقلال ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۲    
- همشهری آنلاین: تعداد سنسورهای پا در پیکارهای تکواندوی المپیک ریو از 7 به 11 افزایش می یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۲    
- همشهری آنلاین: مدیریت صدا و سیما، نوکشمیری ها، برجام و دلواپسان و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های چهارشنبه-29 اردیبهشت- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۱    
- اسماعیل رمضانی: بسیار خوب، بگذارید این هفته از موضوعی شروع کنیم که تجربه مشترک خیلی از ماست؛ تصویر والدینی که به هر دلیلی حوصله سر و کله زدن با بچه های شان را ندارند و مشکل را با یک موبایل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۱    
- سخنگوی دولت گفت تجمیع بیمه ها را در برنامه ششم عملیاتی خواهیم کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۱    
- سید محمد فخار: مصوبات و قوانین هنوز نتوانسته طرح کاهش را به خیابان های تهران بیاورد. کاهش (LEZ) عنوان طرحی است که شهرداری تهران برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا به اجرای آن تأکید دارد و 225شاهد بین ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۱    
- عضو کمیسیون شهرسازی شورای شهر آماده سازی شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را از سوی شهرداری تهران، کاری بزرگ توصیف کرد که دولت هم نمی توانست آن را انجام دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۸    
- سه برابر ظرفیت زندان ها زندانی داریم. این واقعیت علاوه بر اینکه بر کیفیت زندگی زندانیان و محدودیت جا در زندان ها تأثیر گذار است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۷    
- محمد باریکانی: روز جهانی موزه در ایران با نخستین حضور رئیس شورای بین المللی موزه های جهان(ایکوم) برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۷    
- همزمان با روز جهانی موزه ها، موزه های کشور به صورت رایگان میزبان علاقه مندان به میراث فرهنگی و گردشگران هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۷    
- یکی از نخستین نشست های کارشناسانه و مردمی در نقد سدسازی های بی رویه، روز 29/2/87 در تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های دکتر روحانی در دیدار سفیران فرانسه و اسلواکی، انتقاد لاریجانی از برخورد صدا و سیما با برجام، هیات رئیسه فراکسیون امید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۷    
- داستان نویسنده و تصویرگر: محمدرفیع ضیایی: همه چیز به خوبی و خوشی می گذشت، درست مثل روزهای دیگر. من به مدرسه می رفتم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۷:۵۸    
- فریبا خانی: ما به تماشای شیرین بیان آمده بودیم؛ به دیدار آویشن های نورسته ی کوچک. برگ های پهن زنجبیل های شامی را بوییدیم... با نیلوفرهای آبی گفت وگو کردیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۶:۳۱    
- همشهری آنلاین: رودی است در غرب روسیه که با 3٬692 کیلومتر درازا، طولانی ترین و پرآب ترین رود اروپا است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۳:۳۲    
- مدیران بانک ها دوباره قرار است دور هم بنشینند و برای کاهش نرخ سود سپرده های بانکی تصمیم بگیرند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۲:۳۱    
- همگام با پیش بینی های جهانی در مورد افزایش قیمت طلا و رشد 2.8درصدی قیمت سکه در بازار تهران حجم معاملات قرارداد های آتی سکه در بورس کالا هم افزایش یافت و از مرز 1.2 میلیارد دلار گذشت.
  • ۱