یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 2 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 3 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 4 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 5 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 6 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 7 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 8 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 10 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 11 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 12 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 13 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 14 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 15 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 16 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 17 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 18 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 19 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 20 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 21 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 22 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 23 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 24 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 25 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 26 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 27 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 28 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 29 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 30 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۷    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر بهداشت در پاسخ به سوال همشهری آنلاین، برخی از دلایل مرگ های زود هنگام جوانان را تشریح کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۴    
- بارسلونا شرکتی اسپانیایی OHEA تختخوابی را به بازار عرضه کرده که صبح ها و فقط با فشردن یک دکمه به صورت خودکار مرتب می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۱    
- مناقشه تعیین نرخ خرید شیر خام که از چند سال پیش آغازشده، با وجود نشست های مکرر مسئولان ستاد تنظیم بازار با دامداران و کارخانه های لبنی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
- سیداکبر میرجعفری: 1.شرط اول ورود به وادی ادبیات ذوقمندی است. چه آن کس که کار خلاقه می کند و شعر و داستان و... خلق می کند؛ چه آن کس که می خواهد پژوهشگر این عرصه باشد، بدون ذوق کمیتش لنگ است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۸    
- همشهری آنلاین: کیهان کلهر، نوازنده چیره دست کمانچه و آهنگساز که قصد دارد خرداد ماه امسال و به مدت هفت شب پیاپی در تالار وحدت به اجرای کنسرت بپردازد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۳    
- تأخیر دولت و بانک مرکزی در ارائه لایحه ای برای اصلاح نظام بانکی باعث شد تا اکثریت نمایندگان در نشست روز گذشته مجلس شورای اسلامی به طرح عملیات بانکی بدون ربا رأی موافق بدهند تا این طرح براساس اصل 85 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۳    
- همشهری آنلاین: کربلا ستاره باران واژه های تبریکی است که از گوشه ماه تا پرده خیمه گاه امتداد دارند؛ گویی سپیده عشق دمیده است تا انسانیت گمشده اش را از مدینه تا کربلا جست وجو کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۷    
- همشهری آنلاین: هفدهمین شماره ماهنامه دنیای قلم، با موضوع معلم منتشر شد. در این شماره به آموزش در ایران در بخش دانشگاهی و خصوصی و در ابعاد مختلف پرداخته شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۷    
- لندن چند روزی است که روی اتوبوس های مسافربری انگلستان تبلیغاتی با جمله سبحان الله (‘Subhan Allah') نصب شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۲    
- همشهری آنلاین: سیگارهای الکترونیکی که بانام e-cigarettes یا سیستم های تحویل نیکوتین هم شناخته می شوند، وسایل باتری داری هستند که استنشاق نیکوتین در آن ها به صورت بخار طراحی شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۲    
- 2روز پس از افشای اسنادی مبنی بر پرداخت حقوق های میلیونی به برخی مدیران بیمه مرکزی و مدیران بانک های دولتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: بانک های بریتانیایی برای حضور در نشستی با جان کری، وزیر خارجۀ امریکا برای بررسی موضوع لغو تحریم های علیه ایران، دعوت شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۳    
- هرسال در اردیبهشت ماه بخش کوچکی از طبیعت روحبخش بهار در محیط نمایشگاهی در معرض دید دوستداران گل و گیاه قرار می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۳    
- سارقان زورگیر وقتی خود را در محاصره گشت پلیس دیدند، برای فرار راننده یک ب ام و را تهدید کردند تا با ماشین او فرار کنند اما هیچ کدام از آنها مهارت رانندگی با خودروی مدل بالا را نداشتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۳    
- تجسس های کارآگاهان جنایی درخصوص کشف جسد مردی داخل خودرو اش نشان داد که قاتل او کسی نیست جز دخترش.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۳    
- دختر دانشجو وقتی برای شرکت در جشن تولد دوست تلگرامی اش راهی خانه آنها شد، خبر نداشت که او و دوستانش دام سیاهی برایش پهن کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۳    
- تحقیقات پلیس پایتخت درخصوص فروش چک پول های جعلی آنها را به مخفیگاه مردی رساند که خانه اش را به محلی برای جعل چک پول و مدارک تحصیلی تبدیل کرده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضاییه امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی های سپاه پاسداران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۲۷    
- اگر بیش از 6 دهه قبل جامعه آهن و زغال اروپا برای اتحاد کشورهای اروپایی در دوران جنگ سرد تشکیل شد تا کلید جامعه اقتصادی اروپا و پس از آن تشکیل اتحادیه اروپا زده شود اکنون اروپا با ادامه آتش بحران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
- حیدر الخویی: بسیاری از ناظران بحران خاورمیانه در غرب بر این باورند که درگیری های این منطقه را باید از دریچه اختلافات فرقه ای تفسیر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
- نیروهای نظامی روسیه به مناسبت هفتاد و یکمین سالگرد پیروزی اتحاد جماهیر شوروی سابق بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم، مراسم رژه نظامی روز پیروزی را در میدان سرخ مسکو و دیگر شهرهای روسیه برگزار کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
- مردم فیلیپین روز گذشته در انتخابات جنجالی ریاست جمهوری این کشور رأی خود را به یکی از 5 نامزد این انتخابات طی رای گیری الکترونیکی اعلام کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
- همشهری آنلاین: کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی به عنوان پنجمین فیلم پرفروش در سه روز افتتاحیه در تاریخ آمریکا نام گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران از کسب رتبه اول این دانشگاه در کشور بر اساس رتبه بندی تایمز خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
- همزمان با انتشار نامه گلایه آمیز جمعی از اهالی سینما خطاب به رئیس جمهور در اعتراض به مشکلات آبروبر و ماقبل قرون وسطایی هنرمندان دردمند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
- دوری رضا عطاران از پرده نقره ای به یک ماه هم نمی رسد و این بازیگر طناز در حالی با سومین تجربه کارگردانی خود در اکران عید فطر مهمان سینماهای سراسر ایران می شود که رقیبی سرسخت چون بارکد مصطفی کیایی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
- فیلم سینمایی کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی با فروش خیره کننده 182 میلیون دلاری در 4266 سینمای آمریکا و کانادا به پنجمین افتتاحیه برتر تاریخ این منطقه تبدیل شد و آغازی شگفت انگیز برای تابستان سینمایی در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۹    
- همشهری آنلاین: همزمان با دومین سالگرد اجرای طرح تحول سلامت، معاونان وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران حوزه سلامت حاضر شدند و دستاوردهای این طرح را برای مردم تشریح و تبیین کردند البته در این میان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: وودی آلن از فیلم هایش، دشواری کار در تلویزیون، دیدگاهش درباره مرگ و سالخوردگی، سیاست، کتابخوانی و .. سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: فرمانده سپاه قدس از شاخصه های مدیریت انقلابی را مدیریت هدفمند و با برنامه برشمرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۹:۱۴    
- همشهری آنلاین: هاشمی: مردم ایران، تفکر اعتدال و گفتمان تعامل سازنده با جهان را برای مسئولیت اجرایی برگزیده اند و جلوی افزایش تحریم ها گرفته شد، اما این به مذاق بعضی ها خوش نمی آید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۵    
- همشهری آنلاین: مادری که فرزندش در بازی تراکتور مقابل استقلال به امیر قلعه نویی توهین کرده بود از وی تقاضای حلالیت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۲    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد اکران دو فیلم برای اکران عید فطر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۳۰    
- همشهری آنلاین: تابناک با اعلام خبر خداحافظی سرافراز از ریاست صدا و سیما به معرفی گزینه های جانشینی وی پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع با بیان اینکه هیچگاه در اقدامات دفاعی از جمله آزمایش های موشکی توقفی نداشته ایم، گفت: آزمایش موشکی با بُرد منتشر شده در رسانه ها نداشته ایم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۹    
- همشهری آنلاین: کمال تبریزی با اشاره به اینکه زوایایی از شخصیت امام خمینی (ره) مغفول و پشت غبار مانده است، گفت: شرایط جامعه امروزی ما فاصله نجومی با دیدگاه های امام (ره) دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: هادی اشرفی وقتی می بیند، مردم می توانند با ذهن شان طراحی هایش را بفهمند، از مسیری که طی کرده، احساس رضایت می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: مدیرکل پژوهشی وزارت علوم گفت: در سال جاری روند پذیرش دانشجو در مراکز پژوهشی و پژوهشگاه ها تغییر کرده و پذیرش دانشجو نیز در این مراکز کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم استقلال در واکشن به پاره ای از اظهارات مبنی بر کنار گذاشتن او گفت، در این مورد کاری از دستش برنمی آ ید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۵    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی دیوان محاسبات کشور در پی انتشار خبر مربوط به حقوق میلیونی مدیران بیمه مرکزی اعلام کرد که تذکر جدی نسبت به واریز غیرقانونی در بیمه و برخی بانک ها داده شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: "نیروهای مسلح آماده هرگونه جانفشانی بوده و به فضل خداوند اجازه هیچ گونه تعرضی به انقلاب، استقلال، تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را نخواهند داد."
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: رسانه های مختلف غرب بار دیگر آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک میان برد کشورمان را در جزو خبرهای مهم روز قرار دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: مشاور سرپرست استقلال در واکنش به صحبت های رئیس هیات مدیره این باشگاه گفت که اصلا او را نمی شناسد و باید مظلومی تا پایان در سمت خود باقی بماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: توانمندی های دفاعی ما اجازه هرگونه اقدام از سوی دشمنان را سلب می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از پیش بینی رگبارهای پراکنده همراه با وزش باد در بیشتر نقاط کشور خبر داد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: پرویز مظلومی سرمربی تیم هنوز برکنار نشده است و من در نشست سه شنبه (21 اردیبهشت) هیات مدیره پیشنهاد برکناری وی را ارائه می دهم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی قاچاق را همچون خوره توصیف کرد که به جان اقتصاد مقاومتی افتاده است و گفت: با 20 میلیارد دلار قاچاق در سال، اقتصاد مقاومتی صورت نمی گیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: فردی که به خاطر واهمه از مردم و جامعه نتواند همه آنچه هست را بروز دهد ممکن است از اعتراض های بحق خود نیز بگذرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
- 1- کار را به کوچک ترین اجزای قابل انجام تقسیم کنید اگر تمام کارهایی که ما تا به حال به مرور انجام داده ایم را همین حالا یکجا به ما بسپارند هرگز از پس انجامشان بر نمی آییم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
- همشهری آنلاین: با شکست اتلتیکو مادرید، بارسلونا تنها یک قدم با قهرمانی فاصله دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
- همشهری دو - طاهر عطاران: بعضی ها کلا اعصاب ندارند. هر کاری هم بکنید نمی توانید از جوش و خروش شان جلوگیری کنید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
- همشهری آنلاین: بعد از 20 روز انتظار برای تعیین تکلیف حج ایرانی ها، تنها خبری که از عربستان رسیده تغییر وزیر حج این کشور بوده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
- همشهری آنلاین: کاوشهای باستان شناختی منجر به شناسایی 120 اثر به شکل بنا، قبرستان و محوطه از هزاره سوم پیش از میلاد تا دوره قاجاریه و پهلوی اول در دهستان سردشت بخش مرکزی بشاگرد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
- همشهری آنلاین: دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
- همشهری آنلاین: معاون امور تالاب ها در دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که سازمان حفاظت محیط زیست پایش تالاب ها را برعهده دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
- همشهری آنلاین: آتش سوزی در کانادا، تولید نفت آن کشور را کاهش داد و سبب افزایش حدود دو درصدی بهای جهانی نفت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
- همشهری آنلاین: پیش بینی می شود تا سال 2050 میلادی، شمار مهاجرت های ناشی از تغییرات آب و هوا به 200 میلیون نفر برسد که بسیاری از آن ها کودکان هستند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
- همشهری آنلاین: اگر می خواهید این شربت کاملا رژیمی، یک نوشیدنی خوشمزه و چربی سوز باشد می توانید شکر را با عسل جایگزین نمایید و میزان عسلی که اضافه می کنید هم کاملا مطابق ذائقه ی خودتان است .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
- همشهری آنلاین: پایان رقابت های گلبال جانبازان بصیر در رامسر با قهرمانی تیم شهرستان های تهران در دسته یک و آذربایجان غربی در دسته برتر همراه بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۰    
- همشهری آنلاین: معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه از برگزاری جلسات کارگروه لغو تحریم ها و پیگیری های حقوقی اموال مصادره شده ایران از سوی دولت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این موضوع که ما تا آخرین لحظات امیدواریم که عربستان از سیاست و رویه اشتباه خودش دست برداشته و به وظایف طبیعی و بدیهی خودش به عنوان میزبان مراسم حج ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران امروز دوشنبه 20 اردیبهشت 60 واحد مثبت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بورس به دعوت رسمی آیسکو در این نشست بین المللی حضور یافته و در کمیته "رشد و بازارهای نوظهور" و کمیته منطقه ای "آفریقا و خاورمیانه" حضور می یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه (15 اردیبهشت) در هتل ارم از ساعت 16:00 لغایت 18:00 با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال، جمعی از خانواده های شهدا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۴    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس نهم در آخرین روزهای فعالیت خود، کلیات طرح اصلاح نظام بانکی موسوم به طرح عملیات بانکی بدون ربا را به تصویب رساندند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: 103 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی که در جلسه علنی دوشنبه-20 اردیبهشت- مجلس قرائت شد، از رییس جمهوری خواستند برای توقف اجرای برجام ضرب الاجل تعیین کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۱    
- همشهری آنلاین: توکلی در آخرین نطقش در مجلس نهم، گفت: بدون آن که بتوانیم از تمام موارد تأیید یا رد صلاحیت نمایندگان فعلی دفاع بکنیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۱    
- همشهری آنلاین: کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کاراکارت) برای تمامی بازنشستگان استان تهران و استان البرز صادر شده و در شعبه بانک رفاه کارگران مربوطه آماده تحویل به بازنشستگان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
- همشهری آنلاین: این هفته تاتنهام باخت و آرسنال با توجه به کسب تساوی، یک قدم به جایگاه دوم جدول نزدیک تر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۶    
- همشهری دو - مهدی طاهرخانی: اولین بارش کی و کجا بود دیگر مهم نیست اما حالا فوتبال ایران به خوبی فهمیده که بهترین تماشاگران دنیا را ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضویت تمامی افراد در هیات مدیره های بیش از یک شرکت را ممنوع کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۰    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: نمی دانم آیا شما با شبکه اجتماعی اینستاگرام کار کرده اید یا نه؟ شاید هم ترجیح می دهید بیشتر در تلگرام پرسه بزنید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۰    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی حج گفت: از جدول زمان بندی حج 4 ماه عقب تر هستیم و چنانچه رفتار غیرمتعارف و تعلل سعودی ها ادامه پیدا کند حج با چالش مواجه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۱    
- فرمانده نیروی انتظامی گفت: متاسفانه از نظر ما بخش عمده ای از قاچاق کالا به کشور و همچنین خروج آن از کشور سازمان یافته است و ما امیدواریم که با همکاری دیگر دستگاه های مسوول درا ین زمینه به نتایج ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۲    
- همشهری آنلاین: بازارهای آسیایی در نخستین روز معاملات هفته(شنبه 20 اردیبهشت) در بحبوحه صعود قیمتهای جهانی نفت عمدتا با کاهش روبرو شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از توجه ویژه به احیا و ساماندهی رودخانه های شهری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
- همشهری آنلاین: بیماری های قلبی بزرگترین قاتل انسان ها در آمریکا به شمار می رود، تا حدی که سالانه جان 600 هزار نفر را می گیرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
- همشهری دو - لیلا باقری: تابلوهای تجاری یکی از مشکلاتی هستند که ما در زیباسازی شهری در تهران با آن مواجهیم؛ تابلوهایی در قد و قواره های مختلف که هرکجا که دلشان خواسته سربرآورده و نصب شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: وکیل مدافع تسخیری متهم به قتل دختربچه شش ساله افغانستانی می گوید که موکلش به شدت پشیمان است و در آخرین دفاعیات خود نیز اظهار ندامت کرده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: معاون شهردار تهران انجام تست های دوره ای معاینه فنی در اتوبوس های برون و درون شهری را جزء بدیهیات رفتار صحیح ترافیکی دانست و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: تیم ورونا با گلزنی لوکا تونی، ستاره کهنه کار خود بر قهرمان این فصل لیگ ایتالیا غلبه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی نخستین روز معاملات هفته جاری (دوشنبه 20 اردیبهشت) را با کاهش قیمت آغاز کرد با اینهمه تقاضای سرمایه گذاری این فلز ارزشمند را در برابر دلار قوی تر مورد حمایت قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: مسئولان کانادایی نگرانند آتش سوزی در جنگل های آلبرتا و منطقه فورت مک موری که منبه ماسه های نفت خیز است؛ بیشتر گسترش یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۶    
- همشهری دو - محیا ساعدی: در تراژدی ادیپ شهریار، ابوالهول از اُدیپوس سوالی می پرسد که تقریبا همه ما جواب آن را می دانیم: آن چیست که صبح هنگام چهارپا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۶    
- همشهری دو - محیا ساعد ی: چند روز پیش نمایشگاه نقاشی د ختران نوجوان افغان حسابی د ید ه شد . 6 د ختر 14 تا 17 ساله افغانستانی با تصویرسازی هایشان توانستند مخاطبان زیاد ی را به فرهنگسرای اند یشه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۶    
- همشهری دو - محسن امین: مالیات، اصلی ترین و بهترین جایگزین برای دلارهای نفتی در بودجه کشور است؛ درآمدی پایدار که برخلاف نفت، افزایش آن نشانه مشخصی از رونق کار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۳    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای دوشنبه 20 اردیبهشت اعلام کرد؛ براین اساس نرخ 22 ارز نسبت به دیروز (یکشنبه) افزایش و 15 واحد پولی از جمله پوند و یورو کاهش داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۳    
- همشهری دو - الهام مرادی: خیلی از خانم ها و دخترخانم های باحجاب برای پوشش و حفظ حجاب سر، از روسری استفاده می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۳    
- همشهری دو - سنا حیدریان: با صرف نظر از بحث ها و نظرات مختلفی که درباره وجهه فنی فوتبال و ضعف های تاکتیکی و مدیریتی در فوتبال ایران مطرح می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: شاید اتحادیه بین المللی نجوم 10 سال پیش سیاره پلوتو را به کوتوله پلوتو تبدیل کرده باشد، اما دوستداران پلوتو آن را هنوز سیاره می بینند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۸    
- همشهری آنلاین: مجلس شورای اسلامی به منظور رفع ایراد شورای نگهبان از طرح جرم سیاسی مشخص کرد که آدم ربایی و گروگان گیری جرم سیاسی محسوب نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۵    
- شورای راهبری کودک و نوجوان نخستین نشست سال 95 خود را با محوریت شهردوستدار کودک آغاز کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۷    
- عباس ثابتی راد: داستان پر پیچ و خم مدیریت یکپارچه شهری، با سخنان رئیس جمهور در 9اردیبهشت ماه سال جاری روندی تازه یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۴    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به برد پر گل پرسپولیس برابر گسترش فولاد، باخت استقلال دربرابر تراکتورسازی و قهرمان جام اختصاص دارد :
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۹    
- همشهری آنلاین: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی تیتر یک روزنامه های صبح ایران است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۹    
- یک روز پس از آنکه معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از الزام این سازمان به کاهش دام در مراتع استان تهران خبر داد وگفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۹    
- اقدام به خودکشی در زنان بیشتر از مردان در کشور است در عین حال میزان فوتی ناشی از خودکشی در مردان بیشتر است؛ چراکه در آقایان اقدام به خودکشی جدی تر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۶    
- مهمانداران و سرمهمانداران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صبح دیروز در همایشی که در اعتراض به وضعیت مهمانداران برپا کردند به اهمیت فعالیت مهمانداران در جذب گردشگر به کشور و ترغیب گردشگران خارجی برای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ - ۰۸:۴۶    
- عمارت مسعودیه تهران با ابلاغ قضایی باید تخلیه و به صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور بازگردانده شود.
  • ۱