چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 خرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 خرداد 1395 روزنامه همشهری 2 خرداد 1395 روزنامه همشهری 3 خرداد 1395 روزنامه همشهری 4 خرداد 1395 روزنامه همشهری 5 خرداد 1395 روزنامه همشهری 6 خرداد 1395 روزنامه همشهری 7 خرداد 1395 روزنامه همشهری 8 خرداد 1395 روزنامه همشهری 9 خرداد 1395 روزنامه همشهری 10 خرداد 1395 روزنامه همشهری 11 خرداد 1395 روزنامه همشهری 12 خرداد 1395 روزنامه همشهری 13 خرداد 1395 روزنامه همشهری 14 خرداد 1395 روزنامه همشهری 15 خرداد 1395 روزنامه همشهری 16 خرداد 1395 روزنامه همشهری 17 خرداد 1395 روزنامه همشهری 18 خرداد 1395 روزنامه همشهری 19 خرداد 1395 روزنامه همشهری 20 خرداد 1395 روزنامه همشهری 21 خرداد 1395 روزنامه همشهری 22 خرداد 1395 روزنامه همشهری 23 خرداد 1395 روزنامه همشهری 24 خرداد 1395 روزنامه همشهری 25 خرداد 1395 روزنامه همشهری 26 خرداد 1395 روزنامه همشهری 27 خرداد 1395 روزنامه همشهری 28 خرداد 1395 روزنامه همشهری 29 خرداد 1395 روزنامه همشهری 30 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۲    
- غلامرضا موسوی : تعمق در فیلم نوشته پیترلمان و ویلیام لور ترجمه حمیدرضا احمدی لاری کتابی است که به شما می گوید چگونه فیلم تماشا کنید، درباره اش بگویید و بشنوید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۲    
- معاون اول رئیس جمهور به صراحت اعلام کرد که دولت توان تکمیل و اجرای 500 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی راکت و نیمه تمام را ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۴    
- بهای نفت در بازارهای جهانی به روند صعودی خود ادامه داد تا قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال از 52 دلار عبور کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۴    
- موضوع رکود اگرچه یک پدیده منفی در اقتصاد است اما تأثیر آن بر کاهش قاچاق مثبت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: استفن کینگ نویسنده سرشناس آمریکایی در کتاب جدیدش نوشته ضدقهرمان داستان که یک قاتل و جانی است، مثل دونالد ترامپ زندگی می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۷    
- با شروع ماه مبارک رمضان سبک زندگی شهروندان تهرانی نیز مانند دیگر هموطنان تا حدودی تغییر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۷    
- اهالی خانه های محله هرندی منطقه 12 در سال گذشته پلاک به پلاک از نظر مشکلات جسمی و انواع بیماری ها مورد بررسی قرار گرفته و مشخصات آنها ثبت شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۴    
- درحالی که فرماندهان ارشد ارتش عراق از در تنگنا قرار گرفتن نیروهای داعش و آزادی این شهر طی چند روز آینده خبر داده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۴    
- اطلاعات تازه منتشر شده در رسانه های آمریکا نشان می دهد سازمان ملل متحد و در راس آن بان کی مون دبیر کل این سازمان در پی دریافت پیام های تهدیدآمیز مقام های عربستان سعودی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۴    
- دانش آموز 16 ساله که در جریان یک درگیری هم مدرسه ای خود را به قتل رسانده بود مدعی شد که قصد دفاع از خودش را داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۱    
- کانبرا پس از انتشار عکسی در فضای اینترنت که عروسی دریایی را با ظاهری مانند ماهی نشان می داد توجه تمام علاقه مندان به جانوران دریایی جلب شد و حدس و گمان ها در این باره اوج گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۱    
- سه شنبه گذشته اعضای شورای شهر تهران به بررسی مطالبات شهرداری طی 10 سال گذشته از دولت پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۱    
- ترکیه در گرداب نا امنی و بی ثباتی افتاده است و این مسئله را درگیری ها و انفجارهای این کشور ازجمله 2 انفجار مهیب اخیر طی 2 روز به خوبی نشان می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۵    
- همسرم مدام سرش توی گوشی بود و عضو گروه های تلگرامی شده بود. به من می گفت که دیوانه ام و طلاق می خواست. همین شد که تصمیم به قتل گرفتم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۵    
- لاپاز 2 کوهنورد که تصمیم گرفته بودند جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده Eastern Flight 980 (خطوط هوایی پاراگوئه) که منجر به کشته شدن 29 نفر شد را پس از 31 سال پیدا کنند بعد از یک سال و در عین ناباوری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۵    
- آتن هنرمندی در یونان با استفاده از جلیقه های مهاجران سوری شطرنج نمادینی در اندازه بزرگ ساخته تا همگان را به فکر درباره این آوارگان وا دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۱:۱۵    
- تیرانا شغل دوم چند مأمور پلیس در آلبانی پوشیدن لباس قهرمان های مورد علاقه کودکان بیمار و غافلگیر کردن آنهاست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۲۰:۱۶    
- 3 دوست که در دام یک کلاهبردار گرفتار شده و بدهی بالا آورده بودند، با خرید نقاب و اسلحه قلابی، نقشه سرقت از طلافروشی کشیدند اما زمانبندی نادرست آنها باعث شد زمانی به طلافروشی برسند که کرکره هایش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: سه ویژه برنامه افطار تلویزیون از روز سه شنبه رسما پخش خود را از شبکه های یک، سه و قرآن سیما آغاز کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: یک مطالعه نشان می دهد: کشف ژنی که موجب لاغر ماندن است، می تواند به درمان مبتلایان به دیابت نوع دو کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۸:۵۸    
- همشهری آنلاین: مسلمانان در شهرهای مختلف روسیه بویژه مسکو و مناطق شمالی تر تقریبا با اختلاف های اندکی بر اساس افق شرعی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۷    
- همشهری آنلاین: آشنایی با انواع دردهای حاد، مزمن و شایع و نحوه برخورد با آن ها ضروری و لازم است. انواع مختلف دردهای حاد و مزمن، شامل حال میلیون ها نفر از افراد می شود و اثرات درد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۳۷    
- همشهری آنلاین: سید جلال حسینی با پرسپولیس قرارداد بست
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۱۳    
- همشهری آنلاین: داعش با انتشار فیلمی که عملیات تخریب یک معبد باستانی در شهر عراق را به تصویر کشیده است، تهدید کرد که اهرام مصر را نیز تخریب خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۱۰    
- همشهری آنلاین: نخستین نشست خبری علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال با روزنامه نگاران در محل کنفرانس های آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: نشست سه جانبه وزرای دفاعی جمهوری اسلامی ایران، جمهوری فدراسیون روسیه و جمهوری عربی سوریه ویژه مبارزه با تروریسم فردا(پنجشنبه 20 خرداد) در تهران برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که کشورش آماده است به نوبه خود در راستای حل عادلانه و فراگیر درگیری های اسرائیل و فلسطین گام بردارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۱    
- همشهری آنلاین: انگلیس به طور سرّی زرادخانه تسلیحات هسته ای خود به نام ترایدنت را ارتقا می دهد و در تلاش برای تولید کلاهک هسته ای جدید است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۸    
- همشهری آنلاین: در آستانه برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا، 2016 که قرار است در فرانسه برگزار شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۲    
- همشهری آنلاین: تراکتور سازی پیشنهاد رسمی خود را به مدیر برنامه های محمد نوری ارائه کرد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۹    
- همشهری آنلاین: مدیر حراست وزارت ورزش و جوانان با بیان این که تعدادی از افراد دیگر نیز برای توضیح در خصوص فساد در فدراسیون فو تبا ل از سوی نهادهای نظارتی فرا خوانده شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۶    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری رویترز اعلام کرد: عربستان این هفته تهدید کرد در صورتی که سازمان ملل متحد نام این کشور و هم پیمانانش را از فهرست سیاه گروه های متهم به کشتار و نقض حقوق کودکان در مناطق جنگی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۶    
- همشهری آنلاین: نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی هوایی جنگنده - بمب افکن های این کشور و روسیه به فرودگاه نظامی الطبقه در استان رقه نزدیک شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۶    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، به عیادت عباس کیا رستمی، در یکی از بیمارستان های تهران رفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۳    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ،نامزد انتخابات آمریکا گفت ما سبب شده ایم ایران به قدرت غالب در منطقه تبدیل شود، اما اگر من رئیس جمهور شوم، اوضاع متفاوت خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: رییس جمهوری کرواسی در یادداشتی چشم انداز همکاری ها تهران-زاگرب را روشن ارزیابی کرد و گفت:ما به عنوان عضو اتحادیه اروپا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۶    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با حضور در بیمارستان بهمن تهران از خانم عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی عیادت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۳    
- همشهری آنلاین: باشگاه استقلال نام 8 بازیکنی که در این فصل با آنها قرارداد نخواد بست را اعلام کرد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۳    
- یک چای یخ کرده یک صفحه تمرین ریاضی مانند قند توی چایم حل نکرده
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: فرماندار سوادکوه برای توقف فعالیت معدن در محوطه غار دژ اسپهبد خورشید ضرب الاجل 72 ساعته تعیین کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: حداکثر زمان تحویل خودروها در روش های مختلف فروش و پیش فروش تعیین شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۳    
- همشهری آنلاین: هر روز که می گذرد یک گام به خاموشی فصل تابستان نزدیک تر می شویم اما هنوز راه هایی برای دور زدن خاموشی در گرم ترین فصل سال باقی مانده است که اگر هر شخص خود را موظف به بکارگیری این ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۰    
- همشهری آنلاین: شماره جدید ماهنامه دیده بان فناوری با گزارش ها، پرونده ها و گفتگوهای گوناگون به تشریح جدیدترین تئوری های مدیریت در کسب وکارهای گوناگون پرداخته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۰    
- همشهری آنلاین: نشست رؤسای شعب پانزده گانه مجلس شورای اسلامی با نایب رئیس اول مجلس برای تعیین تکلیف نهایی اعضای کمیسیون های تخصصی مجلس به یکشنبه هفته آینده-23 خرداد-موکول شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: طرح پژوهشی بررسی مردم شناختی و مستندسازی تصویری صنعت بومی ابریشم در ایران از سری طرح های پژوهشی پژوهشکده مردم شناسی در سال 1394 در مراحل پایانی خود قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۹    
- همشهری انلاین: مناقشه در خاورمیانه و بالاگرفتن این تنش ها افزایش صادرات سلاح های سبک به این منطقه را هم به شدت در پی داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان امور اراضی آخرین وضعیت زمین خواری های قشم، فرودگاه قم را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۴    
- همشهری آنلاین: سه عضو کنگره آمریکا که خواهان سفر به ایران بودند، پس از رد درخواست شان از سوی وزارت امور خارجه کشورمان واکنش تندی به این مساله نشان دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۴    
- همشهری آنلاین: اینستاگرام اعلام کرده است که حالا می خواهد الگوریتم جدید خود را برای تایم لاین اجرا کند و بدین ترتیب پست هایی که برای کاربران اهمیت بیشتری دارد، اول نمایش داده می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۴    
- همشهری آنلاین: قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه 19 خردادماه از مرز 51 دلار هم گذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۵    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در جلسه هیئت دولت گفت: متأسفانه برخی رسانه ها در پرداختن به اقتصاد مقاومتی صرفاً انتظارات جامعه را افزایش داده و درمقابل نقش تلاش و کوشش همگانی و امید به آینده را کمرنگ ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۵    
- همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خدمات و تسهیلات پلیس پایتخت برای اصناف و شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۵    
- همشهری آنلاین: گمانه زنی ها و زمزمه ها برای ریاست کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی آغاز شده و بعد از انتخاب هیات رئیسه مجلس دهم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۹    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 90درصد بیمارستان های کشور به دستگاه بی خطرساز زباله های عفونی مجهز شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۹    
- همشهری آنلاین: گروه بندی مسابقات والیبال بازی های المپیک 2016 ریو اعلام شد و تیم ملی والیبال ایران حریفان دور مقدماتی خود را شناخت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۴۹    
- همشهری آنلاین: جدید ترین رتبه بندی ارزشمند ترین برند های جهان در سال 2016 توسط شرکت BrandZ شرکت گوگل را به عنوان باارزشترین شرکت جهان معرفی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۷    
- همشهری آنلاین: یک خیابان در نیویورک در نزدیکی مدیسون اسکوار گاردن موقتا به نام محمد علی اسطوره مسلمان قهرمان بوکس اختصاص یافت. او هشت مسابقه خود را در این منطقه برگزار کرده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی به علت ابتلا به بیماری زخم اثنی عشر در بیمارستان بهمن تهران بستری شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: یک ایرانی در مسابقات مسافت کوتاه کاپ سه گانه کشور فیجی به مقام سوم رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۸    
- همشهری دو - حورا نژادصداقت: آفتاب در شهرک غدیر نوایگان حتی در این روزهای بهاری داغ است و نورش مثل تیغی فرو می رود در چشم. از آب هم خبری نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۸    
- همشهری دو - مینا فرقانی: حتما تا به حال فکر کرده اید که می توانید از ظرفیت فضای مجازی برای جبران فاصله ها و دیدار دیر به دیر دوستان و خویشان استفاده کنید. چرا نه؟!
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: یک عکاس زیردریایی استرالیایی یکی از عجیب ترین عکس های زندگی خود را به ثبت رساند، عکسی از ماهی بی نوایی که مجبور بود جهان زیر اقیانوس را از درون دل یک عروس دریایی تماشا کند زیرا در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: پرونده مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان کشور در سال 95 با معرفی رکابزنان برتر بسته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه امسال در مقطع متوسطه دوم خوشه های جدیدی ایجاد شده که ناظر به برنامه درس ملی است، گفت: دروس تفکر و سواد رسانه ای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: کامیون های حامل سلاح از مرزهای ترکیه وارد سوریه و به محل استقرار گروه های مسلح در منطقه حلب منتقل شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۷    
- همشهری دو - مهیار زاهد: همه این را شنیده ایم که در طول ماه مبارک رمضان از میزان جرم و جنایت در سطح کشور به شکل محسوسی کاسته و امنیت بیشتری در جامعه جاری و ساری می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۷    
- سارا شهیدزاده: إِنَّ فِی خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ وَاخْتِلاَفِ اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ وَالْفُلْکِ الَّتِی تَجْرِی فِی الْبَحْرِ بِمَا یَنفَعُ النَّاسَ وَمَا أَنزَلَ الله مِنَ السَّمَاءِ ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۷    
- همشهری دو - حجت الاسلام دکتر مرتضی جعفرپور: همه ما محبوب بودن را دوست داریم و وقتی هم که در جمعی قرار می گیریم، دوست داریم همه رفتار خوبی با ما داشته باشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۷    
- همشهری دو - روحینا مجیدی: در ارومیه محله ای وجود دارد که تشابه کمتری با دیگر محله های شهر دارد؛ چند کوچه در کنار هم قراردارند و در تمام خانه ها باز است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
- همشهری آنلاین: آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان اتهام های مقام های ترکیه علیه نمایندگان مجلس آلمان را بی اساس خواند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس دهم، گفت: اینکه پیش بینی کنیم که مجلس به لحاظ اقتصادی در دوره دهم فقیرتر شده درست نیست و کمی برای قضاوت زود است چرا که افراد متخصص و باسابقه ای در این حوزه در مجلس حضور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
- مجتبی شاکری با سابقه فرهنگی وارد شورای شهر تهران شد و به این خاطر بدون هیچ تردید و گمانه زنی به عضویت کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا درآمد؛ کمیسیونی که بیشترین عضو را در میان 6کمیسیون حال حاضر دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
- از سال86 و با تصویب شورای شهر تهران، شهرداری موظف شد برای اجرای پروژه های فنی و عمرانی خود، اقدام به تهیه پیوست های اجتماعی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۲۳    
- همشهری آنلاین: ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی باکو که آخرین شانس کسب سهمیه المپیک ریو به شمار می رود، مشخص شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: مسابقات تیراندازی با کمان نونهالان دختر و پس در دو بخش ریکرو و کامپوند با معرفی تیراندازان برتر خاتمه یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: صندوق رفاه دانشجویان سقف وام های دانشجویی را به طور متوسط 20 درصد افزایش داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: افزایش حقوق بازنشستگی، انقلابی و غیرانقلابی، رقابت ریاست جمهوری در آمریکا و... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های چهارشنبه-19 خرداد- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: مادری استرالیایی پس از آنکه ناگهان تنفس فرزند یک ساله اش قطع شد برای زنگ زدن به آمبولانس از منشی تلفنی گوشی های آی فون اپل، سیری کمک گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۶    
- رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: مدیریت شهری طرحی را در دست اقدام دارد تا تمامی نقاط آسیب پذیر شهر تهران را شناسایی کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری تیتر یک برخی روزنامه های صبح ایران است.بقیه روزنامه ها هم به صحبت های سخنگوی دولت درباره گرفتاری دولت یازدهم به خاطر عملکرد دولت قبل و تکذیب بازداشت برادر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به وضعیت تیم ملی فوتبال، صحبت های برانکو، تیم استقلال و نقل و انتقال بازیکنان در لیگ برتر اختصاص دارد:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۴    
- اسماعیل رمضانی: لطفا به این عکس نگاه کنید.من هم مثل شما جزئیات دقیقی از اینکه چطور حاج آقای قرائتی در چنین وضعیتی قرار گرفته را نمی دانم اما می توانم حدس بزنم چه اتفاقی افتاده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۴    
- طوبا ویسه: آن روزها وقتی داشتی به مدرسه می رفتی تا امتحان بدهی و حوصله ات بدجوری در ترافیک سر رفته بود و اضطراب امتحان کلافه ات کرده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۴    
- عباس ثابتی راد: تهران بیشترین بافت ناکارآمد (فرسوده) کشور را دارد. بیش از 4هزار و 400هکتار از پایتخت را بافت فرسوده تشکیل می دهد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۱    
- ادامه فعالیت پیمانکار در احداث تونل سبزکوه به چغاخور غیرقانونی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۱    
- سازمان بازرسی کل کشور در پرونده شکایت سازمان میراث فرهنگی برای بازپس گیری ساختمان موزه آبگینه از بنیاد فارابی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۱    
- نخستین سحر و افطار ماه مبارک رمضان در حالی سپری شد که خبری از سبد حمایت غذایی که قرار بود در ماه رمضان توزیع شود، نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۱    
- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کنارک دستور توقیف همه کشتی های ترال کش کف را صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۸:۳۵    
- خانه فیروزه ای همه می دانیم که با درگذشت بزرگان، نام و یادشان نمی میرد و رد پایشان از میان نمی رود و یادشان از خاطره ها محو نمی شود که به تعبیر استاد سخن، سعدی شیرازی مرد نکونام نمیرد هرگز .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۷:۳۳    
- همشهری آنلاین: علی جنتی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود به دلیل حاشیه های فیلم پنجاه کیلو آلبالو دستور تغییر اعضای دو شورای پروانه ساخت و نمایش را داده است، تأکید کرد: چنین دستوری نداده ام.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۶:۳۴    
- همشهری آنلاین: بازیکن فصل گذشته تیم فو تبا ل نفت مسجد سلیمان به جمع پر سپولیسی ها اضافه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: در کار دوخت اونیفورم برای شبه نظامیان عضو گروه تروریستی داعش از کودکان پناهجوی سوری در ترکیه استفاده می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: تابستان فصل نوشیدنی های خنک و جذاب است؛ حال که ماه مبارک رمضان هم با فصل گرم تابستان مقارن شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۳:۴۲    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات با 254 واحد کاهش به 75 هزارو 874 واحد رسید و شاخص فرابورس هم با 2 پله نزول در محدوده 812 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۲:۴۴    
- همشهری آنلاین: معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان از تدوین طرح رصد هوشمند افت تحصیلی دانشجویان توسط دانشگاه های برتر کشور خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۱:۴۲    
- همشهری آنلاین: چهار روز از سرقت پنج قطعه کاشی مسجد صورتی می گذرد، اما هنوز رد پای سارقان شناسایی نشده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۴    
- واردات کالاهای قاچاق و عرضه آن با تابلوی شرکت های مدعی نمایندگی برندهای خارجی با تبلیغات گسترده به شیوه ای مرسوم و پرسود برای فروش محصولات نساجی و پوشاک و برخی کالاهای دیگر قاچاق تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: یک متخصص تغذیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پای مرغ حاوی ویتامین هایی از جمله A , D و همچنین فسفر، منیزیم و کلسیم و کلاژن است به همین دلیل یک مکمل غذایی محسوب می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۲    
- گردآوری و تنظیم: نفیسه مجیدی زاده: چشم هایتان را ببندید و مثل یک بندباز روی طنابی باریک حرکت کنید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۰:۱۳    
- همشهری آنلاین: هنگ کنگ 45000 پرنده را روز سه شنبه 7 ژوئن (18 خرداد) پس از کشف ویروس آنفلوانزای H7N9 در مرغ ها در یک بازار محلی معدوم کرد.
  • ۱