چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 25 خرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 خرداد 1395 روزنامه همشهری 2 خرداد 1395 روزنامه همشهری 3 خرداد 1395 روزنامه همشهری 4 خرداد 1395 روزنامه همشهری 5 خرداد 1395 روزنامه همشهری 6 خرداد 1395 روزنامه همشهری 7 خرداد 1395 روزنامه همشهری 8 خرداد 1395 روزنامه همشهری 9 خرداد 1395 روزنامه همشهری 10 خرداد 1395 روزنامه همشهری 11 خرداد 1395 روزنامه همشهری 12 خرداد 1395 روزنامه همشهری 13 خرداد 1395 روزنامه همشهری 14 خرداد 1395 روزنامه همشهری 15 خرداد 1395 روزنامه همشهری 16 خرداد 1395 روزنامه همشهری 17 خرداد 1395 روزنامه همشهری 18 خرداد 1395 روزنامه همشهری 19 خرداد 1395 روزنامه همشهری 20 خرداد 1395 روزنامه همشهری 21 خرداد 1395 روزنامه همشهری 22 خرداد 1395 روزنامه همشهری 23 خرداد 1395 روزنامه همشهری 24 خرداد 1395 روزنامه همشهری 25 خرداد 1395 روزنامه همشهری 26 خرداد 1395 روزنامه همشهری 27 خرداد 1395 روزنامه همشهری 28 خرداد 1395 روزنامه همشهری 29 خرداد 1395 روزنامه همشهری 30 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۳:۴۸    
- محمدباقر قالیباف،شهردار تهران به همراه جمعی از هنرمندان سینما، موسیقی و هنرهای تجسمی از نمایشگاه عکس های سحاب زری باف از فیلم ایستاده در غبار که در خانه هنرمندان برپاست، دیدن کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۳:۰۵    
- گزارش جدید صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) از سوء استفاده جنسی از کودکان مستقر در کمپ های پناهجویان در فرانسه خبر می دهد؛ کودکانی که به آنها وعده انتقال به انگلیس داده می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۴۸    
- همشهری آنلاین: مجارستان موفق شد در شروعی خیره کننده با 2 گل از سد اتریش عبور کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۳    
- سیداکبر میرجعفری: سرش را نزدیک گوشم آورد و گفت: اینجا هم اونطور که تبلیغ می کنن، نیست. همین الان خانوم ام لیست معلم های اینجا رو برام فرستاد. همه شون جوون و کم سابقه اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۷    
- رکود در واحدهای تولیدی به غیر از کارفرمایان برای کارگران نیز دردسرساز شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۶    
- اگر سری به کتاب های مرجع بزنیم، در مباحث دیپلماتیک و در تعریف جنگ روانی در طول چند دهه اخیر که رشد رسانه ها و اطلاعات عصر انفجار اطلاعات را شکل داده، می خوانیم:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۶    
- 7 اصله درخت چنار در خیابان ولیعصر که به دلیل کهولت سن خشک شده بودند، با رأی کمیسیون ماده 7 شهرداری تهران در محدوده منطقه 11 و با حضور نماینده شورا رفع خطر و نهال های جدید جایگزین شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۶    
- دکتر محمد حسین ادیب: رویه مالی قدیمی که تا پایان سال 91منبع تغذیه سود این بنگاه ها بوده اکنون به منبع زیاندهی تبدیل شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۶    
- بانک ها عزم خود را جزم کرده اند تا نرخ سود سپرده های مردم را 3درصد کم کنند و گفته می شود از ابتدای تیرماه این تصمیم آنها اجرایی می شود اما قرار نیست به این زودی نرخ سود تسهیلات بانکی کم شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۳۶    
- در یک سال گذشته محمد بن سلمان، پسر پادشاه عربستان و وزیر دفاع این کشور 3 بار به آمریکا سفر کرده است اما سفر این روزهای او به واشنگتن با همیشه متفاوت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۷    
- سارقان تحت تعقیب که برای فرار از دست مأموران زنی را با 2 فرزندش به گروگان گرفته بودند هدف گلوله پلیس قرار گرفتند و گروگان ها به سلامت آزاد شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۷    
- سرهنگ قلابی به بهانه صفر کردن خلافی یا تهیه مجوز ورود به طرح ترافیک از طعمه هایش کلاهبرداری می کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۷    
- مرد جوان که همسرش با به اجرا گذاشتن مهریه اش باعث زندانی شدن او شده بود، تصمیم به انتقامجویی از او گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۷    
- فهیمه پناه آذر: طرح اکران ماه رمضان امسال در شرایطی آغاز شد که حذف ناگهانی چند فیلم پرفروش مانده از اکران نوروزی ضربه ای اساسی به امیدهای سینماداران و تهیه کنندگان زد و عملکرد دور از انتظار تازه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۷    
- قاتل فراری که از 5 سال پیش تحت تعقیب پلیس یکی از شهرهای شمالی کشور بود در پایتخت به دام افتاد. این مرد پس از دستگیری راز 2جنایت را فاش کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۷    
- کن لوچ که بهار امسال با فیلمی در حمایت از جامعه محروم و فقیر بریتانیا جایزه نخل طلایی جشنواره کن را برد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۳    
- همشهری آنلاین: یک گزارش جهانی که روز سه شنبه 14 ژوئن (25 خرداد) منتشر شد، نشان می دهد که یک سوم مردم در سراسر جهان یا کمبود تغذیه ای دارند یا چاق هستند و این وضعیت باعث افزایش میزان های بیماری ها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۳    
- همشهری آنلاین: یک تجزیه وتحلیل جدید بررسی های پیشین نشان می دهد که افرادی که مقدار زیادی غلات کامل یا سبوس دار می خورند با احتمال کمتری نسبت به دیگران با احتمال کمتری از بیماری قلبی-عروقی یا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۶    
- همشهری آنلاین: شیخ حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسر قرآن کریم با اشاره به ارزش فهم در رسیدن به خیرات و خوبی ها، اظهار داشت: پروردگار متعال در سوره حشر، فهمیدن را بر انسان واجب کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: تصورات اشتباه درباره بیماری های ریوی، شما را از دریافت درمان های مناسب دور نگه می دارد، آسم یکی از این بیماری ها است که بیش از 25 میلیون نفر را در ایالات متحده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: دادستانی تهران با کسانی که فیلم های سینمایی را در شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب و معاند تبلیغ کنند برخورد می کند و در صورت تبلیغ در شبکه های ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۷    
- همشهری آنلاین: اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پس از تحقیق درباره ناآرامی ها در بازی تیم های روسیه و انگلیس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۵    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: از 25 خرداد، که به عنوان روز جهانی اهداکنندگان خون نامگذاری شده است تا نهم مرداد، پویش مردمی اهدای خون برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۰    
- همشهری آنلاین: محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس با عقد قراردادی یک ساله به تراکتورسازی ملحق شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: محمد حسین کنعانی با عقد قرارداد دوساله به استقلال پیوست
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۵    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان از بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید و با بیماران و کادر درمانی این بیمارستان گفتگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۲    
- همشهری آنلاین: مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه اقتدار کشور از مرزها شروع می شود، بر لزوم توجه جدی به مرزها در برنامه ششم توسعه تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۴    
- همشهری آنلاین: نماینده مجلس با اشاره به اینکه کارکنان صدا و سیما طی 8 سال دو برابر شده است از 41 هزار پرسنل این سازمان خبر داد که یکی از عوامل هدر دهی بودجه این سازمان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۱    
- همشهری آنلاین: این روزها دی وی دی قاچاق چهار فیلم سینمایی دیگر در کوچه و خیابان های شهر به فروش می رسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: مجله آمریکایی نیویورکر در فهرستی جدید از "پنجاه فیلم برتر خارجی در قرن 21 تاکنون"؛ نام آخرین ساخته بلند سینمایی عباس کیارستمی را در جایگاه سوم قرار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: شناسنامه میدان بهارستان، یعنی کتیبه ای سنگی که همه خاطرات این میدان را در خود به ثبت رسانده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: پیاز زعفران ایران به صورت قاچاق به افغانستان برده شده است و یک شرکت کشت و صنعت هلندی قرار است در این کشور زعفران تولید کند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: مجموعه ای از نقاشی ها، طراحی ها و یادداشت های دیده نشده ی لوسین فروید هنرمند انگلیسی که شامل آثار دوران کودکی او می شود، در گالری ملی لندن به نمایش درآمده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: پیش تولید فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی دوباره از سرگرفته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: جایزه مارک تواین برای طنز به بیل موری بازیگر کهنه کار آمریکایی اهدا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: کشتی به عنوان ورزش اول کشورمان یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی در ایران محسوب می شود که گاه شهرت قهرمانان این رشته آنها را به سینما کشانده و یا حتی موضوع آثار سینمایی شده است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: روزنامه سان، (The Sun) پرفروشترین روزنامه بریتانیا، روز سه شنبه خوانندگان خود را ترغیب کرد که در همه پرسیِ روز 23 ژوئن به خروج این کشور از اتحادیه اروپا رأی بدهند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۰    
- همشهری آنلاین: احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و وزیر اسبق ارشاد، با استفاده از تجربه تهران گردی های خود کتابی مصور درباره دروازه غار تهران منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۱    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در تذکری تاکید کرد: اعضای کمیسیون های تخصصی به رغم عنوان آنها سلیقه ای انتخاب شدند که علی لاریجانی اعلام کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۱    
- همشهری آنلاین: دادگاهی در بحرین حکم انحلال جمعیت الوفاق را که بزرگترین جمعیت شیعه مخالف در این کشور است، صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۰    
- همشهری آنلاین: سران قوا، مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف کشوری و لشکری امروز (سه شنبه 25 خرداد)، ساعتی پیش از اذان مغرب با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۰    
- همشهری آنلاین: دادستانی ضد تروریسم پاریس تحقیقات در مورد قتل یک معاون پلیس و شریک زندگی وی را در جریان یک گروگانگیری در یکی از محلات استان ایل دو فرانس آغاز کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: روزنامه پاکستانی دنیا روز سه شنبه نوشت نیروهای گارد ساحلی پاکستان مستقر در ایالت بلوچستان 53 نفر از اتباع این کشور را که قصد ورود غیرقانونی به خاک ایران داشتند، بازداشت کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلانی: معاون وزیر امور خارجه اعلام کرد که وزیران خارجه ایران و آمریکا چهارشنبه ( 26 خرداد) با یکدیگر دیدار می کنند و برنامه ای برای نشست سه جانبه میان وزیران خارجه ایران و آمریکا به همراه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۶    
- همشهری آنلاین: سازمان لیگ فوتبال با انتشار اطلاعیه اعلام کرد مزایده فروش امتیاز تیم فوتبال نفت تهران بر اساس قوانین و مقررات برگزار نشده است و باید دوباره برگزار شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۶    
- همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه دفاع مقدس از تخفیف 70درصدی قیمت بلیت باغ موزه دفاع مقدس در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۶    
- همشهری آنلاین: پیکر پاک سرباز وظیفه نیروی انتظامی شهید محمد چاه چمندی که توسط تروریست ها دیروز در خاش به شهادت رسیده بود روز سه شنبه با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در این شهرستان تشییع و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۶    
- همشهری آنلاین: پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری مرکز تحقیقات کاربردی آگاهی و پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۶    
- همشهری آنلاین: با توافق انجام شده بین بانک ها، نرخ سود سپرده تا ابتدای تیرماه امسال به 15 درصد کاهش خواهد یافت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، پیشنهاد کرد که اصولگرایان برای حمایت از نامزدشان، اتاق فکر تشکیل دهند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی فراملیتی آمریکای لاتین موسوم به تله سور گزارش داد: محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان و وزیر دفاع این کشور گفته است که عربستان بیش از 20 درصد از هزینه تبلیغات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: ارتش عراق سه شنبه (25 خرداد) مرحله نهایی آزادسازی شهر فلوجه را از چهار محور آغاز کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۲    
- همشهری آنلاین: نماینده وزارت ورزش با بیان روند اتفاقات منتج به فروش باشگاه نفت گفت باشگاه ملوان بابت این انتقال 21.5 میلیارد تومان هزینه خواهد کرد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی دولت در رابطه با تعطیلی روزها ی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: تعطیلی روزهای "شنبه" به جای "پنجشنبه" در دستور کار دولت نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مجلس گفت: آقای روحانی در مناظره انتخاباتی خود انتقاد کردند که چرا پارس الکتریک خانه کبوتران شده است اما متاسفانه امروز به اسم این دولت اعلام می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۱    
- همشهری آنلاین: آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد: سالیانه حدود 6.5 میلیون مرگ زودرس در جهان را می توان به آلودگی هوا نسبت داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۸    
- همشهری آنلاین: در فاصله 3700 سال نوری از زمین، درجایی در مسیر صورت فلکی ماکیان، سیاره ای دوافتاده به نام Kepler–1647b وجود دارد که 4 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۰    
- همشهری آنلاین: وکیل مدافع پرونده حمله به خودرو علی مطهری در شیراز بیان داشت : اخیرا شماری از متهمان این پرونده که در بخش دوم شکایت علی مطهری در حال رسیدگی است به شعبه چهارم دادسرای نظامی شیراز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی سه شنبه 25 خرداد با روند نزولی آغاز به کار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۹    
- همشهری آنلاین: تیم ملی این لاین هاکی بانوان کشورمان که اولین حضور خود در میادین بین المللی را تجربه می کند، در مقابل میزبان مسابقات و نیز تیم فنلاند متحمل شکست شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۷    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی در معاملات سه شنبه 25 خردادماه اندکی کاهش یافت اما در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا و همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا همچنان در بالاترین سطح چهار هفته اخیر قرار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۷    
- همشهری دو - امید مهدی نژاد: رمضانیات: افطار تا سحر فاصله افطار تا سحر، روی دیگر سکه روزه داری است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان بازرسی کل کشور از تشکیل کارگروهی ویژه در این سازمان برای رسیدگی به موضوع حقوق های نامتعارف برخی مدیران دستگاه های دولتی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: میکروب ها و آگار (عصارهٔ خشک جلبک های قرمز) هرگز نمی توانند جای بوم ها و رنگ های سنتی نقاشی را بگیرند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۱    
- دکتر علی نجفی توانا: درخصوص جنایتی که در اورلاندو اتفاق افتاد با توجه به حوادث مشابه می توان بر این نکته تکیه کرد که عامل این جنایت در لحظه ارتکاب جرم و در فرایند جنایت و پیمایش سکانس های تفکر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای سه شنبه 25 خردادماه اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 17 ارز از جمله دلار آمریکا نسبت به دیروز (دوشنبه) کاهش و 19 واحد پولی از جمله پوند و یورو روند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: دست آوردهای جدید پژوهشهای باستان شناسی در محوطه ریوی نشان می دهد دشت سملقان یکی از مناطق مهم پادشاهی ماد در شمال شرق ایران بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: یک گروه بین المللی از محققان راهکار جدیدی را برای تولید محصولات شیمیایی اصلی با استفاده از ضایعات چوب و نوعی باکتری ارایه کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۷    
- همشهری دو - محمدرضا حیدری: پدیده نوظهور داعش و نیروهای وابسته به آن که با حمایت سردمداران حامی تروریسم همه دنیا را به وحشت انداخته اند هر روز دامنه جنایت هایشان را وسعت داده و امروز قلب اروپا نیز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۷    
- همشهری دو - مریم حدادی: در ماه مبارک رمضان می توانید میزبان مهمانان خدا باشید. به این شرط که خودتان را با بایدها و نبایدهای دست و پاگیر معمول به دردسر نیندازید و پهن کردن سفره افطار را برای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۷    
- همشهری دو - مهدی واعظی: شاید شما هم گاهی در شبکه های اجتماعی یا جاهای دیگر، کمپین ها یا فراخوان هایی برای دعوت به اهدای محصولات خونی مثل پلاکت و پلاسما را دیده باشید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۷    
- همشهری آنلاین: دانشمندان می گویند شیوه ای بهتر را برای پیش بینی الگوی شیوع بیماری های حیوانی در میان انسان ها یافته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۳    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه از کاهش سود بانکی استقبال می کنیم، گفت: این کار در راستای مصوبه شورای پول و اعتبار است اما اگر بتوانند منابع را جذب و در ارائه تسهیلات موثر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۰    
- همشهری دو - الهام فیروزبخت: حمل پول، به ویژه اگر حجم زیادی باشد، همواره یکی از دغدغه های افراد است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نادر قاضی پور درباره حقوق های چند ده میلیونی گفت که گزارش مربوط به این مساله تا هفته آینده ارائه خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۰    
- همشهری دو - مرجان همایونی: کوچه های خاکی، خانه های سفالی و درهای زنگ زده و بدون رنگ، حکایت زندگی مردمی است که زن جوان تصمیم گرفت کار خیری برای آنها انجام دهد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: کیفیت خودروی ژاپنی مونتاژی در شرکت بهمن موتور در اردیبهشت ماه امسال کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۰    
- همشهری دو - حجت الاسلام دکتر مرتضی جعفرپور: بیکاری یکی از معضلات جامعه امروز ماست که شاید گریبان برخی از ما یا اطرافیانمان را گرفته باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: مه لقا جام بزرگ در تورنمنت تیراندازی فرانسه مدال نقره تفنگ سه وضعیت، و گلنوش سبقت الهی مدال برنز تپانچه 25 متر را به دست آوردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۷    
- همشهری دو : تولید جلبک برای پرورش ماهی و به ویژه ماهی های زینتی کاربرد دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۱    
- همشهری دو - سید مهدی سیدی: هر کتابی موضوعی دارد؛ مثلا کتاب ریاضی به علم اعداد و کتاب فیزیک به قوانین طبیعت می پردازد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۱    
- همشهری دو - محسن امین: اشتباه نکنید؛ این تیتر اشتباهی اینجا ننشسته است. بله، تابستان هنوز حتی شروع هم نشده که قرار باشد کسی در مورد اینکه آن را چگونه گذرانده، حرف بزند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۳    
- محمدجعفری: کشتار در کلوپ همجنس گرایان آمریکا در شهر اورلاندو بار دیگر جامعه آمریکایی را با چالشی جدی مواجه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: شفاف سازی حقوق مسئولان دولتی، کارخانه ارج و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله های روزنامه های سه شنبه-25 خرداد- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۸    
- همشهری آنلاین: میزبانان رویدادهای مهم اسکی جهان در سال های آینده در کنگره جهانی اسکی مشخص شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، نسبت به آسیب های ناشی از مصرف نوشابه های گازذار که تنها حاوی زیادی قند هستند، هشدار داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: سازمان عفو بین الملل مستندات استفاده از بم های خوشه ای عربستان سعودی را در یمن جمع آوری کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: وضعیت در بازارهای اوراق بهادار در چین مطلوب نیست و بار دیگر ارزش سهام و شاخص ها در بورس دومین اقتصاد بزرگ جهان با کاهش 3 درصدی روبرو شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به قهرمانی تیم ملی کشتی، نقل و انتقال بازیکنان فوتبال، صحبت های برانکو و حرف های سید جلال حسینی اختصاص دارد :
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۴    
- 1- وام ازدواج ایثارگران ماده 50 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بیان می دارد: تسهیلات بانکی(وام) بابت مساعدت در امر ازدواج خانواده شاهد، جانبازان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۴    
- همشهری آنلاین: دختری فلسطینی در ماه رمضان در مسجدی در شهر رفح در جنوب نوار غزه؛ قرآن می خواند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۳    
- در این شماره می خوانید:
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۰    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور درباره اولویت های اصلی دولت، انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: دانشمندان می گویند ابرباکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک ها در شهر ریودوژنیرو که مسابقات شنای المپیک در آن برگزار می شود و در دریاچه محل برگزاری مسابقه های قایق سواری وجود دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۹    
- پاسارگاد، این تنها اثر تاریخی جهان که 2 بار به عنوان میراث بین المللی، ثبت جهانی شده، هر روز به شکلی مورد بی مهری ما قرار می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: کتاب فروش بیمه به روش بیمه فروش تالیف جهانشاه محرابیان و با پیشگفتاری از پرویز درگی، مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازاریابی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۴:۳۴    
- سیدحامد واحدی: درحالی که بخش خصوصی ایران به انتظار خروج از رکود نشسته، همچنان برخی موانع بزرگ در مقابل توسعه کشور قرار گرفته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۲:۳۱    
- شاخص کل بورس در مبادلات با 117 واحد کاهش و به 74 هزار و 700 واحد رسید، شاخص فرابورس هم با 0.68 واحد کاهش حدود 789 واحد رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۱:۵۴    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایتالیا در مرحله اول جام ملت های اروپا 2016 توانست تیم ملی بلژیک را با دو گل شکست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۱:۳۴    
- نزول طولانی مدت در بورس فضای شایعات و نوع جدیدی از طنز اقتصادی را در شبکه های اجتماعی مرتبط با بازار سرمایه رونق داده است، به طوری که دیروز انجام معاملات بلوکی برای ترسیم شکلی مثبت از نمودار شاخص ...
  • ۱