چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 24 خرداد 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 خرداد 1395 روزنامه همشهری 2 خرداد 1395 روزنامه همشهری 3 خرداد 1395 روزنامه همشهری 4 خرداد 1395 روزنامه همشهری 5 خرداد 1395 روزنامه همشهری 6 خرداد 1395 روزنامه همشهری 7 خرداد 1395 روزنامه همشهری 8 خرداد 1395 روزنامه همشهری 9 خرداد 1395 روزنامه همشهری 10 خرداد 1395 روزنامه همشهری 11 خرداد 1395 روزنامه همشهری 12 خرداد 1395 روزنامه همشهری 13 خرداد 1395 روزنامه همشهری 14 خرداد 1395 روزنامه همشهری 15 خرداد 1395 روزنامه همشهری 16 خرداد 1395 روزنامه همشهری 17 خرداد 1395 روزنامه همشهری 18 خرداد 1395 روزنامه همشهری 19 خرداد 1395 روزنامه همشهری 20 خرداد 1395 روزنامه همشهری 21 خرداد 1395 روزنامه همشهری 22 خرداد 1395 روزنامه همشهری 23 خرداد 1395 روزنامه همشهری 24 خرداد 1395 روزنامه همشهری 25 خرداد 1395 روزنامه همشهری 26 خرداد 1395 روزنامه همشهری 27 خرداد 1395 روزنامه همشهری 28 خرداد 1395 روزنامه همشهری 29 خرداد 1395 روزنامه همشهری 30 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۳:۵۷    
- آریزونا صخره نورد آمریکایی با استفاده از مکش 2 جاروبرقی از شیشه های پنجره یک آسمانخراش 33 طبقه در سئول بالا رفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۳:۲۹    
- نیویورک پس از درخواست دولت رژیم اشغالگر قدس از مدیران شبکه های اجتماعی حدود 70 درصد از محتویات مدافع حقوق فلسطینی ها از فیس بوک و توییتر حذف شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۳:۲۱    
- لس آنجلس شرکت Turtle Beach بلندگوی شیشه ای شفافی تولید کرده که امواج صوتی را طوری منتشر می کند که فقط در جهت های انتخاب شده حرکت کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۳:۲۱    
- محمدعلی طالبی: موضوع حقوق های کلان برخی مدیران دولتی که این روزها به مسئله ای حاد تبدیل شده بیش از هر چیز نشانه تقسیم ناعادلانه ثروت در جامعه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۳:۰۵    
- 20 سال پس از کلنگ زنی پروژه آزادراه تهران- شمال، وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در صحن علنی مجلس دهم از توافق برای سرمایه گذاری مشترک در مسیر تکمیل این پروژه سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۹    
- همشهری آنلاین: علی کریمی هافبک سپاهان شاید به تیم دیناموزاگرب بپیوندند. ربیع خواه هم با پرسپولیس قرارداد بست
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: جرارد پیکه مدافع پیشتاخته اسپانیا در دقیقه 86 به گل برتری سرخپوشان اسپانیایی تبدیل کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۲:۵۶    
- همشهری آنلاین: دیدار تیم های سوئد و ایرلند از گروه E رقابت های یورو 2016 با تساوی 1-1 به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۲:۴۷    
- همشهری آنلاین: یک اهدای خون کلی که حدود یکساعت طول می کشد، می تواند جان بیش از سه نفر را نجات دهد علاوه براین، اهدای خون فواید زیادی برای سلامت انسان هم دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۲:۰۳    
- برخی بانک ها در تلاش برای کاهش نرخ سود سپرده های مشتریان خود برآمده اند و در اقدامی خودجوش در تلاش هستند به استناد مصوبه بهمن ماه شورای پول و اعتبار نرخ سود سپرده های مردم را بین 2تا 3درصد کم کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۹    
- نوجوان هندی وقتی 2 جوان زورگیر را مقابل خود دید مقاومت کرد اما دزدان او را زخمی کردند و موبایل گرانقیمتش را به سرقت بردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۹    
- مرد میانسال پس از مصرف تریاک سرب دار دچار مسمومیت شد و جانش را از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۹    
- پلیس ایالت نیومکزیکو در جست وجوی مردی است که پس از قتل همسر و 4 دخترش متواری شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۹    
- وقتی مرد 40 ساله با مادرش درگیر شد و او را کتک زد، تصورش را هم نمی کرد که این اتفاق به قیمت از دست دادن جانش تمام شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۹    
- 5 ماه از ابلاغ قانون کنترل سلاح از سوی باراک اوباما می گذرد، اما جامعه آمریکا همچنان شاهد تیراندازی های مرگبار است؛ تیراندازی هایی که آخرین آن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۹    
- صحنه سیاست آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه، دوران کم سابقه ای را می گذراند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۵    
- موفقیت خیره کننده یک فیلم آمریکایی در چین و همزمان ناکامی مطلق آن در سینماهای آمریکای شمالی باعث شد ستاره هنگ کنگی سینمای اکشن در حاشیه جشنواره فیلم شانگهای به این ماجرا واکنشی عجیب نشان بدهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۵    
- همشهری آنلاین: وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه اعلام کرد، بازدید از گوبکلی تپه که عنوان قدیمی ترین پرستشگاه زمین را یدک می کشد، تا پایان ماه دسامبر میسر نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه خواستار بررسی وضعیت پرداخت و دریافت حقوق های نامتعارف برخی مدیران دستگاه های دولتی و عمومی غیر دولتی شد و سازمان بازرسی کل کشور را مامور رسیدگی به این موضوع کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه در مدت 13 سال، 18 صندوق پژوهش و فناوری تاسیس شد، گفت: در مدت 7 ماه از تشکیل کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۲    
- فهیمه پناه آذر: هر چند تازه ترین تجربه کارگردانی فیلمساز 47ساله نتوانسته موفقیت فیلم های پیشین او را تکرار کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۲    
- گرچه هفتادمین مراسم اهدای جوایز تونی (معادل اسکار در دنیای تئاتر) تحت تأثیر حادثه تروریستی اورلاندو قرار گرفت اما درخشش 4 بازیگر رنگین پوست و اهدای 11 جایزه به نمایش موسیقایی همیلتن شبی خیال انگیز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: بیستمین مجموعه درس گفتارهایی درباره ی خاقانی به بررسی و تحلیل مفهوم شناسی عشق در آثار خاقانی اختصاص داشت که با سخنرانی دکتر حسن بلخاری در نخستین چهارشنبه از ماه مبارک رمضان در مرکز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: رویدادهای بین المللی مختلفی از ابتدای سال 2016 میلادی به بزرگداشت،سینماگران ایرانی پرداخته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: سال هاست یک مرد برنزی با تنی شبیه قفسِ پرنده ها، گوشه ای از تهران شلوغ و پرازدحام نشسته است، این اثر یکی از جالب ترین مجسمه های سوررئال دنیا به شمار می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: داوود بنی اردلان که برای انتخاب بازیگری در نقش "همفری بوگارت" فرخوان داده است،گفت: حضور بوگارت در این نمایش ترکیبی از ویدئو پروجکشن و حضور بازیگر روی صحنه خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: بهشتی هشت سال دفاع مقدس در تاریخ معاصر ایران را میراث فرهنگی این سرزمین خواند و تصریح کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: تروریست های ابوسیاف روز دوشنبه یکی دیگر از گروگان های کانادایی خود را در سولو در جنوب فیلیپین پس از پایان مهلت دریافت باج درخواستی به قتل رساندند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۳    
- همشهری آنلاین: نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط ربنا در باغ - موزه هنر ایرانی برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: فیلم سینمایی بارکد به کارگردانی مصطفی کیایی بعد از 5 روز نمایش نزدیک به نیم میلیارد فروش داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۷    
- همشهری آنلاین: مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: تقریبا همه مواد و ترکیبات موجود در نوشابه مضر بوده و هیچ ماده مفیدی در آن یافت نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۷    
- همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات رئیس فدراسیون والیبال بیانیه ای صادر کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۷    
- همشهری آنلاین: فیلم وارکرافت که بازسازی یک بازی پرطرفدار است، در پنج روز اول اکرانش در چین به فروشی عالی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۳۷    
- همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی در جلسه علین مجلس گزارشی از وضعیت این وزراتخانه، مشکلات به جای مانده از قبل و برنامه های در دست اقدام و آتی وزارت راه را ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۲    
- همشهری آنلاین: برد پیت و جرج کلونی با هم در فیلم های بزرگی بازی کرده اند، اما برد پیت با درآوردن یک نقش از دست کلونی باعث شده او هنوز این مساله را فراموش نکند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: یک فروند پهپاد آمریکا متعلق به پایگاه هوایی بلد آگل این کشور در خاک سومالی نزدیک به مواضع گروه تروریستی الشباب در استان شبلی سفلی سقوط کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش از ثبت قرارداد دو فیلم تازه خبر داد و در عین حال گفت: در مورد فیلم آاادت نمی کنیم اتفاق تازه ای رخ نداده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۱    
- همشهری آنلاین: سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای، میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 95 را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تهران به رییس سازمان سینمایی نامه نوشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: در مدت 25 سالی که از تاسیس ستاد دیه می گذرد، حدود 94 هزار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۹    
- همشهری آنلاین: نیروهای عراقی پس از آزادسازی محله الشهدای اول در جنوب فلوجه در محله 'نزال' به شدت با تروریست های داعش درگیر شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۶    
- همشهری آنلاین: سخنگوی دولت با ابراز تاسف از سوء استفاده های صورت گرفته از روزنه های قانونی برای دریافت حقوق های چند میلیونی از مردم عذرخواهی کرد و گفت این روزنه ها بسته خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به روند افزایشی دمای هوای استان طی 48 ساعت آینده، از افزایش چهار درجه ای دمای هوای مناطق مختلف استان تا چهارشنبه ( 26 خرداد) خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۳    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تمام تولید کنندگان سوسیس و کالباس از استفاده از خمیر مرغ در محصولاتشان منع شده اند و این سازمان به هیچوجه اجازه ورود خمیر مرغ در تولید محصولات یاد شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور ترکیه به منظور توجیه گزارش ها در خصوص قهر کردنش از مراسم تدفین "محمد علی" ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۰    
- یکی از راه های شناختن آدم ها، مخصوصاً آدم های بزرگ، نگاه کردن به شخصیت و زندگی آن ها از چشمِ دور و بری های آن ها است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۴    
- همشهری آنلاین: یک بررسی جدید بر روی کودکان دبستانی در آمریکا بیانگر آن است در دوران های رکود اقتصادی با افزایش میزان بیکاری خطر اضافه وزن یا چاقی کودکان کودکان هم افزایش می یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۸    
- همشهری آنلاین: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از درگذشت نصرالله طهماسبی قدیمی ترین استاد خلبان ایرانی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۸    
- همشهری آنلاین: روزنامه السفیر نوشت: دبیرکل حزب الله لبنان راهبرد مقاومت را در مرحله بعدی این گونه خلاصه کرد یک چشم ما به جنوب لبنان و چشم دیگر به حلب است .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: ورزشکارانی که طبق مقررات به خدمت سربازی اعزام شده اند و یا به سن مشمولیت رسیده اند در صورتی که به تیم ملی دعوت شوند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۵    
- همشهری آنلاین: مقام های لبنانی هدف از این انفجار را ایجاد ناامنی در بیروت اعلام کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۷    
- همشهری آنلاین: یک متخصص تغذیه با بیان اینکه در طول سال سه اصل تنوع، تعادل و تناسب باید در رژیم غذایی افراد رعایت شود، گفت: در این صورت روزه داری مشکل یا نگرانی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۷    
- همشهری آنلاین: دکتر فیروز حریرچی، چهره ماندگار و استاد زبان ادبیات عرب بعد از دوره طولانی ابتلاء به بیماری درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۷    
- همشهری آنلاین: فیروز حریرچی استاد زبان و ادبیات عرب در سال 1320 در تبریز متولد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: بر اساس محاسبات دبیرخانه اوپک که روز دوشنبه 24 خردادماه منتشر شد، قیمت هر بشکه سبد نفت این سازمان جمعه گذشته 10 ژوئن (21 خرداد) با 2 درصد کاهش نسبت به روز پیش از آن به 47 دلار و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: مدیر محیط زیست و توسعه پایدار شهری شهرداری مشهد گفت: میزان آلودگی صوتی در این کلانشهر 23 درصد فراتر از حد مجاز است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: با ورود توده گرد و غبار به آسمان این استان، از بامداد امروز کیفیت هوای برخی شهرستان ها در وضعیت هشدار قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: ارزش شاخص بورس کشورهای آسیایی در اولین روز کاری هفته جاری میلادی (دوشنبه 24 خرداد) با روند نزولی روبرو شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: محققان شرکت سیتروئن با به کارگیری یک نوآوری ساده اما هوشمندانه، نگرانی صاحبان خودرو از خطر خش افتادن بدنه توسط راننده های بی احتیاط را برطرف کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۴    
- همشهری آنلاین: به گفته محققان، زردچوبه می تواند بر بهبود سرطان های متفاوتی نظیر سرطان سینه و تخمدان تاثیرگذار باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۱    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای دوشنبه 24 خردادماه اعلام کرد؛ براین اساس نرخ 19 ارز از جمله دلار نسبت به دیروز (یکشنبه) افزایش و 15 واحد پولی از جمله پوند و یورو کاهش داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۱    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان تهران از آغاز سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 از سوم مهر ماه خبر داد و افزود: سرشماری این دوره به سه روش اینترنتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شدت بارش ها در استان های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و گلستان خواهد بود و احتمال رخداد تگرگ، سیل و آبگرفتگی نیز در این استان ها وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: انسان می تواند از مرتفع ترین کوه های جهان بالا برود و در خشک ترین و بی رحم ترین بیابان های جهان زندگی کند، اما زندگی بسیار ناپایدار است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۸    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری اولین هفته مسابقه خود در لیگ جهانی تهران را به مقصد دوحه و سپس ریو ترک کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۵    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد: قیمت طلا روز دوشنبه 24 خردادماه در بازارهای جهانی رکورد خود را در تقریبا چهار هفته اخیر شکست و سپس ثابت ماند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: رقابت های بین المللی دو و میدانی ترکیه با کسب 6 مدال طلا، 5 مدال نقره و 6 مدال برنز برای کشورمان در ارزروم ترکیه به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: هواپیمای خورشیدی سولار ایمپالس پس از تکمیل بخش چهاردهم از سفر دوردنیای خود و پرواز برفراز شهر نیویورک و مجسمه آزادیف در فرودگاه جان اف کندی فرود آمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: بر اساس اعلام سازمان ملل 168 میلیون کودک امروز با کار کردن در معادن و در شرایط بسیار سخت در جهان گرفتار برده داری مدرن هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر را شرط برخورداری از معافیت ها و تسهیلات قانونی اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: تیم گرجستان با پیروزی 4 بر 4 مقابل تیم آمریکا به مقام سوم رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2016 در لس آنجلس آمریکا رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم پنج نفره گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: تیمی از محققان دانشگاه آکسفورد نشان داده اند که چگونه رنگ های مختلف نور می تواند بر توانایی خواب تاثیر گذارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۳    
- همشهری آنلاین: پایگاه خبری بلومبرگ آمریکا اعلام کرد، بالا رفتن قیمت نفت خام، تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا را تشویق به افزایش تولید و چراغ زرد بازار نفت را روشن کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تشییع پیکر حمید سبزواری شعر او را شناسنامه زمان انقلاب اسلامی نامید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: شاید قدم زدن در میان مغز انسان، مفهومی علمی تخیلی به نظر برسد، اما با ساخت این تصاویر هولوگرامی سه بعدی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: تیم شنای جانبازان و معلولین هیات خراسان رضوی با کسب 7 مدال در روز پایانی و مجموع 31 نشان رنگارنگ به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر ممانعت از ورود مسلمانان خارجی به آمریکا را خواستار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: با مطالعات باستان شناسی صورت گرفته در ساختار مدور مرکز تپه قلعه خلچان تفرش به منظور شناخت تاریخ ساخت و کاربری محوطه، یکی از منحصربفردترین ساختارهای معماری دوره ایلخانی کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال آلمان که از مدعیان شماره یک قهرمانی اروپا محسوب می شود، در نخستین آزمون خود در جام ملت های 2016، اوکراین را 2 بر صفر شکست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۷    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور درباره عمل به وعده های دولت و دستور ایشان برای عزل مدیران متخلف و برگرداندن پول به خزانه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - دکتر امیرحسین بانکی پورفرد: نه تنها گلایه از همسر را نباید بیرون بازگو کرد بلکه رضایتمندی از همسر را نیز نباید گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - سارا شهیدزاده: پس هر کس به سنگینی یک ذره عمل خیری کرده باشد آن را می بیند و هر کس به سنگینی یک ذره عمل شری کرده باشد آن را خواهد دید (آیات7و8سوره مبارکه زلزال)
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - حجت الاسلام دکتر مرتضی جعفرپور: ماه رمضان ماه توبه و استغفار است و همه به گونه ای به دنبال راهی سریع و مطمئن برای ورود به وادی مغفرت و رحمت الهی می گردیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - محیا ساعدی: وقتی وارد اتاقش می شوید شاید تصور نکنید نقش هایی که به این ظرافت کاغذ را رنگین کرده، کار هنرمندی است که ساطور در دست می گرفته و حرفه دیگری برای خودش متصور بوده.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - نرگس خانعلیزاده: استاد دانشگاهی که با وجود گذراندن درس طلبگی، مهندسی هم خوانده و در دانشگاه ریاضی درس می دهد، می گفت: راستش را بخواهید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - مریم مرتضوی: رتبه اول رشته قرائت مسابقات بین المللی قرآن کریم، عنوان بزرگ و قابل توجهی است که نصیب حامد ولی زاده، نماینده کشورمان در سی و سومین دوره این مسابقات شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - الهام فیروزبخت: زولبیا و بامیه از آن دست مواد خوراکی ای است که بازارشان در 11 ماه از سال تقریبا در خواب به سر می برد و تنها در ماه مبارک رمضان بازارشان داغ می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - مهدی واعظی: امروز روز افتتاح بزرگ ترین رویداد قرآنی جهان اسلام یعنی بیست وچهارمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار به سوی فهم قرآن در پایتخت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - محمدابراهیم یزدانی: رمضان ماه آمرزش و توبه و بازگشت به سوی خداوند است. همه ما این بشارت را شنیده ایم و می دانیم که این ماه یک فرصت طلایی در زندگی امروز ماست که باید بیشترین سود را در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۴    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به صحبت های مهرعلیزاده درخصص تمایل احمدی نژاد برای به دست آوردن مالکیت استقلال و پرسپولیس، انتقاد نجف نژاد از استیضاح نکردن وزیر ورزش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۱    
- رئیس سازمان زندان های کشور از وجود تنها 200زندانی رأی باز در تهران خبر داد و با اشاره به استفاده 50درصد زندانیان برخی استان ها از این نوع رای ها، خواستار افزایش توجه به این موضوع شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۲    
- آلوده بودن ریزگردهایی که از عراق به ایران وارد می شود طی سال های اخیر به یکی از نگرانی های جدی شهروندان، به ویژه مرزنشینان تبدیل شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۳    
- همشهری آنلاین: با پیروزی کمیل قاسمی بر کشتی گیر روسی تیم کشتی آزاد ایران توانست مقام قهرمانی جام جهانی کشتی را در خاک آمریکا به دست آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۶:۳۵    
- امیر حاج رضایی: بالای 230 نزاع ثبت شده در طول یک روز. آماری تکان دهنده که چند روز پیش پزشکی قانونی منتشرش کرد و نشان دهنده سطح بالای خشونت در تهران است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۴:۳۳    
- اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی نامه ای از رئیس جمهور خواستند به همه دستگاه های اجرایی مرتبط دستور دهد تا تمام نمایشگاه های بین المللی و داخلی در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۳:۳۵    
- پس از افت سنگین 1.4 درصدی شاخص بورس در روز شنبه، دیروز هم نزول شاخص بورس ادامه پیدا کرد و این شاخص با 32 واحد کاهش به 74 هزارو 817 واحد رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۲:۳۲    
- مقامات وزارت جهادکشاورزی دیروز اعلام کردند اختصاص ارز مبادله ای برای واردات جو متوقف شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۱:۳۵    
- قیمت سهام 71 درصد از شرکت های بورس افت کرد و دست کم 25درصد از سهام موجود در بازار با افت سنگین مواجه شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۰:۰۰    
- گجرات: مسلمان پاکستانی در ماه رمضان هر روز بعد از نماز جماعت در مسجد، راهی کلیسایی می شود که در حال ساخت آن برای همسایه های مسیحی اش است.
  • ۱