پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۳۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 2 تیر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 تیر 1395 روزنامه همشهری 2 تیر 1395 روزنامه همشهری 3 تیر 1395 روزنامه همشهری 4 تیر 1395 روزنامه همشهری 5 تیر 1395 روزنامه همشهری 6 تیر 1395 روزنامه همشهری 7 تیر 1395 روزنامه همشهری 8 تیر 1395 روزنامه همشهری 9 تیر 1395 روزنامه همشهری 10 تیر 1395 روزنامه همشهری 11 تیر 1395 روزنامه همشهری 12 تیر 1395 روزنامه همشهری 13 تیر 1395 روزنامه همشهری 14 تیر 1395 روزنامه همشهری 15 تیر 1395 روزنامه همشهری 16 تیر 1395 روزنامه همشهری 17 تیر 1395 روزنامه همشهری 18 تیر 1395 روزنامه همشهری 19 تیر 1395 روزنامه همشهری 20 تیر 1395 روزنامه همشهری 21 تیر 1395 روزنامه همشهری 22 تیر 1395 روزنامه همشهری 23 تیر 1395 روزنامه همشهری 24 تیر 1395 روزنامه همشهری 25 تیر 1395 روزنامه همشهری 26 تیر 1395 روزنامه همشهری 27 تیر 1395 روزنامه همشهری 28 تیر 1395 روزنامه همشهری 29 تیر 1395 روزنامه همشهری 30 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: شهرام ناظری خواننده پرآوازه ایران و علی رهبری موزیسین و رهبر ارکستر سمفونیک در پیام هایی جداگانه از ویژگی های علمی و کاری استاد مصطفی کمال پورتراب گفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۱    
- همشهری آنلاین: پیکر استاد مصطفی کمال پورتراب موزیسین و مولف آثار فراوان در زمینه موسیقی صبح روز جمعه 4 تیرماه از مقابل تالار وحدت تشییع خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۱    
- همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار رمضانی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به تبیین چند حکمت از نهج البلاغه پرداختند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۰    
- علی اصغر محمدی: تبعیض در میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی و پرداخت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان کشوری با حقوق خرداد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۰    
- معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد: ورود به سامانه اینترنتی طرح ساماندهی فعالان گردشگری در فضای مجازی و همچنین کسب گواهینامه از آن معاونت لازمه صدور مجوز فعالیت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۰    
- نیروهای انتظامی و راهور شهر تهران باید برخورد جدی با متخلفان فروش تابلوهای سقفی آژانس داشته باشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۴    
- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت تمهیدات ترافیکی پلیس در ایام شب های قدر را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۱    
- آنکارا هنرمندی اهل ترکیه آثار ونگوک را به جای بوم نقاشی روی آب ترسیم می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۱    
- پیونگ یانگ کره شمالی به عنوان کشوری که پایین ترین میزان گردشگر جهان را دارد دارای 50 میلیون پرنده است و برخی جانورشناس ها این کشور را بهشت پرنده نگری می دانند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۱    
- توکیو یک مرد ژاپنی با الهام از تعالیم عرفان شرقی مبنی بر خلوت بودن ذهن و محیط، در خانه اش از کمترین وسایل ممکن استفاده می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۱    
- دکتر امیر مازیار: لیلهًْ القدر چه شبی است؟ چگونه ممکن است که انسان در این شب با تضرع و دعا بر درگاه الهی مشیت تغییرناپذیر تعیین شده از جانب خداوند برای خود را تغییر دهد؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۱    
- پکن شرکت هایپرلوپ وان با همکاری یک شرکت روسی قصد دارند فناوری هایپرلوپ(انتقال از طریق فشار هوا در یک تونل) را به روسیه بیاورند و هدف نهایی آنها، اتصال چین به اروپا است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۱    
- یکی از معادن شن و ماسه واقع در شهریار استان تهران با صدور دستور قضایی موقتا پلمب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۱    
- 19کشته و بیش از 100مصدوم. این نتیجه 3حادثه هولناکی بود که 3 اتوبوس مسافربری به فاصله چند ساعت از هم در جاده های کشور رقم زدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۵    
- محمد کرباسی: تاریخ برای انگلیس امروز یک بار دیگر تکرار می شود و مردم این کشور سرانجام پس از چندین ماه جنجالی پس از حدود 4دهه یک بار دیگر به پای صندوق های رأی همه پرسی خروج یا باقی ماندن در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۵    
- 2 سارق مسلح که در جریان درگیری با مأموران پلیس یکی از آنها را به شهادت رسانده و 2 نفر دیگر را مجروح کرده بودند 24 ساعت بعد از این جنایت دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۵    
- خرید هواپیما از آمریکا بی شک تنگناهای خرید از ایرباس را رفع می کند. وزیر امور خارجه روز گذشته در جریان سفر به پاریس اینگونه در مورد قرارداد خرید هواپیما از شرکت های آمریکایی و فرانسوی سخن گفته تا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: شرکت Adobe، بسته های نرم افزاری Creative Cloud خود را به روز رسانی کرده و به Photoshop CC 2015.15 چند ویژگی مهم از جمله ویرایش حالت های چهره را می افزاید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۵    
- نصرت الله تاجیک: انگلیسی ها از همان سال 1973 که وارد اتحادیه اروپا شدند امتیازاتی را از کشورهای اروپایی گرفتند؛ ازجمله اینکه وارد حوزه یورو نشدند و پوند را حفظ کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۵    
- رئیس کل بانک مرکزی در نخستین اظهارنظر پس از کاهش نرخ سود سپرده های مردم از بانک ها خواست تا نسبت به کاهش نرخ سود وام بانکی هم اقدام کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۵    
- وقتی 3 مرد در برابر اتهام آدم ربایی قرار گرفتند، فیلمی به قاضی ارائه کردند که نشان می داد ادعای شاکی دروغ و آدم ربایی در کار نبوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: در حالی که فیلم جدید وودی آلن هنوز اکران عمومی نشده، او کار روی پروژه بعدی خود را شروع کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۹    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه برنامه ویدئویی درخواستی ضبط شده (Video On Demand) یا وی او دی (VOD) رقیب صدا وسیما نیست بلکه یار و همراه آن است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: سریال تلویزیونی کشیک قلب در شب های احیا و لیالی قدر به جای پادری از شبکه یک سیما پخش می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۰    
- همشهری آنلاین-سید ابوالحسن مختاباد: تصویری که از استاد مصطفی کمال پورتراب در ذهن من و بسیاری از اهل موسیقی نقش بسته است،همان تصویری است که همه مان از معلم داریم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۰۱    
- فریبا خانی: تابستانی به یاد ماندنی عنوان برنامه های تابستانی کانون است که امسال در940 مرکز کانون برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۵    
- همشهری آنلاین: کره شمالی بار دیگر دو موشک میا ن برد را آزمایش کرده است. یکی از این دو موشک مسیری 400 کیلومتری را طی کرده است. موشک دیگری "سقوط کرده است" ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۵    
- همشهری آنلاین: مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی اخیرا به صراحت اعلام کرده که آمریکا به دنبال کاهش تولید پلوتونیوم و محدود کردن قدرت هسته ای اسلام آباد است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۶    
- همشهری آنلاین: نخست وزیرانگلیس در آخرین تلاش هایش برای حمایت از باقی ماندن کشورش در اتحادیه اروپا در آستانه برگزاری همه پرسی خروج از این اتحادیه از رای دهندگان خواست با رای خود در همه پرسی جلوی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۵    
- همشهری آنلاین: بهمن فرمان آرا تازه ترین فیلم نامه اش را برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۱    
- همشهری آنلاین: پارلمان سوئد با پیشنهاد دولت این کشور برای تغییر قانون اعطای اقامت به متقاضیان پناهندگی موافقت کرد. هدف از این تغییر سخت تر کردن شرایط پذیرش پناهجویان در سوئد است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۳    
- همشهری آنلاین: معاون امور زنان رئیس جمهور گفت؛ آماری از تعداد فروش نوزادان در شکم مادر نداریم اما آنقدر تعداد آن زیاد است که به خبر تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۶    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی هفته دوم لیگ جهانی فردا در صربستان به مصاف بلغارستان می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۶    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بازرسی در خصوص اقدام دولت در مورد فیش های حقوق بالا گفت؛ در دولت قبل 96 درصد گزارش های ما منجر به برائت شد اما این دولت در 67 درصد حکم به محکومیت داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۲    
- همشهری آنلاین: نمایندگانی از اساتید دانشگاه ها بار دیگر در فرصت ماه مبارک رمضان با رئیس جمهوری دیدار کرده و طرح دیدگاه های جامعه علمی کشور را در حضور شخص اول اجرایی و وزرای علمی کشور نمایندگی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۸    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لباس جهاد را افضل هر چیزی عنوان کرد و گفت:ملتی که لباس جهاد از تن خارج کند لباس ذلت بر تن خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۹    
- همشهری آنلاین: در پی واکنش اتحادیه فوتبال اروپا نسبت به شکایت شبکه قطری از تلویزیون ایران که بدون اجازه رقابت های یورو 2016 را پخش می کرد، پخش ماهواره ای این مسابقات از سیما قطع شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۷    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آل سعود با کمک انگلیسی ها آل خلیفه را در بحرین مسلط کرده است، گفت: مراجع بین المللی بی طرف اسناد تابیعت آل خلیفه در بحرین را بررسی کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۴    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین ورزش را از جمله عواملی دانست که می تواند انسان را به کمال خود برساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۱    
- همشهری آنلاین: شرکت هایپرلوپ وان با همکاری یک شرکت روسی و شهر موسکو قصد دارند فناوری "هایپرلوپ" را به روسیه بیاورند و هدف نهایی آن ها، اتصال چین به اروپا است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۸    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور درباره اخباری مبنی بر تحمیلی بودن استاندار جدید خوزستان به وزارت کشور از سوی اصلاح طلبان گفت که این ادعا صحت ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۸    
- همشهری آنلاین: استولتنبرگ،دبیر کل ناتو با اعلام خبر گشایش دفتر همکاری ناتو و تل آویو توضیح داد: ما با ماموریت اسرائیل در ناتو به ریاست سفیر اسرائیل در اتحادیه اروپا موافقت کردیم و این گام مهمی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۸    
- همشهری آنلاین: رییس کل بانک مرکزی ایران درباره آخرین وضعیت آزاد شدن دارایی های ایران پس از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۵    
- همشهری آنلاین: وزارت نفت پیش بینی کرده، پس از اجرایی شدن برجام و رفع محدودیت ها، با پشت سرگذاشتن رقیبان منطقه ای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۵    
- همشهری آنلاین: دانشمندان می گویند سیاره ای دورافتاده و هم اندازه نپتون در فاصله 500 سال نوری از زمین ظاهرا جوان ترین سیاره فراخورشیدی کاملی است که تاکنون در مدار ستاره ای رصد شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: پروژه مطالعه اثر انگشت روی آثار باستانی اخیرا در پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری تعریف شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: چهار عامل اصلی مانع دستیابی به توافق آشتی ملی بین فتح و حماس شده که گفته می شود علت همه آنها محمود عباس بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۹    
- همشهری آنلاین: مدیرگروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی گفت: با شروع فصل تابستان و تقویت سامانه پرفشار در مناطق استوایی بروز پدیده گرد و غبار در مناطق غربی کشور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری استان مرکزی گفت: تمامی ادارات و نهادهای دولتی اراک و شازند به غیر از دستگاه های خدمات رسان شامل ادارات آب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: عضو هیات رئیسه مجلس از تغییر روزهای برگزاری روزهای صحن علنی مجلس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی با گمانه زنی ها درباره احتمال ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا که به تقاضا برای این فلز به عنوان دارایی امن لطمه زده است، در پایین ترین سطح حدود دو هفته گذشته قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: طبق یافته های یک مطالعه جدید، مصرف بلوبری می تواند به مقابله با روند پیری و بهبود قوه بینایی و حافظه کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: به گفته محققان، افرادی که عادت دارند کارهای خود را به تعویق بیاندازند بیشتر با مشکل بیخوابی مواجه هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: بزرگ ترین کشتی یخ شکن هسته ای جهان با قابلیت شکستن یخ های قطبی با قطر سه متر در روسیه رونمایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در روزهای آینده شاهد ناپایداری هوا در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل جنوبی دریای خزر و همچنین طوفان شن در زابل خواهیم بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: دکتر مصطفی کمال پورتراب، که از او به عنوان پدر آموزش موسیقی مدرسی وکلاسیک در ایران یاد می شود در سن 92 سالگی درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۷    
- تمام شد؛ بالأخره مدرسه تمام شد و روزهای تعطیل آمدند. روزهایی که می توانند مثل هر سال بگذرند؛ همراه با خوشی و ناخوشی های روزمره ی زندگی! شاید هم روزهایی متفاوت از سال های قبل.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۲    
- همشهری آنلاین: یک بررسی جدید به این یافته حیرت آور رسیده است که افرادی که دست کم سه سال تحصیلات عالی را گذرانده باشند، نسبت به افرادی که بیشتر از 9 کلاس درس نخوانده اند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۲    
- همشهری آنلاین: دومین برد متوالی ملی پوشان اسکیت هاکی ایران رقم خورد. ایران 8 بر 0 ماکائو را شکست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۲    
- همشهری آنلاین: کمیته مشاور فدرال موسسه سلامت ملی آمریکا استفاده از تکنیک اصلاح ژنتیکی انسان را با اهداف مطالعاتی مجاز اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره میزان دریافتی و فیش حقوقی وزیر بهداشت، توضیحاتی را ارایه داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: سی ام اردیبهشت سال 1393 بود که رهبر معظم انقلاب، سیاست های کلی جمعیت را به رؤسای قوای سه گانه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: علی رغم رفع تحریم ها علیه ایران در نهادهای بین المللی، مسئولین شرکت هاک ای که نماینده انحصاری سیستم چشم عقاب در دنیا هستند، اعلام کردند به علت وجود موضوع تحریم ها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که کشته شدگان و مصدومان حادثه اتوبوس در نی ریز فارس، سرباز بودند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۵    
- همشهری آنلاین: نیکلا سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه بر مخالفت خود با پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: مصطفی کمال پورتراب، نویسنده و مترجم تئوری موسیقی، صبح امروز چهارشنبه (2 تیرماه) در 92 سالگی در تهران درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۲    
- همشهری دو - مهدی واعظی: شب های قدر، فرصت بزرگی برای انسان هاست تا فصل جدیدی از زندگی را آغاز کنند و احیا شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۱    
- همشهری آنلاین: هنگ کنگ در لیست سالانه شرکت مشاور مرسر، به عنوان گران قیمت ترین شهر جهان برای مهاجران انتخاب شده است و پس از آن شهر لوآندا، پایتخت آنگولا رتبه دوم را به دست آورده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: نشست های این وزارتخانه با احزاب که به دلیل برگزاری انتخابات متوقف شده بود بزودی از سرگرفته می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۸    
- همشهری دو - مریم مرتضوی: دعای حول حالنا الی احسن الحال را لحظه تحویل سال می خوانند؛ لحظه تحویل از حالی به حالی و از سالی به سالی دیگر.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت های ترافیکی برگزاری مراسم احیاء شب های قدر را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۸    
- همشهری آنلاین: سه بوکسور باقیمانده کشورمان در رقابت های باکو، با شکست مقابل حریفان شانس کسب سهمیه المپیک را از دست دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۸    
- همشهری انلاین: لوموند نوشت شرکت فرانسوی سیمان لافارژ با داعش بین سال های 2013 تا 2014 در سوریه تعامل داشته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۱    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: رسول خدا(ص) در یکی از جنگ ها نوعی لباس نظامی(زره) پوشیده بودند که سنگینی آن برای ایشان آزاردهنده بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۱    
- همشهری دو - سارا شهیدزاده: پس تو هم یتیم را هرگز میازار. و فقیر و گدای سائل را به زجر مران. (ضحی / 9و10)
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۱    
- همشهری دو - حجت الاسلام دکتر مرتضی جعفرپور: یکی از سنت های الهی، امتحان مستمر ما در سختی ها، مشکلات و تجربه موقعیت های خاصی است که لازم می شود واقعیت درونی خود را به نمایش بگذاریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۱    
- همشهری آنلاین: شرکت ایتالیایی تولید کننده کفش ویبرام با همکاری طراحی ژاپنی به نام ماسایا هاشیموتو نوآوری جدیدی را در تولید کفش خلق کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های کی روش درباره کریمیف نظر پروین درخصوص انتقاد برانکو از کی روش، صحبت های ذوالفقارنسب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: کرواسی در آخرین دیدار گروه D بر اسپانیا پیروز شد و به عنوان سرگروه به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. اسپانیا نیز در مرحله بعد به مصاف ایتالیا می رود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: حادثه سقوط اتوبوس به دره در استان فارس 19 کشته بر جا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۵    
- همشهری دو - نرگس خانعلیزاده: خرید کتاب دعا، کار خیلی سختی نیست. در واقع اصلش همان دعاست؛ باقی مسائل حاشیه هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۵    
- همشهری دو - محیا ساعدی : مجالس قرآنی در ماه مبارک رمضان یکی از مهم ترین برنامه های روتین بسیاری از روزه داران است؛ مجالسی که خیلی ها عقیده دارند با کوچک شدن خانه ها و حرکت به سمت تجمل گرایی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۵    
- همشهری آنلاین: پس از تغییر شرایط واردات خودرو به منطقه آزاد اروند، از ورود سه خودروی میلیاردی به این منطقه جلوگیری شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۵    
- همشهری آنلاین: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان طی دو ماه تیر و مرداد خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار شاعران تیتر یک روزنامه های صبح ایران است.بقیه روزنامه ها به صحبت های رئیس جمهور، تک رقمی شدن تورم بعد از 25 سال ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال آلمان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های اروپا ایرلند شمالی را شکست داد و به دور یک هشتم نهایی صعود کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۰    
- محمد باریکانی: 300سایت مجازی بدون مجوز در اینترنت در حال فروش سفرهای گردشگری در ایران و خارج از کشور هستند که به دلیل نداشتن مجوز فعالیت از مؤسسات رسمی کشور اقدام به کلاهبرداری در صنعت گردشگری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۰    
- همشهری دو - حجت الاسلام قاسم سوری: یکی از ساده ترین و مهم ترین اعمال شب قدر، گذاشتن قرآن روی سر است و آنقدر این عمل ساده ولکن جدی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای چهارشنبه 2 تیرماه اعلام کرد: بر اساس ارزش پیش بینی شده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۴    
- همشهری آنلاین: فرمانده آماده باش سردار سلیمانی، جنجال فیش های حقوقی و... از جمله موضوعات مورد توجه برخی از روزنامه های چهارشنبه-2 تیر- در ستون سرمقاله شان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۴    
- علی اصغر محمدی: دولت بابت پاداش پایان خدمت حدود هزار نفر از فرهنگیانی که سال 93بازنشسته شده اند 150میلیارد تومان به فرهنگیان بدهکار است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۴    
- مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سلامت گفت: در 3تا 4 ماه آینده دستورالعمل تولید آبلیموهای استاندارد و خالص را تدوین کرده و آن را ابلاغ می کنیم چون اکنون فقط 30 در صد آبلیموهای موجود طبیعی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۴    
- عقربه های ساعت که روی عدد 9 می ایستد صدای اذان مرحوم مؤذن زاده از گلدسته های مسجد، هوای محله را عطرآگین می کند اما این صدا برای بچه های محله هرندی معنای دیگری دارد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۶    
- 25هفته ازتولد سه شنبه های بدون خودرو درکشور می گذرد و دراین مدت 124شهر، 8 شهردار، 8 بانک، چند فرماندار و بسیاری از نهادهای دولتی به این پویش پیوسته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۳    
- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درگفت وگوی تلفنی با سرپرست وزارت محیط زیست عراق، ضمن تشریح تأثیرات منفی طوفان های گرد وغبار حاصل از کانون های موجود در عراق بر ایران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۷:۴۶    
- غار علیصدر در 75 کیلومتری شمال غربی همدان از بزرگ ترین غارهای آبی جهان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۶:۳۵    
- شعر سعیده اصلاحی: سال تحصیلی به آخر می رسد گفته ناظم: هفته ی پایانی است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۴:۳۳    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: همه چیز در هم پیچیده البته با طعمی شیرین!
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۰:۲۱    
- همشهری آنلاین: حافظ ناظری 8 مرداد ماه 1358 در تهران متولد شد. او چنانکه خود گفته است از سه سالگی در کلاس های آواز پدرش شرکت می کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۰:۲۱    
- همشهری آنلاین: دور جدید کنسرت های شهرام ناظری خوانندهنامی و فرزندش حافظ ناظری در قالب کنسرت ناگفته، فصل نو در فضای باز برج میلاد روی صحنه می رود.
  • ۱