جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۱:۱۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 21 تیر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 تیر 1395 روزنامه همشهری 2 تیر 1395 روزنامه همشهری 3 تیر 1395 روزنامه همشهری 4 تیر 1395 روزنامه همشهری 5 تیر 1395 روزنامه همشهری 6 تیر 1395 روزنامه همشهری 7 تیر 1395 روزنامه همشهری 8 تیر 1395 روزنامه همشهری 9 تیر 1395 روزنامه همشهری 10 تیر 1395 روزنامه همشهری 11 تیر 1395 روزنامه همشهری 12 تیر 1395 روزنامه همشهری 13 تیر 1395 روزنامه همشهری 14 تیر 1395 روزنامه همشهری 15 تیر 1395 روزنامه همشهری 16 تیر 1395 روزنامه همشهری 17 تیر 1395 روزنامه همشهری 18 تیر 1395 روزنامه همشهری 19 تیر 1395 روزنامه همشهری 20 تیر 1395 روزنامه همشهری 21 تیر 1395 روزنامه همشهری 22 تیر 1395 روزنامه همشهری 23 تیر 1395 روزنامه همشهری 24 تیر 1395 روزنامه همشهری 25 تیر 1395 روزنامه همشهری 26 تیر 1395 روزنامه همشهری 27 تیر 1395 روزنامه همشهری 28 تیر 1395 روزنامه همشهری 29 تیر 1395 روزنامه همشهری 30 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۳:۰۳    
- وزیر صنعت، معدن و تجارت شنبه شب در مراسم روز ملی صنعت به انتقاد از کاهش سهم تولید از تسهیلات بانکی پرداخت و گفت که بانک ها علاقه مند به حضور در بخش بازرگانی و خدمات هستند تا تولید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۴۲    
- همشهری آنلاین: ترزا مری می (Theresa May) در اول اکتبر 1956 به دنیا آمد. او در منطقه ایست بورن متولد شد و در کالج سنت هوف آکسفورد در رشته جغرافی تحصیل کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۹    
- مقامات روسیه از مذاکره برای فروش هواپیمای مسافری سوخو به ایران خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۹    
- تعدادی از کسانی که با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی در پردیس کلید خانه شان را گرفته بودند پس از ترک محل توسط خبرنگاران بی خانه شدند و کلید را از آنها پس گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۰    
- شهردار تهران در مراسم ورود 43 دستگاه واگن جدید به ناوگان متروی تهران و حومه بر این نکته تأکید کرد که بیش از 40 درصد از زیرساخت های فعلی پایتخت در طول تاریخ بلدیه تهران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۲:۰۰    
- کمتر از 2 ماه دیگر طرح کاهش در خیابان های تهران به اجرا درمی آید. این طرح که پیش از عید فطر در شورای عالی ترافیک تصویب شده بود، قرار است طی 3گام ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۴۸    
- اجرای تغییرات ترافیکی که در برخی از معابر منطقه 12و از پنجشنبه گذشته آغاز شده بود، صبح روز گذشته از سوی پلیس راهور تهران بزرگ و بدون هماهنگی قبلی کنار گذاشته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۴۵    
- به دنبال مرگ پیرزنی در پایتخت، فرزندانش از خواهرشان شکایت کردند و مدعی شدند که او به خاطر تصاحب ارثیه مادرشان را مسموم کرده و به قتل رسانده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۴۵    
- مرد جوان که به دنبال اختلاف با همسر دومش نقشه قتل او را کشیده بود، برای اجرای این نقشه آدمکش اجیر کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۴۵    
- زن جوان وقتی به خاطر بیکار بودن شوهرش از خانه قهر کرد نمی دانست شوهر خشنش قهر او را با ضربات مرگبار چاقو پاسخ می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت از راه اندازی مراکز درمان اعتیاد نوجوانان در برخی از استان های پرخطر کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۳۳    
- جوان فوتبالیست و مرد بدنساز وقتی در دام اعتیاد گرفتار شدند نقشه سرقت از خانه ها را طراحی کردند. آنها قصد داشتند با فروش اموال مسروقه هزینه اعتیادشان را تأمین کنند اما بر سر تقسیم اموال مسروقه درگیر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد یک هشتم زنان و یک دهم مردان در بریتانیا دوره ای از ناباروری را از سر گذرانده اند و حدود 50 درصد آنان به دنبال درمان پزشکی این مشکل نرفته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۸    
- همشهری آنلاین: سندرم پای بی قرار که به عنوان یک اختلال عصبی شناخته می شود، باعث احساس ناخوشایند در پاها می شود به طوری که فرد ناچار است برای کاهش این حس ها، پای خود را مدام حرکت دهد یا بکشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۲۲    
- همشهری آنلاین: یک بررسی تازه نشان می دهد که بزرگ سالان آمریکایی آگاهی چندانی درباره اجزای شیمیایی دود سیگار ندارند، هرچند که بسیاری از آنان می گویند به دنبال کسب اطلاعات در این زمینه رفته اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: سومین جشنواره موسیقی نواحی آیینه دار با تمرکز بر موسیقی مناطق زاگرس نشین و به خصوص لرستان و قشقایی از 24 تا 27 تیر در تالار رودکی و وحدت تهران برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: دیده بان حقوق بشر روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که حمله های هوایی ائتلاف عربستان به کارخانه های غیرنظامی در یمن با هدف وارد کردن آسیب دائمی به اقتصاد این کشور انجام شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۲    
- پکن یک پرورش دهنده سبزیجات یک بوته گوجه فرنگی را طوری پرورش داده و دور آن را داربست زده که این بوته شبیه به درختی تنومند شده و چند هزار گوجه فرنگی بار می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۲    
- همشهری آنلاین: متخصصان سلامت، هشدار دادند، افرادی که قهوه مصرف می کنند و در عین حال، در اماکن شلوغ و پر سروصدا مثل فرودگاه ها کار می کنند باید هوشیار باشند زیرا کافئین می تواند تاثیرات منفی بر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۲    
- کنتاکی خرسی که در جنگل های ایالت جورجیای آمریکا به علت مصرف کوکائین تلف شده بود به یک جاذبه گردشگری در ایالت کنتاکی این کشور بدل شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۲    
- شورای صنفی نمایش که پیش از این تکلیف اکران 2 ماه باقیمانده تابستان را تا حدودی روشن کرده بود، در جلسه این هفته خود تصمیم گرفت پا را از فصل گرما فراتر بگذارد و فکری هم برای اکران ماه محرم در اوایل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۲    
- استانبول باستان شناسان موفق به کشف حدود 80 قبر سنگی در جریان حفاری های قلعه اورفا واقع در جنوب شرق کشور ترکیه شدند و گمان می برند این بزرگ ترین گورستان تاریخی جهان باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۲    
- همشهری آنلاین: نگارش سریال انقلاب دوم درحالی به تازگی به پایان رسیده است که . به گفته نویسنده این مجموعه، عنصر درام و واقعیت های تاریخی در انقلاب دوم ترکیب شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: آندره آ لدسام، یکی از دو کاندیدای زن تصدی رهبری حزب محافظه کار انگلیس از این رقابت کناره گیری کرده و حمایت خود را از ترزا می، کاندیدای دیگر این رقابت اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: کتاب راهکارهای فروش از زبان یک فروشنده، تکنیک ها و راهکارهایی کاملا عملی برای فروشندگان ایرانی تالیف باقر ناصری از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: خبرنگار شبکه الجزیره قطر و از معدود اشخاصی که اخبار تروریست های جبهه النصره را جمع آوری و منتشر می کرد در حومه ادلب کشته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: پس از انتقاد رئیس جمعیت علمای عراق از الازهر به دلیل بی تفاوتی درباره انفجار تروریستی کراده در مرکز بغداد، الازهر بالاخره روز دوشنبه این حمله تروریستی را محکوم کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۳    
- چند روز پس از درگذشت عباس کیارستمی و آرام گرفتن پیکر او در گوشه ای دنج در لواسان، جهان سینما همچنان عزادار هنرمند فقید و تحسین شده ایرانی است و از هند تا آمریکا و ایران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۳    
- محمدتقی فهیم: ایستاده در غبار از نمونه های بارز چیدمان سنجیده عناصر لازم برای شکل گیری یک اثر جذاب سینمایی روی پرده است و به نظرم هر فرد یک بار هم شده باید این فیلم را ببیند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۳    
- درحالی که در روزهای اخیر در عراق و سوریه، ارتش علیه گروه تروریستی داعش به پیشروی های مهم و تازه ای دست یافته، مؤسسه بین المللی تحقیقات دفاعی آی اچ اس در گزارشی اعلام کرده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۳    
- همشهری آنلاین: کارگردان فیلم سینمایی ربوده شده از تلاش برای اکران این فیلم سینمایی در آینده ای نزدیک خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۳    
- درخواست شورای امنیت سازمان ملل هم برای توقف سریع درگیری ها در سودان جنوبی نتوانست از شدت جنگ جدید در این منطقه کم کند و با وجود کشته شدن صدها نفر، روز گذشته این نبرد سنگین وارد فاز جدیدی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۰    
- سیداکبر میرجعفری: - شعر درس سوم کتاب را از آخر به اول از بر بخوان! - بیت چهارم آن چه بود؟ - از کتاب کمک آموزشی.... برای امشب 50 سؤال انتخاب کنید و جواب آنها را بنویسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۰    
- تونی بلر، نخست وزیر پیشین انگلیس، این روزها شرایط سختی را می گذراند؛ از سویی انتشار گزارش تحقیق در مورد نقش انگلیس در جنگ عراق، موسوم به گزارش چیلکات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۰    
- همشهری آنلاین: مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران با گرفتن وکیل از باشگاه سابق خود به فیفا شکایت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۹    
- همشهری آنلاین: آرشیو فیلم و تلویزیون یوسی ای ال بزرگداشتی به مناسبت جشن تولد 100 سالگی کرک داگلاس برگزار می کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۴۹    
- همشهری آنلاین: مراسم ترحیم عباس کیارستمی فردا سه شنبه از ساعت 18 تا 20 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: کارگردان نمایش قصه های من و تو شاهنامه با اشاره به اینکه در این نمایش از عروسک های بازیافتی استفاده شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۴    
- همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ما منتظر اعلام نظر شورای نگهبان درباره زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: دادستان عمومی تهران از صدور کیفرخواست برای پرونده های اتهامی متهمان نازنین زاغری (دارای تابعیت ایرانی، انگلیسی)، هما هودفر (دارای تابعیت ایرانی، کانادایی) ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: کابینه جدید سوریه به ریاست عماد محمد دیب خمیس در حضور رئیس جمهوری این کشور سوگند یاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه کارت سوخت ناوگان دیزلی بدون بیمه شخص ثالث از اول مرداد غیرفعال می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: رقابت های کسب سهمیه المپیک برای ورزش ایران به پایان رسید تا کاروان ایران با 63 ورزشکار راهی ریودوژانیروی برزیل شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: معاون مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با بیان این که پروژه انتقال آب خزر به سمنان طبق بررسی های این مرکز شکست خورده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار نگرانی مطرح شده در بیانیه پایانی نشست سران ناتو درباره برنامه موشکی ایران را مردود و تکرار ادعاهای بی اساس گذشته خواند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: تعدادی از سینماداران گرچه از فروش فیلم ها در ماه مبارک رمضان راضی بودند اما طرح اکران "افطار تا سحر" را صددرصد موفق نمی دانند و عدم تبلیغات کافی را از دلایل اصلی این اتفاق ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۸:۱۱    
- همشهری آنلاین: مراسم تشییع پیکر مهدیه الهی قمشه ای برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۵۹    
- همشهری آنلاین: برنامه نقد سینمای ایران روز سه شنبه (22 تیر ماه) ویژه برنامه ای برای سینمای کیارستمی در نظر گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۴۴    
- همشهری آنلاین - فتانه انفرادی: سواد سلامت، مجموعه ای از مهارت های خواندن، شنیدن، تجزیه و تحلیل ، تصمیم گیری و توانایی به کارگیری این مهارت ها در موقعیت های سلامتی است که لزوما به سال های تحصیل یا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: جهانشاه صارمی در سال 1335 به دنیا آمد. او بعد از طی مراحل ابتدایی و راهنمایی ودبیرستان تحصیلات عالی خود را در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به پایان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۲۶    
- همشهری آنلاین: گروه نهفت که بیش از 20 سال با مدیریت و راهنمایی جهانشاه صارمی آموزش موسیقی در حوزه کودکان و نوجوانان را پی گرفت در مراسمی در فرهنگسرای ارسباران با تجلیل و تشویق حسین علیزاده روبرو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۲۳    
- همشهری آنلاین: مددکار داوطلب موسسه خیریه ای که مبتلا به سرطان بود، معتقد است ابتلا به سرطان باعث شده تا هر چه بهتر شرایط کودکان را درک کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۲۳    
- همشهری آنلاین: سخنگوی گروه طالبان در واکنش به اظهارات نمایندگان مجلس افغانستان و فرمانده پلیس استان بدخشان در رابطه با حضور گروه تروریستی داعش در شهرستان یمگان گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۹    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: شهدا و ایثارگران با فداکاری و از خودگذشتگی خود افتخار بزرگی در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسانده و برگ زرینی به افتحارات کشور عزیزمان ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۶    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با تکذیب برخی اخبار پیرامون اظهارات یکی از مشاورین این نهاد در خصوص مذاکره حماس با اسرائیلی ها ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۳    
- همشهری آنلاین: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن درخواست از مجلس شورای اسلامی در خصوص تسریع روند بررسی نهایی و تعیین تکلیف تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: رئیس قوه قضاییه اعلام کرد: برخی کشورهای مرتجع منطقه و کشورهای سلطه تلاش می کنند کشور ما را نیز به سمت ناامنی ببرند و از این رو تروریست ها را تجهیز می کنند و به داخل کشور می ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه به اهدافی که در این اردو مد نظر داشتیم دست پیدا کردیم گفت: بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۸    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران با اشاره به این که براساس قانون 82 درصد مبلغ خرید اتوبوس را باید دولت و تنها 18 درصد را شهرداری ها پرداخت کنند تصریح کرد اکنون 7 سال است که دولت یک اتوبوس به ما نداده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۹    
- همشهری آنلاین: یخ در بهشت میوه ای را با دیگر میوه ها نیز می توانید امتحان کنید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از پیغام جدید آمریکایی ها به نیروهای حزب الله برای مبادله چندین تبعه آمریکایی و فرانسوی با دیپلمات های ربوده شده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۷    
- همشهری آنلاین: بررسی های باستان شناختی شهرستان بن (بخش شیدا) حاکی از آن است که این منطقه دارای پیشینه ای در بازۀ زمانی دوران پیش از تاریخ تا قرون متأخر اسلامی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: رییس واحد جت لاینر تجاری بوئینگ گفت: اگر توافق بوئینگ برای فروش هواپیماهای مسافربری به ایران از سوی کنگره آمریکا ممنوع شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای حقوقدان شورای نگهبان در جلسه علنی فردای پارلمان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: فرد کم سوادی می گفت: پدرم با تحصیل مخالف بود و نگذاشت درس بخوانم، وگرنه من اکنون دانشگاهم را تمام کرده بودم و وضعم غیر از این بود...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲    
- همشهری دو - آزاده باقری: گروه جوانان مهاجر افغانستان برای سومین سال متوالی در تهران، بزرگ ترین جشنواره مهاجران افغانستانی را به نام جشنواره گل سرخ برگزار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲    
- همشهری دو - حجت الاسلام قاسم پورمسئله گو: یکی از بزرگان از موش بسیار در خانه اش رنج می کشید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲    
- همشهری دو - روح الله کریمی: خیلی ها شانس می آورند، خیلی ها هم نه. ما اسمش را می گذاریم شانس اما در واقع دستگیری خداوند است از بندگانش.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲    
- همشهری دو - آزاده باقری : تصویر تبدیل یخچال به سقاخانه در صفحه اینستاگرام یکی از کاربران شبکه های اجتماعی این روزها بازخورد مثبتی پیدا کرده و دست به دست می چرخد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲    
- همشهری آنلاین: پزشکان امیدوارند که بزودی درمان سرطان و آلزایمر با داروهای مشترکی امکان پذیر شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی دوشنبه 21 تیرماه نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر اساس آن قیمت 27 ارز از جمله دلار و یورو افزایش یافت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۲    
- همشهری آنلاین- علی شاکری: با پایان یافتن دور مقدماتی لیگ جهانی بیست و هفتم، پرونده تیم ملی والیبال ایران هم با مقام هفتمی بسته شد؛ عنوانی که جوابگوی راه یابی به مرحله نهایی نبود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: زندگی در فضا عوارض متعددی برای بدن فضانوردان به دنبال دارد، از دست رفتن حجم ماهیچه ها، بلند شدن قد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۱    
- همشهری آنلاین: امروز 43 دستگاه واگن وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شده و با ورود این واگن ها 150 هزار نفر به ظرفیت حمل و نقل اضافه می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۷    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی سپاه پاسداران در بیانیه ای، نسبت به اظهارات یکی از مشاورین این نهاد در خصوص مذاکره حماس با اسرائیلی ها، حماس را در خط مقدم مقاومت ضد صهیونیستی فلسطین دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۷    
- همشهری آنلاین: نفت تحت تاثیر نشانه های رشد فعالیت تولیدکنندگان شیل آمریکا و ضعف اقتصادی در چین، در معاملات روز دوشنبه 21 تیرماه بازار جهانی به پایین ترین سطح در دو ماه گذشته سقوط کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۷    
- همشهری آنلاین: شرکتی آمریکایی به نام مدرن میدو برای تولید چرم طبیعی بدون نیاز به سلاخی دام، 53.5 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۲۷    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت مترو از ساخت خط 7 مترو تا پایان امسال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: مطالعات نشان می دهد بیماران مبتلا به سرطان که قرص های استاتین مصرف می کنند کمتر در معرض مرگ ناشی از چهار نوع سرطان قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۷    
- همشهری آنلاین: نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ها و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی پس از 9 روز از موعد مقرر اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۴    
- همشهری آنلاین: نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه حال عمومی اش بعد از حادثه تروریستی روز گذشته خوب است گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: پیکارهای قهرمانی جوانان پسر کشور با شناخت نفرات برتر مسابقات انفرادی و دونفره به پایان رسید. امیرحسین هدایی در شیراز هت تریک کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: شبکه خبری زد دی اف آلمان، اسرائیل را متهم کرده است که به کودکان نفرت از فلسطینی ها را می آموزد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: وای فای جهانی رویایی است که دو شرکت بزرگ با جدیت به دنبال محقق ساختن آن هستند، اما تا محقق شدن این هدف چقدر باقی مانده است؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۵    
- همشهری دو - احسان عابدی: بین تازه های نشر در حوزه عفاف و حجاب، کتاب از گشت ارشاد تا چادر المیرا را باید جدی تر گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس جمهور و بسته پولی و مالی برای رونق اقتصادی، طرح ترور یک نماینده مجلس، فعالیت های انتخاباتی احمدی نژاد و هم فکرانش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۳    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: مومنان واقعی حتما در هر لحظه از زندگی خود نشانه ای از عشق خداوند را به همراه دارند؛ نشانه هایی که دیگران را مجذوب آن معشوق می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۳    
- همشهری دو - مهدی واعظی: امروز روز حجاب و عفاف است. خب، نخستین چیزی که درباره این روز به ذهن می رسد تعلق این موضوع به زنان و دختران جامعه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به سفر اخیر کی روش و خبرهای مربوط به پیشنهادهای مختلف به او، سازمان لیگف استقلال، علی دایی و شکایتش از پرسپولیس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۶    
- محمد باریکانی: یونسکو 2 پرونده قنات ها و بیابان لوت را که برای ثبت جهانی به این سازمان بین المللی ارسال شده بود دارای ایراد دانسته و خواستار رفع نواقص این دو پرونده از سوی ایران شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۶    
- قائم مقام سازمان نظام پرستاری با انتقاد از آموزش پرستار گفت پذیرش دانشجوی پرستاری در دوره وزارت قاضی زاده هاشمی سه برابر شد و وزارت بهداشت تلاش کرد که بازار کار را از نیروی پرستاری اشباع کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: تیم ملی پرتغال در پیکاری پرهیجان در فینال جام ملت های اروپا 2016 توانست فرانسه را یک بر صفر شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود قله فوتبال اروپا را فتح کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: ناسا مجموعه ای عجیب و تیره رنگ از تپه ها و برجستگی ها روی مریخ شده است که به شکلی عجیب به نقطه ها و خط تیره های زبان مورس شباهت دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: با شروع فصل تابستان اجاره بها در شهر تهران حدود 10 درصد افزایش یافته است. البته در برخی از قراردادها این رقم تا 40 درصد می رسد اما متوسط افزایش بیش از 10 درصد نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: رونالدو که دقیقه 24 بازی مصدوم و با چشمانی پر از اشک با بازی فینال وداع کرده بود، بعد از دقیقه صد و بیست بازی با شادی و سرور از به دست آوردن نخستین قهرمانی برای پرتغال به زمین ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۶:۳۳    
- تغییرات ترافیکی اعمال شده در منطقه 12 تهران که از هفته گذشته و عید سعید فطر اجرایی شده است، در دومین روز کاری هفته با آرامش بیشتری در قلب تاریخی پایتخت اجرایی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۴:۳۵    
- عباس ثابتی راد: براساس آمار بانک جهانی روزانه 3.5 میلیون تن زباله در سراسر دنیا تولید می شود که سهم ایران در تولید زباله به 40 هزارتن در روز می رسد که 1.15 درصد تولید زباله جهان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۳:۳۵    
- بانو مهدیه الهی قمشه ای، شاعر، مولوی شناس و محقق ادبیات عرفانی و فرزند یکی از نامدارترین مترجمان قرآن کریم، پس از مدت ها دست و پنجه نرم کردن با مشکلات تنفسی و ریوی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۲:۳۴    
- شاخص کل بورس در مبادلات 47 واحد افزایش یافت و به 73 هزارو 764 واحد رسید اما شاخص فرابورس با 2 واحد نزول در محدوده 778 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۱:۳۴    
- با گذشت 120 روز از تصویب لایحه سهام عدالت در هیأت دولت، این لایحه 100 هزار میلیارد تومانی که مشمول 50 میلیون شهروند ایرانی می شود هنوز به مجلس ارسال نشده است و معطل امضای رئیس جمهور است.
  • ۱