جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۲:۵۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 26 تیر 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 تیر 1395 روزنامه همشهری 2 تیر 1395 روزنامه همشهری 3 تیر 1395 روزنامه همشهری 4 تیر 1395 روزنامه همشهری 5 تیر 1395 روزنامه همشهری 6 تیر 1395 روزنامه همشهری 7 تیر 1395 روزنامه همشهری 8 تیر 1395 روزنامه همشهری 9 تیر 1395 روزنامه همشهری 10 تیر 1395 روزنامه همشهری 11 تیر 1395 روزنامه همشهری 12 تیر 1395 روزنامه همشهری 13 تیر 1395 روزنامه همشهری 14 تیر 1395 روزنامه همشهری 15 تیر 1395 روزنامه همشهری 16 تیر 1395 روزنامه همشهری 17 تیر 1395 روزنامه همشهری 18 تیر 1395 روزنامه همشهری 19 تیر 1395 روزنامه همشهری 20 تیر 1395 روزنامه همشهری 21 تیر 1395 روزنامه همشهری 22 تیر 1395 روزنامه همشهری 23 تیر 1395 روزنامه همشهری 24 تیر 1395 روزنامه همشهری 25 تیر 1395 روزنامه همشهری 26 تیر 1395 روزنامه همشهری 27 تیر 1395 روزنامه همشهری 28 تیر 1395 روزنامه همشهری 29 تیر 1395 روزنامه همشهری 30 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۶    
- بوتسوانا دانشمندان برای جلوگیری از حمله شیر های آفریقایی به یک گونه در حال انقراض از گاو ها پشت این حیوان ها 2 چشم بزرگ کشیدند تا شیر ها از آنها بترسند و از حمله خودداری کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۶    
- محمد کرباسی: ترکیه، ترکیه قدیم نیست و عوامل کودتا تاوان سنگینی خواهند پرداخت ؛ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه این جمله را صبح روز گذشته وقتی خود را سراسیمه از تعطیلاتش در مارماریس به استانبول ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۶    
- بوینس آیرس سالن آمفی تئاتری در آرژانتین که 100 سال قدمت دارد پس از متروکه شدن با تلاش شهرداری پایتخت آرژانتین تبدیل به یک کتابخانه مجهز، زیبا و بزرگ شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۶    
- توکیو ژاپنی ها برای جلوگیری از بوی بد زیربغل پنکه های کوچکی دارند که به لبه آستین وصل شده و زیر بغل را خنک می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۶    
- سید محمد فخار: 26 تیر روز بزرگی برای حمل ونقل پایتخت بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۶    
- طرح کاهش از ابتدای شهریور ماه اجرایی می شود و قرار است برنامه مشخصی برای خروج خودروهای فرسوده از تهران فراهم آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۳    
- بمبئی مرد طلاپوش هند که به خاطر پوشیدن لباس هایی که برای نمونه 3 کیلو و 600 گرم طلا داشت شهرت جهانی پیدا کرده بود توسط 12 مهاجم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و کشته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۳    
- وزیر اقتصاد می گوید 5 میلیون ایرانی در انتظار ورود به بازار کار هستند و رئیس سازمان نظام مهندسی هم از کمبود کار برای 400 هزار مهندس به علت رکود سنگین در بازار مسکن خبر داده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۲    
- محمدعلی طالبی: یکی از بزرگ ترین مشکلات حال حاضر کشور قفل شدن اقتصاد و رکودی است که مانع از شادابی و تحرک جامعه شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۵    
- نرخ سود بانکی از ابتدای تیرماه به 15درصد کاهش یافت تا در روزهایی که به فصل جابه جایی در بازار اجاره مسکن مشهور است، موارد رهنی در بازار با کمبود عرضه و فراوانی تقاضا روبرو شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۱    
- تازه داماد تنها 4 ماه پس از مراسم عقد، همسر 16ساله اش را در خواب به قتل رساند تا دختر جوان هرگز نتواند مراسم عروسی اش را جشن بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۵۱    
- مرد مسلح که با محبوس کردن دختر مورد علاقه اش در آژانس مسافرتی تلاش می کرد هر طوری شده از او جواب مثبت بگیرد، در عملیات ضربتی پلیس لاهیجان دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۴    
- پدر خشمگین وقتی شنید که نوجوانی، پسر 4 ساله اش را با چوب کتک زده، به جای شکایت تصمیم به انتقامجویی گرفت. پسرنوجوان در جلسه بازپرسی وقتی چشمش به متهم افتاد به وحشت افتاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۴    
- عملیات انهدام باند بختیار رئیسی در جنوب کرمان با مرگ سردسته این باند پایان یافت. این مرد پس از کشته شدن عده ای از همدستانش درحالی که گلوله خورده بود پا به فرار گذاشت اما در نهایت جسد او در یکی از ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۱    
- مرد غریبه برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده بود و من هم نقشه قتلش را کشیدم. این اظهارات مردی است که با همدستی همسرش مرد دیگری را به قتل رسانده و جسد را در صندوق عقب خودروی قربانی مخفی کرده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۳    
- قطب های خودرو سازی ایران درحالی آماده برگزاری مجمع سالانه خود می شوندکه حساب های مالی آنها از هزاران میلیارد تومان بدهی پیچیده انباشته است و خبری قطعی در مورد سرنوشت قرارداد های تجاری با شرکای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۹    
- دکتر بهرام امیراحمدیان: بامداد 26 تیر ترکیه درگیر کودتایی شد که خیلی زود به شکست منجر شد و کنترل اوضاع به دست نیروهای طرفدار دولت افتاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۹    
- رضا درستکار: رضا عطاران پدیده ای در بازیگری و یک چهره پولساز در گیشه است. به طور طبیعی فقط یک یا 2 نفر در میان بازیگران وجود دارند که مردم به خاطر آنها به سینما می روند؛ یکی از این بازیگران ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۲    
- شاخص کل بورس در مبادلات 105 واحد رشد کرد و به 73 هزارو 868 واحد و شاخص فرابورس هم با 3.8 واحد رشد به حدود 770 واحد رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۱۰    
- پروژه تولید سریال برای مناسبت هایی چون ماه رمضان، نوروز و ماه محرم که در 15 سال اخیر با فراز و نشیب فراوان همچنان ادامه داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۲    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امسال برای نخستین بار ، جایزه ملی کیفیت حوزه سلامت به چند داروخانه اختصاص یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۴۶    
- همشهری آنلاین: اسنپ چت در آخرین بروز رسانی اپلیکیشن خود قابلیت های بسیاری از جمله ذخیره تصاویر و فایل های ویدیویی در خود برنامه را ایجاد کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۵    
- همشهری آنلاین: منابع عراقی روز شنبه گزارش کردند، جنگنده های عراقی دستکم 21 قایق متعلق به گروهک تروریستی داعش را در رود دجله واقع در جنوب مخمور منهدم کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۴    
- دکتر علی اکبرسیاری*: سواد سلامت، مفهومی است که توجه و بکارگیری مولفه های آن در زندگی بشر امروزی، ضرورت دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۶    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آلاباما آمریکا معتقد است که در فردای بعد از کودتا اردوغان راحت تر خواهد توانست اهداف سیاسی خود را داخل پیش ببرد که تغییر ساختار سیاسی یکی از ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۶    
- دیه گو آرماندو مارادونا که به تازگی برای دومین بار روی صندلی مربیگری تیم ملی آرژانتین نشسته، با یک شبکه تلویزیونی برای حضور در نخستین برنامه داستانی براساس زندگی خود به توافق رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی گفت: در خصوص حکم عزلم از ریاست این دانشگاه به دیوان محاسبات اداری شکایت کردم و این دیوان حکم به باطل شدن حکم سرپرست جدید دانشگاه داده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه طی یک برنامه 10 ساله در سطح استانداردهای بالا به عنوان رتبه یک منطقه و کشور و جزو صد دانشگاه برتر جهانی قرار خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: دکتر حسن ظهور استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف و عضو پیوسته گروه علوم مهندسی فرهگستان علوم جمهوری اسلامی به عنوان استاد برگزیده فرهنگستان در سال 94 معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: نمایشگاه پوستر فیلم مربوط به آثار کارگردان های نسل اول سینمای ایران با عنوان آنِ من در سینما برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: محمدهادی رضوی که یکی از سرمایه گذاران سریال شهرزاد بود قرار است با یک تیم کره ای سریالی مشترک بسازد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۹    
- همشهری آنلاین: کت چرمی قدیمی آلبرت اینشتین در حراجی کریستیز به قیمت حدودا 150 هزار دلار به فروش رسید، اگرچه این حراجی اعلام کرده بود کت چرمی به شدت پوسیده است و بوی تندی دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: ماریون کوتیار بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار یکی از 650 چهره برجسته کشورش است که امسال به دریافت نشان لژیون دونور مفتخر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: پرونده انتقال امتیاز باشگاه نفت به ملوان مختومه شد و به این ترتیب ملوانان در لیگ دسته اول حضور پیدا خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: پرونده زنجیره ای یازده قنات ایرانی به عنوان بیستمین میراث فرهنگی ایران در چهلمین اجلاس میراث جهانی یونسکو که در استانبول برگزار شد به ثبت جهانی رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور آقایان که در سالن هرندی آغاز شده بود، با شناخت پومسه روهای برتر رده های سنی مختلف در بخش انفرادی به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: رییس اتحادیه طلا و جواهر می گوید که هنوز تحولات سیاسی ترکیه روی قیمت جهانی طلا اثرگذار نبوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۴    
- همشهری آنلاین: مشکل ممنوع الخروجی پرویز تناولی برطرف شد و این استاد مجسمه سازی گذرنامه خود را دریافت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۴    
- همشهری آنلاین: از مصرف نوشابه های گازدار و مواد قندی بواسطه ایجاد اختلال در سیستم ایمنی بدن و عدم درمان گرمازدگی، در هنگام ابتلا به این عارضه جدا خودداری شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۴    
- همشهری آنلاین: نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پایان جلسه امروز- شنبه- این شورا گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۴    
- همشهری آنلاین: یک متخصص چشم پزشکی، "ناخنک" را شایع ترین عارضه حضور ریزگردها عنوان کرد و گفت: ناخنک در حضور مکرر ریزگردها می تواند وضعیت وخیمی پیدا کرده و منجر به کوری شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۵    
- همشهری آنلاین: دونالد ترامپ پس از مدتها سکوت سرانجام معاون خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۵    
- همشهری آنلاین: تیم والیبال زیر 20 سال ایران با شکست ژاپن به دیدار پایانی رقابت های قهرمانی آسیا راه پیدا کرد ضمن اینکه مجوز حضور در رقابتهای زیر 21 ساله های جهان در سال آینده را هم کسب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۵    
- همشهری آنلاین: کنگره آمریکا بخش هایی محرمانه از گزارش حملات 11 سپتامبر را منتشر کرده که در آن به ارتباط احتمالی عربستان سعودی با عاملان حمله پرداخته شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۵    
- همشهری آنلاین: معاون بازرسی دیوان عالی کشور گفت: طبق رای وحدت رویه از این پس مرتکبین جرائم عمدی که مجازات قانونی آنها سه ماه حبس باشد، به جای حبس به مجازات جایگزین حبس محکوم می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۵    
- همشهری آنلاین: گروه تروریستی داعش در بیانیه ای حمله تروریستی اخیر به شهر نیس در فرانسه را به عهده گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۵    
- همشهری آنلاین: حدود 10 هزار گردشگر ایرانی که در ترکیه به سر می برند برای بازگشت به ایران سردرگم هستند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۶    
- همشهری آنلاین: دادستان تهران با تاکید بر مبارزه قاطع با قضات ناسالم تسریع در باره تسریع در رسیدگی به پرونده های قدیمی و مهم مطالب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات شنبه 26 تیرماه بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با یک ریال کاهش قیمت نسبت به پنجشنبه هفته گذشته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرده از ساعات پایانی شب گذشته که کودتا در کشور ترکیه آغاز شد تاکنون 9 پرواز از سمت ایران به مقصد این کشور لغو شده و تا عصر شنبه-26 تیر- نیز سه پرواز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری تحت عنوان یارانه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۳    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه در سومین تماس تلفنی بعد از آغاز بحران ترکیه با مولود چاووش اغلو، وزیر امور خارجه این کشور گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: چهلمین نشست کمیته میراث فرهنگی یونسکو که در استانبول در حال برگزاری است، به دلیل کودتای سیاسی و شرایط ناآرام تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۰    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت با اشاره به اخباری که این روزها در زمینه خطاهای پزشکی منتشر می شود، گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: اجرای عمومی نمایش "وقتی یقیین ندارید چه می کنید؟" آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: محققین آلمانی با انجام آزمایش های متعدد متوجه شدند که ترافیک، حمله قلبی را افزایش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: مسابقات پاراگلایدر اوپن کایسری ترکیه در رشته مسافت، با قهرمانی سهیل باریکانی خاتمه یافت. تیم ایران هم در مجموع تیمی به عنوان اول دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۱    
- توزیع نخستین بسته غذایی در سال جاری اگرچه با اما و اگرهایی در زمان توزیع همراه بود اما سرانجام بعد از فراز و نشیب های بسیار این سبد بین 9میلیون مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی توزیع شد تا از ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: صادرات محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران به ترکیه به دلیل بسته شدن مرزهای مشترک دو کشور به صورت موقت متوقف شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۸    
- همشهری آنلاین: دلار دولتی به روند رو به رشد خود ادامه داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۸    
- همشهری آنلاین: نماینده خوی و چایپاره-شهر مرزی ایران و ترکیه- با اشاره به کودتای شب گذشته-جمعه،25 تیر- درترکیه گفت: با توجه به این که شهرستان خوی با ترکیه هم مرز است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۵    
- همشهری آنلاین: خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد: به دنبال کودتای نافرجام در ترکیه، شاخص های بورس وال استریت آمریکا کاهش پیدا کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۰    
- همشهری آنلاین: قیمت نفت سبک و سنگین ایران در هفته منتهی به هشتم ژوئیه (جمعه، 18تیرماه) همانند هفته گذشته با کاهش اندکی روبرو شد و قیمت نفت ایران به زیر 45 دلار رفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: زمانی که کاوشگر جدید مریخی در فوریه سال 2021 روی سطح مریخ بنشیند، برای اولین بار امکان شنیدن صدای فرود آمدن روی مریخ و صدای فضای مریخ را فراهم خواهد آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: اولین بانک خون حیوانات تایوان به تازگی در شهر پینگ تونگ این کشور افتتاح شد ه است، مرکزی که افراد داوطلبانه سگ های خود را به آنجا می برند تا برای انجام مطالعات یا نجات جان حیوانات ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: استفان اف لینچ، عضو مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد شدید از پنهانکاری دولت درباره نقش عربستان در حادثه 11 سپتامبر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: نظامیان کودتاچی در ترکیه گروهی از خبرنگاران روزنامه حریت را گروگان گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان در پی حوادثی که از شب گذشته-25 تیر- در ترکیه رخ داده با چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه این کشور تلفنی گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۳    
- همشهری انلاین: ارتش ترکیه امروز شنبه 26 تیر بعد از وقوع کودتا در شهرهای ترکیه به نیروهای خود در شمال عراق دستور داد فورا از این کشور عقب نشینی کنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: افراد دارای اضافه وزن و چاق مستعد ابتلا به بیماری های قلبی - عروقی، افزایش چربی خون، پرفشاری خون، تنگی نفس، دیابت، نقرس، سنگ های صفراوی، درد مفاصل، نارسایی کلیوی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: برای حضور در المپیک 2016 ریو، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی از سوی محمد بنا اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: پس از اینکه نخست وزیر ترکیه از وقوع کودتا در این کشور خبر داد لیره ترکیه و سایر ارزهای بازار نوظهور دچار ریزش شدند در حالیکه دارایی های مطمئن مانند طلا و ین به سطح بالاتری صعود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: شاید این عکس یکی از خونین ترین لحظات مسابقه قهرمانی سبک وزن در یو اف سی 200 به شمار رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
- همشهری انلاین: الجزیره انگلیسی در گزارشی اوضاع ترکیه را نگران کننده خواند و افزود:این کودتا قدرت ترکیه را زیر سوال برده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: فتح الله گولن که از سوی اردوغان به رهبری کودتا محکوم شده است با انتشار بیانیه ای این اقدام نظامی را محکوم و اعلام کرده است دولت ها باید از طریق انتخابات آزاد و عادلانه و نه فشار و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی شورای عالی امنیت ملی از تشکیل جلسه شورایعالی امنیت درباره کودتا در ترکیه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
- همشهری آنلاین: حمله تروریستی در پاریس، احمدی نژاد در ملارد و... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های شنبه-26 تیر-جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
- همشهری دو - حورا نژادصداقت: مرد می گفت که بعضی ها 500تومنی را که ته جیبشان هست و اتفاقا برایشان هم مهم است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
- همشهری آنلاین: متخصصان سلامت هشدار دادند که مصرف زیاد گوشت قرمز ممکن است به کلیه ها آسیب برساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به صحبت های رئیس سازمان محیط زیست کشور درباره برخورد صحبح با مسائل کشور، وتوی طرح های ضد ایرانی کنگره آمریکا توسط اوباما ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
- همشهری آنلاین: گروهی از نیروهای ارتش همراه با ادوات نظامی در استانبول و آنکارا وارد خیابان ها شده و اعلام کردند کنترل امور را در دست گرفته اند اما تازه ترین خبرها از ناکامی این کودتا خبر می دهند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به خداحافظی نکونام و صحبت هایش درباره اجبار به جدایی از استقلال و عملی نشدن آرزویش برای خداحافظی با پیراهن این تیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
- روح الله رجایی: پنجشنبه و جمعه یک میلیون جوان ایرانی در آزمون سراسری شرکت کردند اما پرونده کنکور بسته نشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
- پس از آنکه جانشین فرمانده نیروی انتظامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست فکری به حال ساماندهی تعطیلات در کشور بکنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
- حامد فوقانی: آخرین مهلت به صنایع آلاینده برای رفع آلایندگی تا پایان سال است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
- همشهری دو - ندا داوودی: قهر و آشتی بخشی از روابط انسانی است اما بین افرادی که باهم ارتباط عاطفی بیشتری دارند رایج تر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
- همشهری دو - انسیه مجاوری: نامش حسن حشمتی است و امام جماعت مسجد جامع تهرانسر. در روزهایی که شاید هیچ کس نام ازدواج آسان به گوش اش نخورده بود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
- همشهری دو - موژان اردانی: کره زمین حدود 5 میلیارد سال سن دارد، تصورش را بکنید اگر بخواهیم یک انسان با چنین سنی را بشناسیم چقدر باید او را کندوکاو کنیم و تا چه اندازه باید علم شناخت او را داشته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
- همشهری دو - مرجان همایونی: صدای شانه روی دار قالی، فضای روستا را پرکرده، صدایی که برای مینا و اهالی روستا نوید یک زندگی تازه را می دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: محوطه تاریخی لاوین پیرانشهر که در آن برنامه کاوش های باستان شناسی صورت گرفت نشان دهنده وجود استقرار تاریخی از هزاره پنجم پیش از میلاد، دوران مفرغ و عصر آهن است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
- همشهری دو - مهیار زاهد: می شود یک شب سرد زمستانی، چندین کودک تک و تنها و خسته از کار را در گوشه و کنار خیابان های شلوغ شهر پیدا کرد و با غذایی گرم، دلشان را دست کم برای لحظاتی شاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
- همشهری دو - دکترامیرحسین بانکی پورفرد: روابط بین زن و شوهر براساس رفتارشان در خانواده شکل می گیرد. در ادامه 3 نوع رابطه که ممکن است بین همسران در خانه رخ دهد را با هم بررسی می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۹    
- محمد باریکانی: قنات های ایران سرانجام در ماراتن سخت ایرادهای یونسکو و تلاش هیأت ایرانی برای دفاع از ثبت جهانی 11قنات ایرانی در ساعت13 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۰    
- عملیات هماهنگ پلیس و اطلاعات در ارتفاعات صعب العبور جنوب کرمان به 2 سال فعالیت باند مخوف شرارت، آدم ربایی، قاچاق موادمخدر و.... پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۶:۳۵    
- سیدمحسن طباطبایی : به طور کلی دارایی های ارزی بانک مرکزی می تواند 2 منشأ اصلی داشته باشد؛ از یک سو منابع ارزی تحت تملک بانک و از سوی دیگر درآمدهای ارزی که از طریق دولت به این بانک وارد می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۵:۳۶    
- قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در جریان درگیری با مأموران پلیس، سرباز وظیفه شناسی را به شهادت رساندند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۴:۲۲    
- وقتی آتش نشانان برای مهار حریق ساختمانی در غرب تهران راهی محل حادثه شدند، کسی خبر نداشت که نجات پیرزن معلول، مرگ یکی از آنها را به دنبال خواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۳:۳۴    
- یک سال پس از رکوردشکنی با کسب 24 نامزدی و بردن 12 جایزه، سریال بازی تاج و تخت نامزد دریافت 23 جایزه از شصت و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز امی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۲:۳۵    
- روند نزولی شاخص کل بورس تهران در مبادلات هفته قبل ادامه یافت و این شاخص با 286 واحد کاهش به 73 هزارو 763 واحد رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۰:۱۵    
- همشهری آنلاین: یک تجزیه و تحلیل جدید از نتایج کارآزمایی های بالینی پیشین نشان می دهد که قرص های مکیدنی حاوی استات روی (zink acetate) در مقدارهای کافی در کوتاه کردن دوره سرماخوردگی از هفت روز ...
  • ۱