یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۲۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 1 شهریور 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 شهریور 1395 روزنامه همشهری 2 شهریور 1395 روزنامه همشهری 3 شهریور 1395 روزنامه همشهری 4 شهریور 1395 روزنامه همشهری 5 شهریور 1395 روزنامه همشهری 6 شهریور 1395 روزنامه همشهری 7 شهریور 1395 روزنامه همشهری 8 شهریور 1395 روزنامه همشهری 9 شهریور 1395 روزنامه همشهری 10 شهریور 1395 روزنامه همشهری 11 شهریور 1395 روزنامه همشهری 12 شهریور 1395 روزنامه همشهری 13 شهریور 1395 روزنامه همشهری 14 شهریور 1395 روزنامه همشهری 15 شهریور 1395 روزنامه همشهری 16 شهریور 1395 روزنامه همشهری 17 شهریور 1395 روزنامه همشهری 18 شهریور 1395 روزنامه همشهری 19 شهریور 1395 روزنامه همشهری 20 شهریور 1395 روزنامه همشهری 21 شهریور 1395 روزنامه همشهری 22 شهریور 1395 روزنامه همشهری 23 شهریور 1395 روزنامه همشهری 24 شهریور 1395 روزنامه همشهری 25 شهریور 1395 روزنامه همشهری 26 شهریور 1395 روزنامه همشهری 27 شهریور 1395 روزنامه همشهری 28 شهریور 1395 روزنامه همشهری 29 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 شهریور 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۶    
- بهمن ماه سال گذشته وزارت بهداشت طی بخشنامه ای به بیمارستان های دولتی و غیردولتی اعلام کرد کودکان مادران باردار معتادی که در بیمارستان ها متولد می شوند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۸    
- همشهری آنلاین: با شیوع ویروس زیکا، کارشناسان تمرکز خود را بر تولید واکسنی برای کنترل این بیماری معطوف کرده اند و این پرسش مطرح است که ویروس زیکا چه مدت در بدن باقی می ماند؟
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۵    
- آناهید خزیر: دکتر محمدرضا ترکی در بیست ونهمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره ی خاقانی که چهارشنبه 27 مرداد با عنوان خاقانی و سفر کوی مغان برگزار شد، در مرکز فرهنگی شهر کتاب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۴    
- شاخص عملکرد بورس تهران که در 2 ماه متوالی ، یعنی در اردیبهشت و خرداد 95 نزولی بود، پس از رشد در تیرماه، مردادماه 95 را هم با صعود پشت سر گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۴    
- 3 جوان که در جریان جنایتی هولناک در شیراز مردی را مقابل چشمان همسر باردارش با ضربه تبر به قتل رسانده بودند پیش از فرار از کشور دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۵    
- همشهری آنلاین: دانشمندان می گویند افرادی که تصویرهای خاکستری تر یا با رنگ های تیره تر روی اینستاگرام ارسال می کنند در مقایسه با افرادی که تصاویر با رنگ های درخشان بارگذاری می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۹    
- مدیریت شهری پایتخت ریالی برای ورود خودروهای خارجی به ناوگان تاکسیرانی هزینه نکرده و تاکسی های مدرن با سرمایه گذاری صد درصدی بخش خصوصی وارد شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۹    
- چند روز پس از عقب نشینی ظاهری وزیر ارشاد از برگزاری کنسرت در شهر مقدس مشهد و در شرایطی که مرکز استان خراسان رضوی در 11 سال گذشته میزبان هیچ کنسرتی نبوده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۹    
- محمد باریکانی: انجمن های میراث فرهنگی و گردشگری کشور در جلسه ای با هیأت رئیسه فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس مطالبات خود را در حوزه های میراث فرهنگی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۵    
- رضا کربلایی: هنوز جوهر بخشنامه تیرماه بانک مرکزی مبنی بر کاهش سود سپرده ها و تسهیلات بانکی خشک نشده، زمزمه کاهش زودهنگام و دوباره نرخ سود بانکی قوت گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۵    
- شرایط و چگونگی پرداخت تسهیلات 16هزار میلیارد تومانی به بنگاه های صنعتی کوچک و متوسط ازجمله دغدغه های بنگاه های مشمول است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۵    
- رم مادری که می خواست بدون پند و اندرز های طولانی و ملالت بار به دخترش در آستانه واردشدن به مقطع تحصیلی بعدی اش درباره رفتار هایش هشدار دهد، از یک خمیردندان برای این منظور استفاده کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۵    
- قضات دادگاه کیفری پرونده ای که در جریان آن مردی برادرش را به قتل رسانده و تا یک قدمی چوبه دار نیز پیش رفته بود، شبه عمد تشخیص داده و متهم را بعد از 4 سال آزاد کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: نعمت زاده در واکنش به اظهارات ترکان گفت: این صحبت ها را می توان از چند منظر بررسی کرد؛ یکی این که آقای ترکان برادر خوبمان است و خودش باید پاسخگوی حرف هایی که زده، باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: محققان می گویند رژیم غذایی موسوم به رژیم غذایی کاری اجتماعی مضرات زیادی برای قلب به همراه دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: صبج امروز طی مراسمی جمعی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف بیش از 70 مدال المپیادهای علمی کشوری و جهانی خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۶    
- همشهری آنلاین: کره شمالی تهدید کرد در صورت مشاهده کوچکترین نشانه تحریک آمیز از طرف آمریکا و کره جنوبی، این کشور اقدام به حمله اتمی پیشگیرانه خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۳    
- جوان نجار که رؤیای خرید بنز در سر داشت با دوستش شرط بست که در مدت 6 ماه، آنقدر سرقت می کند که بتواند خودروی موردعلاقه اش را بخرد اما خیلی زود شرط را باخت و به دام پلیس افتاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۳    
- مرد شیاد با جست وجو در آگهی روزنامه ها، افرادی را که برای دریافت وام به ضامن نیاز داشتند به دام می انداخت و از آنها کلاهبرداری می کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۳    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر آموزش های غیر دولتی وزارت علوم اعلام کرد: فعالیت مرکز آموزشی تحت عنوان دانشگاه بیمه ایران فاقد مجوز بوده و غیرقانونی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۴    
- موج پاکسازی مخالفان بعد از کودتای نافرجام ماه گذشته در ترکیه، اکنون به دیپلمات های این کشور رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۴    
- طی 24 ساعت 2 کودک عامل حمله انتحاری در 2 شهر، یکی در ترکیه و دیگری در عراق دیده شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۴    
- درحالی که روز یکشنبه رسانه ها از توافق آتش بس میان نیروهای کرد یگان های مدافع خلق(ی پ گ) و ارتش سوریه در حسکه خبر داده بودند روز گذشته نیروهای ی پ گ موج جدید حملات خود را علیه مواضع نیروهای دولتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۱:۰۴    
- سید محمد فخار : طرح کاهش از اول شهریور به طور رسمی کار خود را در پایتخت آغاز کرد. در این مرحله از طرح کاهش در واقع رانندگان تهرانی باید تنها قانونی را اجرا کنند که 12 سال است الزام آور شده و در ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: وزیر علوم، تشکیل کلاس های کارشناسی ارشد با ظرفیت بیش از 20 دانشجو را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: با اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: سومین فراخوان جذب بورسیه داخل دانشجویان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) به منظور تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز و مأموریت های دانشگاه های علوم پزشکی آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۸    
- همشهری آنلاین: کتاب اطلس جامع نقش اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس به اهتمام سرتیپ دوم امیر نظامی و مجید محمد زاده سلحشور به بازار نشر آمد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۷    
- ارتش رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات بامداد دیروز از زمین و هوا شهر بیت حانون در شمال نوار غزه را هدف حمله قرار داد که در اثر آن 4 فلسطینی زخمی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۲    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون سراسری سال 95 روز چهارشنبه 31 شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۴    
- همشهری آنلاین: معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم اعلام کرد: موضوع یکپارچه سازی نظام دوره های دکتری در شورای برنامه ریزی آموزش عالی در حال بررسی است و قرار است تنها یک نوع پذیرش در این دوره ها وجود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: کتاب نقشه راه بازاریابی؛ روش ها، معیارها و ابزارها تالیف جری رکلی و ترجمه ی دکتر امین اسداللهی و مهدی خیرآبادی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۹    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در مراسم روز پزشک گفت: عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی، حفاظت مالی از مردم در مقابل هزینه های سلامت و ارتقاء کیفیت خدمات سلامت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۶    
- ایرانگردی شیوا حریری: خواب دیدم در شهری باستانی راه می روم. شهری خالی از آدم ها، خالی از صداها. شهری با خانه های بلند و کوتاه به رنگ خاک... گاهی بادی هو می کشد و خاک بلند می شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۲    
- همشهری آنلاین: شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه در یک گزارش تصویری، گوشه هایی از 500 روز جنایات رژیم سعودی و ائتلاف جنگی وابسته به ریاض در بمباران و قتل عام مردم یمن و همچنین تداوم مقاومت گسترده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۲    
- همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اعلام کرد: طی چهار ماه گذشته 25 تن مواد مخدر در مرز پاکستان و 3.5 تن مواد در مرز افغانستان کشف شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۲    
- همشهری آنلاین: رییس جمهور در مراسم بزرگداشت روز پزشک، از تلاش های شبانه روزی همه پزشکان و تلاشگران عرصه سلامت کشور، تجلیل کرد و گفت: طرح تحول سلامت با قوت ادامه می یابد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۲    
- همشهری آنلاین: مطالعات نشان می دهد تفاوت های ژنتیکی موروثی ممکن است موجب افزایش ریسک ابتلا به سرطان چشم شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۴    
- ترجمه ی مانلی شیر گیری: سینتیا کادوهاتا، نویسنده ی کتاب خانه ی خودمان و برنده ی مدال نیوبری: به نویسندگان جدید توصیه می کنم تا می توانند به کمکِ خواندن یاد بگیرند و بهترین کتاب هایی را که ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۲    
- خانه فیروزه ای: من در ساحل نشسته ام و بسیار غمگینم دریایم را گم کرده ام!
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: دواین جانسون تاکید کرد در فیلم جدید جومانجی صرفا قصد ندارند تا دست به بازسازی فیلم دست بزنند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: نسخه جدید و پرهزینه فیلم تاریخی بن هور در اولین هفته نمایش در گیشه، عملکرد بسیار مایوس کننده ای را ثبت کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: پلیس عراق روز دوشنبه از دستگیری یک پسربچه که قصد اجرای حمله انتحاری در شهر کرکوک را داشت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: وزارت کشور عراق به ادعا و هیاهوی جدید سفیر رژیم سعودی در بغداد مبنی بر تلاش نیروهای هوادار ایران برای ترور وی واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
- همشهری آنلاین: پروانه نمایش فیلم سینمایی یتیم خانه ایران تازه ترین ساخته ابوالقاسم طالبی صادر شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفته است که استفاده روسیه از پایگاه هوایی همدان برای حمله به تروریست ها در سوریه فعلا پایان یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۷    
- همشهری آنلاین: کفیر یک فراورده تخمیر شده شیر است که منشا ان از کوه های قفقاز است. مصرف این فراورده در جنوب غرب آسیا، اروپای شرقی و روسیه رایج است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: شهردار تهران ضمن موافقت با بازگشایی موقت و آزمایشی خیابان صفا به سمت جنوب در پیاده راه هفده شهریور ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۱    
- همشهری آنلاین: سرگی نوواکوفسکی، داور کشتی یزدانی و گازیموف در المپیک ریو محروم شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۱    
- همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر بررسی آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شهرهای شمالی کشور عمدتا فاقد سیستم تصفیه فاضلاب هستند زیرا به علت ساختار خاص شهری اجرای این طرح هزینه بر است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۱    
- همشهری آنلاین: ظرفیت تولید آب در تهران به پایان رسیده و دیگر پایتخت ظرفیت سدسازی را ندارد بر همین اساس وزیر نیرو پیش بینی کرده است که اگر جمعیت پایتخت نشینان افزایش یابد دیگر قادر به تامین آب ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۰    
- همشهری آنلاین: مجله دانشمند به مناسبت اول شهریور، روز پزشک و 31 شهریور، روز جهانی آلزایمر پرونده جلد شماره شهریور 1395 را به حوزه پزشکی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۰    
- همشهری آنلاین: ارزش شاخص بورس کشورهای آسیایی در روز دوشنبه یکم شهریورماه با روند نزولی شروع به کار کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۰    
- همشهری آنلاین: فعالیت سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه (MIT) در آلمان بسیار فراتر از آن چه تاکنون اعلام شده، بوده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۷    
- همشهری دو - علی سیف اللهی: من از پشت ویترین سرک می کشم و او ترجیح می دهد در فروشگاه را باز کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: دادستان کل کشور از تصویب هیات ویژه بررسی و اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۷    
- همشهری دو - محمود قلی پور: گفت: یک شبه پولدار شد. پدربزرگش که فوت شد، همه اموالش را تقسیم کرد و به حسین که تنها نوه اش بود آنقدر رسید که اگر از این به بعد فقط بخوابد و هیچ کار نکند تا 3-2 نسلش ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۷    
- عاطفه پورمحمد، بهاره آقایی: خدا کند هیچ وقت سر و کارتان به کلینیک و آزمایشگاه و بیمارستان نیفتد اما وقتی بیماری از راه می رسد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: فهرست خریداران نفت ایران که در دوران تحریم به پنج کشور محدود شده بود با اجرای برجام طولانی تر شده و ماه گذشته میلادی با افزوده شدن برخی کشورهای اروپایی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۷    
- همشهری آنلاین: دولت چین با صدور قوانین جدیدی خواستار حضور هیات های حزب حاکم کمونیست در هیات های غیر دولتی شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۳    
- همشهری آنلاین: رییس دولت یازدهم با تاکید بر اینکه از نظر من هیچ وزیری دربرابر هیچ فشاری نباید کوتاه آید و عقب نشینی کند افزود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۳    
- همشهری آنلاین: این هفته لیورپول به برنلی باخت تا در همین ابتدای فصل ناامیدی به سراغ سرمربی قرمزها بیاید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۳    
- همشهری آنلاین: محققان یک درخت کاج بوسنیایی را در یونان کشف کرده اند که بیش از هزار سال قدمت دارد، از این رو آن را به عنوان کهنسال ترین درخت زنده اروپا معرفی کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: روز شنبه (30 مرداد) رقابت های فصل جدید سری A ایتالیا با دو بازی آغاز شد و روز یکشنبه به اتمام رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۰    
- همشهری آنلاین: محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری در پاسخ به نامه جمعی از کارمندان دولت مشمول بیمه تامین اجتماعی که به کاهش 40 درصدی حقوق بازنشستگی خود اعتراض کرده بودند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: طرح آموزش حقوق و مسئولیت های فردی، خانوادگی و اجتماعی به دانش آموزان دختر متوسطه دوم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: طلا در معاملات دوشنبه یکم شهریورماه بازار جهانی در پی صعود ارزش دلار که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، در پایین ترین سطح دو هفته اخیر ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰    
- همشهری دو - مریم حدادی: دیدی جواب تلفن رو نداد؟! ، دیدی رفتم عیادتش، اون نیومد دیدن من؟! ، توی این جامعه همه چی به هم ریخته س ، خدا هیچ کدوم از دعاهای منو نمی شنوه و ... ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دوشنبه یکم شهریورماه نرخ برابری 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت 15 ارز از جمله دلار آمریکا نسبت به روز گذشته (31 مردادماه) ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۰    
- همشهری آنلاین: صندوق کودکان سازمان ملل متحد - یونیسف - اعلام کرد موارد استفاده از کودکان و نوجوانان در حمله های تروریستی در سراسر جهان به شدت افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۵    
- همشهری انلاین: علی عبدالله صالحف رئیس جمهور پیشین یمن ضمن توصیف روسیه به عنوان "نزدیک ترین" دوست، آمادگی خود را برای همکاری با این کشور در زمینه مبارزه با تروریسم اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۲    
- همشهری دو - فرزانه شهامت : امتحان کردنش ساده است. شبیه سؤالاتی که در برنامه های تلویزیونی رایج شده است؛ به یک نفر واژه مسجد را بگویید و از او بخواهید آنچه به ذهنش می رسد را بیان کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۲    
- همشهری آنلاین: محققان زنجبیل تازه را به نانوذراتی تبدیل کرده اند که می تواند به مبارزه با التهاب روده و حتی سرطان ها بپردازد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۲    
- همشهری دو - امیر حسن شاهی: اولین نشانه آلزایمر اینه که راه خونه ت رو گم کنی! ؛ این دیالوگ رضا کیانیان در فیلم کفش هایم کو؟ آدم را به فکر فرو می برد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: روحانی تا انتخابات، لایحه قانون انتشار رسانه و... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های دوشنبه-اول شهریور-جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برای حل مشکل فرونشست زمین در اطراف تخت جمشید نمی توانیم به کشاورزان فشار وارد کنیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: محققان دانشگاه واشنگتن با بررسی پرونده های طلاقی که از سال 2001 تا 2015 ثبت شده بودند، نشان دادند که آمار طلاق دو ماه از سال افزایش پیدا می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال برزیل با شکست ایتالیا در دیدار نهایی بازی های المپیک 2016 ریو قهرمان شد. چین در بخش زنان به قهرمانی رسید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۳    
- رعایت اخلاق پزشکی مهم ترین جنبه در حرفه پزشکی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۳    
- همشهری آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان که به مناسبت هفته دولت و روز صنعت دفاعی در برنامه گفتگوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما حضور یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۳    
- همشهری آنلاین: ناسا توانست موتور قدرتمند ترین راکت فضایی خود، راکت اعماق فضای سیستم پرتاب SLS خود را با موفقیت آزمایش کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰    
- همشهری دو - شید ا اعتماد : چشم های قهوه ای پدربزرگ سال های آخر عمرش به خاکستری می زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: دو نماینده آخر تیم کشتی آزاد کشورمان در روز پایانی رقابت های المپیک از دست یابی به مدال بازماندند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار ائمه جماعات مساجد تیتر یک بیشتر روزنامه های صبح ایران است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران اختصاص دارد به اتفاق های آخرین روز المپیکف قضاوت دربی برای داوران فینال المپیکف وضعیت استقلال و غیبت رحمتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- اسدالله افلاکی: روز گذشته استاندار مازندران با بیان اینکه آفت شب پره که در میان شمشادها شایع شده، آفتی وارداتی است از بررسی این آفت در ستاد بحران در سطح استان و کشور خبر داد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست دیروز درجمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه از نظر سازمان محیط زیست انتقال آب باید گزینه آخر برای تأمین آب مصرفی شهروندان باشد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- محمد باریکانی: واگذاری بخشی از جزیره حفاظت شده آشوراده، اعتراض شدید حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به تخریب گسترده بافت تاریخی مشهد و از بین بردن منظر بصری حرم مطهر امام هشتم با انجام ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- فیلترینگ تلگرام روسی به عنوان پرکاربردترین نرم افزار موبایلی در ایران تا کنون بارها مطرح شده و البته تلگرام همیشه از فیلترینگ جسته است؛ یک بار با تشکیل جلسه ندادن کارگروه فیلترینگ ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- جلیل رحیمی جهان آبادی: کلیات لایحه ممنوعیت توزیع، خرید و فروش و واردات سلاح سرد چند روز قبل در مجلس تصویب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- معصومه حیدری پارسا: سرپرست مرکز پزشکی خاص شرق از کمبود سرم نرمال سالین ویژه بخش های دیالیز و شیمی درمانی خبر می دهد اما رئیس سازمان غذا و دارو این کمبود را تکذیب کرده و می گوید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- الهام مصدقی راد: 18مرکز پرتو به همت شهرداری تهران از دو سال قبل کارشان را در مناطق مختلف تهران آغاز کردند تا کودکان کار و کودکان آسیب و بازمانده از تحصیل را تحت پوشش خود درآورده و زمانی مفید برای ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۰    
- علی رجبی: نخستین روز از سومین ماه تابستان، زادروز بوعلی سینا پزشک نامدار ایرانی است و به پاس بزرگداشت خدماتی که به حوزه بهداشت و سلامت کرد، این روز به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - سیدمهدی سیدی: اغراق نیست اگر بگوییم مسئله دهه آینده ایران، چالش سالمندان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
- همشهری دو - پیام صدریه: ما همگی دوست داریم زندگی ای ایمانی داشته باشیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
- همشهری آنلاین-علی شاکری: عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال معتقد است 50 درصد تیم ملی باید عوض شوند و جای خود را به جوانان بلند قامت و باانگیزه دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
- همشهری آنلاین: تیم تهران در پایان بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان سکوی قهرمانی را از آن خود کرد، تیم البرز نایب قهرمان شد و تیم مازندران بر سکوی سوم ایستاد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
- همشهری آنلاین: 15کلانتری قهرمان شد و شطرنج باز راه یافته به نیمه نهایی قهرمانی کشور مشخص شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
- همشهری آنلاین: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار مستقیم با رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را خواستار شد و اعلام کرد نشست های مقدماتی هیچ فایده ای ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۱    
- خانه فیروزه ای یاسمن رضائیان: در دنیا چیز هایی وجود دارند که عجیب اند. از آن جهت که آن ها را نمی بینیم ولی می دانیم هستند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۶:۳۱    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات 117 واحد رشد کردو به 78 هزارو 86 واحد رسید، شاخص فرابورس هم با 5 واحد رشد معادل 0.63 درصد افزایش یافت.
  • ۱