یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 4 شهریور 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 شهریور 1395 روزنامه همشهری 2 شهریور 1395 روزنامه همشهری 3 شهریور 1395 روزنامه همشهری 4 شهریور 1395 روزنامه همشهری 5 شهریور 1395 روزنامه همشهری 6 شهریور 1395 روزنامه همشهری 7 شهریور 1395 روزنامه همشهری 8 شهریور 1395 روزنامه همشهری 9 شهریور 1395 روزنامه همشهری 10 شهریور 1395 روزنامه همشهری 11 شهریور 1395 روزنامه همشهری 12 شهریور 1395 روزنامه همشهری 13 شهریور 1395 روزنامه همشهری 14 شهریور 1395 روزنامه همشهری 15 شهریور 1395 روزنامه همشهری 16 شهریور 1395 روزنامه همشهری 17 شهریور 1395 روزنامه همشهری 18 شهریور 1395 روزنامه همشهری 19 شهریور 1395 روزنامه همشهری 20 شهریور 1395 روزنامه همشهری 21 شهریور 1395 روزنامه همشهری 22 شهریور 1395 روزنامه همشهری 23 شهریور 1395 روزنامه همشهری 24 شهریور 1395 روزنامه همشهری 25 شهریور 1395 روزنامه همشهری 26 شهریور 1395 روزنامه همشهری 27 شهریور 1395 روزنامه همشهری 28 شهریور 1395 روزنامه همشهری 29 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 شهریور 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۳:۵۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید ترکیه گزارشی از چارچوب زمانی عملیات زمینی در سوریه به مسکو ارائه داده ولی با این حال، واکنش روس ها به این مداخله نظامی نرم نخواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: بعد از انجام قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016/17، نوبت اهدای جایزه بهترین بازیکن سال اروپا شد که رونادو این عنوان را از ان خود ساخت
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۹    
- همشهری آنلاین: نه تماشاگری به ورزشگاه آزادی رفت، نه بازی پرهیجانی برگزار شد و نه درخششی از سوی ستارگان دیده شد تا بازی که می توانست جنگ ستارگان لقب بگیرد بیشتر شبیه خواب ستارگان باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۱:۲۱    
- رییس دفتر رییس جمهوری کشورمان جمعه پنجم شهریور 95 پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخنرانی می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۵    
- همشهری آنلاین: محمد ناظم الشریعه اسامی 20 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۶    
- همشهری آنلاین: چه با ترامپ مخالف باشید چه موافق در این نکته حرفی نیست که دونالد ترامپ مردم را به خود جلب می کند. ژست ها و حالت هایی که می گیرد به یک اندازه هم مسحور کننده است و هم تشویش آور.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۰    
- همشهری آنلاین: دولت کلمبیا و رهبران نیروهای مسلح انقلابی موسوم به فارک از توافق نهایی بر سر پیمان صلح در این کشور خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۷    
- همشهری آنلاین: معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه ها موظف به پوشش بیمه همکار خبری خود هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۱    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی تحت تاثیر احتمال افزایش نرخ های بهره بانک مرکزی آمریکا در دسامبر که خروج سرمایه از صندوق های سرمایه گذاری تحت حمایت این فلز را به دنبال داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۸    
- همشهری آنلاین: ایران در پنج سال گذشته با فراز و نشیب هایی در رتبه شاخص رقابت پذیری روبرو بوده است و از رده 62 در سال 2011 به مقام های 66، 82 و 83 در 2012 ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۵    
- همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل دخالت دستگاه قضایی در برخی از استان ها شاهد لغو کنسرت های موسیقی هستیم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۰    
- همشهری آنلاین: طبق اعلام دفتر بودجه کنگره امریکا، رشد کندتر درآمدها و هزینه های گسترده موجب خواهد شد میزان کسری بودجه این کشور در سال مالی منتهی به 30 سپتامبر (9 مهر) به 590 میلیارد دلار برسد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۹    
- همشهری آنلاین: دانشمندان موفق به کشف سیاره ای شبیه سیاره کره زمین شده اند که به دور نزدیک ترین ستاره به خورشید می چرخد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۷    
- همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات مهمترین خصلت دولت یازدهم را خدمت مداری، استفاده بهینه از نیروهای متعهد و خدمتگزار و نگاه فرابخشی و فراجناحی دانست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۹    
- خبر عصرانه با طعم کتاب عنوان یک برنامه ی فرهنگی است که در فرهنگ سرای فردوس با اجرای جعفر توزنده جانی (نویسنده) اجرا می شود و هر بار در این برنامه به یک کتاب و یک نویسنده پرداخته می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۶    
- همشهری آنلاین: دفتر ریاست جمهوری آلمان با انتشار بیانیه ای از درگذشت والتر شل در سن 97 سالگی و پس از یک دوره بیماری طولانی مدت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۹    
- همشهری آنلاین: بدون شک پوکمون گو، بازی فصل به شمار می رود، اما اینکه آیا این بازی قدرتی پابرجا خواهد داشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۹    
- همشهری آنلاین: معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به دیدار صمیمی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری تاکید کرد که دولت سپاسگزار صمیمت ها و محبت های ایشان است
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۹    
- همشهری آنلاین: جولیان آسانژ، بنیانگذار و سردبیر وبسایت ویکی لیکس گفت قصد دارد پیش از انتخابات ریاست جمهوری امریکا در 8 نوامبر (18 آبان) اطلاعات مهمی را در ارتباط با مبارزات انتخاباتی هیلاری ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۶    
- همشهری آنلاین: فرمانده یگان های ویژه ناجا از آمادگی این یگان برای یاری و خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مراسم اربعین امسال خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۱    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قبیله گرایی در امور سیاسی و اداره کشور مشکلی را حل نمی کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۲    
- همشهری آنلاین: داریوش طلایی ، نوازنده تار و سه تار و ردیف دان برجسته کلاس دوره عالی تحلیل ردیفی را برای جمعی از نوازندگان و علاقه مندان موسیقی سنتی در شیراز برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۲    
- همشهری آنلاین: دومین روز جشنواره تئاتر عروسکی با استقبال مردم در بخشهای مختلف این رویداد فرهنگی دنبال شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: یک سازمان بزرگ بهداشتی در آمریکا دستورالعمل جدیدی را برای مقابله با مصرف بیش ازحد غذاهای و نوشابه های شیرین به وسیله کودکان اعلام کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۸    
- همشهری آنلاین: کمپانی اپل به این موضوع اشاره کرده که آینده گوشی های این کمپانی می تواند با ویژگی ضد آب یاشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۲    
- همشهری آنلاین: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری چهارمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی، تبلیغات محیطی این کنفرانس در سطح شهر تهران آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: شبکه های مختلف سیما برنامه های مختلفی را برای پخش در روزهای پایانی سیما برای مخاطبان خود روی آنتن سیما در نظر گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۷    
- همشهری آنلاین: سونی رونمایی از ارتقاء دادن کنسول ps4 کرد و به نظر می رسد این کنسول جدید حالت slim شده مدل قبلی از نظر ظاهری است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۱    
- محدودیتی در زمینه ارتقای سطح همکاری با پیمانکاران و مشاوران ژاپنی در پروژه های عمران شهری تهران وجود ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۲    
- معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از آمادگی کامل مدیریت شهری پایتخت برای برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۸:۳۴    
- نمایندگان با رأی خود به لایحه پیشنهادی دولت هم به حذف کارت سهمیه سوخت و تک نرخی ماندن قیمت فرآورده های نفتی رأی دادند و هم با تسویه بدهی دولت به بانک ها از محل مابه التفاوت فروش دلارهای نفتی با ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۷:۳۴    
- خبر شادپیمایی از تالار وحدت تا تئاتر شهر، نقطه ی آغاز فعالیت شانزدهمین جشنواره ی بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۶:۳۴    
- جلیل رحیمی جهان آبادی و علی بختیار، 2 عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عصر دومین روز شهریور در بازدید از مؤسسه همشهری بر بررسی موضوع سند خودرو با هدف کاهش اتلاف وقت و تحمیل نشدن هزینه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۵:۳۳    
- با کاهش قیمت وام مسکن در 4 روز گذشته قیمت این اوراق به طور میانگین 10 درصد و در کف و سقف قیمت ها تا 15 درصد کاهش یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۴:۳۳    
- شهردار تهران در نخستین همایش محله مسجدمحور که در حسینیه ارشاد برگزار شده بود طی سخنانی تأکید کرد که اگر مسجد محل توجه به دغدغه های مردم باشد، بدون شک پای مردم به مسجد باز خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۳:۳۳    
- صبر ما دیگر تمام شده است. ما همه تهدیدها در شمال سوریه را نابود می کنیم .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۲:۳۲    
- محمدرضا پورابراهیمی: تصمیم دیروز اکثریت مجلس مبنی بر حذف کارت سهمیه سوخت بنزین براساس پیشنهاد دولت در قالب لایحه اصلاحیه بودجه سال95 به واقع باعث از دست رفتن یک دستاورد چندساله کشور هم در حوزه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۱:۳۲    
- امیر حاج رضایی: ماهی در آب نوشته ماریو بارگاس یوسا روایتی از زندگی این نویسنده برجسته آمریکای لاتین است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۰:۳۲    
- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی پایتخت در پی ابلاغ طرح کاهش خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۰:۲۶    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت هفته دولت روز پنجشنبه چهارم شهریور به نمایندگی از دولت به استان اصفهان سفر می کند
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: نمای هوایی از شهر آماتریس در مرکز ایتالیا پس از زمین لرزه 6 ریشتری که در ساعت 3:36 بامداد 24 اوت (3 شهریور) 2016 رخ داد.