یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۲۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 6 شهریور 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 شهریور 1395 روزنامه همشهری 2 شهریور 1395 روزنامه همشهری 3 شهریور 1395 روزنامه همشهری 4 شهریور 1395 روزنامه همشهری 5 شهریور 1395 روزنامه همشهری 6 شهریور 1395 روزنامه همشهری 7 شهریور 1395 روزنامه همشهری 8 شهریور 1395 روزنامه همشهری 9 شهریور 1395 روزنامه همشهری 10 شهریور 1395 روزنامه همشهری 11 شهریور 1395 روزنامه همشهری 12 شهریور 1395 روزنامه همشهری 13 شهریور 1395 روزنامه همشهری 14 شهریور 1395 روزنامه همشهری 15 شهریور 1395 روزنامه همشهری 16 شهریور 1395 روزنامه همشهری 17 شهریور 1395 روزنامه همشهری 18 شهریور 1395 روزنامه همشهری 19 شهریور 1395 روزنامه همشهری 20 شهریور 1395 روزنامه همشهری 21 شهریور 1395 روزنامه همشهری 22 شهریور 1395 روزنامه همشهری 23 شهریور 1395 روزنامه همشهری 24 شهریور 1395 روزنامه همشهری 25 شهریور 1395 روزنامه همشهری 26 شهریور 1395 روزنامه همشهری 27 شهریور 1395 روزنامه همشهری 28 شهریور 1395 روزنامه همشهری 29 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 شهریور 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران، با حضور در برخی مراکز مربوط به آب در تهران ، در جریان روند تصفیه آب شرب مردم تهران و تامین این آب در مناطق مختلف پرداخت و از بهبود وضعیت آب مردم شرق ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۵    
- منوچهر محمدی: اگر دنبال افزایش آرامش خاطر در جامعه هستیم، باید بدانیم همه چیز در دل خانواده شکل می گیرد و بعد به اجتماع می آید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۲    
- شهردار تهران در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه شهرداری تهران که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد تأکید کرد که بدون تأثیرپذیرفتن از جوسازی ها و دروغ پراکنی ها در چارچوب قوانین و مقررات برای حل ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۷    
- محمد حسین ادیب: بررسی وضعیت صنعت نفت کشور نشان می دهد که صادرات نفت از یک میلیون بشکه قبل از برجام اکنون به 2 میلیون بشکه افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۷    
- پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تعیین سرنوشت کالاهای کشف شده قاچاق در دیدار با اعضای هیأت دولت و برگزاری دومین نشست دادستانی تهران با نمایندگان دستگاه های مرتبط با مبارزه با قاچاق کالا و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۴    
- دکتر سیدرسول موسوی: در رابطه با آنچه در رسانه ها از آن به عنوان ائتلاف سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه یاد می شود باید اشاره کرد که هنوز مبنایی برای این همکاری قابل ملاحظه نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۱    
- رضا کربلایی: برآوردهای آماری نشان می دهد که میانگین تولید سالانه مسکن در 10 سال اخیر به کمتر از 600 هزار واحد رسیده درحالی که برنامه دولت و وزارت راه و شهرسازی تولید حدود یک میلیون و 200 هزار ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۶    
- جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف همتای روس او پس از 12 ساعت مذاکره پشت درهای بسته درباره سوریه از پیشرفت مذاکرات میان دو کشور برای همکاری های نظامی و آتش بس سراسری و نزدیک شدن به ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۱۲    
- دولت به شهرداری تهران قول داده تا بابت مطالبات مترو، 1200 دستگاه واگن در اختیار متروی تهران قرار دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۲:۰۹    
- اصغر بادپر: درست که فکر می کنم می بینم خیلی وقت ها از قضاوت دیگران درباره ی خودم ناراحت شده ام. درست که فکر می کنم مرز باریکی بین حسادت، غیبت و قضاوت وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۶    
- بانکوک بی خانمانی در تایلند پس از بازگرداندن کیفی پر از پول، صاحب شغل و خانه شد. وارالوپ 44 ساله با وجود اینکه هیچ پولی نداشت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۶    
- پکن مزرعه دار چینی بوته هندوانه ای دارد که 131 هندوانه سالم از آن برداشت می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۶    
- ولینگتون یک پیتزافروشی در استرالیا از کوادکوپتر برای تحویل پیتزا استفاده می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۶    
- جاکارتا مقامات کشور اندونزی پس از بررسی مستندات اقوام یک مرد تأیید کردند که وی 145 ساله و بنابراین پیرترین انسان زنده جهان است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۳    
- سهل انگاری خانواده و بی توجهی به تابلوی هشدار در پارک، حادثه مرگباری را در شمال پایتخت رقم زد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۳    
- زنی که متهم است در جریان جنایتی هولناک مردی را به قتل رسانده و جسدش را مثله کرده در جلسه محاکمه ادعا کرد بی گناه است و به دلیل عتیقه های میلیاردی که داشته قتل به گردن او انداخته شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۳    
- مرد جوان آنقدر شبیه یکی از بازیکنان معروف فوتبال بود که فوتبال دوستان بدون اینکه متوجه ماجرا شوند با او عکس سلفی می گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۳    
- مامور پلیس هنگام تعقیب سارقی، تصادف کرد و جانش را از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۴۷    
- 2 مقام ارشد شرکت ملی نفت ایران در یک نشست خبری با برشمردن مزیت های چارچوب الگوی جدید قراردادهای نفتی تأکید کردند که درصورت بازگشت احتمالی تحریم ها، قراردادهای نفتی لغو نخواهند شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۴۴    
- همشهری آنلاین: پوران درخشنده، نویسنده، تهیه کننده، و کارگردان اهل ایران است. وی فارغ التحصیل سینما با گرایش کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و دارای لوح افتخار درجه یک هنری معادل دکتری از ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۹    
- دوستی های مجازی در شبکه های اجتماعی باز هم حادثه ساز شد و این بار جان مردی را در شهرستان گناباد گرفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۶    
- مشاور سازمان خصوصی سازی گفت: دوشنبه هفته آینده 117 جایگاه سوخت در سراسر کشور به مزایده گذاشته می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۰    
- تعدادشان کم نیست؛ همه ی ما آن ها را دیده ایم. متکدیان را می گویم! صاحب آن دست هایی که به سمت ما دراز می شوند و تقاضای کمک دارند. بعضی وقت ها دلمان برایشان سوخته و کمک کرده ایم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۱۴    
- فهیمه پناه آذر: چهره ای که نخستین بار در 11 سالگی در فیلم ابوالحسن داوودی مقابل دوربین رفت، با حضور در سریال زیرزمین بین مردم شناخته شد و با بازی در نقش های متفاوت دوره نوجوانی را پشت سر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۱:۰۵    
- با صدور مجوز فعالیت نخستین صندوق سرمایه گذاری در گواهی سپرده سکه طلا و آغاز پذیره نویسی نخستین صندوق زمین و ساختمان رسما فعالیت نسل جدید صندوق های سرمایه گذاری در بازار سرمایه آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۹    
- همشهری آنلاین: رییس آکادمی اسکار با حمایت از فیلم تولد یک ملت گفت لازم است تا مردم این فیلم را بییند و در همین حال یکی از اعضای اسکار گفت به تماشای فیلم نمی رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۹    
- خبر گروه تصویرگری دنیای عجیب 10 ساله شد و افتتاحیه ی دهمین نمایشگاه دنیای عجیب به نام جشن ده سالگی در گالری آریا برپا شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۶    
- همشهری آنلاین: سرپرست اداره کل حراست وزارت ورزش از دستگیری تعدادی از مدیران ورزشی و افراد مرتبط با آنها به اتهام مشارکت در فساد مالی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت: کیفیت آب جنوب تهران به حد مطلوب رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: در دولت گذشته حدود 934 هکتار از عرصه های جنگلی به مجریان پروژه ساخت آزادراه تهران - شمال واگذار شد تا از محل درآمدهای آن هزینه ساخت آزاد راه تامین شود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۷    
- همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان از پنج محقق خارجی و سه محقق داخلی تجلیل به عمل می آید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۳۸    
- همشهری آنلاین: مستند داستان یک پایان از شنبه (6 شهریور) بعد از اذان مغرب روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۳۸    
- همشهری آنلاین: رهبران کشورهای مجارستان و جمهوری چک تشکیل ارتش مشترک اروپا به بهانه تقویت امنیت اتحادیه اروپا را خواستار شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۲۹    
- همشهری آنلاین: این روزها در اواخر سال 2016 دیگر با کمبود اپلیکیشن های پیام رسان مواجه نیستیم . مسنجر فیسبوک، واتس اپ، گوگل الو ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۹    
- همشهری آنلاین: گروه تروریستی داعش فیلم جدیدی را منتشر کرده که نشان می دهد یک پسربچه انگلیسی یک مرد را در شهر رقه سوریه اعدام می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشجویان ایرانی، پاکستانی و عمانی امروز با برگزاری مراسمی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) تهران آغاز شد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۶    
- همشهری آنلاین: رهبر حزب راست افراطی "آزادی هلند" در بیانیه ای جنجالی که در فضای مجازی منتشر کرد، متعهد شد که اگر نخست وزیر هلند شود قرآن را ممنوع کرده و تمامی مساجد این کشور را تعطیل خواهد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: فیلم سینمایی من با بازی لیلا حاتمی و امیر جدیدی با گذشت 10 روز از اکرانش فروش خود را به بالاتر از 600 میلیون تومان رساند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در دو نامه به دبیر کل این سازمان و رئیس شورای امنیت ادامه حمایت تسلیحاتی ترکیه از تروریست ها در سوریه را محکوم کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۰    
- همشهری آنلاین: اکثریت نمایندگان مجلس عراق با آنکه برخی جریان های سیاسی طراحی سئوالات را در جلسه روز شنبه مجلس از هوشیار زیباری وزیر دارایی این کشور زیر سئوال بردند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۷    
- همشهری آنلاین: نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با تاکید بر اینکه عملیات ترکیه در جرابلس نقض حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه است، گفت ترکیه خود یکی از اولین حامیان تروریسم در سوریه است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۷    
- همشهری آنلاین: ارتش عراق از کشته شدن معاون ابوبکر البغدادی در حمله هوایی به شهرکی در مرز این کشور با سوریه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۴    
- همشهری آنلاین: مدیرکل راه آهن شمال گفت: طرح برقی کردن راه آهن شمال در قالب فایناس 1.2 میلیارد یورویی روسیه اجرایی می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۱    
- بهمن ایلاتی: نوید، لبخند بامزه ای روی لبانش بود و داشت عناصر داستان را برایمان می گفت. پنج نفر از خبرنگارهای افتخاری و من، سراپا گوش بودیم و پلک هم نمی زدیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۵۲    
- همشهری آنلاین: کیمیا علیزاده نماینده 18 ساله کاروان المپیک، مدال خود را به شهید گمنام 18 ساله ای که در محل فدراسیون تکواندو آرام گرفته است، تقدیم کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:ایران صد در صد مخالف تجزیه عراق است، همان طوری که مرجعیت عراق این موضع را اتخاذ کرده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: 7 طرح مهم در حوزه جغرافیایی از جمله نخستین پهپادعمود پرواز با قابلیت اخذ داده های فتوگرامتری و نخستین نرم افزار بومی تعیین دقیق مدار ماهواره ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۶    
- همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز چگونگی نجات بیماران روانی بستری در مرکز آموزشی درمانی رازی تبریز که صبح ششم شهریور، دچار حریق شده بود را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۶    
- همشهری آنلاین: معاون وزیر بهداشت دستاوردهای طرح تحول بهداشت، در دولت یازدهم را تشریح کرد و از برنامه های ویژه این وزارتخانه در حوزه بهداشت و پیشگیری از بیماری ها گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۷    
- همشهری آنلاین: هر که این روز (روز دحوالأرض) را روزه بدارد و شبش مشغول عبادت باشد، برای او عبادت 100 ساله نوشته می شود که روزهایش را روزه و شبهایش را به عبادت گذرانده باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: یک سازمان بین المللی حمایت از حیوانات به نام Four paws به تازگی تخلیه 15 حیوان باقیمانده در باغ وحش خان یونس را که بدترین باغ وحش جهان خوانده شده است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۱۰    
- همشهری آنلاین: مدیر تیم هنری مرمت مجسمه های موزه علی اکبر صنعتی از دلایل طولانی شدن کار مرمت و بازگشایی موزه گفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: محمود بصیری گفت: داود رشیدی اگر جوانی را می دید که استعدادی دارد،هرگز او را رها نمی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۷    
- همشهری آنلاین: زیارت یک رابطه عاشقانه است که همه بخش های قوای نفس انسان نیاز به آن دارد. مثلاً در بخش کمالات گیاهی، انسان زیبایی ها را دوست دارد که آن ها را ملاقات و نگاه کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۴    
- همشهری آنلاین: مسجد شیعیان یا ایرانیان پایتخت جمهوری اوستیای شمالی منطقه قفقاز روسیه ساخته شده در سال های دهه 70 قرن 19 میلادی به همت مهاجران ایرانی به علت قوانین پس از فروپاشی شوروی نیازمند تملک ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۱    
- همشهری آنلاین: محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در هفته دولت با آیت الله مکارم شیرازی دیدار کرد
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۹    
- همشهری آنلاین: در پی جلسه برانکو و مسئولان پرسپولیس رامین رضاییان رسما پرسپولیسی شد و به زودی با توجه به برطرف شدن موانع در تمرین این تیم حاضر خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: یک فعال حوزه رسانه معتقد است که شبکه های اجتماعی در حوزه اطلاع رسانی نقاط مثبت و منفی به همراه دارند که فرصت ها و تهدیدهایی را برای رسانه های سنتی فراهم می آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: جولیان آسانژ، بنیانگذار پایگاه اینترنتی ویکی لیکس با اعلام این که اسناد جدیدی درباره هیلاری کلینتون افشا می کند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۶    
- همشهری آنلاین: مراسم بدرقه گروه دوچرخه سواری و موتور سواری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه صبح امروز برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۳    
- همشهری آنلاین: گل سرداز آزمون به آژاکس منجر به صعود روستوف به لیگ قهرمانان اروپا شد که پاداش این حضور 14 میلیون یورویی است که این تیم از یوفا خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۴    
- همشهری آنلاین: پیونگ یانگ روز شنبه تهدید به هدف قرار دادن نظامیان آمریکایی و کره ای مستقر در منطقه غیر نظامی مابین دو کره کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۷:۲۱    
- خبر شهر کودک شاپرک در شرق تهران (بزرگ راه رسالت) آغاز به کار کرد. این شهر اولین مجتمع تهران است که آموزش، بازی و تفریح و خرید را در حوزه ی کودکان یک جا گردآورده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۹    
- همشهری آنلاین: رئیس دفتر روحانی، با حضور در جلسه شورای مرکزی جامعه مدرسین به ارائه گزارش عملکرد دولت پرداخت .
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۶    
- همشهری آنلاین: آمریکا از اتکای بیشتر اتحادیه اروپا به منابع انرژی روسیه نگران است و عقیده دارد این مسئله به نزدیک تر شدن روابط این اتحادیه با مسکو منجر می شود و این مسئله برای اوکراین خطرناک ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۳    
- همشهری آنلاین: صرافان ارز و سکه در معاملات شنبه 6 شهریورماه بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 37 ریال افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه هفته گذشته ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۳    
- همشهری آنلاین: پلیس هند از دستگیری میر واعظ عمر فاروق، رهبر استقلال طلب های کشمیر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۳    
- همشهری آنلاین: جانشین پلیس راهور کشور گفت: فعالیت های انجام گرفته در محور ایلام مهران برای اربعین کافی نیست و متأسفانه بخش های عمده و مشکل دار جاده های استان امسال هم زیر بار ترافیک می رود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۰    
- همشهری آنلاین: نفرات برتر نخستین دوره رقابت های اسکیت کمتر از 12 سال کشور مشخص و معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۵    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 دوشنبه 8 شهریورماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۵    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران به برخی اخبار مبنی بر واگذاری بی ضابطه املاک شهرداری تهران به افراد خاص واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون اکثریت(ولایت) مجلس 20 نماینده را مامور تدوین اساسنامه این فراکسیون کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: اعضای پارلمان تونس روز جمعه پنچم شهریور در نشستی عمومی با اکثریت آراء به دولت وحدت ملی به ریاست یوسف الشاهد رای اعتماد دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: سازمان اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) پیش بینی کرد که درآمد خالص صادرات نفت اوپک در سال 2016 به 341 میلیارد دلار کاهش خواهد یافت.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین- علی شاکری: ستاره سابق تیم ملی والیبال در ارزیابی اش از عملکرد تیم ایران در بازی های المپیک گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: نتایج یک بررسی نشان می دهد افراد مبتلا به اضافه وزن باید برای کاهش وزن خود با دوستان لاغرشان معاشرت داشته باشند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
- همشسهری آنلاین: مسابقات پرش با اسب جام پدیده سازان در رده های مختلف سنی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
- همشهری آنلاین: طبق نظرسنجی طلای کیتکونیوز برای هفته جاری، کارشناسان بازار پس از سخنرانی روز جمعه 5 شهریورماه رییس بانک مرکزی آمریکا ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۴۵    
- همشسهری آنلاین: رقابت های قهرمانی نونهالان پسر از 3 الی 5 شهریور در قم برگزاری شد و تهران قهرمانی یخش تیمی نونهالان پسر را به دست آورد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۰    
- همشهری آنلاین: عباس جعفری دولت آبادی گفت: دادستانی تهران پیشنهاد می کند برگزاری کنسرت ها در تهران منوط به تضمین و تامین امنیت مراسم از سوی استاندار یا فرماندار تهران و تضمین سلامت محتوای برنامه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۴    
- همشهری دو - فاطمه محمدصالحی: دختر و پسری ازدواج کرده اند تا تنها نباشند اما بعد از مدتی یکی متوجه علاقه دیگری به گوشه گیری و انزوا می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۴    
- همشهری دو - مهدیه کیانی : برای نوشتن این گزارش نباید هیچ چیزی به آن اضافه کرد. خواندن حرف های یک ایدزی بسیار خواندنی تر از چیزهایی است که من به عنوان گزارشگر باید به آن اضافه کنم.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد اعلام کرد نزدیک به 40 درصد آوارگان در یونان را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 20 تن از ساکنان مجتمع مسکونی در پی حریق سونا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۱    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی شنبه 6 شهریورماه نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت دلار به همراه 17 ارز دیگر نسبت به پنج شنبه گذشته افزایش و ارزش 17 ارز از جمله یورو و پوند انگلیس ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۱    
- همشهری دو - امیر مولایی: فارسی، زبان شعر است و ایران سرزمین شاعران.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۱    
- همشسهری آنلاین: تالوکاران برتر نخستین دوره مسابقات ووشوی سنتی کشور در رده های سنی مختلف مشخص شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۰:۵۱    
- همشهری دو - محمد معمار: سقف و کف و صندلی های اتومبیل تان خیلی کثیف شده اند و نمی دانید باید چه کنید؟ احتمالا تا به حال اصطلاح صفرشویی را در کارواش ها شنیده اید.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۸    
- مهدیه تقوی راد: در حالی که یکی از موانع اصلی در اجرای کامل قانون در مورد مجازات های جایگزین عدم همکاری دستگاه های مکلف شده در قانون برای پذیرش محکومان به ارائه خدمات عمومی رایگان است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
- حامد فوقانی: امروزه بلندمرتبه سازی در اغلب کلانشهرها امری اجتناب ناپذیر است ؛ این را به جرأت می توان طلایی ترین نقل قولی دانست که از سوی همه کارشناسان و مسئولان حاضر در کنفرانس های اول و دوم ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
- معصومه حیدری پارسا: دارو در نظام سلامت مردم نه تنها جایگاه ویژه ای دارد بلکه به عنوان یک نیاز اساسی همگانی و جزو کالاهای استراتژیک، همواره کوچک ترین تغییرات و اتفاقات در این حوزه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
- همشهری دو - دکترامیرحسین بانکی پورفرد: در زندگی زناشویی زیر یک سقف، همسران معمولا نقاط ضعف همسرشان را می بینند و از طرف دیگر روی نقاط قوت دیگران تأکید می کنند و متأسفانه این دو را با یکدیگر ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به صحبت های طارمی و رد شایعه مشکل داشتن هوداران با تیم ملی، مربی جدید استقلال ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
- همشسهری آنلاین: این رقابت ها به میزبانی ارومیه برگزار شد و در پایان نفرات برتر کشور معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۴۹    
- همشهری دو - فرزانه شهامت : حال سعید خوب نیست. خوب نبودن حالش برمی گردد به صبحی که شبیه روزهای دیگر خدا بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۶    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به گزارش دولت به مردم در هفته دولت، صحبت های طیب نیا درخصوص افزایش صادرات غیرنفتی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۸    
- مریم جلیلوند: مسئولان ارشد شیراز درحالی اصرار بر تداوم طرح احداث مسیر تازه برای دسترسی کوتاه زائران به شاهچراغ و آستان احمدی و محمدی را دارند که متولیان میراث فرهنگی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۸    
- دکتر هادی کیادلیری: این روز ها که صحبت از خشکسالی است و ارائه راه حل بحران آب، فارغ از اصلاح الگوی های نامناسب مصرف، (عمده آن نیز در کشاورزی سنتی و بی برنامه ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۸    
- شهیندخت مولاوردی: بیمه زنان خانه دار از مطالباتی است که چندین سال است در دستور کار قرار دارد. پس از سال ها آنچه درخصوص این بیمه امیدوار کننده به نظر می رسد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۸:۳۷    
- نفیسه مجیدی زاده: هوا گرم است. تابستان فصل سفر است. سفر می رویم، خوش می گذرانیم و از تماشای طبیعت لذت می بریم.
  • ۱