دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۴۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 14 تیر 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 تیر 1396 روزنامه همشهری 2 تیر 1396 روزنامه همشهری 3 تیر 1396 روزنامه همشهری 4 تیر 1396 روزنامه همشهری 5 تیر 1396 روزنامه همشهری 6 تیر 1396 روزنامه همشهری 7 تیر 1396 روزنامه همشهری 8 تیر 1396 روزنامه همشهری 9 تیر 1396 روزنامه همشهری 10 تیر 1396 روزنامه همشهری 11 تیر 1396 روزنامه همشهری 12 تیر 1396 روزنامه همشهری 13 تیر 1396 روزنامه همشهری 14 تیر 1396 روزنامه همشهری 15 تیر 1396 روزنامه همشهری 16 تیر 1396 روزنامه همشهری 17 تیر 1396 روزنامه همشهری 18 تیر 1396 روزنامه همشهری 19 تیر 1396 روزنامه همشهری 20 تیر 1396 روزنامه همشهری 21 تیر 1396 روزنامه همشهری 22 تیر 1396 روزنامه همشهری 23 تیر 1396 روزنامه همشهری 24 تیر 1396 روزنامه همشهری 25 تیر 1396 روزنامه همشهری 26 تیر 1396 روزنامه همشهری 27 تیر 1396 روزنامه همشهری 28 تیر 1396 روزنامه همشهری 29 تیر 1396 روزنامه همشهری 30 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۵    
- همشهری آنلاین: مسابقات دوچرخه سواری جاده بانوان در یزد با معرفی رکابزنان برتر پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۶    
- همشهری آنلاین: تیم ایران در آخرین بازی خود آفریقای جنوبی را شکست داد، اما با توجه به باخت مقابل تیم های هند و پاکستان از صعود به جام جهانی بازماند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: رده بندی نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی، آزاد و پهلوانی مشخص شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۴    
- همشهری آنلاین: تیم ملی اسنوکر کشورمان با یک شکست و چهار پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی اسنوکر تیمی جهان راه یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۳    
- همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه مجلس از ارجاع تحقیق و تفحص از وزارت علوم به کمیسیون آموزش و تحقیقات پارلمان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط میان قوای سه گانه پس از دوره نقاهت و با بهبودی کامل، فعالیت های عادی اش را از سر گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۱:۱۷    
- همشهری آنلاین: مجید انتظامی آهنگساز و رهبر ارکستر که بر اثر خونریزی معده در بیمارستان بستری بود، به طور موقت مرخص شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۲۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: شبکه های اجتماعی به برخی از مقاصد توریستی به سبب هجوم بی رویه توریست ها صدمات فراوانی می زنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۹:۱۴    
- همشهری آنلاین: گروهی از ایرانی های مقیم آمریکا یک مجسمه الهام گرفته از منشور کورش را به مناسبت جشن های روز استقلال در آمریکا، به شهر لس آنجلس هدیه کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۱    
- همشهری آنلاین: با اینکه با هواپیما می توان زودتر به مقصد رسید، اما هرچیزی را نمی توان با آن حمل کرد و گاهی چیزهایی در بار مسافران پیدا می شود که تعجب مسئولان فرودگاه را در پی دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یکی از دستاوردهای اجلاس بین المللی مقابله با گرد و غبار، جهانی شدن موضوع ملی گرد و غبار است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۴    
- همشهری آنلاین: شش نمایشگاه تجسمی در گالری های خانه هنرمندان ایران افتتاح می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۷:۵۹    
- همشهری آنلاین: شرایط اردوگاه هایی که در میانمار برای اسکان مسلمانان روهینگیا ایجاد شده است به شدت به وخامت گرائیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۰:۲۳    
- همشهری آنلاین: به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی همایش بین المللی یک روزه ایالات متحده، حقوق بشر و گفتمان سلطه به همت مرکز تحقیقات سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی دانشگاه تهران و با همکاری انجمن ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۳:۳۷    
- همشهری آنلاین: ساتیار امامی، عکاس قدیمی مطبوعات، مستند شرح یک عکس را با محوریت عماد مقابل دوربین برده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۳:۳۷    
- همشهری آنلاین: رعایت قوانین رانندگی و به سر گذاشتن کلاه خود ایمنی می تواند خطر آسیب های جدی در دوچرخه سواری را کاهش دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۳:۱۰    
- چه قدر با رفتارها، تفکرات و عقایدِ به قول خودمان کهنه ی پدر و مادرمان کنار می آییم؟ آن ها تا چه حد می توانند خودشان را با بلندپروازی ها و عصیانگری های ما وفق دهند؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۰    
- داکا مرد 60 ساله بنگلادشی طی 48 سال گذشته هر روز یک تا 3 اصله نهال کاشته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۰    
- پکن زن 86 ساله ای در چین معادل 900 هزار دلار خرج خرید مصالح ساختمانی به ویژه سرامیک برای ساخت یک کاخ شخصی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۵    
- همشهری آنلاین: رهبر انقلاب درباره یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه در دیداری صمیمانه با جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه فرمودند: کارتان خیلی عالی بود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۶    
- بمبئی پلیس هند به تازگی متوجه شد ساکنان روستایی در هند سالمندان خانواده را در جنگل های اطراف رها می کنند تا پس از حمله ببر های این منطقه به آنها از هزینه ای که دولت به خانواده قربانی پرداخت می کند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۲۴    
- هیأت دولت به عرضه برنج تولیدی در استان های مازندران و گیلان در بورس کالا در قالب اجرای طرح قیمت تضمینی رأی مثبت داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۹    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی کشور از کاهش 10 درصدی وقوع سرقت در دو سال اخیر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۰    
- 24 ساعت پس اعلام آزمایش موفق موشک قاره پیما از سوی کره شمالی، نظامیان آمریکا و کره جنوبی دست به یک رزمایش مشترک موشکی در این منطقه زدند تا باردیگر تنش با غرش موشک ها در شبه جزیره کره به اوج برسد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۰    
- خط باریک و پنهانی وجود دارد که تحریم های اخیر کنگره آمریکا علیه ایران و روسیه را به اقدامات عربستان سعودی و چند کشور عربی دیگر علیه قطر، مرتبط می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۰    
- به زودی 66 واگن جدید و بازسازی شده (اورهال) به ناوگان حمل ونقل عمومی تهران افزوده می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۵۸    
- آلودگی هوا 8 تهدید جدی برای سلامت هر انسان دارد که هر یک می تواند چالشی جدی بر سر راه زندگی باشد. برخی از این خطرات اگرچه در جامعه بارها شنیده شده اند اما اگربدانیم یک ریشه مشترک دارند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۵۸    
- همشهری آنلاین: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات اعصاب کودکان بیمارستان مفید از ارائه پروتکل درمانی برای بیماری صرع خبر داد و گفت: این پروتکل درمانی ویژه بیماران مبتلای ایرانی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۹    
- یک ماه پس از آغاز هیاهوی عربستان، امارات، بحرین و مصر علیه قطر، هیچ نشانه ای مبنی بر کاهش تنش در میان کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس دیده نمی شود و بحث بر سر اقدام بعدی این کشورها در مقابل دوحه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۰    
- ملوان اوکراینی کشتی آرزو که به اتهام قتل یک ملوان ایرانی در آب های چین بازداشت شده، دیروز در دادسرای جنایی تهران منکر جنایت شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۰    
- عامل سرقت های سریالی از بانک های اصفهان و شیراز مردی 51 ساله بود که پس از ورشکستگی تصمیم به سرقت از بانک ها گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۰    
- حرف درباره حج تمتع امسال زیاد است، ظرفیت برخی کاروان ها در شرف تکمیل شدن است، افراد واجد شرایط با توجه به قطع روابط دیپلماتیک 2 کشور و موضعگیری های خصمانه دولت سعودی و بلاتکلیف ماندن سرانجام ماجرای ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۰۳    
- همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری مراسم جشن سالروز استقلال آمریکا و راهپیمایی چهارم جولای، چند شهر این کشور شاهد برگزاری تجمع در اعتراض به سیاست های ضد مهاجرتی کاخ سفید بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۹:۵۷    
- همشهری آنلاین: یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی سوال ملی 54 نماینده از وزیر اطلاعات را اعلام وصول کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۹:۰۸    
- همشهری آنلاین: گروهی از محققان سوییسی یک بانداژ هوشمند موسوم به Flusitex ساختند که قابلیت نظارت بر فرآیند بهبود زخم را دارد و به محض التیام زخم، شروع به درخشیدن می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۸:۴۴    
- همشهری آنلاین: کارشناسان در بررسی های آزمایشگاهی خود به یافته هایی دست پیدا کردند که می توان از آن برای تولید داروی مقابله کننده با بیماری پارکینسون استفاده کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس برای آماده سازی جهت حضور در لیگ هفدهم بدون طارمی به اوکراین رفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۶    
- همشهری آنلاین: امیر حسین شیخ الاسلامی بازیکن تیم های ملی جوانان و نوجوانان فوتبال ایران با عقد قراردادی به استقلال پیوست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۷    
- همشهری آنلاین: قطر در حال بررسی طرحی برای انتقال شبکه خبری الجزیره به لندن است تا در صورت شکست میانجی گری ها در حل بحران قطر با کشورهای تحریم کننده آن ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: معاون اداره کل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: آرایشگاه داروخانه نیست، آرایشگران حق تجویز و یا استفاده از هیچگونه دارو و مکمل دارویی برای مراجعان را ندارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۲    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بر اساس پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: معاون سیما به همراه مدیر شبکه تهران صبح امروز در پشت صحنه سریال در جستجوی آرامش با حضور داریوش فرهنگ، مهدی هاشمی، کمند امیرسلیمانی و فرشته سرابندی حاضر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شکایت حسین فریدون و معصومه ابتکار از دو نماینده مجلس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۴    
- همشهری آنلاین: با گذشت دو سال از کشف سربازخانه ساسانی در دیوار بزرگ گرگان، تکمیل فضاهای معماری این سربازخانه و ایجاد سایت موزه در دیوار بزرگ گرگان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۱    
- همشهری آنلاین: یک روز پس از جدایی فراکسیون ولایی از فراکسیون ولایت، جعفرزاده نماینده مجلس گفت که اعضای فراکسیون مستقلین هیچ گاه با اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی دور یک میز ننشسته اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۱    
- همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه راهی جز قدرتمند شدن و قدرتمند ماندن نداریم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: نیروی هوایی ارتش سوریه یک پهپاد اسرائیلی را در استان قنیطره در جنوب سوریه سرنگون کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: نظر و نگاه رئیس دولت دوازدهم برای حضور زنان در پست های وزارتی مثبت است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلقی من این است که دوستان ما در شورای جدید نگاه مثبتی نسبت به گزینه های مرعشی، حجتی و نجفی دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: ستاد تبلیغات فرماندهی مشترک عملیات آزادسازی موصل روز چهارشنبه در تازه ترین نقشه منتشر شده از روند جنگ در داخل موصل ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: تقویت زیرساخت ها و بومی سازی تکنولوزی های مورد نیاز در کشور امری ضروری است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۵    
- همشهری آنلاین: حجم مغز شما به تدریج و با افزایش سن کاهش می یابد و در این میان برخی از سلول های عصبی ارتباطشان را با سلول های عصبی دیگر از دست می دهند ضمن این که جریان خون در مغز با افزایش سن کند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۱    
- همشهری آنلاین: وزیر نیرو گفت: درخواست ما از مردم این است که در یک ماه آینده صنعت آب و برق را کمک کنند و مصرف را کنترل کنند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۹    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: حذف مجازات اعدام در جرائم مربوط به مبارزه با مواد مخدر در شرایط موجود مفید نیست و اشکالاتی ایجاد می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: قرارداد همکاری اتحادیه اروپا و کوبا که سال گذشته به امضای مقامات دو طرف رسیده بود توسط پارلمان اروپا تصویب شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۶    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت گفت:برای کنترل مصرف دخانیات در چهار سال گذشته تلاش های زیادی انجام شده است اما وزارت صنعت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: 162 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای حمایت خود را از عملیات موشکی سپاه به پایگاه طراحی و توطئه تروریست های داعش در پاسخ به عملیات کور تروریستی این گروهک اعلام کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه شهردار تهران نباید سیاسی باشد و هدف های سیاسی خود را دنبال کند، گفت: همین رویکرد سیاسی باعث می شود، هر فردی که شهردار می شود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان سینمایی ابراز امیدواری کرد که بخش قابل توجهی از فیلم های توقیفی امکان گرفتن پروانه نمایش را پیدا کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۵    
- همشهری آنلاین: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم و کنترل مجرمان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۳    
- همشهری آنلاین: توفانی بزرگتر از سیاره زمین چند قرن است که سطح سیاره مشتری را درنوردیده ، و اکنون فضاپیمای جونو قصد دارد نگاهی نزدیک تر به آن بیاندازد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۹    
- همشهری آنلاین: په په بازیکن باتجربه و مشهور پرتغالی که ده سال در تیم رئال مادرید بازی کرده است، با امضاء قراردادی دو ساله به تیم بشیکتاش استانبول، قهرمان دو فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه پیوست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: ماموریت جدید ناسا با هدف آزمایش تکنیک منحرف ساختن سیارک ها وارد فاز طراحی شد، ماموریتی با نام DART که قرار است طی آن فضاپیمایی به اندازه یک یخچال به یک سیارک بی ضرر کوبیده شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: میزان تولید کارخانه های اروپایی حاکی از بازگشت ضرب آهنگ رشد اقتصادی و نیز شکوفایی بیشتر اقتصاد یورو در نیمه دوم سال جاری میلادی است که در این میان بریتانیایی ها بی بهره ماندند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: بازار ارز و سکه چهارشنبه 14 تیرماه شاهد ثبات تقریبی قیمت ها بوده و در برخی اقلام اندکی کاهش قیمت را تجربه کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۸    
- همشهری آنلاین: نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت که برگزاری حج امسال منوط به نظر شورای عالی امنیت ملی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۲    
- همشهری آنلاین: قطر ایرویز با بسته شدن شبکه هوایی تحت تاثیر تحریم کشورهای عربی، مسیر جدیدی را معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سنی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر تاخیر احتمالی آغاز فعالیت رسمی شورای پنجم گفت: براساس نتیجه رای گیری اعضا در جلسه امروز منتخبین شورا ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۵    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: طرح افزایش بودجه سپاه قدس دارای 24 ماده است که مقرر شد تا در دستور کار هفته آینده مجلس قرار بگیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۲    
- همشهری آنلاین: پژوهش جدیدی که در زمینه چگونگی درک زنبورها از رنگ انجام گرفته می تواند در زمینه بهبود کیفیت دوربین های دیجیتال به کار گرفته شود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۰    
- همشهری آنلاین: گروهی از دانشمندان بین المللی با استفاده از مدل شبکه عصبی، موفق به ساخت نوعی جدید از سیناپس های مصنوعی ویژه فناوری هوش مصنوعی شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۴    
- همشهری دو : مباشرت که خسته کننده و غیرموفق باشد، حتما معنی اش این نیست که حرف مسائل جسمی در میان است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۴    
- همشهری دو - ندا داوودی: فصل تابستان آمد؛ گرم ترین فصل سال که مدارس تعطیل می شوند. روزهایش کشدار و طولانی و شب هایش کوتاه و عجولند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۴    
- مهدی واعظی: وضعیت تردد موتورسوار ها در سطح شهر تهران چندان مطلوب نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۱    
- همشهری دو - محمد صادق خسروی علیا: از آبادان آمدم خرمشهر. در دلم آشوب بود. بین مردم زمزمه هایی بود اما کسی نام جنگ را به زبان نمی آورد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۱    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس، تولیدات صنایع دستی داخلی را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۱    
- همشهری آنلاین: شرکت خدمات میدان نفتی هانتینگ انگلیس اعلام کرد درآمدش در نیمه اول سال میلادی جاری با رونق فعالیت حفاری نفت شیل در آمریکا به خصوص در مناطق پرمین باسین در وست تگزاس افزایش یافته ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از جلسه این کمیسیون با مسئولان بانک مرکزی، وزارت اطلاعات و وزارت اقتصاد برای بررسی وضعیت موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز خبرداد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۱    
- همشهری آنلاین: مشاور سازمان خصوصی سازی از واریز مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد و گفت: این سود طی دو تا سه مرحله واریز می شود و کل رقم آن برای امسال ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۹    
- همشهری آنلاین: بانک مرکزی چهارشنبه 14 تیرماه ارزش برابری 39 واحد پولی را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت 24 ارز همچون دلار آمریکا و پوند انگلیس نسبت به دیروز افزایش و 11 ارز دیگر از جمله یورو کاهش ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۹    
- همشهری آنلاین: قرارداد توتال، انقلاب اسلامی و دشمنانش، عراق پس از داعش و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های چهارشنبه-14 تیر- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۷    
- همشهری آنلاین: با اتمام رقابت های قهرمانی کشور نونهالان پسر، تیم البرز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تهران نایب قهرمان شد و مازندران عنوان سوم را کسب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان درباره مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران گفت: در خدمت مردم تهران در مجلس هستم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: اوکراین ادعا کرده که روسیه عامل اصلی حمله سایبری NotPetya بوده است، حمله ای که سرتاسر جهان و به ویژه اوکراین را به آشفتگی کشاند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: رهبران جهان عازم نشست پرمناقشه گروه 20 می شوند که جمعه و شنبه 16 و 17 تیر در هامبورگ،آلمان برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۳    
- همشهری دو - موژان اردانی: وقتی می گوییم محصول غذایی سالم منظور ما لزوما مواد غذایی ارگانیک نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۰    
- همشهری دو - فاطمه عباسی: متولدین اوایل دهه 60، خاطرات مشترک بسیاری از فراز و نشیب های زندگی درآن سال ها دارند که به واسطه شرایط خاص آن زمان به وجود آمده بود و تأثیرات خود را روی زندگی این نسل ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۱    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در صورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی ثابت بماند و تغییر نکند در آغاز تحویل ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۱    
- همشهری دو - حجت الاسلام محمدحسن روحانی: یکی از راه های برون رفت از کمبود ها در زندگی فردی و اجتماعی، ترویج روحیه نقادی و نقدپذیری در میان ما مردم است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۱    
- خودروهای فرسوده باری گران بر گرده شهرهای کشور هستند. وجود 1.3میلیون خودروی فرسوده در کشور و نیم میلیون خودروی فرسوده در تهران موجب بروز مشکلات حادی در عرصه محیط زیست و ترددهای درون شهری شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۱    
- همشهری انلاین: سنای فرانسه با تمدید سه ماهه وضعیت فوق العاده در این کشور موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۱    
- حجت الاسلام هادی صادقی: ضعف آگاهی مردم در رابطه با معاملات، باعث ورود تعداد قابل توجهی پرونده به دستگاه قضایی کشوراست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۵    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های ورزشی صبح ایران به وضعیت طارمی و صحبت های برانکو و نظر افتخاری درابره تعامل استقلال با فدراسیون فوتبال اختصاص دارد:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۵    
- همشهری آنلاین: تیتر یک روزنامه های صبح ایران اختصاص دارد به نظر رئیس جمهور درباره عراق،صحبت های معاون اول رئیس جمهور، هشدار وزیر بهداشت درخصوص افزایش مصرف آنتی بیوتیک در کشور، شکستن دیوار تحریم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۵    
- متأسفانه رسانه همیشه کارگشا نیست و گاهی گره های یک مشکل را کورتر می کند. ما گاهی نمی دانیم حد و مرزهای اخلاقی، حقوقی و انسانی در رسانه ای کردن یک موضوع کجاست؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۲    
- افزایش حریم باغ دولت آباد یزد و محافظت از حریم این باغ یکی از 3 ایراد جدی یونسکو در پرونده ثبت جهانی است و 2 ایراد دیگر مربوط به اجازه نداشتن مردم یزد برای ساخت بناهای خشتی در این شهر تاریخی و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۲    
- نایروبی وکیلی در کنیا پرونده محاکمه مسئولان رژیم صهیونیستی به اتهام قتل حضرت عیسی توسط اجداد آنها را دوباره به جریان انداخت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۳:۳۲    
- در جلسه غیرعلنی دیروز نمایندگان مجلس با مسئولان مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقرر شد تا لایحه ارائه شده دولت برای رفع برخی کاستی های و ابهامات مقابله با قاچاق، تکمیل و در دستور کار مجلس قرار گیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۲:۲۹    
- خانه فیروزه ای بلند نوین: دوستت دارم در سال هایی که نبودم در سال هایی که زندگی کردم
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۱:۲۹    
- خبر هجدهمین جشنواره ی نمایش های آیینی و سنتی شهریور 96 برگزار می شود.
  • ۱