دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۰۷Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 27 تیر 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 تیر 1396 روزنامه همشهری 2 تیر 1396 روزنامه همشهری 3 تیر 1396 روزنامه همشهری 4 تیر 1396 روزنامه همشهری 5 تیر 1396 روزنامه همشهری 6 تیر 1396 روزنامه همشهری 7 تیر 1396 روزنامه همشهری 8 تیر 1396 روزنامه همشهری 9 تیر 1396 روزنامه همشهری 10 تیر 1396 روزنامه همشهری 11 تیر 1396 روزنامه همشهری 12 تیر 1396 روزنامه همشهری 13 تیر 1396 روزنامه همشهری 14 تیر 1396 روزنامه همشهری 15 تیر 1396 روزنامه همشهری 16 تیر 1396 روزنامه همشهری 17 تیر 1396 روزنامه همشهری 18 تیر 1396 روزنامه همشهری 19 تیر 1396 روزنامه همشهری 20 تیر 1396 روزنامه همشهری 21 تیر 1396 روزنامه همشهری 22 تیر 1396 روزنامه همشهری 23 تیر 1396 روزنامه همشهری 24 تیر 1396 روزنامه همشهری 25 تیر 1396 روزنامه همشهری 26 تیر 1396 روزنامه همشهری 27 تیر 1396 روزنامه همشهری 28 تیر 1396 روزنامه همشهری 29 تیر 1396 روزنامه همشهری 30 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۳    
- همشهری آنلاین: برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد چالش نوآوری را در سراسر جهان برای دانشجویان راه اندازی کرده است تا از طریق آن راهکارهایی برای مبارزه با ریختن پسماند پلاستیکی در اقیانوس ها ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۲    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملارد گفت: طرح کشت گیاهان دارویی و صنعتی در اراضی مرتعی این شهرستان با مشارکت بهره برداران و مجریان طرح های مرتع داری به مرحله اجرا در می ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۹    
- همشهری آنلاین: پرونده مسابقات قهرمانی کشور جانبازان و معلولین سال 1396، گرامیداشت شهدای تروریستی تهران بسته شد. کرمانشاه و اردبیل در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۸    
- همشهری آنلاین: شبکه خبر "اس ای بی سی" آفریقای جنوبی روز سه شنبه از لوزاکا گزارش داد که شیطنت یک بابون موجب شد برق سراسری استان های غربی و جنوبی زامبیا با بیش از 50 هزار مشترک برای مدت 6 ساعت قطع ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۳    
- همشهری آنلاین: یکی از اصلی ترین مجرمان بزرگ شدن سایز شکم، سیستم گوارشی آهسته، مشکلات هضم و در نهایت ابتلا به نفخ است و این اتفاق بیشتر در زنان بالای 40 سال می افتد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: در آخرین روز از مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری، سیامند رحمان، قوی ترین ورزشکار دارای معلولیت جهان و رکورددار دسته فوق سنگین پارالمپیک نشان طلای دسته 107+ کیلوگرم را بار دیگر بر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: خون مسئول حمل و نقل عناصر به سلول های بدن شما است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۸    
- همشهری آنلاین: در سومین و آخرین روز از رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری، سامان رضی ضمن دست یابی به نشان طلای دسته 107 کیلوگرم، به رکورد جهان دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۵    
- همشهری آنلاین: زندگی امام صادق، ترامپ و برجام و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های چهارشنبه-28 تیر-جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۴:۳۲    
- شهردار تهران روز گذشته در مراسم بهره برداری از پروژه های شهری در جنوب پایتخت، دلسوز انقلاب و نظام بودن را تلاش برای حل و فصل مشکلات، بدون توجه به گرایش های سیاسی عنوان کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۲:۳۱    
- اسماعیل درگاهی، مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران موانع پذیرش و عرضه سهام ایرانسل را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۷    
- پروژه سازه تعاملی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران برنده جایزه جهانی طرح و ساخت 2017 آرچ دیلی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۹    
- همشهری آنلاین: شماره سیزدهم فصلنامه نقد کتاب علوم اجتماعی (بهار 96) با رویکرد کتاب پژوهی جامعه شناسی معرفت در ایران از انتشارات خانه کتاب منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۵۴    
- اگر دوست داری به یک بوستان قدیمی بروی که موزه هم داشته باشد و ساکن منطقه ی 10 تهران هستی، بیا سری به بوستان هفت چنار بزن.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۹    
- پسر جوانی که متهم است در جریان درگیری با دوستش وی را به آتش کشیده و موجب مرگش شده است در جلسه محاکمه مدعی شد که قصد داشته با ریختن بنزین روی دوستش، او را بترساند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۹    
- 2 جاری و 2 دوست که پشت چراغ قرمز فال می فروختند، نقشه سرقت از مغازه های عمده فروشی بازار را کشیدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۶    
- جیرونا شهروندان شمال اسپانیا از بارش تگرگ هایی به اندازه توپ تنیس که موجب کشته شدن گوسفندان و سوراخ شدن بدنه خودرو ها شد، وحشت زده شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۶    
- نیویورک شرکت آمریکایی اپل ایموجی های (شکلک) جدیدی معرفی کرده که در میان آنها، دختری محجبه نیز دیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۱    
- مهم ترین دستور جلسه شورای اسلامی شهر تهران به گزارش معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اختصاص داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۱    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت با اشاره به وجود فرصت های بسیار زیاد در منطقه و توسعه همکاری ها بویژه در بخش خصوصی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۱    
- بیمار روانی که با چاقو به زنان در خیابان های اصفهان حمله کرده بود، پس از مجروح کردن سطحی 4 زن به دام پلیس افتاد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۱    
- متهم جوانی با هوش است که پیش از اینکه به جرم قتل 2زن دستگیر شود در آزمون کارشناسی ارشد حقوق موفق به کسب رتبه یازدهم شده بود
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۸    
- جایگزینی اینترنت نامحدود با اینترنت حجمی از طریق الزام اپراتورهای اینترنتی با مصوبه رگولاتوری تا مرداد ماه امسال ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۸    
- همشهری آنلاین: شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه قطر برای انجام سفری رسمی و ملاقات با عالی ترین مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۸    
- به فاصله 2 روز پس از حمله یکی از اراذل و اوباش در متروی شهرری به مردم با سلاح سرد، روز گذشته خبری دیگر درباره اصابت 16 ضربه چاقو به جوانی در نیشابور منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۸    
- مهمد مهدوی: ساختمان یک سرمایه ملی محسوب می شود، اما در کشور ما هنوز موضوع تعمیر و نگهداری آن به هیچ وجه جایگاه واقعی خود را نیافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۸    
- صف متقاضیان وام ازدواج کوتاه تر می شود و پیش بینی اولیه این است که با پرداخت 500 هزار وام در 2 ماه آینده، تعداد متقاضیان وام ازدواج به 50 هزار نفر برسد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۶    
- این روزها و در سایه بحران قطر، نام شبکه الجزیره و اهمیت منطقه ای آن، بیش از هر زمان دیگری شنیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۰    
- از زمانی که دونالد ترامپ وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد تلاش داشت خودش را به شدت نزدیک به رژیم صهیونیستی نشان دهد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۰    
- فهیمه پناه آذر: تابستان در حالی از چند روز دیگر وارد دومین ماه خود می شود که نهنگ عنبر 2 با فاصله ای نجومی نسبت به دیگر فیلم های روی پرده به پایان راه می رسد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۸    
- بالاخره ساعت موعود فرارسید و زنگ آغاز رونمایی از نخستین فیلم مهران مدیری در مقام کارگردان سینما به صدا درآمد؛ یک مهمانی باشکوه تا نیمه شب برای تماشای ساعت پنج عصر .
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۶    
- نخستین نمایش جهانی تازه ترین تجربه کارگردانی کریستوفر نولان با استقبال شگفت انگیز منتقدان مواجه شد و بسیاری از رسانه های معتبر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۹    
- همشهری آنلاین: معاون امور توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال های 90 و 91 مصرف مواد محرک زا در رتبه دوم قرار داشت که در سال های اخیر مصرف این مواد به رتبه چهارم تنزل پیداکرده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۵    
- همشهری آنلاین: دادستان تهران با اشاره به رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت:هفت استاندار احضار و پس از اخذ آخرین دفاع، نسبت به دو نفر از آن ها قرار جلب به دادرسی صادر شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۵    
- نفیسه مجیدی زاده: چشم هایتان را نیمه باز نگه دارید و از لابه لای مژه ها به شهر نگاه کنید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۵    
- ورزش سارا منصوری و علی مولوی: شما برای هدفی در زندگی، عمر می کنید و این قدرت زمان است که گاهی مانع حرکتتان می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۲۰    
- همشهری آنلاین: یونس فیضی جوان پیرانشهری دارای معلولیت از قسمت دو پا که تصویر وی با کوله ای بر پشت در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده اعلام کرد که تصویر مربوط به صحنه های بازی در یک فیلم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۸    
- شعر طنز عبدالرضا صمدی: مردمان عصر ماشین اضطراب و ترس دارند
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: دانشمندان سیاره ای و مریخ نورد ها شیوه ای خاص را برای انتخاب روزهای تعطیلات دارند، منتظر خورشید می شوند تا در مسیرشان قرار گیرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: مقامات قطری با ابراز تاسف از دست داشتن مسئولان اماراتی در هک سایت خبرگزاری رسمی این کشور(قنا) تاکید کردند که عاملان این جنایت را تحت پیگرد قرار خواهد داد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: سیگار کشیدن می تواند آسیب شدیدی به سینوس ها وارد کند، اما تحقیق جدید نشان می دهد این علائم و مشکلات سینوسی 10 سال بعد از ترک عادت سیگار برطرف می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: رجحانه حسینی دبیر دومین نمایشگاه سرامیک بنیان از افتتاح این نمایشگاه در روز جمعه 30 تیرماه در خانه هنرمندان ایران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۳    
- همشهری آنلاین: در تحقیقی جدید محققان دریافتند مصرف کافئین در کودکان نارس موجب بهبود عملکرد ریه و توانایی تنفس می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۹    
- همشهری آنلاین: مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گقت: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، طی سه روز آینده آسمان در غالب مناطق کشور صاف و آفتابی خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۹    
- همشهری آنلاین: قدیمی ترین پرتره از خواهران نویسنده برونته به قیمت 50 هزار پوند چوب حراج می خورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۹    
- همشهری آنلاین: من به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی معتقدم بسیاری از فیلم هایی که در این سال ها توقیف شدند نه مُخل امنیت نظام بودند و نه خط قرمزهای اصلی را رد کرده بودند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۹    
- همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: به دلیل اهمیت موضوع، از دادستان تهران می خواهم که به موضوع آبیاری مزارع جنوب شهر تهران با فاضلاب خام ورود کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: کارشناسان حیات وحش از کشف سه گونه جانوری جدید در بمبئی در سال 2016 میلادی خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با تأکید بر این که خطر بحران دریاچه نمک جدی گرفته نمی شود، گفت: تنها در این زمینه برخی استان هایی که مشکلاتی دارند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۶    
- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوافضای سپاه دستاوردهای این نیرو در عرصه های مختلف را اثبات کننده غلبه بر مشکلات با تکیه بر توان داخل عنوان و تصریح کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: افراد مجرد در مقایسه با افراد متاهل بیشتر در معرض ریسک زوال عقل قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: طلا در معاملات سه شنبه 27 تیرماه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را تقویت کرد، به بالاترین قیمت در دو هفته گذشته صعود کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: جمهوری خودخوانده موسوم به جمهوری خلق دونتسک که از سوی شورشیان جدایی طلب شرق اوکراین ایجاد شده از تشکیل یک کشور جدید به نام مالوروسیا خبر داد که بر طبق گفته رهبران این جمهوری یک ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اینکه با توجه به آرای رئیسی، آیا او می تواند محور اصولگرایان قرار گیرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: فایننشال تریبون در گزارشی به موضوع فرار مالیاتی دو باشگاه پرطرفدار ایرانی و ورود بازرسان AFC به این پرونده پرداخته و تاکید کرده که این موضوع می تواند دردسرهای فراوانی برای فوتبال ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: نامزدهای بخش سینمای هفدهمین جشن حافظ به عنوان تنها جشن خصوصی حوزه سینما و تلویزیون ایران، معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۹    
- همشهری آنلاین: رابرت ردفورد و جین فوندا بازیگران سرشناس سینمای هالیوود با دریافت جایزه شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز تقدیر می شوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۰    
- همشهری آنلاین: کادوین منشا، مهاجم جدید پرسپولیس به دلیل بیماری 20 روز در اختیار این تیم نخواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: طبق جدیدترین آمار ارائه شده از سوی سازمان جهانی بهداشت (WHO) و یونیسف، نبود واکسن، جان یک دهم نوزادان جهان را در معرض خطر جدی قرار داده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: مراجع قانونی تردیدی در لزوم رعایت حجاب در خودروها ندارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: استاد مشاور مریم میرزاخانی با تاکید بر اینکه مراسم خاکسپاری این دانشمند امروز به وقت آمریکا به صورت خصوصی برگزار خواهد شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۷    
- همشهری آنلاین: دبیرکل جبهه پایداری در گفتگویی به موضوعاتی پیرامون گرین کارتش، رابطه اش با آیت الله هاشمی و ... پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۱    
- همشهری آنلاین: علیرضا خمسه درباره نقش باباپنجعلی در سریال پایتخت و ویژگی های شخصیت های این سریال سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۵    
- همشهری آنلاین: رئیس مجلس در رابطه با کابینه دوازدهم گفت: برداشت من این است که کلیت مجلس علاقمند است تا در این شرایط حساس کشور ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۵    
- همشهری آنلاین: سخنگوی دولت در نشست خبری خود به سئوالاتی در مورد قرارداد توتال، دستگیری حسین فریدون و کابینه دوازدهم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۵    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس کلیات لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی را به تصویب رساندند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۴۵    
- همشهری آنلاین: پرویز پرستویی در نهمین سالروز درگذشت خسرو شکیبایی با یادآوری عشق این بازیگر به کارش گفت: آدم هایی مانند خسرو باعث می شوند رفتار، منش، شکل کارکردن و ازخودگذشتگی را یاد بگیریم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۲۸    
- همشهری آنلاین: صمدوف درپی سخنرانی اعتراض آمیز علیه ممنوعیت حجاب در مدارس دخترانه جمهوری آذربایجان، دستگیر و به اتهام تلاش برای براندازی دولت به 12 سال زندان محکوم شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۴    
- همشهری آنلاین: در بازار سه شنبه 27 تیرماه یورو با افزایش 20 تومانی 4410 تومان عرضه می شود و هر گرم طلای 18 عیار نیز با افزایش 144 تومانی حدود 113 هزار و 850 تومان قیمت دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۰    
- همشهری آنلاین: رییس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به دنبال حادثۀ تیراندازی یک سرباز در یکی از مناطق نظامی استان قزوین که موجب کشته شدن سه سرباز شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۰    
- همشهری آنلاین: شهردار تهران با اشاره به رشد آمار بیکاری و اعتیاد گفت: اگر دلسوز کشور و نظام هستیم مهم نیست چه سلیقه و گرایش سیاسی داریم، باید به میدان بیاییم و این مسائل را حل کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۸    
- همشهری آنلاین: تارنمای روزنامه فرانسوی فیگارو نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، طرح تغییر بیمه سلامت موسوم به ترامپ کر را رها کرده و این یک شکست تحقیر آمیز برای وی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۷    
- همشهری آنلاین: نتایج مطالعه ای جدید نشان می دهد دست کم سه چهارم از ژنوم انسان از دی ان ای غیرکاربردی و بی مصرف تشکیل شده است که دانشمندان آن را دی ان ای زباله نامیده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۷    
- همشهری آنلاین: جدیدترین فرودگاه ایران که در جزیره هندورابی ساخته شده به طور رسمی آغاز به کار کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۳    
- همشهری آنلاین: نفت در معاملات سه شنبه 27 تیرماه بازار جهانی تحت تاثیر دورنمای مصرف قوی مورد حمایت قرار گرفت اما ادامه عرضه بالا از سوی تولیدکنندگان اوپک و همچنین آمریکا مانع رشد بیشتر قیمت ها شده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۴    
- همشهری آنلاین: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۸    
- همشهری دو - امیر حسن شاهی: برای هر یک از ما خواسته یا ناخواسته ممکن است مشکلات حقوقی و قضایی پیش بیاید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۸    
- همشهری دو - سمیه نصیری ها: همه ما در زندگی ترس هایی داریم. ترس از تنهایی، تاریکی، از دست دادن عزیزان، ارتفاع.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۸    
- همشهری دو - علی سیف اللهی: زهره خانم دوست مامان بود. از آن رفاقت های حسادت کردنی داشتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: بر اساس توافق انجام شده بین بانک مرکزی و 11 بانک قرار بر این شده تا از ابتدای مرداد تا پایان شهریور ماه حدود 500 هزار فقره تسهیلات ازدواج به منظور کاهش صف متقاضیان در انتظار پرداخت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: مطالعات نشان می دهد هر چقدر فرد بیشتر و به طور منظم پازل کلمات نظیر جدول کلمات متقاطع حل کند، دارای عملکرد مغزی بهتری در سنین بالاتر خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان برای بررسی تحولات خاورمیانه، روز دوشنبه به وقت محلی در نشستی در اندیشکده شورای روابط خارجی با حضور ریچارد هاس ، رئیس این اندیشکده شرکت و سخنرانی کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس با 211 رأی با یک فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه موافقت کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۶    
- همشهری دو - وحید الوندی: حتی تصورش هم وحشتناک است. زخم هایت آنقدر بخارند که خونی شوند و تو مرهمی برای این زخم ها نداشته باشی.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۶    
- همشهری آنلاین: قطر 431 میلیون دلار برای ساخت تشکیلات فرآوری و انبار غذا در نزدیکی بندر حمد در طول حدود 2 سال هزینه خواهد کرد که این بیش از تامین نیاز محلی برای شکر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۲    
- همشهری دو - حجت الاسلام قاسم پورمسئله گو: هر مجموعه خاص و نمونه، ویژگی هایی دارد که با آنها به دیگران معرفی می شود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که طرح تعویض کارت های کاغذی معافیت و پایان خدمت همچنان ادامه دارد و کارت های قدیمی فاقد اعتبارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: برخی تحلیل گران بازار نفت به اوپک توصیه می کنند که تاکتیک خود را عوض کند و به آن چه اصولا برای آن تشکیل شده بازگردد: شیل آمریکا را با تولید در حداکثر ظرفیت خفه کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۲    
- همشهری آنلاین: هفدهمین دوره مسابقات کشوری (انتخابی جام جهانی Persian World cup 2017) کمیته فول کنتاکت - کیک بوکسینگ AIKIA باحضور 379 نفر از 31 استان کشور برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۹    
- همشهری آنلاین: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی نلسون ماندلا، 18 ژوئیه 2017 برابر با 27 تیر 1396 گفت: امروز که خدمات ابدی نلسون ماندلا را گرامی می داریم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: در چهارمین روز از رقابت های دو و میدانی معلولین جهان، بانوی پرتابگر کشورمان در ماده پرتاب نیزه کلاس F56 به نشان نقره دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: پارلمان ترکیه تمدید وضعیت فوق العاده در این کشور برای سه ماه دیگر را تصویب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۹    
- محیا ساعدی: از زمانی که خیابان 30 تیر سنگفرش شد، خواب های متفاوتی هم برای این خیابان پرخاطره دیدند؛ از ممنوع کردن رفت وآمد اتومبیل تا ایده استفاده از درشکه که البته ناکام ماند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد ابوبکر البغدادی، رهبر داعش در حال حاضر در هیچ تصمیم گیری در داخل این تشکیلات شرکت ندارد و افراد مسلح خود را هدایت نمی کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۰    
- همشهری آنلاین: گزارشی در ژورنال بریتیش مدیکال ادعا دارد پزشکان به صورت اتفاقی 27 لنز طبی را درون چشم زنی 67 کشف کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس با اکثریت آراء با طرح تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها موافقت کزدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: این حیوانات قهرمانان سرعت در حیات وحش هستند، شاهین ها در آسمان، یوزپلنگ ها در زمین و نیزه ماهی ها در دریا.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: هویت اصولگرایی،خط میانه انقلاب و ... موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های سه شنبه-27 تیر- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۴    
- الهام مصدقی راد: ذهن، تخیل و روحیه پرسشگری کودکان و نوجوانان به خوبی در باغ کتاب فعال می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۴۴    
- همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان ثبت احوال تاکید کرد که برای درخواست تعویض کارت هوشمند ملی نیازی به مراجعه حضوری نیست و می توان از طریق سایت ثبت احوال به نشانی www.ncr.ir پیش ثبت نام انجام داد.
  • ۱