دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۵۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 16 تیر 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 تیر 1396 روزنامه همشهری 2 تیر 1396 روزنامه همشهری 3 تیر 1396 روزنامه همشهری 4 تیر 1396 روزنامه همشهری 5 تیر 1396 روزنامه همشهری 6 تیر 1396 روزنامه همشهری 7 تیر 1396 روزنامه همشهری 8 تیر 1396 روزنامه همشهری 9 تیر 1396 روزنامه همشهری 10 تیر 1396 روزنامه همشهری 11 تیر 1396 روزنامه همشهری 12 تیر 1396 روزنامه همشهری 13 تیر 1396 روزنامه همشهری 14 تیر 1396 روزنامه همشهری 15 تیر 1396 روزنامه همشهری 16 تیر 1396 روزنامه همشهری 17 تیر 1396 روزنامه همشهری 18 تیر 1396 روزنامه همشهری 19 تیر 1396 روزنامه همشهری 20 تیر 1396 روزنامه همشهری 21 تیر 1396 روزنامه همشهری 22 تیر 1396 روزنامه همشهری 23 تیر 1396 روزنامه همشهری 24 تیر 1396 روزنامه همشهری 25 تیر 1396 روزنامه همشهری 26 تیر 1396 روزنامه همشهری 27 تیر 1396 روزنامه همشهری 28 تیر 1396 روزنامه همشهری 29 تیر 1396 روزنامه همشهری 30 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۸:۳۶    
- همشهری آنلاین: نمایندگان کشورهای مخالف سلاح هسته ای از جمله ایران در پی سه هفته نشست و گفتگو، معاهده ای را در مقر سازمان ملل به تصویب رساندند که ساخت، آزمایش، تولید، اکتساب، تملک، انباشت، انتقال ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۵    
- همشهری آنلاین: مدیرکل شیلات استان بوشهر از آغاز طرح دریابس در آب های استان خبر داد و گفت: از امروز صید آبزیان در خلیج فارس در محدوده آب های استان بوشهر ممنوع است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: جام قهرمانی دوازدهمین دوره رقابت های جودوی قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاتا به تیم همدان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۶    
- همشهری آنلاین: تیم ملی اعزامی ایران به رقابت های قهرمانی آسیا با کسب 3 مدال طلا و 1 مدال برنز به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۴    
- همشهری آنلاین: دور نهم و پایانی مسابقات شطرنج قهرمانی غرب آسیا روز جمعه (16 تیر) در تهران برگزار شد و طی آن 50 شطرنج باز ایرانی و خارجی شرکت کننده برای تعیین نهایی جایگاه خود به مصاف هم رفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۷    
- همشهری آنلاین: فرانسه در برنامه ای جدید با هدف مقابله با با تغییرات اقلیمی قصد دارد فروش انواع خودروهای بنزینی با گازوئیلی را از سال 2040 در این کشور ممنوع کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۹    
- همشهری آنلاین: سیاره عطارد از جمله سیاره هایی است که اطلاعات چندانی از آن در اختیار اخترشناسان نیست، اما این شرایط به زودی و با راهی شدن ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز در جایگاه چهارم آسیا قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۴    
- کنکور سراسری سال96 نیز طی روزهای پنجشنبه و جمعه، 15 و 16تیرماه در حالی برگزار شد که 930هزارو 208 داوطلب برای شرکت در آن ثبت نام کردند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۴:۳۴    
- همشهری آنلاین: تاریخ اکران فیلم اکشن آنگ لی با بازی ویل اسمیت مشخص شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۲:۳۲    
- همشهری آنلاین: مذاکرات صلح قبرس برای اتحاد دو بخش این جزیره پس از ماه ها تلاش و میانجی گری سازمان ملل بدون نتیجه پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۱:۳۲    
- همشهری آنلاین: فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: درباره با عملیات حج تمتع و تامین امنیت زائران از مدت ها قبل جلسات هماهنگی با سازمان حج و زیارت و با همکاران خودمان درپلیس انجام شده است و هیچ جای ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۲۶    
- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به زودی طرح مقابله با تحریم های سنا علیه ایران که پیش نویس آن آماده شده را به صحن می برند، طرحی که البته مثل طرح سنا در آمریکا با انتقاداتی همراه بوده است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۲۰    
- حسن سبحانی، در یادداشتی به بررسی حیاتی ترین معضل اقتصادی کشور یعنی تولید بی رمق پرداخته و آورده است، رویکرد اقتصادی دولت فعلی و دولت های گذشته به نحوه حل مشکلات اقتصادی، تن شویی در اقتصاد آزاد است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۲۰    
- قانون آزادی اطلاعات (Freedom of Information Act) با علامت اختصاری FOIA در بیش از 60 کشور دنیا به تصویب و اجرا رسیده است
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۷    
- حسین محجوب با ایفای نقش نخستین رئیس جمهور کشور مستقل گرجستان به جمع معدود بازیگران ایرانی پیوسته است که تجربه بازی در خارج از مرزها را در کارنامه خود ثبت کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۱    
- سید محمد فخار : در هفته های پیش رو، 66 واگن جدید و بازسازی شده (اورهال) با حضور شهردار تهران به ناوگان حمل ونقل عمومی تهران افزوده می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۸    
- ایرج راد: چرا با وجود تلاش هایی که به خصوص توسط رسانه صورت می گیرد، کتابخوانی در جامعه رشد نمی یابد؟
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۸    
- وضعیت آب و برق کشور، به خصوص در روزهای اخیر که دمای هوا رو به افزایش گذاشته، به مرز هشدار رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۵۳    
- این دومین همکاری 2 نابغه دنیای سینما و موسیقی است که شاید به نقطه عطف بالیوود تبدیل شود؛ فیلمی که به احتمال فراوان می تواند نماینده سینمای هند در نودمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۹    
- مدیر باغ کتاب از ارائه کتاب ها برای مطالعه رایگان خبر داد و گفت: 197 ناشر کتاب هایشان را در فروشگاه کتاب کودک و نوجوان ارائه کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۹    
- هامبورگ در شمال آلمان طی 48 ساعت گذشته همزمان با برگزاری نشست سالانه سران گروه 20 ، شاهد خشن ترین صحنه های اعتراض خیابانی اروپا طی سال های اخیر بوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۶    
- بیشتر از 3هفته است که قطر از سوی عربستان و متحدانش تحت تحریم های شدید قرار گرفته است. عربستان، امارات ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۳    
- پکن کشاورزی در چین به قدری به ولادیمیر پوتین شبیه است که بسیاری او را بدل پوتین در برخی مراسم می دانند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۳    
- جمعی از نمایندگان مجلس در حالی خواستار توقف اکران مادر قلب اتمی و اکسیدان به دلیل توهین به ادیان الهی شده اند که بیش از 5هفته از اکران فیلم اول می گذرد و تا چند روز دیگر از پرده ها پایین می آید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۳۳    
- دکتر رضا سعیدی فیروزآبادی*: پیوند اعضا علم جدیدی است و از ورود آن به حوزه پزشکی اندکی بیش از 60 سال می گذرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۹    
- نروژ، هلند، آلمان، ژاپن، هند و حالا هم فرانسه. فرانسه جدیدترین کشوری در دنیاست که اعلام کرده به سوی حذف تولید خودروهای بنزینی و گازوئیل سوز حرکت خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۷    
- لندن هنرمندی در انگلستان برای جلب توجه مردم به معایب سلفی نابهنگام (از صحنه هایی که دیگران در آن نیاز به کمک داشتند) تظاهر به مرگ کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۷    
- کی اف سگی که 3 سال در چاهی افتاده بود سرانجام نجات پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۴۹    
- اعمال استانداردهای جدید تولید خودرو از سال 97 موجب می شود که برخی خودروها امکان ادامه تولید را پیدا نکنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۱:۰۹    
- آمار ها نشان می دهد با وجود تکلیف قانونی برای عرضه سهام از سوی سهامداران عمده، تعداد زیادی از مدیران شرکت ها حاضر به رعایت قوانین و آیین نامه های مربوط به سهام شناور آزاد نیستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۰    
- سرایدار ساختمان که در جریان یک درگیری تعمیرکار آسانسور را به قتل رسانده بود، می گوید که هرگز قصد آدمکشی نداشته و پشیمان است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۰    
- اعضای باندی که دست به سرقت از مغازه ها و بارهای کامیون ها می زدند، به دام پلیس افتادند. در مخفیگاه این باند دست کم 2میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۰    
- دختر جوان وقتی در محاصره چند مزاحم گرفتار شد و پسری در نقش رابین هود ظاهر شد و مزاحمان را کنار زد، فریب ادعاهای دروغ پسر جوان را خورد و به راحتی در دام سیاه او گرفتار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۰    
- پسر جوان پس از آنکه از سوی صاحبکارش اخراج شد 2 نفر را اجیر کرد تا با سرقت مسلحانه از مدیر شرکت از او انتقام بگیرند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۸    
- همشهری آنلاین: آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده در حالی اعلام شد که فیلم نهنگ عنبر همچنان بیشترین میزان استقبال و فروش را به خود اختصاص داده و فیلم اکسیدان نیز با حدود 2 و نیم میلیارد تومان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۸:۵۶    
- همشهری آنلاین: آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در یک نهار کاری رسما از رهبران کشورهای عضو گروه 20 استقبال کرده و به آنان خوشامد گفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۸:۱۲    
- همشهری آنلاین: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که قصد جدایی از این تیم را داشت به اردوی قرمزپوشان در اوکراین ملحق می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۸:۱۲    
- همشهری آنلاین: ارتش سوریه اعلام کرد که تا روز شنبه (17 تیر) هر گونه درگیری در جنوب این کشور متوقف خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۸    
- منابع ایرنا در گزارشی از موصل، اعلام کردند که با انهدام آخرین سنگرهای داعش و پاکسازی کامل بخش قدیمی موصل این شهر پس از هزار و 122 روز بطور کامل آزاد و آتش سلاح ها خاموش شد و فرماندهان میدانی در ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۸    
- همشهری آنلاین: درست است که از مرگ هیچکاک، نابغه تاریخ فیلمسازی جهان، سال ها می گذرد اما جشنواره کارلووی واری در چند روز گذشته شاهد برگزاری چند نوبت کارگاه آموزشی فیلمسازی با حضور خود او بود!
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۸    
- همشهری آنلاین: نامه ای از جین آستین نویسنده کلاسیک انگلیسی که درباره رمانی ترسناک نوشته شده، چوب حراج می خورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۶    
- همشهری آنلاین: قطر درخواست های عربستان، امارات، بحرین و مصر را نپذیرفت و این کشورها با اشاره به پاسخ منفی دوبی اعلام کردند که تصمیمات جدیدی بر ضد دوحه اتخاذ می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۶    
- همشهری آنلاین: همزمان با آغاز اجلاس سران گروه بیست در آلمان، تظاهرات و درگیری ها در شهر هامبورگ و آتش زدن خودروهای پلیس در حاشیه این اجلاس ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۶    
- همشهری آنلاین: مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس با بیان اینکه روسیه، داعش و کره شمالی بزرگترین نگرانی کشورش هستند گفت اما گزینه نظامی علیه کره شمالی هنوز زود است
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۶    
- همشهری آنلاین: طبق گزارش سازمان غذا و داروی آمریکا، داروی ضدسرطان Stivarga درمان سرطان کبد را نیز شامل می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۰    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به برگزاری جلسه درباره موضوع رشته های ارشد دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۱    
- همشهری آنلاین: ژاپن، سومین اقتصاد بزرگ جهان و هفتمین بازار صادارات اروپا برای ایجاد پیمان تجارت آزاد با اتحادیه اروپا به توافق اصولی رسید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۱    
- همشهری آنلاین: نماز جمعه 16 تیر در تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۸    
- همشهری آنلاین: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همزمان با آغاز نشست گروه 20در هامبورگ آلمان، با یکدیگر دیدار کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۷    
- همشهری آنلاین: سوستان، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان لاهیجان در استان گیلان ایران است. فیلم: رامین سلیمی یکتا
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۳    
- همشهری آنلاین: باران های سیل آسا و رانش زمین در ژاپن طی چند روز اخیر علاوه بر بی خانمان شدن 400 هزار نفر، مرگ 6 نفر و ناپدید شدن 18 تن دیگر را در پی داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران از انسداد محور ارتباطی هراز از یکشنبه 18 تیر تا چهارشنبه 21 تیر خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: کارشناس هواشناسی از افزایش دمای هوا با شیب بسیار کند در کشور خبر داد و از دمای 38 درحه ای تهران خبر داد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: قانونگذاران فرانسوی با تمدید وضعیت فوق العاده در این کشور برای شش ماه دیگر موافقت کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال با انتشار یک بیانیه تند، به شدت علیه علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال موضع گیری و او را جادوگر بی مصرف خطاب کرد و مدعی شد کفشایان با سناریو او نبی را اخراج ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: روسیه با اعتراض به پیش نویس قطعنامه آمریکا علیه کره شمالی در شورای امنیت، با اعلام اینکه موشک اخیر پرتاب شده توسط پیونگ یانگ موشک بالستیک قاره پیما نبوده است، آن را رد کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۰    
- همشهری آنلاین: تعقیب و گریز پلیس با یک دستگاه خودروی 405 در اسفراین منجر به کشته شدن یک عابر پیاده و مصدوم شدن 2 عابر دیگر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۴    
- همشهری آنلاین: معاون اموربین الملل و بازرگانی وزیرنفت با بیان اینکه صادرات گاز به اروپا، از اولویت های اصلی ایران نیست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۲:۵۴    
- همشهری آنلاین: معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: میزان قاچاق کالا از رقم 25 میلیارد دلار در ابتدای دولت یازدهم به 12 ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۱:۴۷    
- همشهری آنلاین: وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که بشار اسد به تنهایی نمی تواند بحران سوریه را حل کند و در عین حال تاکید کرد پاریس قصد ندارد مسئله سرنگونی اسد را در اولویت تلاش هایش برای حل بحران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۹    
- همشهری آنلاین: نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: 40 درصد جمعیت تهران بیش از امکانات و زیرساخت های موجود است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۸    
- همشهری آنلاین: استقلال تهران با در اختیار داشتن چند بازیکن صاحب نام در کنار هم باید یکی از آنها را به عنوان کاپیتان این فصل انتخاب کند که این موضوع می تواند یکی از کنجکاوی های فعلی هواداران این ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۷    
- همشهری آنلاین: رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد مدیریت این تیم گفت، با برانکو می توانیم قهرمان آسیا شویم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۴    
- همشهری آنلاین: در پی اختلاف والتر شوئب رئیس دفتر ملاحظات اخلاقی با مقامات کاخ سفید، وی اعلام کرد که از سمت خود کنار می رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۱    
- همشهری آنلاین: مایکروسافت قصد دارد هزاران نفر از نیروهای خود را که اغلب آن ها نیز در خارج از خاک آمریکا در حال فعالیت هستند بیکار کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۲    
- همشهری آنلاین: لالایی خوان پیشکسوت قشقایی و پژوهشگر حوزه موسیقی اقوام و نواحی، نشان درجه یک هنری برای آواز گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۲    
- همشهری آنلاین: ریکاردو موتی، رهبر ارکستر مطرح ایتالیایی چوب رهبری خود را برای ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر فستیوال راونا به حرکت درآورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۵:۳۲    
- همشهری آنلاین: پلیس ضد شورش آلمان با مخالفان نشست گروه بیست در هامبورگ درگیر شد. نشست سران گروه بیست در روزهای 7-8 ژوییه (16 و 17 تیر) در هامبورگ برگزار می شود.