دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۳Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 10 تیر 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 تیر 1396 روزنامه همشهری 2 تیر 1396 روزنامه همشهری 3 تیر 1396 روزنامه همشهری 4 تیر 1396 روزنامه همشهری 5 تیر 1396 روزنامه همشهری 6 تیر 1396 روزنامه همشهری 7 تیر 1396 روزنامه همشهری 8 تیر 1396 روزنامه همشهری 9 تیر 1396 روزنامه همشهری 10 تیر 1396 روزنامه همشهری 11 تیر 1396 روزنامه همشهری 12 تیر 1396 روزنامه همشهری 13 تیر 1396 روزنامه همشهری 14 تیر 1396 روزنامه همشهری 15 تیر 1396 روزنامه همشهری 16 تیر 1396 روزنامه همشهری 17 تیر 1396 روزنامه همشهری 18 تیر 1396 روزنامه همشهری 19 تیر 1396 روزنامه همشهری 20 تیر 1396 روزنامه همشهری 21 تیر 1396 روزنامه همشهری 22 تیر 1396 روزنامه همشهری 23 تیر 1396 روزنامه همشهری 24 تیر 1396 روزنامه همشهری 25 تیر 1396 روزنامه همشهری 26 تیر 1396 روزنامه همشهری 27 تیر 1396 روزنامه همشهری 28 تیر 1396 روزنامه همشهری 29 تیر 1396 روزنامه همشهری 30 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۸    
- کپنهاگ به تازگی اردک هایی کشف شده اند که پرنده هایی مانند دم جنبانک شکار می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۱    
- در روزهای گذشته خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد که نگرانی خیلی از خانواده ها را به همراه داشت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۷    
- همشهری آنلاین: سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در حال حاضر مراحل تصویربرداری خود را در لواسان پشت سر می گذارد و داریوش اسدزاده به تازگی به جمع بازیگران ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۳    
- همشهری آنلاین: سازمان فضایی ژاپن اعلام کرده تا 2030 میلادی فضانوردی به ماه خواهد فرستاد. به این ترتیب ژاپن نیز به کشورهای آسیایی می پیوندد که در حوزه کاوش های فضایی با یکدیگر رقابت می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۱    
- همشهری آنلاین: رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو، گفت: نوشیدنی ها نباید یخ زده باشد و مردم از خرید نوشیدنی های یخ زده خودداری کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۹    
- همشهری آنلاین: گروهی از کارشناسان و محققان محیط زیست هشدار می دهند که بحران تغییرات اقلیمی بسیار زودتر از آن که بشر تصورش را بکند ما را دچار فجایع جبران ناپذیر می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۶    
- همشهری انلاین: کنگره آمریکا با موافقت کمیته قدرتمند مجلس نمایندگان از این پس باید اقدام های نظامی آمریکا در عراق، سوریه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۶    
- همشهری آنلاین: مطالعات آب و هوایی نشان می دهد که عدم کنترل ماده شیمیایی موجود در پاک کننده های رنگ موجب تاخیر در ترمیم لایه ازون می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۳    
- همشهری آنلاین: مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت از آمادگی شرکای بابک زنجانی برای سفر به ایران خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۵    
- همشهری آنلاین: تیم دانش آموزی دو و میدانی ایران، فاتح عنوان قهرمانی رقابت های جهانی 2017 فرانسه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۲    
- همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال جوانان ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان برابر آرژانتین پیروز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۵    
- همشهری آنلاین: مدیریت موثر استرس می تواند ابزاری قدرتمند برای سلامت شما باشد چون استرس بیش از حد مسلما خطرات بهداشتی بالقوه را به همراه دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۸    
- همشهری آنلاین: دو و میدانی کاران کشورمان در اولین روز از مسابقات دو و میدانی پیوند اعضا در اسپانیا به پنج مدال طلا، چهار نقره و یک برنز دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: تیم ملی پاراتکواندوی کشورمان با کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز توانست بر سکوی نخست قاره کهن بایستد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۳    
- همشهری آنلاین: روزنامه نیویورک پست در سرمقاله ای سه کلمه ای به فعالیت های توئیتری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۷    
- همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری سال 1396 در بخش استقامت جاده و تایم تریل انفرادی ( آقایان رده های سنی بزرگسالان و امیدها) در استان یزد برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۲    
- همشهری آنلاین: لو رفتن سئوال های امتحانی، تندروی های سیاسی و...از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله برخی از روزنامه های یکشنبه-11 تیر- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۲    
- همشهری آنلاین: محمدمحمدی بریمانلو به نشان برنز وزن منهای 73 کیلوگرم رقابت های جودوی گرند پری چین دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۰    
- همشهری آنلاین: فیلم مستند داستانی خلبان جاویدالاثر شهید محمد کاظم روستا به همراه تئاتر زندگی این شهید بزرگوار تا پایان سال جاری تولید می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۰    
- رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان از اختلاف آمار 2دستگاه دولتی در اعلام تعداد معلولان کشور خبر داد و ضمن گلایه از این موضوع خواستار توجه بیشتر به نیازهای این افراد شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۰    
- بعد از اینکه همه تلاش ها در دوره های گذشته برای ساماندهی تعطیلات بی نتیجه ماند، یک بار دیگر بررسی این موضوع در مجلس به مرکز پژوهش ها سپرده شده و هنوز خبری از اظهارنظر این مرکز نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۳    
- پرونده نامزد ثبت در فهرست میراث جهانی با عنوان محور ساسانی فارس و میراث طبیعی ارسباران به کمیته میراث جهانی یونسکو و اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) ارسال شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۹    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمنان تهدیدات خود را با شدیدترین پاسخ دریافت خواهند کرد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۷:۵۶    
- همشهری آنلاین: محققان دریافتند ژن های شناخته شده در تشکیل سلول های قلب در انسان و سایر جانداران، در روده شقایق دریایی، جانور آبزی بدون قلب و عضله، وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۶:۳۷    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس از اقدام این سازمان برای ساخت فیلم سینمایی زندگی شهید سپهبد صیاد شیرازی و سرلشگر شهید حسن باقری خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۵:۳۵    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان محیط زیست با اعلام جزییات اجلاس بین المللی گرد و غبار در تهران گفت: امیدواریم با آزاد سازی موصل و حذف داعش از عراق فضای مناسبی برای مقابله با گرد و غبار فراهم شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۴:۳۲    
- همشهری آنلاین: اقتباس تلویزیونی از نمایشنامه معروف شاه لیر با بازی آنتونی هاپکینز ساخته می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر نیرو گفت، برای تامین آب شرب شهرها و روستاها از آذرماه پارسال تاکنون 350 حلقه چاه در سراسر کشور حفر شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۱۷    
- همشهری آنلاین: سیستم ایمنی بدن همراه با داشتن یک شیوه زندگی سالم پشتیبانی می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه کشورمان گفت: در گفت وگوهایمان با مسئولان فرانسه حضور منافقین را به عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم و آنها هم همواره تاکید کردند که ارتباطی با این گروه ندارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۳    
- همشهری آنلاین: کبد بزرگترین ارگان داخلی بدن است که بیش از 500 عملکرد حیاتی بدن، از جمله مبارزه با انواع ویروس و عفونت را به عهده دارد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۷    
- رمان دینی چنین گفت مصطفی نوشته مصطفی فعله گری از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۴    
- هلموت کهل ، صدراعظم سابق آلمان را معمار اروپای مدرن می دانند؛ به همین دلیل بود که دیروز برای او تشییع جنازه ای بی سابقه و باشکوه در پارلمان اروپا ترتیب دادند تا به تلاش های او برای شکل گیری اتحادیه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۸    
- کمبود روزانه آب و پناه بردن به حفر چاه های بیشتر! ستار محمودی، قائم مقام وزیر نیرو دیروز در گفت وگو با خبرگزاری دولت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شب گذشته در باغ فتح آباد کرمان با معرفی گروه های برگزیده برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۸    
- هفته گذشته برخی از کشاورزان فلاورجان محصول خیار خود را به دلیل ارزانی بیش از حد در خیابان ریختند و از روی آن رد شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۸    
- همشهری آنلاین: گالری شمس نمایشگاهی از آثار هنرمندان شاخص معاصر ایران از جمله سهراب سپهری، نصرالله افجه ای، عباس کیارستمی، رضا درخشانی برپا می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۶    
- فرمانده مجتمع آموزشی زنان پلیس کوثر در گفت وگویی با خبرگزاری تسنیم درباره درجات نظامی زنان نکته جالبی گفته که مورد توجه کاربران فضای مجازی نیز قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۶    
- بالا بودن نرخ سود بانکی، بالاخره صدای دولتمردان و سران اقتصادی دولت و نظام بانکی را درآورد. معاون اول رئیس جمهور می گوید:
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۹    
- نیویورک یکی از خواننده های مشهور آمریکایی لقب مولانا را برای نام فرزندش برگزید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۹    
- توکیو پروفسوری در ژاپن برای دور نگه داشتن کلاغ ها از یک کارخانه از تابلو هایی استفاده کرد که از آنها می خواست نزدیک این منطقه نشوند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۷    
- راز شکایت دروغین زن تتوکار از 3 پسرجوان به اتهام تجاوز، در تحقیقات پلیسی فاش شد. این زن با مطرح کردن سناریوی ساختگی قصد اخاذی 5هزار دلاری از طعمه هایش را داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۷    
- با دستگیری مرد جنایتکار که در اقدامی هولناک زوج جوان طبسی را به قتل رسانده بود، امام جمعه این شهر از درخواست مردم برای قصاص هر چه زودتر قاتل در ملأعام خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۷    
- مکزیکو سیتی همسر یک زن مکزیکی به بهانه خرید سیگار از منزل خارج شد اما در واقع برای دیدن مسابقه فوتبال راهی آن سوی کره زمین یعنی روسیه شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۴    
- مرد جوان که بر سر ودیعه یک میلیون تومانی صاحبخانه اش را به قتل رسانده بود پیش از فرار به افغانستان دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۴    
- طراح نقشه قتل راننده آزرا که با همدستی دوستانش او را ربوده و حتی قبرش را هم کنده بودند، پس از 4 ماه فرار دستگیر شد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۲    
- این روزها انگار همه راه ها به نفس ختم می شود؛ از فیلم تحسین شده نرگس آبیار گرفته تا سریال تازه به پایان رسیده جلیل سامان و حالا هم فیلمی به همین نام که نخستین تجربه کارگردانی اندی سرکیس است و در ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۲    
- اولیویه آسایاس که سال گذشته با فیلم سینمایی خریدار شخصی در بخش مسابقه جشنواره کن حضور داشت، به ریاست هیأت داوران جشنواره لوکارنو برگزیده شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۲    
- هنرپیشه ای که زمانی یکی از اصلی ترین گزینه های بسیاری از فیلمسازان برای بازی در نقش های طنز و جدی بود ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۸    
- مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای فعالیت های آموزشی و ترویجی برای مبارزه با استعمال دخانیات در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
- چند روز پس از د ورقمی شدن نرخ تورم در 12 ماه منتهی به خردادماه امسال، مقامات ارشد بانک مرکزی تأکید کردند که اجازه نمی دهند نرخ تورم از 10 درصد فراتر رود و دوباره شاخص میانگین قیمت کالاها و خدمات ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
- پیش فروش خودروی تولید مشترک پژو 2008 در حالی به پایان رسیده که مناقشه نظارت بر تعیین قیمت و مبلغ ودیعه 60 میلیون تومانی پیش فروش این خودرو ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
- سیدمحمد فخار : درهای بزرگ ترین باغ کتاب جهان، 12 تیر به روی شهروندان پایتخت گشوده می شود تا فصلی نو در آشتی با یار مهربان در تقویم ها ثبت شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۲    
- سیاوش فلاح پور: دولت اسلامی عراق به فاصله اندکی بعد از مرگ ابومصعب الزرقاوی، پدر معنوی داعش در سال 2006 شکل گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۲    
- از 18 روز قبل مخالفان دولت ترکیه تظاهراتی 450 کیلومتری را از آنکارا شروع کردند که حالا با نزدیک شدن به استانبول در مرز درگیری و اقدام خشن نیروهای امنیتی قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۲    
- هی؛ کمی آرام تر! شما روزبه روز بدتر می شوید! ؛ این جمله دونالد ترامپ خطاب به خبرنگاران و عکاس هایی که دیروز برای پوشش خبری دیدار او با رئیس جمهور کره جنوبی در کاخ سفید حاضر شده بودند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۲    
- جمعی از سهامداران معترض شرکت کنتور سازی دیروز با تجمع در تالار حافظ بورس تهران، به عملکرد سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر بازار سرمایه اعتراض کردند و خواستار جبران زیان های ناشی از سرمایه گذاری شان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۷    
- همشهری آنلاین: دبیر انجمن رادیوتراپی و انکولوژی ایران، گفت: عوامل زیست محیطی و آلودگی هوا در کلانشهرها شانس ابتلا به سرطان های دستگاه تنفسی و تومورهای سر و گردن را می تواند، افزایش دهد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با تایید پاسخگو نبودن تعداد تخت های آی.سی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۹    
- همشهری آنلاین: عکسی از هزاران دوچرحه رهاشده در خیابان ها که در یک محوطه در شهر هانگ ژو در چین انبار شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۳    
- همشهری آنلاین: مطالعات نشان می دهد افراد سالمند 65 سال و بالاتر در صورت مصرف روزانه 5 دارو یا بیشتر در معرض خطر مرگ قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: قائم مقام بانک مرکزی با انتقاد از رویه نادرست خودروسازان در بروز رقابت با بانک ها برای جذب سپرده از دستورالعملی خبر داد که طی آن شرایط جذب سپرده و همچنین پرداخت سود در خودروسازی ها ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۲    
- همشهری آنلاین: نقشه طرح توسعه دانشگاه تهران تحت عنوان شهر دانش، دانشگاه کارآفرین، سبز و هوشمند دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران به تصویب نهایی هیات امنای دانشگاه رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: مدیر عامل استقلالاعلام کرد خواهان به خدمت گرفتن رامین رضائیان است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت، هیات مدیره پرسپولیس تا هفته جاری معرفی می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 96 و دوره های بدون آزمون (استعدادهای درخشان) این مقطع در دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان روز شنبه 17 تیر ماه تمدید شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۴    
- همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون سراسری سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در فاصله زمانی 11 تا 14 تیر ماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: مجموعه داستانی آن شرلی از امروز روی آنتن شبکه یک می رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: محمد امین اسدی مهاجم 19 ساله ای است که برانکو او را به عضویت تیم اش درآورد
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: بازیگر مشهور سینمای آمریکا قصد ندارد دست از سر رییس جمهوری کشورش بردارد و این بار در یک سخنرانی جدید او را نژادپرست و یک قلدر جاهل خوانده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۲    
- همشهری آنلاین: تام کروز با دنباله یک فیلم خلبانی محبوب و پرفروش دهه هشتادی می خواهد دوباره باکس آفیس تابستانی را از آن خود کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۷    
- همشهری آنلاین: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به افزایش بی رویه مدارس سمپاد در گذشته گفت ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۱۷    
- همشهری آنلاین: سیف مدیریت بهینه انتظارات در چارچوب یک سیاست ارتباطی منسجم و نیز مدیریت مناسب نقدینگی و ارتقای انضباط پولی را در زمره مهم ترین اهداف بانک مرکزی در حوزه ثبات پولی و کنترل تورم دانست ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: تیم والیبال نشسته بانوان ایران با غلبه بر قزاقستان در دیدار رده بندی به عنوان سوم دست یافت و مجوز حضور در مسابقات جهانی و پاراآسیایی را به دست آورد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: آیت الله مکارم شیرازی گفت: مطالب توهین آمیز و تفرقه افکن، کار زشت و ناپسندی است و خداوند به آن راضی نیست. به یقین اقلیت کوچکی هستند که به سراغ این کارها می روند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۵    
- همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات تگ راگبی زیر 16سال قهرمانی کشور دختران که با حضور 9 تیم در تهران برگزار شد، با برتری تیم "باشگاه تندرستی مشهد" به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۲    
- همشهری آنلاین: مطالعه محققان دانمارکی نشان می دهد که زندگی در مناطق پرترافیک و شلوغ باعث اختلال در بارداری زنان می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۹    
- همشهری آنلاین: معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام هفدهمین دوره از سفر معنوی عتبات دانشگاهیان از 10 تیر آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۶    
- همشهری آنلاین: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: همان طور که از پیش نیز مشخص شده بود ایرلاین های ایرانی پروازهای خود به مقصد نجف را از امروز (10 تیر) متوقف کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۶    
- همشهری دو - اسماعیل امینی: سرودن نظیره و نقیضه بر شعرهای معروف ادبیات یکی از شیوه هایی بوده که در تاریخ ادبیات فارسی رواج داشته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۶    
- همشهری آنلاین: وزیر دفاع در خصوص تحریم های جدید آمریکا گفت: نگرانی ملت ایران بابت تحریم های آمریکا نیست چراکه نظام ما آنقدر ریشه دار و مستحکم است که حرکت های آمریکا نمی تواند اثر جدی بر روی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۳    
- همشهری دو - محمد مجد: دعا کردن و درخواست از خداوند متعال، بخشی از زندگی همه ماست؛ یعنی حتی کسانی که به ظاهر اهل دین و دینداری هم نیستند، هنگامی که مضطر شوند دست به دعا بلند می کنند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۷    
- همشهری دو : مؤسسه خیریه طلیعه کرامت تهران بنیادی است برای حمایت از ایتام، معلولان و سالمندان.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۷    
- همشهری دو : مهدی بحرینی، خوشنویس جوانی است که با کمک دوستان هم صنف خود کارگاه های خوشنویسی برگزار می کند تا عواید حاصل از فروش کار آنها را به خیریه ها کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۷    
- همشهری دو - زینب رئوفی: با تمام شدن سال تحصیلی و فصل امتحانات، دلخوشی و شور و نشاط دانش آموزان برای داشتن 3 ماه تعطیلی تابستان و داشتن ایامی فارغ از درس و مشق و کتاب هم شروع می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۷    
- همشهری دو - مریم حدادی: این روزهای تابستان، زمان چشم نوازی میوه هاست. رنگ های گرم و متنوع میوه ها خانم ها را سر ذوق می آورد تا نشاط را به آشپزخانه بر گردانند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۷    
- همشهری دو - مریم ساحلی: همه تن گوش می شوم و دل می دهم به آواز آبشار ویسادار .
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۱    
- همشهری آنلاین: تازه ترین تحقیقات نشان می دهد که منطقه حاره ای زمین در حال گسترش است. این خبری بد و نگران کننده برای آینده زمین و ساکنان آن به شمار می آید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۹    
- همشهری آنلاین: آمار ردیابی تانکرهای نفتی نشان می دهد که اعضای اوپک به افزایش تولید روی آورده اند و بار دیگر ذخیره سازی نفت بر روی دریا را در پیش گرفته اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۹    
- تحقیق جدید نشان می دهد ضریب هوشی یا IQ بالا موجب افزایش طول عمر می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۳    
- همشهری آنلاین: پرداخت دیه دو میلیارد و 100 میلیون ریالی به خانواده (وراث) جانباختگان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر با حضور ابراهیم کاردگر مدیرعامل بیمه آسیا درمحل فرمانداری این شهرستان آغاز ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۳    
- همشهری آنلاین: وزیر کشور از اتهامات مربوط به احضار برخی استانداران در رابطه با فعالیت های انتخاباتی اظهار بی اطلاعی کرد .
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۱    
- همشهری آنلاین: معاون اول رییس جمهوری با اشاره به افزایش برخی مخالفت ها پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: عده ای بخواهند استدلال کنند که شرایط جور دیگری است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۱    
- همشهری آنلاین: با افزایش بحران دیپلماتیک، چندین بانک انگلستان فروش ریال قطر را متوقف کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۰۱    
- همشهری آنلاین: مریم رحمانی و حسین رضایی به مدال طلا و نجمه کمالی به مدال برنز رقابت های جهانی اسپانیا دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۸    
- همشهری آنلاین: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، فرمان تمدید اعمال تحریم های مقابله به مثل علیه برخی از کشورهای غربی را تا سی و یکم دسامبر سال 2018 میلادی امضاء کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۸    
- همشهری دو - مریم گریوانی: پنجشنبه است. ظهر است. نخستین روز تابستان است. کولر روشن است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۵    
- همشهری آنلاین: بیش از یک میلیون کارگر خارجی آماده می شوند تا انگلستان را ترک کنند؛ این مساله به ترس از اینکه این کشور با فرار مغزها ناشی از برگزیت روبرو شود افزوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۵    
- به جرأت می توان گفت که سماور، یکی از محبوب ترین وسایلی است که همه جا می توان آن را به راحتی پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۷    
- همشهری آنلاین: روس ها به زودی قصد دارند با افزودن نقطه درخشان دیگری به آسمان شب، تعریف دیگری از درخشش اجرام کیهانی را به نمایش بگذارند.
  • ۱