دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۵۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 25 تیر 1396 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 31 فروردین 1396 روزنامه همشهری 9 اردیبهشت 1396 روزنامه همشهری 8 خرداد 1396 روزنامه همشهری 31 مرداد 1396 روزنامه همشهری 31 شهریور 1396 روزنامه همشهری 30 مهر 1396 روزنامه همشهری 30 آبان 1396 روزنامه همشهری 30 آذر 1396 روزنامه همشهری 30 دی 1396 روزنامه همشهری 30 بهمن 1396 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 1 تیر 1396 روزنامه همشهری 2 تیر 1396 روزنامه همشهری 3 تیر 1396 روزنامه همشهری 4 تیر 1396 روزنامه همشهری 5 تیر 1396 روزنامه همشهری 6 تیر 1396 روزنامه همشهری 7 تیر 1396 روزنامه همشهری 8 تیر 1396 روزنامه همشهری 9 تیر 1396 روزنامه همشهری 10 تیر 1396 روزنامه همشهری 11 تیر 1396 روزنامه همشهری 12 تیر 1396 روزنامه همشهری 13 تیر 1396 روزنامه همشهری 14 تیر 1396 روزنامه همشهری 15 تیر 1396 روزنامه همشهری 16 تیر 1396 روزنامه همشهری 17 تیر 1396 روزنامه همشهری 18 تیر 1396 روزنامه همشهری 19 تیر 1396 روزنامه همشهری 20 تیر 1396 روزنامه همشهری 21 تیر 1396 روزنامه همشهری 22 تیر 1396 روزنامه همشهری 23 تیر 1396 روزنامه همشهری 24 تیر 1396 روزنامه همشهری 25 تیر 1396 روزنامه همشهری 26 تیر 1396 روزنامه همشهری 27 تیر 1396 روزنامه همشهری 28 تیر 1396 روزنامه همشهری 29 تیر 1396 روزنامه همشهری 30 تیر 1396 روزنامه همشهری 31 تیر 1396 
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۸    
- همشهری آنلاین: معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق آمار دهه 90 تعداد یک میلیون فُک خزری در دریای خزر زندگی می کردند اما طبق آخرین سرشماری ها آمار آن ها به کمتر از صد هزار رأس ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۳:۳۲    
- همشهری آنلاین: هفتاد و پنجمین شماره فصلنامه موسیقایی ماهور با مطلبی ویژه درباره جشنواره ای کردن موسیقی بر پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۵    
- همشهری آنلاین: سال هاست که ناسا مأموریت خود به مریخ را برای به دست آوردن موقعیت های بهتر در جهت فرود بر روی سیاره سرخ به تعویق انداخته است اما طی اخباری که اخیرا به دست آمده ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۰    
- همشهری آنلاین: با وجود آنکه خیلی از رهبران و جریان های سیاسی در عراق علیه همه پرسی منطقه اقلیم موضع گرفته اند اما هیچ یک به اندازه سید عمار حکیم رهبر ائتلاف ملی فراگیرترین مجموعه سیاسی که دولت و ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۰    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت که در صدر یک هیات وارد فرودگاه مناس در بیشکک پایتخت قرقیزستان شد با همتا و همچنین مقام های مسئول دانشگاهی و علمی این کشور دیدار و مذاکره می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۰    
- همشهری آنلاین: دادگاهی در آمریکا، یک شهروند این کشور را به جرم قتل گربه ها به 16 سال حبس محکوم کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۱    
- همشهری آنلاین: دبیرخانه هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از بارگذاری فرم بورسیه ها و متقاضیان بلاتکلیف جذب در هیئت علمی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۰    
- همشهری آنلاین: حدود یک سوم خاک های دنیا به دلیل شیوه های مدیریت ناپایدار، مُرده است و هر ساله ده ها میلیارد تُن خاک برای کشاورزی از دست می رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۶    
- همشهری آنلاین: ما در تماس مداوم با ارگانیسم های مضر و آلاینده ها هستیم. آنها در آب، غذا و حتی هوایی که تنفس می کنیم وجود دارند بنابراین دور شدن کامل از این آلاینده ها کار ساده ای نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۴    
- همشهری آنلاین: قهرمانان چهار وزن نخست رقابت های وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در تهران مشخص شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۴    
- همشهری آنلاین: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد: مردم نگران آلوده بودن آب شرب تهران نباشند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۴    
- همشهری آنلاین: نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، از برگزاری دومین نشست این کمیسیون درباره پرونده منا و حج 96 خبر داد و گفت: به دنبال اطمینان بیشتر برای حفظ امنیت و عزت حجاج هستیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۰    
- همشهری آنلاین: رییس کل بانک مرکزی با قدردانی از فعالیت های علی کرمانشاه در دوره تصدی معاونت فناوری های نوین، با استعفای او موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۷    
- همشهری آنلاین: برای نخستین بار تیم های ملی کاراته ایران با 20 طلا، 12 نقره و 10 برنز به مقام قهرمانی در چهار رده سنی پیکارهای قهرمانی آسیا دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۶    
- همشهری آنلاین: تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان در آخرین روز پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا به 4 طلا و 4 نقره دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: نخستین روز مسابقات قهرمانی کشور مردان در همدان، با شناخت پومسه روهای برتر رده های سنی مختلف در بخش انفرادی به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۸    
- اسدالله افلاکی: یک مقام مسئول در سازمان محیط زیست صدور مجوز برای انتقال آب خزر به فلات مرکزی را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۸:۴۸    
- به نظر می رسد در مورد اختلاف کمیته امداد با دولت آنچه را رئیس این کمیته نمی خواهد بگوید، فاطمه رهبر، معاون او می گوید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۴    
- همشهری آنلاین: تازه ترین نظرسنجی از کاهش جدی میزان مقبولیت ترامپ حکایت دارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۴    
- حسین فریدون، برادر رئیس جمهور بازداشت شده است؛ خبری که غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا آن را تأیید کرده و می گوید: اتهام وی مربوط به مسائل مالی است اما ربطی به معوقات بانکی ندارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۶    
- همشهری آنلاین: یک عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی معتقد است که افزایش ناگهانی دمای هوا در فصل تابستان و آبیاری نامناسب درختان شهر سبب خزان زودهنگام درختان شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۲:۲۳    
- همشهری آنلاین: پلک ها که فرو می افتند می زند بیرون از روزن شب. شب افروز زمین؛ گوش می سپارد به دعاها؛ تن می ساید به خلوت آب ها.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۴    
- آریزونا یک مرکز پلیس در آمریکا مارمولکی را استخدام کرد، تا جایی که حتی برای این خزنده مراسم سوگند نیز برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: نمایشگاهی در فضای باز در روز 14 ژوئیه (23 تیر) 2017 از مجموعه ای از تصاویر با نام هزاران عکس از شهر محصور که بوسیله وزارت فرهنگ غزه ترتیب یافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: پاستوریزاسیون فرایندی است که در آن شیر و سایر فراورده های لبنی حرارت داده می شوند تا باکتری های مضر در آن ها کشته شوند
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۹    
- همه چیز از سفر دخترجوان به اروپا شروع شد. مرد میانسال وقتی شنید همسرش میلیون ها تومان خرج خواهرش کرده و او را به اروپا فرستاده با او درگیر شد و دعوای آنها تا جایی پیش رفت که به جنایتی خونین ختم شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۶    
- برادر قاتل آتنا می گوید که پس ازاین حادثه مردم شهر با خانواده آنها رفتار بدی داشته و همسر و فرزندان قاتل، سرگردان شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۰    
- بررسی های تازه در پرونده چاقوکشی در متروی شهرری نشان می دهد ضاربی که با شلیک پلیس کشته شده، 3 سابقه کیفری در پرونده خود داشته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
- خواننده ای که با خواندن ترانه های برنامه ای پربیننده چون ماه عسل نامش را سر زبان ها انداخت و با حضور در خندوانه نشان داد چقدر رگ خواب مخاطبان را خوب می شناسد ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
- پایان این هفته بانک مرکزی باید گزارشی از نتایج رسیدگی به پرونده سپرده گذاران تعاونی اعتبار غیرمجاز فرشتگان را با نمایندگان در میان بگذارد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
- علی ابراهیمی: با گذشت چند ماه از اجرای برخی قراردادهای تولید مشترک خودروهای خارجی در ایران هنوز میزان داخلی سازی خودروهای پیش بینی شده در هیچ یک از این قراردادها محقق نشده و این پیش شرط عملا به ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
- عباس ثابتی راد: بیش از 384 خانه و محدوده ثبت شده تاریخی در شهر تهران وجود دارد. بسیاری از این خانه های قدیمی از آنجا که در اختیار مالکان خصوصی بوده اند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
- چند روز پس از نمایش نسخه بهسازی شده آب، باد، خاک از تلویزیون، اکران عمومی آخرین ساخته امیر نادری در ایران می تواند بهترین خبر برای دوستداران سینمای خالق دونده و تنگسیر باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
- ریاض سرانجام مقامات عربستان برای نخستین بار به دختران مدارس این کشور اجازه ورزش در محیط تحصیلی را دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
- حتی اگر مهران مدیری هم بخواهد کانال عوض کند و از نسیم به شبکه محبوب خود یعنی 3 برود، بعید است مدیران تلویزیون به این راحتی ها دست از سر او بردارند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
- همشهری آنلاین: کمپانی دیزنی از حضور ویل اسمیت به عنوان صداپیشه غول چراغ جادو در فیلم جدید علاءالدین خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۷    
- همشهری آنلاین: فراکسیون مستقلین ولایی طی روزهای آتی با رئیس ستاد انتخابات روحانی به منظور تبادل نظر درباره نامزدهای حضور در دولت بعد گفت وگو می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۴    
- مرد شیاد که با ساختن مهر جعلی خودش را به دروغ دکتر داروساز معرفی می کرد در کمین زنان و دختران جوان می نشست و نقشه شومی برای شان می کشید ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۸    
- همشهری آنلاین: رییس بنیاد سعدی در بازدید از کلاس های هشتادو چهارمین دوره دانش افزایی زبان فارسی گفت: گلستان سعدی طی 800 سال، مورد توجه فارسی آموزان بوده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۴    
- رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه برای سالگرد کودتای نافرجام این کشور برنامه مفصلی را درنظر گرفته بود که از شنبه تا صبح روز گذشته ادامه داشت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۴    
- سازمانی که تا همین چند سال پیش در عرصه های فرهنگی نظیر تقدیر از هنرمندان انقلابی فعال بود، دامنه فعالیت هایش را به تدریج از حوزه سینما تا تلویزیون افزایش داده و امروز علاوه بر سرمایه گذاری در پروژه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: قاب شب عنوان جنگ تولیدی است که از دوشنبه 26 تیرماه ساعت:20 22 بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۴    
- همشهری آنلاین: سازمان ملی بهره وری ایران برای شرکت کودکان و نوجوانان در سومین مسابقه نقاشی با موضوع بهره وری آب فراخوان داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: شهر تاریخی یزد که 18 تیرماه در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید، به گفته محمدحسن طالبیان ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۸    
- همشهری آنلاین - نیما شایان: مدیریت بزرگترین دانشگاه حضوری جهان که دست اندرکاران صنعت آموزش، بزرگترین چالش پیش روی آن را چالش اقتصادی می دانند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: فرمانده عملیات نظامی نینوا اعلام کرد که در 9 ماه عملیات آزادسازی موصل بیش از 25 هزار داعشی کشته شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، جامعه پزشکی را به مشارکت گسترده در هفتمین دوره از انتخابات سازمان نظام پزشکی دعوت کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۳    
- همشهری آنلاین: پروتئین DDK3 می تواند به عنوان درمان جدیدی برای توقف تشکیل چربی در درون رگ ها استفاده شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۷    
- همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی به طور تدریجی تمامی درهای مسجد الاقصی به استثنای باب المغاربه را به روی نمازگزاران و بازدیدکنندگان باز کرد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۱    
- همشهری آنلاین: متخصصان قلب و عروق در یک مطالعه جدید تاکید کردند که ساعات کاری زیاد در هفته، خطر بروز مشکلات قلبی را تشدید می کند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۹    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید فردا صبح از سایت گمرک فرودگاه بین المللی مهرآباد و هوافضای سپاه پاسداران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: مسئول اسپانسرینگ سرخابی های پایتخت با ارائه گزارشی از مراحل و زمان دربی در بیله فیلد آلمان گفت در این بازی ترکیب بازیکنان را هواداران مشخص می کنند
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: مرحوم امیر سرتیپ علی رزمی از پیشکسوتان دفاع مقدس تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشت و ایستادگی بانه را مرهون رشادت های این امیر ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: استقرار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرزهای شرقی برای ایجاد ثبات و امنیت پایدار در شرق کشور می باشد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: ساختمان وزارت فرهنگ و هنر یونان در آتن هدف حمله چند بمب دست ساز آتشزا قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: نشست کمیته تعامل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با رییس جمهور برگزار شد و رئیس جمهور در این دیدار گفت: امیدوارم کماکان از همکاری متقابل اصلاح طلبان بهره مند شوم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور آمریکا در آخرین اظهار نظر خود در مورد توافق نامه پاریس اعلام کرد که احتمال دارد درباره این پیمان دست به کار جدیدی بزند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: سازمان بیمه سلامت ایران به طور رسمی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جدا و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ملحق شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۳    
- همشهری آنلاین: رئیس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت به ادعاهای مطرح شده توسط تنی چند از اعضای موسسه دیده بان شفافیت و عدالت پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۹    
- همشهری آنلاین: همشهری آنلاین: محسنی اژه ای یکی از روزهای پرخبر خود را برای خبرنگاران داشت. وی از بازداشت حسین فریدون( برادر حسن روحانی) اتهامات بقایی، وضعیت احمدی مقدم ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: با نمایش فیلم من دنیل بلیک در رژیم صهیونیستی، کن لوچ به عنوان کارگردانی که از حامیان تحریم فرهنگی رژیم صهیونیستی است، زیر باران نقد رفت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۹    
- همشهری آنلاین: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال تشکیل کابینه اعتدالی همچون دولت یازدهم ازسوی روحانی، گفت: حضور نمایندگان مجلس در کابینه دوازدهم منتفی شده است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۶    
- همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت کمیته 15 نفره این فراکسیون برای تعامل با دولت در مورد کابینه دوازدهم گفت که با اعلام نهایی گزینه های پیشنهادی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: وزیر خارجه انگلیس به مناسبت دومین سالروز امضای برجام، ضمن تاکید بر کارآمدی برجام، اعلام کرد که این توافق بهترین گزینه برای جامعه جهانی است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه این فراکسیون با سردار دهقان وزیر دفاع و معاون پارلمانی وی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: رئیس سنی شورای پنجم اعلام کرد: در جلسه روز چهارشنبه 28 تیر، 7 نفر به عنوان کاندیدای نهایی شهردار تهران معرفی خواهند شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: واحد اطلاعاتی صقور وابسته به وزارت کشور عراق اخبار مربوط به کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش را که اخیرا روسیه اعلام کرده بود در جریان حمله هوایی در اطراف الرقه ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی گفت: در واگذاری شرکت های بزرگ دولتی به بخش خصوصی با عنوان دفع شر، 100 میلیارد دلار سرمایه صنعتی ایران را مانند شرکت ملی مخابرات یک شبه واگذار کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امضای قرارداد توتال را موجب از بین رفتن فضای ترس و تردید نسبت به سرمایه گذاری در ایران دانست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: احلام، نام یکی از خطرناک ترین زنان عضو داعش است که توسط نیروهای عراقی بازداشت شد؛ وی سرکرده زنان داعشی است که در سال 2014 موصل را اشغال کردند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: سی وهشتمین جشنواره فیلم دوربان در کشور آفریقای جنوبی میزبان نمایش سه فیلم بلند، دو مستند و یک فیلم کوتاه ایرانی خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۱    
- همشهری آنلاین: معاون عربی و آفریقا وزیر امور خارجه اظهار کرد: در سفر اخیر وزیر خارجه عمان به تهران در ارتباط با ابتکارعمل هایی که در مورد مدیریت صحیح تحولات منطقه در جریان است ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۹    
- همشهری آنلاین: شکستن استخوان ترقوه به صورد خودزنی برای دریافت دیه و نیز خون بازی دختران دبیرستانی افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱    
- همشهری آنلاین: الکسی بوروداوکین، نماینده دائم روسیه در مقر سازمان ملل گفت، مذاکرات تحت هدایت این سازمان از این رو شانس پیشرفت دارد که درخواست ها برای ساقط کردن حکومت بشار اسد کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱    
- همشهری آنلاین: رحمانی فضلی با اشاره به جنایت واقع شده در استان اردبیل تاکید کرد: این حادثه می بایست عبرتهای بزرگی برای همه ما ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 182 رای موافق، به کلیات طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر در رابطه با تخفیف مجازات اعدام محکومین مواد مخدر رای دادند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۸    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب می گوید امسال نسبت به سال گذشته شرایط بدتری را در زمینه میزان بارندگی، ذخایر آب و مصرف آن تجربه می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۸    
- همشهری آنلاین: نمایندگان باشگاه رعد پدافند هوایی در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ اسپانیا به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۸    
- همشهری آنلاین: سومین جلسه رسیدگی به اتهامات دو متهم پرونده فساد نفتی دقایقی پیش در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۸    
- همشهری آنلاین: بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی نقدی روز دوشنبه 26 تیرماه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: اداره آمار ملی ایتالیا اعلام کرد: به دلیل طولانی شدن دوره رکود اقتصادی در این کشور، جمعیت فقیر مطلق در ایتالیا به تقریبا 5 میلیون نفر افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: اپوزیسیون ونزوئلا از مردم خواست تا برای مخالفت با طرح نیکلاس مادورو،رئیس جمهور این کشور با هدف بازنویسی قانون اساسی ونزوئلا امروز یکشنبه 25 تیر حضور پر رنگی در رای گیری اعتراض ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۵    
- همشهری آنلاین: مشترکین تلفن همراه در ترکیه به هنگام تماس با دیگران با شنیدن صدای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور سورپرایز شدند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۲    
- همشهری آنلاین: دانشمندان قلب چاپ سه بعدی با بافتی نرم از جنس سیلیکون ایجاد کرده اند که تقریبا شبیه به قلب انسان می تپد و می تواند در آینده به عنوان قلب قابل پیوند در انسان ها به کار گرفته شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۲    
- همشهری آنلاین: در جریان رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان به دلیل نقص فنی ایجاد شده، تعیین تکلیف حساب های مشترک فعلا متوقف است، اما بررسی سایر حساب ها در جریان خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۲    
- همشهری دو - محسن امین: تفریحات خانوادگی اغلب یا به بوستان ها ختم می شود و یا به شهربازی و مراکز خرید و.. ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۹    
- همشهری آنلاین: شرکت گوگل و شرکت "وریلی" با آزاد کردن 20 میلیون پشه در شهر "فرنسو" کالیفرنیا که به یک باکتری خاص برای از بین بردن حشرات مضر آلوده شده اند، پیمان همکاری بستند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: گاربینه موگوروسا از اسپانیا با پیروزی دو بر صفر برابر ونوس ویلیامز آمریکایی، قهرمان ویمبلدون در بخش زنان شد. این اولین قهرمانی موگوروسا در ویمبلدون محسوب می شود.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: رقابت های اسکواش قهرمانی دختران و پسران کشور رده های سنی کمتر از 17 و 19 سال به میزبانی شیراز و و یزد با معرفی قهرمان ایران پایان یافت.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶    
- همشهری آنلاین: مسابقات کمان سنتی کشور به مناسبت گرامیداشت شهدای ورزشکار و هفته عفاف و حجاب تحت عنوان جام سهند با حضور 80 کماندار به میزبانی شهرستان مراغه برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۴    
- همشهری آنلاین: فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۱    
- همشهری دو - لیلا به طلب: دست هایش را گره کرده و روی میز گذاشته. پشت همان میزی که حتی پایه هایش را هم چرمپوش کرده اند و دور تا دور آن دایره عظیم رویه، باریکه های چرم عین نمودار پیچ پیچِ سینوسی ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۹    
- همشهری آنلاین: آخرین شماره چاپی روزنامه انگلیسی زبان The Moccow Times منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: سه دانشمند با مطالعه روی روند انقراض هزاران گونه از مهره داران به این نتیجه رسیده اند که بشر در مسیر وقوع بزرگترین فرایند انقراض پس از نابودی دایناسورها در حدود 66 میلیون سال پیش ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: مسابقات بهکاپر قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر هر بخش به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۶    
- همشهری آنلاین: معاون سیاسی سپاه گفت: متاسفانه شاهد بودیم که عده ای قلیل از این موضوع ابراز نگرانی کرده و از منتهی شدن آن به هرج و مرج حرف زدند ...
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۶    
- همشهری آنلاین: روسیه در اقدامی بی سابقه 73 ماهواره را به صورت همزمان به فضا پرتاب کرده است و این ماهواره ها با موفقیت از موشک حامل جدا شده اند.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۴    
- همشهری دو - آزاده باقری: چهارراه ولیعصر و باب همایون از آن دسته مناطقی هستند که هروقت از روز وارد آنها شوید جای سوزن انداختن نیست.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۱    
- سخنگوی ناجا از شماره گذاری خودروهای وارداتی ثبت سفارش شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۱    
- همشهری آنلاین: اندونزی دسترسی به شبکه اجتماعی تلگرام را به دلیل نگرانی از استفاده این برنامه برای تسریع تبلیغات تروریستی مسدود می کند.
  • ۱