شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 26 شهریور 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 شهریور 1399 روزنامه همشهری 2 شهریور 1399 روزنامه همشهری 3 شهریور 1399 روزنامه همشهری 4 شهریور 1399 روزنامه همشهری 5 شهریور 1399 روزنامه همشهری 6 شهریور 1399 روزنامه همشهری 9 شهریور 1399 روزنامه همشهری 10 شهریور 1399 روزنامه همشهری 11 شهریور 1399 روزنامه همشهری 12 شهریور 1399 روزنامه همشهری 13 شهریور 1399 روزنامه همشهری 14 شهریور 1399 روزنامه همشهری 15 شهریور 1399 روزنامه همشهری 16 شهریور 1399 روزنامه همشهری 17 شهریور 1399 روزنامه همشهری 18 شهریور 1399 روزنامه همشهری 19 شهریور 1399 روزنامه همشهری 20 شهریور 1399 روزنامه همشهری 21 شهریور 1399 روزنامه همشهری 22 شهریور 1399 روزنامه همشهری 23 شهریور 1399 روزنامه همشهری 24 شهریور 1399 روزنامه همشهری 25 شهریور 1399 روزنامه همشهری 26 شهریور 1399 روزنامه همشهری 27 شهریور 1399 روزنامه همشهری 28 شهریور 1399 روزنامه همشهری 29 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 شهریور 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۷    
گاهی درد شدیدی در بدن ایجاد می شود که به عنوان مثال ناشی از وجود عفونتی در بدن است اما به مرور کاهش پیدا می کند و از بین می رود. اما در برخی موارد دیگر دردها طولانی و مزمن می شوند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۱    
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس روز جمعه یازدهم مهرماه ممنوع می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۴    
نایب رئیس مجلس گفت: اگر بخواهیم در خط مطالبه گری حقیقی حرکت کنیم، باید تقریباً روزانه یک وزیر را عزل کنیم، اما با توجه به اینکه نهایت تا مرداد ماه سال آینده دولت فعلی روی کار است این کار را نمی کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۱    
خدمات بهداشتی رایگان به شهروندان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارتقای سلامت عمومی در محله ها تا اربعین در موکب منطقه 3 ارائه می شود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۰    
شهردار منطقه 12 تهران از آمادگی شهرداری تهران برای تبدیل خانه استاد سعید نفیسی به خانه موزه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۴    
همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه کتاب عاشقی و کتابدان در فضای مجازی فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از آبرسانی سیار به 417 روستای استان خبر داد و گفت: پنج طرح آبرسانی روستایی در استان به بهره برداری رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۴    
صاحب یک رستوران در شهر کاسولای ایتالیا گران ترین پیتزای جهان را از ترکیب خاوریار و ورق های خوراکی طلا تهیه می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۷:۴۷    
موشک دزفول از انواع موشک های بالستیک ساخت صنایع دفاعی کشورمان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۵:۵۸    
مستند سریالی نبردهای فانتوم به عنوان نخستین مستند با موضوع روایت رشادت های خلبانان ایرانی در هشت سال جنگ تحمیلی روی آنتن شبکه سه می رود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۷:۵۳    
دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با محکوم کردن باز شدن پای رژیم صهیونیستی به منطقه توسط حاکمان امارات متحده عربی و بحرین ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۵    
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سالروز تشکیل نیروهای سه گانه سپاه دست خط مبارک حضرت امام خمینی (ره) به عنوان سند تاریخی بسیار مهم و کمتر دیده شده را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۵:۵۸    
وقتی قیمت خودرو بالاتر از درآمدها است و مردم ناتوان از خرید خودروی صفر می شوند، بدیهی است که بازاری به نام خودروهای اجاره ای یا دربستی شکل خواهد گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۹    
امیر خراسانی، مترجم آیشمن در اورشلیم می گوید: مضمون اصلی این کتاب شر است و مطابق نظر هانا آرنت شر پدیده ای است که نیاز به نیت شرورانه ندارد. شر بسیار پیش پا افتاده و بسیار دم دستی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۴    
پرونده نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر پس از شش ماه انتظار به دلیل شیوع ویروس کرونا سرانجام بسته شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۲    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ثبت 3 اثر طبیعی استان در فهرست آثار ملی ایران خبر داد و گفت: تعداد آثار ثبت شده طبیعی استان به 35 مورد رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۲:۲۰    
شهرداری منطقه6 در آستانه چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج ناحیه حضرت ولیعصر(عج) در میدانگاه شهدای هفتم تیر به مدت 6 شب برنامه های متنوعی برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۸    
همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی و ترویج فرهنگ گذشت و ایثار برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از سوی فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۹    
علف تراشی و ایجاد آتش بر در جنگلکاری های سوهانک، شهید محلاتی و گردنه قوچک برای پیشگیری از آتش سوزی ارتفاعات انجام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۲۳:۲۹    
مدیر کل فرودگاه های یزد از برقراری پرواز از مبدا یزد به شهرهای کرج و زاهدان و برعکس برای نخستین بار از چهارم و پنجم مهرماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۷:۴۲    
استاندار بوشهر گفت: با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی مرتبط زیرساخت های بندر دیر برای صادرات به کشور قطر تقویت می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۸:۲۹    
معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بدون شک آلودگی های دریایی چالش برانگیز است و اثرات آن بر منابع و اکوسیستم های دریایی مخرب و ویران گر است و البته عامل انسانی نقش عمده ای ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۰    
مرضیه برومند، نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی شهرموش ها 3 را آغاز کرده است، در حالی بنیاد سینمایی فارابی این خبر را اعلام کرد که سال گذشته در مهر ماه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۴    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: گردش ویروس کرونا سرعت یافته است و پیک بعدی مرگبارتر خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۲    
رئیس اداره آموزش و پرورش اشنویه گفت: مثبت اعلام شدن آزمایش یکی از دانش آموزان و مشکوک بودن 2 دانش آموز دیگر در یکی از مدارس متوسطه این شهرستان، این مرکز آموزشی را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فریمان گفت: کاروانسرای تاریخی این شهر که با مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی در حال مرمت است، به مرکز فرهنگی و گردشگری تبدیل می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۴    
تفاهم نامه بهره برداری از نخستین سمن سرای پایتخت با حضور حجت نظری عضو شورای شهر تهران، شهردار منطقه 2 و جمعی از فعالان اجتماعی و کنشگران مدنی به امضا رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۷    
یک پژوهشگر اجتماعی گفت: هر رابطه ای نه تنها ازدواج، باید سه ویژگی داشته باشد به نفع تو باشد، به ضرر هیچکس نباشد، مبتنی بر واقعیت باشد نه رؤیاپردازی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۱    
نگرانی از تشدید تنش ها بین چین و آمریکا باعث ریزش برخی از شاخص های مهم بورسی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۹    
اتاق اصناف تهران می گوید اصناف مقصر گرانی نیست و قیمت گذاری باید به گونه ای برنامه ریزی شود که بازار با کمبود کالا مواجه نشود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۷:۴۴    
عضو جبهه پایداری در واکنش به اینکه شنیده ها حاکی از این است که جبهه پایداری جلساتی با سعید جلیلی درباره انتخابات ریاست جمهوری برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: این گمانه زنی ها صحت ندارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۷:۳۶    
خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان این روزها در حال بررسی کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۷:۲۴    
یک نشریه آمریکایی با اشاره به اینکه ایران بزرگترین نیروی موشکی منطقه غرب آسیا را دارد و در حال به روز رسانی فناوری موشکی خود است، نوشت که موشک های ایران قادر است روزگار ارتش آمریکا را سیاه کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۷:۵۶    
یک روزنامه نگار آمریکایی در کتاب خود فاش کرد که معاون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در دوران ریاست جمهوری بوش، در سال 2016 پس از پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۷:۴۴    
رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: 7 مهرماه و همزمان با هفته دفاع مقدس از 170 اثر جدید تحقیقاتی که در یک سال اخیر جمع آوری شده است با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی می کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۷:۰۹    
یک وکیل ایرانی بهترین مدافع چپ فوتبال اسپانیا را به تیم تاتنهام انگلیس منتقل می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۲:۲۶    
نخست وزیر پاکستان یک پیشنهاد جنجالی برای مجازات متجاوزان جنسی داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۱:۱۴    
تیم منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد. درخشش بازیکنان ایرانی در این هفته باعث شد 2 نفر از آنها برای این تیم انتخاب شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۸    
تابش گفت: ساخت یک میلیون و 230 هزار واحد مسکونی را از سال 91 تاکنون به اتمام رسانده ایم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۰:۳۴    
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به برگزاری جلسه ای برای رسیدگی به وضعیت قیمت تخم مرغ گفت: امروز به دستور رئیس جمهور محترم به علت گرانی تخم مرغ جلسه ای را برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه های ذیربط برگزار ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۰:۲۶    
دادگاه عالی ورزش رای خود را در خصوص پرونده تعلیق جودوی ایران صادر کرد و به طرفین مهلت 30 روزه داد تا با یکدیگر توافق کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۷    
ریزش آوار در پروژه ای در حال ساخت در آبعلی 4نفر را زیر آوار گرفتار کرد و جان دو نفر از آنها را گرفت. به گزارش همشهری، این حادثه پیش از ظهر دیروز در مجتمع برف آبعلی اتفاق افتاد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۷    
روابط عمومی دادگستری استان فارس در پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد پرونده نوید افکاری، اطلاعیه ای صادر کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۷    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت توسعه ظرفیت امداد و نجات و ارتقای سطح آمادگی شهر تهران با همکاری جمعیت هلال احمر تأکید کرد. ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۷    
بازار سیاست در ایران عادی نیست احمد حکیمی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره اشکال سیاست ورزی در ایران به اعتمادآنلاین گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۷    
افتتاح بوستان های شهر تهران بدون مناسب سازی از سیاست های شهردار نیست. پیروز حناچی تأکید دارد که بوستان های پایتخت ابتدا مناسب سازی شود و بعد در اختیار شهروندان قرار بگیرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۳:۳۳    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از شکل گیری موج سوم بیماری کرونا در تهران خبر داد و تاکید کرد برای کنترل رشد فزاینده بیماری نیازمند انجام مداخلات جدی تر در تهران هستیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۳:۰۱    
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی کشور گفت: در حال تولید 8 مدل هواپیما هستیم و تلاش می کنیم در این صنعت به ارائه خدمات پایدار برسیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۳:۰۰    
احمد محمدی فرد، دبیر ستاد اربعین گفت: دولت عراق به طور رسمی و قطعی اعلام کرده است که راهپیمایی اربعین برگزار نمی شود. امسال در هیچ جای کشور راهپیمایی اربعین صورت نمی گیرد
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۲:۳۶    
سازمان جهانی بهداشت هشدار داد در حالیکه کشورهای نیمکره شمالی به فصل زمستان و شیوع آنفلوآنزا نزدیک می شوند، در برخی از بخش های این نیمکره کروناویروس جدید با سرعت نگران کننده ای در حال انتشار است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۲:۰۸    
شاخص کل در پایان معاملات امروز چهارشنبه 26 شهریور ماه 99 به رقم یک میلیون و 704 هزار واحد رسید. ارزش معاملات بازار از مرز 23 هزار میلیارد تومان عبور کرد که بالاترین مبلغ در روزهای پایان هفته در یک ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۱:۵۷    
رییس مرکز تحقیقات ایمونولوژی و آسم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: براساس پژوهش های جدید 10.9 درصد کودکان و 8.9 درصد بزرگسالان ایرانی از علایم تنفسی آسم رنج می برند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۸    
منطقه 1 شهرداری در منتهی الیه شمال شرقی تهران واقع شده است و شمالی ترین نقطه شهر تهران به حساب می آید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه توییت های اخیر مایک پمپئو در خصوص مسائل داخلی کشورمان که مملو از خشم وی نسبت به محمدجواد ظریف است را عکس العمل هایی روانپریشانه از سر ناامیدی و افسردگی ناشی از شکست های پی در ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۵    
کارگردان برنامه تلویزیونی ناگفته های عاشورا تاکید کرد اگر تاریخ واقعی این رویداد، به دور از غرض ورزی های امروزی و نگاه های سیاست زده روایت شود، برای همه جذاب خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۴    
آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال پاسخ جالبی به سوال امیر قلعه نویی در خصوص سبک مربیگری اش داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۱    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: جناب آقای روحانی، معاون اولشان و رییس کل بانک مرکزی وقت آقای سیف باید جوابگوی این سوال باشند که سرنوشت آن 20 میلیارد یورو و 60 تن طلا که از خزانه ملت خارج شد چه شد؟ این ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۱:۰۹    
پیشکسوت استقلال بر اثر سکته قلبی درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۰:۴۳    
رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: نرخ های ارز در بازار، اقتصادی نیستند و دوام نخواهند داشت. وی به مردم تاکید کرد: دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۰:۴۰    
پرویز بیگی حبیب آبادی: حمایت معقولی از هنرمندان تهرانی در دوران پس از جنگ نشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۰:۲۶    
قیمت سکه نسبت به 10 سال پیش 2017 درصد افزایش نشان می دهد، در حالی که شاخص قیمت مصرف کننده 463 درصد افزایش داشته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۰:۲۲    
داستان مانی، پسربچه 14 ساله اهل پاوه که به خاطر خرید یک گوشی موبایل مجبور به کولبری شد و سلامتش را به خطر انداخت، پشت پرده ای دارد که محمد جعفری ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۰:۱۴    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری زمان مرحله سوم طرح یاری بازنشستگان کشوری را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۰:۱۴    
استاندار تهران گفت: 56 درصد مرگ و میر استان تهران ناشی از بیماری های قلبی و عروق است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۶    
بازار خودرو از 20 شهریور ماه استارت افزایش قیمت را زد و در بین این افزایش قیمت ها این بازار برای چند روزی ثبات را تجربه کرد و در حال حاضر قیمت ها در این بازار در حال تعدیل شدن هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۵    
دو خرس قطبی در یک حوضچه آب در باغ وحشی در شهر هانوور آلمان برای به دست آوردن کیک بستنی شیرجه می روند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۲    
رئیس دیوان محاسبات کشور اعلام کرد که از شکایات خود از کسانی که تهمت هایی را نسبت به وی مطرح کرده بودند صرف نظر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۸    
بندهای اصلی توافق سازش بر برقراری روابط دیپلماتیک و همکاری در همه زمینه ها تأکید دارد و نامی از لزوم تشکیل کشور فلسطینی یا لغو اشغال کرانه باختری نیامده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۶    
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد با معاون رئیس جمهور آمریکا دیدار و درباره ایران رایزنی کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از افزایش تعداد بیماران و فوتی های پایتخت خبر داد و آن را نشان شکل گیری موج سوم کرونا در این کلانشهر دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۶    
محدودیت عرضه ارز پتروشیمی ها، فولادی و معدنی ها که به صادرکنندگان بزرگ معروف هستند با تصمیم امروز چهارشنبه 26 شهریور بانک مرکزی برداشته شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۳۴    
یک زن 29 ساله لبنانی در ابتکاری منحصربه فرد تاکسی موتوری بانوان راه انداخته و مسافران زن را با موتورسیکلت شخصی خود در سطح شهر جابه جا می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۵    
انستیتوی سرم هند تایید سازمان ناظر دارویی این کشور را برای از سر گیری کارآزمایی های بالینی واکسن بالقوه ساخت شرکت بریتانیایی آسترا-زنکا را گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۲    
وزیر بهداشت گفت: تردید ندارم که ایران با سابقه قابل توجهی که در ساخت واکسن از حدود 100 سال پیش دارد، در آینده یکی از کشورهای پیشتاز در دستیابی به واکسن کووید-19 خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۴    
روسیه موافقت کرده است که 100 میلیون دوز از واکسن کرونای تولیدی اش به نام اسپوتنیک V را به هند بفروشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۹:۰۴    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت: لایک پست های کودک آزاری در فضای مجازی جرم است و 6 ماه تا 2 سال زندان دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۲    
فرماندار کردکوی از مفقود شدن یک مرد جوان در جنگل های این شهرستان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۸:۳۷    
رئیس توسعه جهانی فوتبال (فیفا) درباره مربیان ایرانی اظهاراتی را بیان کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۸:۳۶    
جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از مجری تلویزیون برگزار شد و این مجری باید رضایت پرسپولیس را جلب کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۰    
جسد سی آشینا بازیگر 36 ساله ژاپنی در آپارتمانش در شهر توکیو پیدا شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۷    
خرماکاران خراسان جنوبی این روزها دل پردردی دارند، نبود قیمت مناسب و دپوی محصول در سردخانه ها سبب شده محصول با قیمت مناسب به فروش نرسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۶    
هزار و 255 دستگاه خودرو در کلانشهر اصفهان در اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان با سرعت غیرمجاز توقیف فیزیکی یا سامانه ای شده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۶    
پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته با حضور بیش از 80 شرکت صنعتی و معدنی از سراسر کشور در یزد در افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۵    
وزارت بهداشت روسیه روز گذشته اعلام کرد از هر 7 داوطلبی که واکسن کروناویروس روسیه را دریافت کرده اند یک نفر عوارض جانبی مانند ضعف و درد عضلانی ناشی از تزریق واکسن را گزارش کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۴    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک به آغاز عملیات اجرایی 10 پایگاه اورژانس در اراک اشاره کرد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین امار مبتلایان و قربانیان کووید-19 در ایران را طی 24 ساعت گذشته اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۴    
بهای حقیقت: چگونه پول بر هنجارهای علم تأثیر می گذارد؟ به قلم دیوید بنجامین رسنیک با ترجمه طالب جابری منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۲۲    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 242 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 13میلیون و 250 هزار تومان و قیمت دلار 27 هزار و 200 تومان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۳    
یک کودک 11 ساله دوچرخه سوار شامگاه سه شنبه در کانالی که شهرداری تبریز برای اجرای یک پروژه ایجاد کرده بود سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۱    
پیام اینستاگرامی استراماچونی باعث شد امروز هواداران استقلال در اعتراض به منع به کارگیری مربیان خارجی در مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۵    
فاز دوم مرمت تزئینات ایوان شمال غربی گنبد سلطانیه در استان زنجان آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۵    
خیابان هفتم خالد اسلامبولی در منطقه شش شهر تهران به نام مرحوم بهمن کشاورز پلاک کوبی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۴    
محسن کیانی، کارگردان فیلم سینمایی سربازخانه خانم ها از همکاری نکردن مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در تولید این پروژه انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۸    
قرار بود سرمربی تراکتور از میان چند گزینه جذاب دیروز انتخاب شود اما این اتفقا نیفتاد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۳    
سه محوطه باستانی در حریم شهر سوخته در شمال استان سیستان و بلوچستان کشف شده که قدمت آنها به پنج هزار سال پیش و هزاره سوم قبل از میلاد برمی گردد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۳    
دبیر دریابیگی وکیل روح الله زم با اشاره به حکم موکلش گفت: هنوز رای نهایی موکلم به بنده ابلاغ نشده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۲    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد تومان طلا و سکه مسروقه در شهر کرمانشاه با تلاش پلیس آگاهی خبر داد که پسر ناخلف با همدستی دوستش از مغازه پدر دزدیده بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۴۱    
مدونا، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی به کمک دیابلو کودی، فیلمنامه نویس برنده اسکار و تهیه کنندگی امی پاسکال فیلم زندگی خودش را می نویسد و کارگردانی می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۷    
گزیده شعرهای محمد شمس لنگرودی از مجموعه کتاب های شعر ما برای نوجوانان به چاپ می رسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال خبر صدور شناسنامه برای فرزندان حاصل از رابطه نامشروع از سوی ثبت احوال را تکذیب کرد.