جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 29 شهریور 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 شهریور 1399 روزنامه همشهری 2 شهریور 1399 روزنامه همشهری 3 شهریور 1399 روزنامه همشهری 4 شهریور 1399 روزنامه همشهری 5 شهریور 1399 روزنامه همشهری 6 شهریور 1399 روزنامه همشهری 9 شهریور 1399 روزنامه همشهری 10 شهریور 1399 روزنامه همشهری 11 شهریور 1399 روزنامه همشهری 12 شهریور 1399 روزنامه همشهری 13 شهریور 1399 روزنامه همشهری 14 شهریور 1399 روزنامه همشهری 15 شهریور 1399 روزنامه همشهری 16 شهریور 1399 روزنامه همشهری 17 شهریور 1399 روزنامه همشهری 18 شهریور 1399 روزنامه همشهری 19 شهریور 1399 روزنامه همشهری 20 شهریور 1399 روزنامه همشهری 21 شهریور 1399 روزنامه همشهری 22 شهریور 1399 روزنامه همشهری 23 شهریور 1399 روزنامه همشهری 24 شهریور 1399 روزنامه همشهری 25 شهریور 1399 روزنامه همشهری 26 شهریور 1399 روزنامه همشهری 27 شهریور 1399 روزنامه همشهری 28 شهریور 1399 روزنامه همشهری 29 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 شهریور 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۶    
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گراش در استان فارس گفت: یکی از نیکوکاران 5 میلیارد ریال برای مرمت مسجد تاریخی آخوند شهرستان گراش اختصاص داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۷:۵۷    
بعضی کشورها با داشتن کشنده ترین جاده ها آمار مرگ ومیر بالایی در تصادفات دارند و این آمار باعث نگرانی سازمان بهداشت جهانی شده است. در این مطلب با برخی از این جاده ها آشنا می شوید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۹    
مربای پوست پسته از آن مرباهایی است که به راحتی درست می شود و طعم و عطر فوق العاده ای دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۱    
سی وچهارمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی، چهارشنبه دوم مهر ساعت 11 صبح با سخنرانی ایرج رضایی به جایگاه سخن نزد شمس تبریزی اختصاص دارد که به صورت مجازی پخش خواهد شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
تصویربرداری سریال تاریخی جشن سربرون به کارگردانی مجتبی راعی در اطراف آزادراه تهران شمال ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹    
رئیس پلیس راهور شهرستان همدان از اعلام مسیرهای تردد در محوطه پل غدیر فرهنگیان به علت تکمیل این طرح خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
ساعت رسمی کشور از ساعت 24 امشب سی ام شهریور یک ساعت به عقب کشیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۳    
قرار است طی دو هفته آتی، دو سیارک از کنار زمین عبور کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۶    
سردرد تنشی رایج ترین نوع سردرد است. اگرچه علت دقیق سردرد تنشی ناشناخته است اما به نظر می رسد عوامل مختلفی از جمله کم خوابی، نخوردن وعده های غذایی و استرس در ایجاد سردردهای تنشی نقش دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۵    
حال و روز کشاورزان اردبیلی که با هزار امید بذرهای سیب زمینی را در دل خاک پاشیدند این روزها زیاد خوب نیست؛ هر طور حساب می کنند محصول امسال آنها نه تنها سود نداشته بلکه زیان ده هم بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۸    
فرمانده انتظامی استان یزد از ترخیص موتورسیکلت های توقیفی با شرایط ساده تر به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۰    
دکتر حسن روحانی در حالی روز گذشته از گزارش ابتلای مجدد به کووید-19 در استان های ایران و همچنین خیز یک بیماری جدید و خطرناک تر از کرونا در کشورهای همسایه خبر داد که معاون وزیر بهداشت می گوید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۰    
مقامات بهداشت و درمان در آمریکا از شیوع ویروس مرگبار تازه ای در این کشور به خصوص ایالت میشیگان خبر داده اند که با نیش پشه منتقل می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۱    
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک بانوی کاراته کای قشمی در رقابت کاتا مجازی هند موفق به کسب 2 مدال جهانی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۷    
شهردار منطقه 16 تهران در یادداشتی به تشریح آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام این منطقه پایتخت پرداخت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۳۷    
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده برای بهبود بازار خرما به ویژه بازار خارجی، وزارت امور خارجه به کمک صادرکنندگان خرما می آید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۳۵    
یکی از رسوم قدیمی اقلیدی ها آیین کلوخ پز است که سال 1395 با شماره ثبت 1314 در فهرست آثار معنوی به ثبت رسیده و با هدف شکرگزاری از نعمت های الهی در پایان شهریور هر سال با برداشت سیب زمینی از مزارع این ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۳۱    
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی گیلان از اجرای عملیات مبارزه با مگس مدیترانه ای در 707 هکتار از باغ های زیتون رودبار خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۳    
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده ارتش کردستان گفت: امسال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همکاری با حوزه سلامت، رژه نیروهای مسلح در استان برگزار نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۵    
یکی از شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد واحد زاهدان در استان سیستان و بلوچستان شناسایی شد و 33 سال پس از شهادت به آغوش خانواده بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: دو نفر بر اثر افتادن در چاه در روستای چرکینلو، بخش مرکزی میانه جان خود را از دست دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۰    
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری خراسان شمالی از کشف یک عدد بطری شیشه ای مینیاتوری متعلق به دوره اسلامی در شهرستان فاروج خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۸    
قم در حالی به جایگاه سوم توسعه سرانه فضای سبز ایران رسیده است که با اقلیم خشک و کمبود منابع آبی دست و پنجه نرم می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۰    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: عملیات جستجو برای یافتن سه نفر از اعضای یک خانواده که در کوه های علمدار منطقه تنگ شیخ بهبهان مفقود شده اند ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۳    
مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: از یکشنبه 30 شهریور خدمات دهی از پایانه انقلاب اسلامی به مقصد آرامستان بهشت رضا(ع) انجام می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۲    
چند روز گذشته ویدئویی از زورگیری و سرقت اموال یک زن تنها در یک خیابان منتشر و در پی آن فرماندهی انتظامی استان قزوین برای به دام انداختن مجرمان دست به کار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۰:۵۵    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد گفت: آتش سوزی ارتفاعات کوه های تپه تلویزیون سیدان شهرستان های پاسارگاد و مرودشت با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردمی مهار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۹    
مهدی محمدحسنی از استان کرمان با درخشش در دومین دوره رقابت های بین المللی هان مادانگ تکواندو مجازی (زنده) عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۷    
انتشارات علمی و فرهنگی دو کتاب با موضوع فلسفه و اندیشه ژیل دلوز، فیلسوف معاصر را روانه بازار کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۲    
معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری امروز در صفحه توییت خود نوشت که از وزیر کشور درخواست کرده که نام مادر نیز در کارت های ملی درج شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۶    
نمایش طنز مد کارگران ساختمانی در منطقه آراکلی ترکیه بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها داشته و به یکی از پربیننده ترین موضوعات فضای مجازی تبدیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۴    
بر اساس قانون مصوب سال 1386، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 امشب (30 شهریور) یک ساعت به عقب کشیده می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۳    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه محدودیت های تسلیحاتی ایران در پایان ماه اکتبر تمام می شود، گفت: آمریکایی ها خودشان هم می دانند که ادعای آنها در زمینه برگرداندن قطعنامه های قبلی شورای امنیت علیه ایران ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 5 تن و 48 کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش بیش از 450 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۷:۳۴    
دو تست ساده برای سنجش هوش شما آورده شده است، آنها را ببینید و ضریب هوشی خود را به دست بیاورید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۷:۳۴    
رانندگی با چراغ روشن بنزین به ماشین آسیب وارد می کند. کارشناسان می گویند باید مخزن بنزین را همیشه یک چهارم پر نگه دارید.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۷:۱۸    
دو مقام نظامی و دیپلماتیک در مواضعی جداگانه تأکید کردند که ایران به هر تجاوزی پاسخ قاطع خواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۷:۴۲    
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفته که صدای انفجار شنیده شده در بامداد جمعه در منطقه شرق تهران مربوط به رزمایش بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۷:۳۳    
نیروی دریایی آمریکا و انگلیس طی روزهای گذشته یک تمرین شبیه سازی شده مین روبی را در خلیج فارس برگزار کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۷:۰۶    
فرمانده کل سپاه با اشاره به شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امام خمینی (ره) کسی بود که بی اعتنایی به قدرت ها را به ما آموخت و نشان داد قدرت های مادی هیچ هویتی ندارند و وقتی ایشان ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۷    
بانک مرکزی اعلام کرد: مردم می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این بانک و ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۳:۴۹    
برخی فعالان بازار می گویند: بورس امروز شنبه 29 شهریور برای صعود روز راحتی دارد اما برخی دیگر نگران یک شنبه هستند: عرضه های اولیه و اتفاقات سیاسی بر بورس شنبه سایه انداخته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۹    
شرکت ال جی ماسک جدیدی مجهز به تصفیه کننده هوا تولید کرده است که با باتری کار می کند اما هنوز مشخص نیست که تا چه حد می تواند از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۲    
دستیار معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که آمریکا به دنبال مذاکره با تهران است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۶    
آند کوردیلرا: دادگاهی در شیلی با صدور حکمی بزرگ ترین پروژه معدن طلای جهان در این کشور را به دلیل آسیب های زیست محیطی پیش از بهره برداری متوقف کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۶    
روز گذشته گروهی از مقامات نظامی و فرماندهان سپاه به تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکا و سایر مقامات این کشور واکنش نشان داده و تهدیدات آنها را با تهدید پاسخ دادند. ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۶    
طبق روال هر سال شهرداری منطقه 6 برای افزایش ایمنی معابر شهری برای تردد دانش آموزان به انجام عملیات زیرساختی اقدام کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۶    
لندن: محافظ دومینیک راب، وزیر خارجه بریتانیا پس از اینکه اسلحه اش را در هواپیما جا گذاشته بود از کار اخراج شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۶    
با پایان دیدارهای هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، کارشناسان سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تیم منتخب این هفته را اعلام کردند و شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس ایران در این تیم قرار گرفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۶    
دیرینه شناسان درباره اینکه چرا دایناسورها پس از برخورد یک سیارک به زمین منقرض شدند، اما پرندگان زنده ماندند، معتقدند منقارهای پرندگان باعث شده آنها نسبت به سایر موجودات برتری داشته باشند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۶    
دستورات رئیسی درباره زندان ها رئیس قوه قضاییه ضمن تقدیر از بازدیدهای سرزده از زندان های استان ها به رئیس سازمان زندان ها دستور داد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۶    
ور ود سالانه 579هزار تُن آلودگی هوا به ریه تهرانی ها حسین شهیدزاده، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران: خودروهای سواری سالانه 579هزار تُن آلودگی وارد ریه تهرانی ها می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۶    
دوچرخه سواری شهروندان و مدیران شهری تهران در گزارش رسمی هفته حمل ونقل اروپا منتشر شد و مورد تجلیل قرار گرفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۵    
رییس کل دادگستری استان فارس با رد ادعای فردی که اظهار داشته است شاهد شکنجه نوید افکاری بوده گفت: فرد مدعی در دوران تحقیقات پرونده به هیچ عنوان ملاقات و مواجهه با نوید افکاری نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۳:۵۷    
محمدرضا باهنر از تزریق ناامیدی در کشور با وجود همه مشکلات موجود گلایه مند است . به گفته او حتی برخی حاکمیتی ها هم دنبال ناامید کردن مردم هستند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۳:۰۴    
یافته های یک بررسی جدید این احتمال را مطرح می کند ویروس کرونا ممکن است در پروازهای درازمدت به آسانی انتشار یابد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۲:۵۴    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این روزها بیماران جوان تر و بدحال تر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می کنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۶    
پرندگان دنیای زیبا و اسرارآمیزی دارند که با شگفتی، دروغ، خیانت، دزدی، مانور و مهندسی همراه است. کلاغ ها دزدانی ماهر، آلاچیق سازها مهندس ساخت و ساز، چرخ ریسک استاد پشم بافی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۵    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور از سیر کاهشی مهاجرت نخبگان در سال های اخیر خبر داد و افزود: طی این سال ها برنامه های جدی برای برگرداندن نخبگان به کشور داشتیم که بسیار موفق بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۳    
ستاره ولزی و نیمکت نشین رئال بالاخره به خانه اش بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۶    
عکس جدیدی از سیاره مشتری که بوسیله تلسکوپ فضایی هابل گرفته شده است، بزرگترین سیاره منظومه شمسی را با رنگ های شگفت انگیز نشان می دهد
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۲    
مهسا میرزا طیبی رکورد پرش با نیزه ایران را برای اولین بار از 4 متر عبور داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۰    
یک متخصص تغذیه، در مورد بخور نخورهای روزهای کرونایی و تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کووید 19، توصیه هایی را بیان کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۹    
گزارش همشهری از مرکز دفن پسماندهای عفونی و بیمارستانی در آرادکوه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۹    
یک رسانه آمریکایی از اختلاف میان پادشاه و ولیعهد عربستان بر سر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرده برداشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۷    
سورنا ستاری معاون رئیس جمهور گفت: 6 شرکت تحقیقاتی - پژوهشی روی تولید واکسن کرونا کار می کنند و نتایج تحقیقات را وزارت بهداشت اعلام خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۷    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره ادعای آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم های شورای امنیت از جمله تحریم تسلیحاتی ایران گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهور قانون افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس یا فرابورس از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم را به وزارت امور اقتصادی و دارایی سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۳    
جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق گفت: زائران امام حسین(ع) به مرزها مراجعه نکنند. چون کشور عراق آمادگی پذیرش زوار را ندارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۲    
روز شنبه 29 شهریورماه 99 پیش بینی می شد بورس صعودی باشد اما شاخص کل بورس یک کانال عقب نشست و شاخص هم وزن از مرز 430 هزار واحد دور شد تا ادامه کار بورس در تابستان با اگر و اماهای زیادی روبرو شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۹    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که با جعل عنوان مأمور انتظامی اقدام به اخاذی از شهروندان در منطقه خرمدشت کرج می کرد دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۴    
یک پژوهش مقدماتی نشان می دهد یک اسپری ضدعفونی کننده بینی حاوی بتادین ممکن است از انتقال کروناویروس جدید جلوگیری کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۴۳    
علی کریمی در آخرین گفت وگویش دوباره به جدایی از استقلال تاکید کرده است تا بحث جانشین او دوباره داغ شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۲۱    
فعال اصولگرادر توییتی مدعی شد که مجلس قبل فریب اروپایی ها را خورده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۹    
دادستان بوشهر با اشاره به بازداشت 18متهم در جریان پرونده مشکلات مالی شهرداری بوشهر گفت: در این راستا 2 عضو دیگر شورای شهر و یک پیمانکار امروز برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره اطلاعات استان ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۸    
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: تجارب ارزشمند دفاع مقدس دستیابی به فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی و نظام سلطه را تسهیل می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۶    
طبق گفته بانک سرمایه گذاری یو بی اس سوئیس، قیمت طلا که حدود 30 درصد در سال جاری میلادی افزایش یافته احتمالاً بیش از این بالا می رود و در بحبوحه ادامه بی ثباتی های جهانی در همان سطح بالا باقی می ماند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۰۸    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان این که ترامپ می خواهد به دوشیدن کشورهای عربی منطقه ادامه دهد و منافع بیشتری را به جیب بزند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۹:۰۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه زمان بازدید دوم آژانس از مکان مورد درخواست بین ایران و آژانس مشخص است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۴۴    
عمده عرضه آپارتمان های با متراژ بیش از 150 مترمربع در بازار فروش مسکن در حال حاضر را می توان به دو گروه سن بنا دسته بندی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۹    
دانشمندان می گوید کمبود نوع معینی از سلول های ایمنی در سالمندان که نقشی ضروری در مبارزه با عوامل مهاجم مانند ویروس ها دارند، ممکن است توضیح دهنده بیماری شدید کووید-19 در این گروه سنی باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۳۱    
اواخر هفته گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد ماموران پلیس عسلویه برای دستگیری یک راننده متخلف، او را مورد ضرب و جرح قرار می دهند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۷    
وزیر آموزش وپرورش در پیامی با بیان اینکه شرط برگزاری کلاس های حضوری، رعایت دستورالعمل های بهداشتی است، گفت:
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۱    
دکتر مردانی عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا می گوید خیلی از بازماندگان کسانی که بر اثر کرونا فوت کرده اند از پزشک می خواهند علت مرگ را چیز دیگری بنویسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۵    
دکتر مردانی عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا می گوید خیلی از بازماندگان کسانی که بر اثر کرونا فوت کرده اند از پزشک می خواهند علت مرگ را چیز دیگری بنویسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۲    
تعداد مبتلایان به کرونا در بین نمایندگان مجلس یازدهم این روزها به نحو چشمگیری افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۸:۰۱    
دکتر امیر بحری که گفته می شود بخش هایی از زندگی او شباهت هایی اساسی با شهردار پیشین تهران دارد، در قسمت تازه آقازاده خبر وزیر شدن خود را در سایت همشهری آنلاین می بیند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۹    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از برخورد قاطع با متجاوزان به آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگی خیابان عبید زاکانی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۷    
جدیدترین فیلم وودی آلن که جشنواره فیلم سن سباستین را آغاز کرد، با تشویق شدید خبرنگاران اروپایی در پایان کنفرانس مطبوعاتی آنلاین با فیلمساز آمریکایی روبه رو شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۷    
سریال رادیویی فرشتگان خرمشهر به قلم و کارگردانی صادق وفایی این هفته از رادیو نمایش پخش می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۶    
سریال تلویزیونی سلمان فارسی در شاهرود روزهای پایانی خود را از فصل بیزانس سپری می کند و پس از آن ادامه تصویربرداری در شهرک نور دنبال می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۵    
بر اساس ابلاغیه ای که در آینده نزدیک منتشر می شود، مدت خدمت وظیف عمومی در مناطق محروم کشور یک ماه کم می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: یکی از دوستداران محیط زیست در این شهرستان با احیای یک آبگیر فصلی موجب نجات هزاران قطعه ماهی رودخانه ای شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۱    
فاطمه هاشمی نسبت به اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر آزادی برادرش (مهدی هاشمی) واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۷    
فاطمه هاشمی نسبت به اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر آزادی برادرش (مهدی هاشمی) واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۳۲    
یک ایرلاین ایرانی از انجام پرواز تهران-استانبول در روز سه شنبه اول مهر ماه خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۲    
امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش می گوید: شب شهادت حاج قاسم سلیمانی تا دم جنگ رفتیم. پس از شهادت سردار سلیمانی خلبانان از ما طلب مأموریت می کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۲۰    
فرماندهی ارتش لبنان ضمن اعلام تعداد مفقودان انفجار بیروت تصریح کرد این پرونده بسته نشده و نخواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۹    
سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عناصر توافق با رژیم صهیونیستی از جبهه حق تو دهنی سختی می خورند. عناصر حزب شیطان هرکاری انجام می دهند به دلیل قرارگرفتن شان در جبهه باطل شکست خورده اند ...