یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۴۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 تیر 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۳    
تا چند روز آینده، ظاهرا قرار است اروپا بسته پیشنهادی خود را برای حفظ منافع اقتصادی ایران در برجام ارائه دهد. در داخل کشور، امید چندانی به اروپا وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۳    
با حرارت حرف می زند، برای او که معمولا چندان به متن سخنرانی وفادار نیست، این سخنرانی متفاوت است. ترامپ فریاد می زند: سیاست خارجی امریکا یک فاجعه تمام عیار بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۳    
با فرارسیدن فصل تابستان و گرما به آب بیشتری نیاز داریم، ضمن اینکه آب هم به خاطر تبخیر کمیاب تر می شود
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: سپاه به هیچ وجه نمی تواند در برابر این مسائل بی تفاوت رد شود چرا که دغدغه و مشکلات مردم برای سپاه پراهمیت است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به زودی شگفتی ها و شکوفایی هایی بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۶:۳۹    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: شرایط امروز کشور سخت تر از شرایط دفاع مقدس نیست و باید با همراهی و پشتیبانی همدیگر فضای مناسبی را برای توسعه فراهم کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۶:۳۹    
عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز همه اذعان دارند برای اداره کشور نباید به امریکا اعتماد می شد و نمی توان معطل چند کشور اروپایی شد و باید با اتکا به توانمندی داخلی کشور را اداره کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۶:۳۹    
مشهد-تولیت آستان قدس رضوی گفت:برای مقابله با هر تحریم و تهدیدی آماده ایم و راه های برون رفت آز آنها را داریم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۶:۳۹    
وزیر اطلاعات هدف دشمن را نابودی موجودیت جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: ملت ایران شرایط سخت تر از امروز را با موفقیت پشت سر گذاشته و با وحدت و ولایت مداری این شرایط نیز می گذرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۶:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: 98 و هفت دهم درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۶:۲۹    
یک مقام بلند پایه در یکی از کشورهای عربی خلیج فارس به شبکه المیادین گفت که حوادث و اغتشاش های اخیر اردن بعد از دیدار و رایزنی ولی عهد سعودی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۶:۲۹    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه وظیفه دولت تقویت پول ملی و حفاظت از مردم است، گفت: به مردم می گویم که اگر هر ضعفی در دولت در بحث ارز یا مسائل دیگر وجود دارد، من مقصرم و مسئولیت آن را می پذیرم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۱:۵۹    
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا فغانی داور ایرانی حاضر در جام جهانی در مورد قضاوت بازی برزیل و صربستان اظهار داشت: من در مورد بازی نمی توانم اظهارنظر کنم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۱:۰۰    
نائب رئیس پارلمان سوریه با اشاره به حمایت همه جانبه رژیم صهیونیستی و آمریکا از تروریستها، تأکید کرد که تصمیم آزادسازی سوریه گرفته شده است و واشنگتن نیز نمی تواند اقدامی در این زمینه انجام دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۰    
به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با یورونیوز به اظهارات کارلوس کی روش گفت: کی روش منظورتان بازیکن ذوب آهن است که در دقیقه آخر به ما گل زد؟ ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۰    
گروهک تروریستی منافقین با وجود کارنامه سیاه ترور 17000 شهروند ایرانی در سال 91 به خواست آمریکا از لیست گروهای تروریستی خارج شد. دریافت فیلم
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۰    
مدیرعامل ای تی آر از مذاکره این شرکت با آمریکا برای تحویل 4 فروند هواپیمای ای تی آر 72-600 تکمیل شده در خط مونتاژ به هواپیمایی جمهوری اسلامی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۰    
به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که با کمترین برنامه ها و بازیهای آماده سازی راهی بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی شده بود، در سه بازی برابر مراکش ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۰    
درحالی که مقامات هندی اعلام کرده اند که تحریم های یکجانبه آمریکا را به رسمیت نمی شناسند، تحلیل گران معتقدند هند به واردات نفت از ایران ادامه خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۵    
وزیر امور خارجه با صدور بیانیه ای مشابه آنچه پامپئو در روزهای اخیر صادر کرده بود، از سیاست های منطقه ای واشنگتن انتقاد کرده و گفت آمریکا باید به جای ماجراجویی خارجی، به مشکلات اقتصادی خود بپردازد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش اساسی پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس در خودکفایی تولید بنزین، از مردم برای سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ دعوت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۱    
در روزهای اخیر بازار برخی کالا و اجناس حال و روز خوبی ندارد؛ از یک طرف ردپای برخی سودجویان و اخلالگران و از طرف دیگر ایجاد برخی فضاسازی های روانی و هیجان کاذب در این آشفته بازار دیده می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۱    
دادستان تهران در مورد ورود دادستانی تهران به موضوع ادعاهای یاسی اشکی گفت:همه عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته ایم و در حال تحقیقات هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۱    
ائتلاف آمریکایی ضد داعش اذعان کرد که در عملیات های هوایی که در عراق و سوریه انجام داده، تا کنون بیش از 900 غیرنظامی جان باخته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۱    
آنچه این روزها ذهن بسیاری از اهل فن را مورد آزار قرار می دهد عدم آموزش مطلوب دانش آموزان چه در مقوله تئوری و چه در عملی است که نه تنها هرساله زمان زیادی از دانش آموزان را گرفته و بازخوردی از آن دیده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه اتحادیه اروپا اساسا برای بهره کشی از آمریکا شکل گرفته، گفت نمی تواند اجازه دهد که چنین اتفاقی رخ داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۶    
برخی از کاربران با انتشار تصویر جنجالی یک زوج هوادار تیم ملی ایران در روسیه، آن ها را پسر و عروس سردار عبادالله عبداللهی معرفی کردند که این موضوع صحت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۶    
یک متخصص طب ایرانی با بیان اینکه برخی از دانش آموزان شب قبل از کنکور دچار اضطراب و استرس می شوند روش هایی را برای کاهش استرس توصیه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۶    
به گزارش خبرگزاری فارس، رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان از بازی های ملی فوتبال خداحافظی کرد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۶    
مرکز آشتی حمیمیم وابسته به وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که گزارش هایی دریافتی حکایت از آن دارد که گروه موسوم به کلاه های سفید خود را برای تکرار سناریو حملات شیمیایی در ادلب سوریه، آماده می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۶    
خبرآنلاین در یادداشتی آورده است:من از حامیان جدی پیام رسان های داخلی و محدود کردن تلگرام در کشور هستم، اما آنچه هم اکنون در حال اجرا است، نتیجه ای جز مرگ زودرس پیام رسان های داخلی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: برخلاف آنچه دشمنان خارجی و جاهلان داخلی می گویند٬ مراجعه مردم به دستگاه قضا نشان دهنده اعتماد به قوه قضاییه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۱    
سال تحصیلی پیش رو استقرار کامل نظام آموزشی 6.3.3 اتفاق می افتد در حالی که به نظر می رسد همچنان آموزش و پرورش نسبت به فراز و نشیب های آن دچار چالش است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۶    
وزارت بازرگانی چین روز پنجشنبه در بیانیه ای هشدار داد که جنگ تجاری آمریکا با این کشور نتایج معکوس برای واشنگتن خواهد داشت
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۶    
این آسیاب به نوبت است این پیش بینی شهید بهشتی برای آیت الله هاشمی رفسنجانی از تخریب و توهین به سیاستمداران بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس روزانه در هر فاز بالغ بر 12 میلیون لیتر بنزین تولید می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۶    
تابناک در یادداشتی آورده است:هر آنچه هست، گفت و گوی اخیر شکوری راد، استعفای شهردار تهران، مصاحبه های پینگ پنگی برخی اصلاح طلبان از جمله بعضی کارگزارانی ها و عدم تصمیم گیری سریع شورا برای جایگزین کردن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۱    
تهران- ایرنا- شماری از نیروهای متجاوز و عناصر مزدور سعودی در درگیری با ارتش و کمیته های مردمی یمن در غرب این کشور کشته شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۶    
خبرآنلاین دریادداشتی آورده است:برای رسانه ای که حدود 1500 میلیارد تومان از پول نفت و درآمد عمومی کشور دریافت می کند و همین مقدار نیز از بخش آگهی های خود درآمد دارد؛ قاعدتا یک چیز باید خیلی مهم باشد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۵    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه اعلام کرد که ایران پیشنهاد برگزاری نشست گروه 1+4 در سطح وزیران خارجه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت کشور اعلام کرد: پیش بینی می شود حج تمتع امسال روند مثبتی خواهد داشت و زائران با ذهنی آرام مناسک خود را به جا آورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۰    
بی ثباتی و نامتعادلی بازار و سیاسی کاری ها به اقتصاد محدود نیست بلکه سناریویی برای آسیب رساندن به کلیت نظام و کشور است؛ این مساله نه با فرافکنی و مقصریابی که با آشتی و انسجام آحاد جامعه حل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز زمان این است که یکدیگر را بیشتر تحمل کنیم؛ باید روی اصول بایستیم و اختلافات را برای زمان دیگری بگذاریم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۰    
اتحادیه اروپا به دنبال خروج آمریکا از برجام همچنان از این توافق حمایت می کند، اما ماندن تهران در برجام ارتباط مستقیمی با محتوای بسته پیشنهادی دارد که از سوی رهبران بروکسل ارائه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۰    
معاون اول رییس جمهوری گفت: برای مقابله با این تهدیدات ضرورت دارد اختلافات را کنار گذاشته و در داخل آتش بس اعلام کنیم؛ اگر گروه های سیاسی داخلی اختلافات را کنار بگذارند می توانیم آمریکا را شکست دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص سخنان رئیس جمهور در توئیت خود نوشت: وظایف مهمی را به سازمان برنامه و بودجه محول کردند که به اتفاق همکارانم با تمام توان برای اجرای کامل و دقیق آنها تلاش خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهور در فرودگاه بندرعباس تصریح کرد: پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک پروژه کم نظیر در منطقه و جهان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۰    
نمایندگی ایران در سازمان ملل در بیانیه ای نتیجه نشست شورای امنیت را انزوای آمریکا در قبال برجام خواند و اعلام کرد واشنگتن به علت خروج غیرقانونی از این توافق و تخلف از منشور ملل و حقوق بین الملل باید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۰    
نیروهای ارتش سوریه در ریف شرقی درعا توانستند کنترل شهرک های ناحتة، الملیحة الشرقیة و صما الهنیدات را به دست گیرند و بدین ترتیب استان درعا را از استان سویداء جدا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۰    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به برگزاری آزمون سراسری پنجشنبه صبح شاهد ترافیک و تجمع در اطراف حوزه های امتحانی بودیم که این موضوع باعث شد برخی داوطلبان با تأخیر به آزمون ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۰    
خبر ویژه این هفته خط حزب الله به مخالفت رهبر انقلاب با برگزاری مراسم شکرگزاری سلامتی ایشان در حادثه 6 تیر پرداخته است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۵:۴۴    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در دیدار با نارندرا مودی نخست وزیر این کشور، اعلام کرد که واشنگتن مانع طرح توسعه بندر چابهار ایران که با همکاری دهلی نو در جریان است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۴:۳۳    
نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل متحد، برجام را محصول 12 سال مذاکره فشرده و مشتمل بر سندی 104 صفحه ای دانست که در بالاترین سطح جامعه بین الملل بر مفاد ان توافق شده است و جایگزین دیگری ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۴:۳۳    
نماینده دائم فرانسه در سازمان ملل متحد برجام را محصول چند جانبه گرایی دانست که مورد ضمانت شورای امنیت قرار گرفته است و گفت: اجرا و حفظ این توافق ضروری است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۳:۵۳    
فرامین رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس ومسئولان قوه قضاییه ، سخنان روحانی خطاب به اعضای کابینه و مدیران ارشد دولت،نامه نمایندگانمجلس به روحانی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۳:۵۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد در پنجمین گزارش خود از نحوه اجرای قطعنامه 2231، از ادامه عملکرد قانونی ایران در قالب کانال خرید برجام خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۳:۵۳    
رئیس فدراسیون فوتبال خبر تمدید قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران تا پایان جام ملت های آسیا را تایید کرد.