یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۴۲Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 تیر 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۲    
آتش سوزی دو روز گذشته به جنگل های بلوط اطراف روستاهای نژمار و ذکریان از توابع شهرستان مریوان خسارات زیادی برجای گذاشت .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۸:۴۰    
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی که به همراه رضا سخندان و محمد منصوری در جام جهانی روسیه حضور دارند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۵۵    
به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت 122 نفر در ایلام مبتلا به سرطان هستند / معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: از هر 100 هزار نفر در ایلام 122 نفر به بیماری سرطان مبتلا هستند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
امروز سومین برنامه روزانه قطع برق تهران منتشر شده و محل قطعی های برق به روی نقشه مشخص شده تا شهروندان تهرانی با سهولت بتوانند از قطعی یا عدم قطعی برق در محل زندگی خود مطلع شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۰    
لیست بانک مرکزی از دریافت کنندگان ارز دولتی نشان می دهد میلیون ها دلار صرف واردات نخود و لوبیا شده در حالی که بخشی از محصولات نخودکاران کشورمان روی دست شان مانده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۰    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به وضعیت مناسب برپایی حج 97، گفت: تأخیر در پروازهای حج غیر قابل قبول است و شرکت هواپیمایی ایران ایر باید در صورت نیاز برای انتقال حجاج هواپیما اجاره کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۰    
کاظم احمد زاده از دریافت 25 میلیون تومان برای هر شب اجرا توسط برخی سلبریتی ها خبر داد. هرچند شنیده ها حکایت از ارائه درخواست 50 میلیون تومانی رامبد جوان برای اجرای برنامه خندوانه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۰    
اینفوگرافیک؛ راهکار های ساده در کاهش مصرف انرژی و برق برای دیدن اینفوگرافیک در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۵    
ساز و کار انجام معاملات ارز بین صادرکنندگان گروه 20درصدی براساس تقسیم بندی وزارت صمت، صرافان مجاز و واردکنندگان کالاهای دارای اولویت سوم نهایی و فعالیت بازار دوم ارز آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۵    
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری، فردا در صدر هیاتی با سفر به مسکو با رئیس جمهور روسیه دیدار می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۰    
دو تیم ملی فرانسه و بلژیک برای رسیدن به دیدار نهایی جام جهانی روسیه برابر هم به میدان رفتند این دیدار با تک گل ساموئل اومتیتی در دقیقه 51 به سود فرانسه به اتمام رسید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۸:۴۰    
وزیر امور خارجه آمریکا از بررسی درخواست های معافیت از تحریم های علیه ایران، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۴:۴۵    
ایجاد تعادل در بازار دلار به شرطی محقق خواهد شد که یا عرضه ی دلار افزایش یابد؛ که بر خلاف روند کنونی اقتصاد مقاومتی است و یا متناسب با کاهش عرضه ی دلار تقاضای آن نیز کاهش یابد که این امر نیز ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۱:۲۰    
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم های فرانسه و بلژیک در اولین دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22 و 30 در ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند که در نهایت فرانسه توانست با حساب یک بر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۱:۲۰    
عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: موضوع حفظ تجارت بدون دلار با ایران از سوی اروپا برای کشورمان مطلوب است چون کشورمان را از مبادلات دلاری دور کرده و گام مثبتی از سوی اروپا تلقی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۰:۴۵    
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: تقاضای بسیار پایین از سوی مردم برای خرید میوه باعث شده به رغم سرمازدگی امسال درختان، کمبود میوه در میادین نداشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۴۵    
طبق اعلام بانک مرکزی بازار ثانویه ارز از امروز به طور رسمی آغاز به کار کرده و صادرکنندگان می توانند از طریق سامانه نیما و سامانه وزارت صنعت نسبت به فروش ارز خود اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۵    
شعبه 1091 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی ارشاد، برای ناظم مدرسه معین، تشویق به فساد و فحشا را در نظر گرفته که مجازات آن طبق قانون یک تا 10 سال حبس است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۷    
دبیر انجمن ایران شناسی اسپانیا می گوید: من ایرانیان را ملامت و سرزنش می کنم، زیرا در خارج از کشور زبان فارسی را طوری تدریس می کنند که زبان فارسی فقط زبان ایران است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۳    
رییس اندیشکده اقلیم و آمایش سرزمین ضمن تاکید بر تدوین برنامه جامع آمایش سرزمین برای خروج از بحران آب گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۳    
یک جامعه شناس معتقد است: برخی معتقدند باید در مصرف آب صرفه جویی نکنند زیرا پول آن را پرداخت می کنند. کسی که چنین دیدگاهی دارد متوجه نیست که اگر آب را درست مصرف نکند در آینده خودش با مشکل مواجه می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۸    
بر اثر بارش باران سیل آسا و رانش زمین ناشی از آن در ژاپن، دست کم 134نفر جان خود را از دست دادند. تلاش ها برای یافتن ناپدیدشدگان این حادثه ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۷    
پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیش از دو تن مواد مخدر را از توزیع کننده های مواد مخدر در تهران کشف و ضبط کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۷    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع در جلسات تخصصی کمیسیونهای خود به صورت بی وقفه مشغول تجزیه و تحلیل شرائط و تحولات بین المللی و مسائل داخلی برای چاره جوییهای عملیاتی مشکلات و محدودیتهاییست که ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست خوزستان علت انتشار دود در اهواز و برخی شهرهای استان را آتش سوزی وسیع در تالاب هورالعظیم عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۷    
تقابل نفتی بین تهران و واشنگتن شدت بیشتری به خود گرفته است. مقامات سیاسی و نظامی ایران در پاسخ به تهدیدات نفتی آمریکا با تلویح و تصریح اعلام کرده اند که اگر کاخ سفید صادرات نفت ایران را در معرض خطر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۷    
حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور به اظهارات اخیر ذالنور، نماینده مردم قم در مجلس در مورد تابعیت پسر روحانی واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۷    
یک منبع مطلع درباره جلسه دادگاه ناظم مدرسه معین گفت: در جلسه دادگاه 9 نفر از اولیاء دانش آموزان و دو نفر از خود دانش آموزان حضور داشتند و جلسه دادگاه از ساعت 11 تا 16 و 30 دقیقه روز شنبه طول کشید و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۳    
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون EC آب در خرمشهر 1900 تا 2000 میکروموس بر سانتیمتر است و مردم می توانند از آب لوله کشی در شهرستان بنوشند و مشکلی وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۳    
رییس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس ادعا کرد که در جریان تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران یکی از نمایندگان به ارزش یک میلیارد هولوگرام تغییر کاربری و تعدادی دیگر از ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۸    
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: کاراته روند خوبی را طی می کند و آنقدر اتفاقات خوب در این رشته رخی می دهد که نمی توان آنها را نادیده گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۷    
محققان عنوان می کنند کودکانی که در معرض دود سیگار والدین شان قرار می گیرند دو برابر بیشتر در معرض خروپف کردن هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۷    
سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه در مورد بازگشت مهدی کامرانی به ترکیب هنوز به جع بندی نرسیده، گفت: استفاده از بازیکنان دورگه تا مرحله دوم انتخابی جام جهانی منتفی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۲    
اصلاح رفتار آمریکایی ها در خلیج فارس که رئیس جمهور این کشور نیز با ارائه آمار آن را تایید می کند حاکی از سیادت مطلق دریایی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکایی ها در دوران توافق نیز به تعهدات خود به صورت کامل عمل نمی کردند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۷    
نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک 1964 توکیو گفت: نباید با بی توجهی و بی برنامگی در قبال نوجوانان مستعد، دچار سرمایه سوزی شویم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۲    
وحدت و تعامل سیاسی ضرورتی است که در شرایط کنونی کشور بیش از هر زمانی احساس می شود، تفاسیر و اظهارنظرهای غیر معقول، خلاف قاعده و همسو با دشمن، آفتی است که این ضرورت را به چالش می کشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۲    
تهران- ایرنا- رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از آماده شدن طرحی برای تساوی دیه زن و مرد خبرداد و گفت: به زودی امضاهای این طرح جمع آوری و به هیات رییسه تقدیم می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۷    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: ما همواره به صورت جدی و قاطع می خواهیم که تغییری در تیم اقتصادی دولت صورت گیرد؛ چراکه همین تغییر ممکن است ثبات و آرامش را به بازار بازگرداند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۷    
پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب گفت: حجاب تنها یکی از علامت های عفیف بودن فرد است و عدم رعایت خویشتن داری در نگاه و زبان و منحصر کردن مسئله عفاف به رعایت حجاب و مترادف کردن این دو واژه با یکدیگر تنها منجر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۷    
وزیر اسبق نفت بر این باور است وزرای اقتصادی نقشی در وضعیت کنونی اقتصادی کشور ندارند، و آنهایی که در دولت، پشت صحنه سیاست گذاری می کردند و افراد را بر کرسی های مدیریتی می نشاندند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع با عبور از مهندسی معکوس و تکیه بر توان داخلی در تلاش است حدود 200 هزار فناوری بروز را مبتکرانه و خلاقانه در جهت رشد ابتکار و خلاقیت و تولید محصول ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۷    
ارتش سوریه پس از گسترش دامنه مناطق تحت تسلط خود در غرب درعا (در جنوب سوریه) و تن دادن گروه های مسلح به مصالحه، در مرز درعا با اردن به صورت کامل مستقر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۷    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: موضوع مهم در مقطع کنونی، تبدیل اراده سیاسی اروپا در حمایت از برجام به اقدامات عملی در راستای اجرای برجام است؛ به طوری که منافع ایران از برجام تأمین شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۷    
رییس جمهوری ترکیه ساعاتی پس از مراسم رسمی سوگند و تحلیف، فهرست اعضای کابینه خود را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۷    
حمله به کارگردان و تهیه کننده خندوانه به بهانه های مختلف از جمله حرف های حسین فرحبخش، درباره تهیه کننده خندوانه منجر به شکل گیری حواشی ای متعددی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۲    
گزارش روزنامه شرق از یک میلیون و 200هزار یورو ارز دولتی که شرکت های زیرمجموعه رسانه ملی دریافت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۲    
روزنامه اعتماد نوشت: ماموریت ولی الله سیف در بانک مرکزی طی روز های آینده به پایان می رسد به همین دلیل رییس جمهور به دنبال یک جایگزین مناسب برای او است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۲    
رئیس انجمن علمی داروسازان ایران گفت: ما تاکنون بارها این پیشنهادات را ارائه کردیم ولی مسولان محدودیتهای قانونی را پیش می کشند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۷    
روزنامه جام جم، در شماره امروز خود یادداشتی با عنوان وقتی اینستا شاخ درمی آورد! را منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۷    
تارنمای خبری واشنگتن فری بیکن شامگاه دوشنبه گزارش داد که انتشار خبر بررسی آلمان به درخواست ایران برای انتقال پول،دولت دونالد ترامپ را آشفته کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۶:۱۷    
تمام کسانی که عقل سلیم خود را به کار می گیرند، بر اساس سابقه قبلی واشنگتن در رهبری غیرمسئولانه اش پس از یازدهم سپتامبر، نباید به ترامپ اجازه دهند که بر جو خارجی سیطره پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۲۷    
اهواز از ساعاتی قبل دودی شدیدی شهرستان های اهواز و کارون را فراگرفت و تنفس را در اغلب مناطق سخت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۲۲    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل خواستار توقف کشتار کودکان فلسطینی و یمنی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۲۲    
انتشار اخباری در مورد پایان اختلال در تولید کانادا موجب شد قیمت نفت آمریکا افت کند اما قیمت نفت برنت با نزدیک شدن به تحریم های ایران و افت تولید لیبی، جهش کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۱۲    
صدور کیفر خواست 30 ارزخوار، مشکلات اقتصادی بدلیل ناتوانی مدیران است، پشت پرده اخراج 2 دیپلمات ایرانی از هلند، تجارت بدون دلار با ایران، دهک های بالا نیازی به یارانه سفر خارجی ندارند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۱۲    
درحالی برخی کانال های مجازی و کاربران فضای مجازی از تعطیلی کارخانه بیک خبر دادند که مدیر این کارخانه، شایعه تعطیلی بیک را اساسا تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۱۲    
به دنبال استعفای ناگهانی بوریس جانسون، جرمی هانت به عنوان وزیر خارجه جدید انگلیس منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۰۷    
خبرگزاری رویترز به نقل از تحلیلگران و کارشناسان گزارش داد که روی کاغذ عربستان می تواند خلاء نفت ایران را جبران کند اما این مساله در عمل دشوار است و باعث تنگنای نفتی خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۰۷    
یک پایگاه آمریکایی به نقل از مقامات این کشور گزارش داد که مقامات ارشد دولت ترامپ درحال مداخله و اعمال فشار به دولت آلمان برای جلوگیری از انتقال پول به ایران هستند.