یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۱۶Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 تیر 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۳    
شرکت توزیع نیروی برق تهران به دنبال خاموشی های روزهای گذشته و افزایش درجه حرارت اطلاعیه ای را در چهار دوره زمانی برای خاموشی های امروز تهران منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۲:۰۷    
باشگاه فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه پس از ناامید شدن از جذب مرتضی پورعلی گنجی ، در صدد به خدمت گرفتن دیگر مدافع تیم ملی ایران یعنی سید مجید حسینی مدافع استقلال تهران بر آمده و شنیده ها حاکی از مثبت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۷    
چه کسانی از بستن جاده قائمیه به سمت مرکز شهرستان کازرون سود می برند؛ موافقان یا مخالفان طرح تفکیک شهرستان یا آنها که نان خویش را در فضای ناآرام و ملتهب دنبال می کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۲۰:۰۷    
یک شهروند تهرانی امروز از یک شرکت لبنیاتی به دلیل وجود میخ در شیشه شیر به دادسرا شکایت کرد و گفت: چند روز پیش یک بطری شیشه ای شیرکاکائو از مغازه محل خریداری کردم که در هنگام مخلوط کردن محتویات آن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۷    
مدیریت کارخانه بیک ادعاها مبنی بر تعطیل شدن کارخانه را تکذیب کرد و گفت هیچ نیرویی تعدیل نشده اما به کمک دولت نیازمندیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۷    
با نزدیک شدن گرمای هوا به 50 درجه و نامنظم شدن و افزایش ساعات قطع برق شهری در مناطق مختلف عراق، فصل اعتراضات موسمی به نابسامانی وضعیت برق و دیگر کاستی ها در این کشور از جنوب عراق آغاز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۷    
پیرو ابلاغ قانون پیشگیری و مقابله با تقلب و تخلف مصوبه مجلس شورای اسلامی، معاونت آموزشی وزارت علوم با هدف تصریح و تاکید بر موارد مطرح شده در این قانون، نکاتی را به دانشگاهها متذکر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۷    
روزشمار قطار شهری اهواز حالا از 13 ساله شدن این پروژه خبر می دهد؛ پروژه ای که کلنگ آن به امید بهبود وضعیت ترافیک این کلانشهر به زمین زده شد اما حالا سازه های نیمه کاره آن در سطح شهر به مختل کننده رفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۱:۴۲    
پاسخ سیف درباره ترک کابینه چه بود؟/استفاده از فیلترشکن منع قانونی مصرحی ندارد!/جزئیات طرح تحقیق و تفحص از سفرهای خارجی نمایندگان/تعلیق کنسرت های شجریان در همدردی با مردم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۷    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: من مانند بقیه مردم منتظر اعدام سران مفاسد اقتصادی دستگیر شده در میدان آزادی تهران هستم که همه ببینند نظام مقتدرانه با فساد اقتصادی برخورد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۷    
دستورالعمل جدید واردات در مقابل صادرات با موضوع تبادل ارز صادراتی با نرخ توافقی که 14 گام را در برمی گیرد، ابلاغ شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۷    
وزیر نیرو بر شفافیت و ارایه اطلاعات صحیح و واقعی به شهروندان تاکید کرد و گفت: وزارت نیرو به دلیل آگاهی کم مردم همواره در معرض ظرفیت های التهاب آفرینی بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۰۹:۰۷    
همزمان با شب 25 شوال و سالگرد شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) میزبان دهها زائر و مجاور و ارادتمند به ساحت پرچمدار مکتب جعفری بود که برای عرض تسلیت بر گرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۰۸:۰۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز امریکا اگر بخواهد غلطی انجام دهد با پاسخ پشیمان کننده ملت ایران مواجه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ - ۰۵:۴۷    
معاون سابق مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای تفصیلی با نشریه هاآرتص ، از هراس نبرد با ایران، ناتوانی در خارج کردن ایران از سوریه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۲۳:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه ای تایید کارت بازرگانی بدون اطمینان کامل از هویت متقاضی و احراز شرایط دریافت را ممنوع اعلام کرد و خواستار رسیدگی مجدد به همه کارتهای صادره گذشته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۲    
سفیر سئول در واشنگتن می گوید که دیدار رهبران کره شمالی و آمریکا در سنگاپور شروع دلگرم کننده ای برای خلع سلاح اتمی در شبه جزیره کره بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۲۰:۳۲    
هشت روز است که عراق با خلأ نبود نهاد قانونگذار مواجه است و هنوز بازشماری دستی آراء ادامه دارد؛ احزاب و ائتلاف های پیروز در انتظار پایان این فرآیند برای از سرگیری مذاکرات تشکیل فراکسیون اکثریتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۳۲    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران که حدود سه سال پیش بازرسی آژانس اتمی از دانشگاه های ایران را پیش بینی کرده بود، گفت: این بازرسی های آژانس اتمی برای این است که در دانشگاه های ما خوف ایجاد کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۱    
پژوهشگران کانادایی به سرپرستی پروفسور "شاهرخ والایی" موفق شدند روش جدیدی را برای آموزش به هوش مصنوعی ابداع کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
وزارت برق عراق اعلام کرد: ایران به دلیل اینکه عراق بدهی خود ناشی از واردات برق از ایران را پرداخت نکرده است، ایران صادرات برق به این کشور را متوقف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
عضو هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه بانک مرکزی اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی 4200 تومانی را محرمانه می داند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
بارش کم باران، کمبود آب، خشکسالی و افزایش دما همه مزید بر علت شد تا شالیزارهای بخش اطاقور لنگرود در استان گیلان با بی آبی کم سابقه ای در طی چندین سال اخیر مواجه شوند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
بعد از آنکه تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا (2011 - قطر) با افشین قطبی راه به جایی نبرد و با شکست برابر کره جنوبی حذف شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
فرمانده انتظامی پایتخت به بیان جزئیات جدیدتری از دستگیری سلطان سکه پرداخت و گفت: این فرد هنگام دستگیری هیچ سکه ای به همراه نداشت بلکه چرخش مالی وی و عوامل گروهش بیش از 2 تن سکه بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید از عده ای که قدرت و بیت المال دست شان است طلبکار باشیم که چرا وضعیت این چنین است. مردم صبر کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
رئیس پلیس پایتخت ضمن بر شمردن اولویت های پلیس، بر ضرورت پاکسازی مناطق آلوده تهران تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
رهبر انصارالله یمن حمایت و حضور بیشتر برای مقابله با ائتلاف عربی را در ساحل غربی یمن خواستار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
امروز مشکل کشور منابع خرد نیست راه حل را در بانک مرکزی و عملکرد بانکها و خالقان نقدینگی و دانه درشتها باید جستجو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
برخی نمایندگان مجلس از تدوین برنامه جامع تحریم ناپذیری ایران، تحت عنوان برنامه فعالانه ضدتحریم توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
در سالروز حمله هوایی ناوآمریکایی به هواپیمای ایرانی که منجر به جان باختن 290 سرنشین آن شد، BBC فارسی و برخی رسانه های دیگر تلاش کردند تا این جنایت را در حد یک اشتباه ساده پایین بیاورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
ادامه بارش های شدید در ژاپن و سیل و رانش زمین تا کنون 70 قربانی گرفته است و ده ها هزار نفر از پرسنل پلیس، گارد ساحلی، امداد و آتش نشانی در تلاش برای کمک به مردم و یافتن افراد مفقود هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
در شام و روز شهادت امام جعفر صادق(ع) سراسر پایتخت در غم شهادت ششمین آسمان تابناک امامت و ولایت به اقامه عزا در مساجد، هیئات و حسینیه های تهران می پردازند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
مدیرتولید مجموعه به وقت جام گفت: در این اثر تلاش شده با ریتمی تند و متفاوت به کشورهای حاضر در جام جهانی بپردازیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
روحانی در واکنش به تهدید ترامپ مبنی بر جلوگیری از صدور نفت ایران گفت عدم صدور نفت ایران به معنای عدم صدور نفت کل منطقه است. این اظهارات از سوی کارشناسان به بستن تنگه هرمز از سوی ایران تعبیر شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران گفت: بیشترین میزان شکایات اولیاء از سرویس مدارس به نرخ هایی باز می گردد که توسط پیمانکاران به اشکال متفاوتی از آنها اخذ شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۸:۲۲    
درحالی که رقابت های فوتبال جام جهانی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود اما هیچ تیم آسیایی نتوانست خود را به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات برساند و تنها ژاپن بود که با حضور در مرحله یک هشتم نهایی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۷:۲۲    
مراقبت از بیماران در منزل، یکی از راهکارهای کاهش هزینه های سلامت در کشورهای پیشرفته است. چالشی که نظام سلامت کشور ما سال های سال با آن دست و پنجه نرم می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۶:۲۲    
نشانه های امیدوارکننده ای از تغییر در کارکرد اجتماعی مبهم و نامعلوم هیئت ها، روحانیون و جوانان انقلابی به گوش می رسد. آیا شرایط عوض می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۶:۱۷    
وزارت دفاع قطر از برگزاری رزمایش مشترک دریایی با آمریکا در آب های منطقه ای قطر در خلیج فارس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۶:۱۲    
پس از گذشت 5 ماه از اجرای برنامه ملی اشتغال روستایی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از اشتغالزایی 20 هزار نفر از محل اجرای این طرح خبر می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۶:۰۷    
به وجود آمدن مرحله جدیدی از مقاومت در میان فلسطینی ها و یمنی ها و تغییر معادلات و موازنه قوا در جنگی نابرابر با دشمنانی تا بن دندان مسلح را نمی توان از هم جدا دانست.