یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 فروردین 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۵    
ستاد بازسازی عتبات در پی سیل اخیر از اعزام موکب های اربعین برای امدادرسانی به مردم سیل زده در مناطق مختلف کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۸    
با بارندگی های اواخر سال 1397 و اوایل سالجاری بسیاری از مناطق هرمزگان پس از یک دهه خشکسالی رنگ سرسبزی و رویش گیاهان و گل های صحرایی رابه خود دید و خوشحالی را به کشاورزان و دامداران بازگردانده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۹:۳۸    
مدیرعامل شرکت آبفار لرستان گفت: آب شرب ساکنان 693 روستای استان پس از وقوع سیل اخیر وصل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۸    
اگر در عصر آخرین روز تعطیلات هم چنان میزبان اقوام و فامیل خود هستید خوب است آن ها را به یک طبیعت گردی ویژه دعوت کنید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۷:۳۸    
فرماندار شهرستان اهواز گفت: ساکنان 14 روستای حاشیه رودخانه های کرخه و دز در بخش مرکزی شهرستان اهواز نسبت به تخلیه منازل خود اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۷:۳۸    
فرماندهان نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، ناجا، ودجا و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به منظور افزایش کمیت و کیفیت خدمات رسانی به سیل زدگان در لرستان تشکیل جلسه دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۷:۳۸    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر به اظهارات متناقض پامپئو که یک روز ایران را در آستانه فروپاشی توصیف کرده و روز دیگر ایران را قدرت بزرگ تهدید کننده ناتو دانسته، واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۱:۱۸    
معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه ای خطاب به معاونان آموزشی پردیس ها و دانشکده ها، غیبت دانشجویان مناطق سیل زده در هفته اول پس از تعطیلات نوروز را موجه اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۸    
چین و فرانسه با امضای یاداشت تفاهمی، در زمینه استفاده از فناوری هسته ای غیر رسمی در حوزه کشاورزی با یکدیگر همکاری می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت ارتباطی در پلدختر گفت: وضعیت ارتباطی در پلدختر به حالت عادی بازگشته و بالن اینترنتی نیز نصب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۸    
وزارت امور خارجه انگلیس روز جمعه از تشکیل واحد جدیدی برای آنچه دفاع از آزادی مطبوعات و مقابله با قوانین سخت گیرانه رسانه ای در سطح جهان خواند خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۸    
رئیس جمعیت هلال احمر ضمن عذرخواهی از مردم لرستان بابت کمبودهای احتمالی، گفت: تلاش کردیم با اعزام نیروهای عملیاتی به مردم سیل زده خدمت کنیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۸    
وزیر کشور گفت: دولت قول تامین خسارت های مالی سیل را داده و برآوردها به سرعت درحال انجام است و حتما هم تامین می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۸    
وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که در جریان راهپیمایی حق بازگشت روز جمعه در این منطقه، بیش از 40 نفر در حمله نظامیان صهیونیست زخمی شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۸    
رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام این خبر که محدودیت ترافیکی در محور جاده کرج به چالوس ادامه دارد گفت: حجم ترافیک محورهای مواصلاتی البرز بالا است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۸    
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت آبادان از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم تراکتورسازی به پایان رسید. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۸    
خرم آباد- سرلشکر باقری لحظاتی پیش برای بازدید از مناطق سیل زده وارد فرودگاه خرم آباد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۸    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: باید موانع پیش روی تولید را برداشت و سرمایه ها را به حوزه هایی هدایت کرد که از بالاترین مزیت و ارزش افزوده برخوردار است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۸    
منابع آگاه در الجزائر امروز از برکناری عثمان طرطاق رئیس دستگاه اطلاعات این کشور خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: ده ها دستگاه و ماشین آلات وارد منطقه شده در حال کار هستند و بسیج هیچ محدودیتی برای خدمت رسانی به سیل زدگان ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۸    
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: روز یکشنبه 9 کیلومتر از بخش جنوبی خط 6 مترو تهران با حضور رئیس جمهور و شهردار تهران به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۹:۵۸    
فضای سیاسی اقلیم کردستان عراق به سمت و سوی توافق نهایی دو حزب دموکرات کردستان و اتحادیه میهنی و تشکیل کابینه محلی پس از یک وقفه طولانی پیش می رود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۸    
برنامه ای که سلیقه ای، داوری نمی کند و تنها برنامه ادبی درست و قابل تأمل است که به تعبیر شهرام شکیبا اسپانسرها می خواهند بازیگران بیایند و برای ادبیات پول نمی دهند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۸    
استاندار لرستان با بیان اینکه آب شهر پلدختر معمولان امروز وصل می شود گفت: اختلال موجود در توزیع اقلام بین سیل زدگان پلدختر برطرف و آن ها برای توزیع اقلام شناسنامه دار می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۸    
فرمانده نیروی قدس سپاه از استقرار موکب های خدمت رسانی اربعین به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل خوزستان و لرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۸    
معارضان سودانی خواستار مشارکت گسترده شهروندان این کشور در تظاهرات های امروز و راهپیمایی میلیونی فردا شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۸    
طبق آمار رسمی استحصال شده از مجموعه وزارت نیرو، استان لرستان با ثبت 1060 میلیمتر بارش، پربارش ترین استان ایران در سال آبی 97 - 98 تا عصر روز پانزدهم فروردین ماه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۸    
وزیر رفاه اقدامات حمایتی از مددجویان تحت پوشش این وزارتخانه که بر اثر سیل دچار خسارت های زیادی شدند را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۷    
رییس انجمن تهیه کنندگان مستقل با اشاره به اخذ مالیات 9 درصدی از دفاتر پخش، علاوه بر مالیات محاسبه شده در قیمت بلیت سینماها، ادامه این روند را عامل ورشکستگی سینما دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
آمار سفرهای نوروزی در میان خبرهای سیل طور دیگری بیان شد آماری که از رشد سفر در ایام بحرانی بارندگی استان های کشور خبر می داد و به آن چادرهای مسافرتی نیز اضافه شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
وزیر نفت با بیان اینکه رییس جمهوری تاکنون مخالفی با پیوستن ایران به توافقنامه پاریس نداشته است، گفت: توافق پاریس یک توافق بین المللی است و ما از توافق بین المللی ضرر نمی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور در روز شانزدهم فروردین ماه از سوی مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته برای فدراسیون کشتی سالی پر فراز و نشیب بود. سالی که سکان هدایت کشتی ایران بعد از استعفای رسول خادم به حمید بنی تمیم سپرده شد و برنامه های مدون کشتی به هر شکل ممکن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: از ابتدای نوروز 67 نفر به دلیل وقوع سیل و حوادث ناشی از آن جان خود را از دست داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
نوشهر - پیکر معاون امور مالی اورژانس کشور که در رودخانه حسن آباد کجور غرق شده بود پس از دو روز با تلاش هلال احمر کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
رئیس انجمن خوراک دام با بیان اینکه اختصاص ارز 4200 تومانی راهکار مناسبی برای تنظیم کالاهای اساسی در سال 98 نیست، گفت: شرایط به گونه ای شده که صرف می کند ما گوسفند را صادر و بعد وارد کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
رهبر انقلاب در سلسله نامگذاری های سالانه، با تاکید بر تعیین عناوین سالانه با محوریت کار و تولید ، راهبردهایی را در هر سال در این خصوص تعیین کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
وزیر نیرو با اشاره به اینکه 73 درصد حجم مخازن سدهای کشور پر شده است، گفت: از میان 870 روستای استان لرستان که بر اثر وقوع سیلاب با قطعی برق مواجه شدند مشکل بیش از 770 روستا برطرف شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی سیزدهم اسفندماه 97 اعلام کرد که بازار متشکل ارزی قرار است از فروردین 98 راه اندازی شود. حال اگر این وعده به حقیقت بپیوندد، اکنون همتی حداکثر 15 روز دیگر فرصت خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: مهرماه سال 96 و زمانی که علیرضا منصوریان نتوانست به رؤیای خودش و هواداران استقلال جامه عمل بپوشاند و یکی از ضعیف ترین نتایج استقلال در رقابت های لیگ برتر را کسب کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
سفیر اسبق ایران در ایتالیا، گفت: اروپا و آمریکا در اعمال فشار علیه ایران به نحوی هماهنگ عمل کرده اند، اما در برجام به دلیل تفاوت در نوع نگاه آنها، این موضوع قدری متفاوت است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
پس از اینکه ژنرال خلیفه حفتر دستور حمله به طرابلس در غرب لیبی برای کنترل بر تمامی اراضی این کشور را داد، اوضاع در این کشور شمال آفریقایی بیش از قبل بحرانی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
علی آبادکتول- نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته مسئولان، امام جمعه مردم و عموم منطقه انفجار و قطع راه آهن در آق قلا بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
پلدختر- وزیر کشور از آمادگی دولت برای پرداخت هزینه اجاره بهای مسکن به سیل زدگان لرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۷    
خرم آباد- فرمانده نیروی زمینی ارتش از انتقال 1200 سیل زده لرستان به مناطق امن با استفاده از بالگردهای ارتش خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۷    
یک نشریه آمریکایی با افشا کردن نقشه های جدید مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای ایجاد بحرانی جهانی، نوشت که او ناگهان نگران نفوذ بالای چین در سازمان ملل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۷    
وزارت خارجه روسیه با انتقاد از اظهارات رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا، اعلام کرد که واشنگتن به دنبال بهانه برای تخریب روابط مسکو-تهران است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۷    
دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی با بیان اینکه صنعت هوایی در موضوعات امنیتی و اقتصادی به صورت مستقیم تأثیرگذار است گفت: پروژه های هوایی بودجه میلیاردی می خواهند.