دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۲۲:۲۶Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 اسفند 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۵    
ارتش سوریه از ابتدای سال میلادی جدید عملیات نظامی علیه تروریست ها در استان های حلب، ادلب و حماه آغاز کرد و موفق شد نزدیک به 2000 کیلومتر مربع را آزاد کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۵    
جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه های تهران از دبیرکل سازمان ملل متحد خواستند برای مقابله با سیاست بی رحمانه پاکسازی فرقه ای و تبعیض نژادی علیه مردم مسلمان هند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۰    
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در گزارش فدراسیون جهانی کاراته به چهارمین مرحله لیگ جهانی به میزبانی رباط مراکش اشاره شده است و اینکه کاراته کاها خود را برای رویداد جدید ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۰    
استاندار گیلان با اشاره به گسترش ویروس کرونا و تأکید بر رعایت بهداشت گفت: گیلانیان مردمانی مهمان نواز هستند ولی به واسطه شیوع بیماری کرونا در سراسر استان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۵    
شب جمعه است، بچه های هیات دور هم جمع شده اند، یکی از آن ها فرازی از دعای کمیل را از حفظ می خواند ، بوی مواد ضدعفونی فضا را پر کرده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۵    
ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری شیراز، بامداد پنجشنبه 15 اسفند 1398 اقدام به ضدعفونی بازار وکیل ، معابر و تأسیسات شهری شیراز کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مصوبه رتبه بندی معلمان لغو نشده است و ما در تلاش هستیم فوق العاده ویژه برای نیروهای آموزشی شکل بگیرد و آن زمان تفاوت های حرفه ای مشخص می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۰    
هر ساله سواحل خزر میزبان پرندگانی موسوم به آب کاکایی است که این پرندگان با حضور در سواحل خزر یکی از جاذبه ها و سرگرمی های مردم برای تماشای این پرندگان است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۶    
بازیگر سینما و تلویزیون افزایش آگاهی به مردم و حفظ خونسردی را در این شرایط مبارزه با ویروس کرونا مهم و ضروری دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۷    
رئیس جمهور ترکیه که به مسکو سفر کرده با همتای روس خود دیدار و درباره موضوع ادلب و لزوم برقراری آتش بس صحبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۷    
یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه از جامعه بین الملل و مسئولان اروپایی خواست که حتی برای یک بار، موضع انسانی اتخاذ کنند، از طرحهای استعماری پست خود دست بردارند و رفتار خصمانه دولت ترکیه را محکوم کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۷    
صفحه توییتر حضرت آیت الله خامنه ای نوشت: دولت هند باید در مقابل هندوهای افراطی و احزاب طرفدار آنها بایستد و با توقف کشتار مسلمانان، از انزوای خود در جهان اسلام جلوگیری کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۷    
ریاست جمهوری پاکستان از مواضع اخیر رهبر انقلاب اسلامی ایران در قبال مسلمانان هند قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۷    
مدیر منطقه ای عملیات اضطراری سازمان جهانی بهداشت به فارس گفت که این سازمان هیچ توصیه ای برای اعمال محدودیت های پروازی از مبدا و به مقصد ایران نمی کند و این هم اختصاص به ایران ندارد و مربوط به همه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با کمک همه نهادها در تلاش است تا نیازمندی ها و امکانات مورد نیاز همه مناطق کشور برای مقابله با این بیماری را تامین کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۷    
وزارت ارتباطات درحالی برای فراگیرترشدن استفاده مردم از تلویزیون های اینترنتی و VOD ها در پی تعطیلات کرونایی تسهیلاتی فراهم کرده که نظارت بر فعالیت این خدمات دهندگان با ابهاماتی همراه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۷    
وزیر بهداشت با اشاره به مصوبات ششمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال تعطیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۷    
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن فرمولی برای پیشروی ندارد، گفت: بطلان دشمن در نافهمی او از خصوصیات مردم و انقلاب ما آشکار است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۷    
به گزارش خبرگزاری فارس، نواف الاسیوی خبرنگار عربستان مدعی شد که با تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) تمام بازی ها انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۷    
امروز در بازار تهران یک دلار با قیمت 14995 تومان فروخته شد و هر گرم طلای 18 عیار با حدود 45000 ریال کاهش قیمت، 595 هزار تومان به فروش رفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۷    
در روزهایی که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مردم مجبور هستند در منازلشان بمانند، علاقه مندان به هنرهای نمایشی می توانند برای پر کردن اوقات فراغتشان فیلم-تئاترهای مختلف را تماشا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
وزارت دادگستری آمریکا یکی از کارشناسان زبان شناسی پنتاگون را به افشای هویت پرسنل نظامی آمریکا برای حزب الله لبنان متهم کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
فیلم جدید جیمز باند با عنوان زمانی برای مردن نیست به دلیل خطر گسترش ویروس کرونا به تعویق افتاد اما دیگر فیلم های پرطرفدار هالیوودی قرار است طبق موعد مقرر راهی اکران شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۷    
پیروزی جو بایدن در سه شنبه بزرگ و کنار کشیدن مایک بلومبرگ وضعیت اردوگاه دموکراتها را پیچیده تر از قبل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی سال 1382 در قامت سرمربی استقلال در جایی که پرویز برومند دروازه بان اصلی اش آسیب دیده بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس دهم دولت ساخته بود و حدود 170 تا 180 نماینده مجلس کاملا دولتی بودند، گفت: مجلس یازدهم باید ریل گذاری های دولت را تغییر دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷    
احتکار اقلام سلامت محور در روزهای اخیر نشات گرفته از عدم انجام سلسله اقداماتی است که پیش تر می بایست از سوی دستگاه های ذی ربط انجام می شد اما این اتفاق نیفتاد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۲    
درخت و درختکاری در تاریخ ایران جایگاه منحصربه فردی داشته است. چه در دوره هایی که باغات فراوانی بنا شد و چه در دوره اسلامی که رد درخت سرو بر کاشی ها و قالی ها جای گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۷    
ستاد مقابله با کرونا در ورزش با صدور اطلاعیه شماره 5 از تعطیلی تمام اماکن و باشگاه های ورزشی و مسابقات و لیگ های مختلف و تمرینات ورزشی باشگاه ها در سراسر کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۷    
گیلان همیشه به مهمان نوازی مشهور است اما با توجه به اینکه یکی از کانون های اصلی شیوع ویروس کرونا محسوب می شود از هم اکنون هشدار داده شده که این استان از پذیرش مسافران نوروزی معذور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۲    
فرماندار ایالت کالیفرنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا در این ایالت اعلام حالت فوق العاده کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۲    
مسئول قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس خاتون گفت: مداحان، هیأت ها و روحانیون در مجموع در قالب 11 طرح عملیاتی امکان خدمت رسانی به بیماران را دارند که نیازمند تأیید وزارت بهداشت و ارائه مجوز قانونی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۷    
همین دو ماه پیش بود که مجری شبکه من و تو از شهادت سردار سلیمانی ابراز خوشحالی کرد و او را بر سر زبان ها انداخت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۷    
با شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا در کشورهای مختلف، رویه ای که برخی از این کشورها برای اطلاع رسانی در پیش گرفتند، حقایق قابل تأملی را نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۷    
در پی شیوع ویروس کرونا در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، رسانه ها خبر دادند که قیمت ماسک در عربستان سعودی 17 برابر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۲    
در کوتاه ترین زمان و با کمترین تلفات از بحران عبور می کنیم؛ آمریکایی ها دروغ می گویند؛ کارشکنی اروپا در کمک به بیماران کرونا و ایست 10 استان به مسافران نوروزی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۲    
شبکه 12 رژیم صهیونیستی مدعی شد که ولیعهد ابوظبی به ویروس کرونا مبتلا شده و در حال حاضر در کاخ خود در قرنطینه به سر می برد.