چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۱:۳۳Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 اسفند 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۳:۳۲    
افزایش قربانیان ویروس کرونا در اسپانیا به بیش از هزار نفر و روند صعودی ابتلا در دانمارک و بلژیک از تازه ترین اخبار کرونایی مربوط به اروپا به شمار می رود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۰    
غبارروبی مزار شهدای انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم عصر پنج شنبه پنجشنبه 22 اسفند 1398 برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۸    
پرورش دهنده شترمرغ در سیستان و بلوچستان علم و عمل را در هم آمیخته و اشتغال برای خانوارهای فقیر ایجاد کرده که می تواند الگوی بسیاری باشد و نیز زنجیره ارزش را که دولت سال ها به دنبال اجرای آن است در ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۸    
کاخ سفید در اقدامی بی سابقه در دنیا به مقام های وزارت بهداشت آمریکا دستور داده جلساتی که درباره کرونا برگزار می شود را محرمانه تلقی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۳    
فرمانده معظم کل قوا در فرمانی به رئیس ستادکل نیروهای مسلح، تاکید کردند: قرارگاه بهداشتی و درمانی برای سازماندهی خدمات به مردم تشکیل شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۸    
مرکز مستشاری ایران در سوریه، در واکنش به ادعاهای برخی رسانه ها مبنی بر شهادت نیروهای محور مقاومت در البوکمال سوریه، اعلام کرد که هیچ فردی در حملات دیروز شهید نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۳    
سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملکرد سپاه قدس گیلان در زمینه مبارزه با کرونا و اجرای مناسب طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا تقدیر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۵    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی از غرب، در برخی استان های غربی و مرکزی کشور، وقوع سیلاب، بالا آمدن آب رودخانه ها، آب گرفتگی معابر شهری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
آیت الله سیستانی از مراجع تقلید به استفتائی درخصوص حضور در مراسم نماز جماعت پاسخ داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد آزمایشگاه های تشخیص کرونا به 50 مورد افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر مکرّمه آیت الله یزدی را تسلیت گفتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
وزیر خارجه امروز در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل که رونوشت آن برای روسای سازمان های بین المللی و وزرای خارجه همه کشورها ارسال شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۰    
رییس مجلس گفت: تمام توان مجموعه ها در دولت و دیگر بخش ها می بایست هماهنگ شده و در خدمت کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه کنی کرونا در آید و گزارش اقدامات انجام شده به مردم داده شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۰    
غریب آبادی با تشریح سیاست کثیف رژیم صهیونیستی برای تخریب فضای مثبت موجود در همکاری بین ایران و آژانس، گفت: اگر این رژیم تنها درصد محدودی از چنین همکاری را داشت، امروز وضعیت خاورمیانه متفاوت بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش کرد که شواهد بیشتری پدیدار شده که نشان می دهد پلیس هند نه تنها در خشونت علیه مسلمانان دخیل بوده بلکه در بسیاری موارد خود را کنار کشیده تا اراذل هندو ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۰    
نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: معادل بسته 100 گیگابایتی اینترنت که اپراتورهای ثابت به کاربران هدیه دادند، شرکت زیرساخت نیز پهنای باند را برای اپراتورها رایگان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۰    
سقوط سنگین سهام آمریکا در روزهای اخیر، از میزان رشد شاخص داوجونز در دوره ریاست جمهوری ترامپ به شدت کاسته است. این در حالی است که ترامپ رشد این شاخص را دستاورد بزرگ دولت خود قلمداد می کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
این روزها که عده ای از آب گل آلود کرونا و بازار داغ شایعات، گرانی و کمبود تجهیزات پزشکی و ماسک سوءاستفاده می کنند، عده ای هم در این شهر در کنار پزشکان و پرستاران جهادگران عرصه سلامت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه اصلی مردم، حل مشکلات اقتصادی است و مجلس آینده مسئولیت بسیار سنگینی در این زمینه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
بثینه شعبان در گفتگو با شبکه خبری المیادین بر هماهنگی با محور مقاومت و ایران تاکید کرد و گفت که دمشق نیروهای آمریکایی را از سوریه بیرون خواهد راند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
سازمان سینمایی در حالی طرح هر روز یک فیلم تازه در شبکه نمایش خانگی را برای ایام خانه نشینی مخاطبان کلید زده که برخی فیلم های اکران نشده و تازه نیز در صف انتظار رونمایی در این طرح هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۰    
کشورهای مختلف در جهان سعی می کنند ایران را منشا ویروس کرونا در جهان بدانند اقدامی که باعث می شود تا صنعت گردشگری ایران پس از کرونا با بحران های جدی تری مواجه شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: یاد و خاطره شهدای خدمت، بویژه پرستاران و پزشکانی که این روزها جان باختند تا سلامت مردم ایران تامین شود را گرامی می داریم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۵    
دبیر کل جمعیت ایثارگران گفت: قیمت ها در بازار بالا و پایین می شود در حالی که ما از دولت یا ناسزا نسبت به منتقدان و یا توصیه به دعا و توسل برای سامان یافتن وضع اقتصادی می شنویم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۷:۱۵    
منابع خبری شامگاه چهارشنبه از حمله هوایی هواپیماهایی احتمالا متعلق به آمریکا به مواضع الحشد الشعبی در منطقه البوکمال سوریه نزدیک مرز با عراق خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۷:۱۵    
رئیس سازمان فضایی ایران از ابلاغ ساخت ماهواره پیام2 خبر داد و گفت: ساخت ماهواره سنجشی با قدرت یک متر توسط دانشمندان دانشگاه صنعتی امیر کبیر انجام می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۷:۱۰    
باید زنجیره شیوع کرونا قطع شود؛ بازار مسکن قفل شد؛ دوراهی بودن یا نبودن قرنطینه؛ قیمت خودرو در شیب موقت و شایعات کرونایی ممنوع! از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.