چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۰:۲۷Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 2 فروردین 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 فروردین 1395 هدانا 2 فروردین 1395 هدانا 3 فروردین 1395 هدانا 4 فروردین 1395 هدانا 5 فروردین 1395 هدانا 6 فروردین 1395 هدانا 7 فروردین 1395 هدانا 8 فروردین 1395 هدانا 9 فروردین 1395 هدانا 10 فروردین 1395 هدانا 11 فروردین 1395 هدانا 12 فروردین 1395 هدانا 13 فروردین 1395 هدانا 14 فروردین 1395 هدانا 15 فروردین 1395 هدانا 16 فروردین 1395 هدانا 17 فروردین 1395 هدانا 18 فروردین 1395 هدانا 19 فروردین 1395 هدانا 20 فروردین 1395 هدانا 21 فروردین 1395 هدانا 22 فروردین 1395 هدانا 23 فروردین 1395 هدانا 24 فروردین 1395 هدانا 25 فروردین 1395 هدانا 26 فروردین 1395 هدانا 27 فروردین 1395 هدانا 28 فروردین 1395 هدانا 29 فروردین 1395 هدانا 30 فروردین 1395 هدانا 31 فروردین 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۵۴    
برنامه خاطره به تهیه کنندگی و اجرای لعیا عباس میرزایی، از 27 اسفند ماه هر شب بعد از بخش خبری ساعت 19 در 26 قسمت 17 دقیقه ای به روی آنتن می رود
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۵۱    
کامیابی نیا می گوید بازی مقابل هند یکی از سخت ترین بازی های ایران است. کمال کامیابی نیا در حاشه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۴۵    
دریاچه بزنگان یا کل بی بی با دارا بودن ویژگی های خاص از اهمیت علمی و تحقیقاتی بالایی برخوردار است که باعث شده به عنوان تنها اثر طبیعی ملی استان خراسان شناخته شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۴۵    
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر استان زنجان تاکید کرد: 1111 نفر از گنبد سلطانیه بازدید کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۳۹    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تقابل با تیم هایی مقابل هند که در زمین خود جمع شده و بازی بسته ای را ارائه می کنند، سخت است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۳۴    
تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو حل مشکل مؤسسات مالی غیر مجاز و نرخ سود است نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در شعار امسال می خواستند به ما بفهمانند که برجام ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۲۵    
فاصله نرخ تورم با تک رقمی شدن ماه به ماه کمتر می شود و آخرین گزارش مرکز آمار نیز این موضوع را تایید می کند؛ به طوری که اگر این روند ادامه داشته باشد، به نظر می رسد امسال، سال تک رقمی شدن تورم باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۱۹    
مدیرکل تعاون و پشیبانی وزارت آموزش و پرورش، از اسکان بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر روز مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان سراسر کشور تا ابتدای هفته جاری خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۱۶    
در آستانه سال نو سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی موفق شد با پیگیری و تلاش مستمر 8 زندانی ایرانی از جمله 4 زن را آزاد و به میهن اسلامی بازگرداند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۱۳    
منطق فوتبال می گوید هر کس که سرمربی استقلال و حتی پرسپولیس می شود به طور اتوماتیک وار قول قهرمانی داده است چرا که هواداران این تیم به کمتر از قهرمانی راضی نمی شوند مثل هواداران بارسلونا و رئال مادرید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۱۰    
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که در بازی مقابل هند از پیش برنده نخواهیم بود. به گزارش تابناک ورزشی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۷    
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که باید تلاش کنیم تا با کسب نتیجه خوب مقابل هند و عمان جایگاه فوتبال ایران را در رنکینگ جهانی ارتقا دهیم. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۵    
رسانه های روسیه از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ 3 ورزشکار این کشور به دلیل استفاده از ملدونیوم خبر دادند. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۲    
رسانه های ترکیه از بازداشت سه مظنون انتحاری پس از حمله تروریستی به استانبول خبر دادند. به گزارش رویترز ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۵۹    
رییس پلیس راهور ناجا از واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس و مجروح شدن 5 نفر خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۵۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: از 25 اسفندماه تا پایان روز نخست فروردین ماه، سه میلیون و 314 هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باغ چشمه بلقیس، در دشتی هموار معروف به شهرک قلعه کره شهبازی در میان تپه ماهورها و کوهها واقع شده است .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه پدیده گرد و خاک در جنوب، مرکز و نوار مرزی استان تا آخر وقت امروز خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۴۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: بیش از هزار بازرس افتخاری بر بازار نوروزی مازندران نظارت می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۴۱    
نخست وزیر کوزوو اعلام کرد، برادر و تعدادی از بستگان نزدیکش در بین ده ها کوزوویی بودند که در سال گذشته میلادی از فقر و ناآرامی در سرزمین شان فرار کرده و تلاش کردند وارد اتحادیه اروپا شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۴۱    
هورامان یا اورامان شامل مناطقی از جنوب غربی استان است که قسمتی از شهرستان های سنندج و کامیاران و بخش زیادی از سروآباد را در بر می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۸    
هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران می گوید نمی توان از هم اکنون تیم ملی هند را بازنده دیدار مقابل ایران دانست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۵    
مدیر اجرایی کمیته روابط عمومی اسرائیل - آمریکا در نشست عمومی سالانه آیپک به شکست این گروه در جلوگیری از به ثمر نشستن توافق هسته ای ایران و شش قدرت جهان اعتراف کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۲    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از پوشش 30 سالخورده استان فارس در راستای اجرای طرح نیابت خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۹    
وزارت دفاع افغانستان گفت نظامیان این کشور در یک عملیات ویژه در ولایت جنوبی هلمند، یک زندان گروه طالبان را تسخیر کرده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۶    
رجب طیب اردوغان با ارسال پیامی، عید نوروز را از سوی خود و ملت ترکیه، به رییس جمهوری و مردم کشورمان تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۶    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه لبنان تاکید کرد که لبنان و اتحادیه اروپا منافع مشترکی در مبارزه با تروریسم در منطقه دارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۸    
هافبک مهاجم ملی پوش فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد بتواند با عملکردی مطلوب در ترکیب شاگردان کی روش در دیدار مقابل هند و عمان قرار گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۲    
شهرستان یزد، مرکز استان یزد است و بافت تاریخی آن یکی از بهترین نمونه های بافت های تاریخی و خشتی جهان است که با وجود قدمت زیاد، همچنان رایحه ی زندگی از جای جای آن به مشام می رسد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۶    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: آموزش و اطلاع رسانی به مردم برای ایمن شدن رانندگی در جاده ها باید در راس فعالیت ها قرار بگیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از فردا کل کشور را فرا می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۰    
موج ورود پناهجویان به یونان حتی پس از اجرایی شدن توافقنامه ی میان اتحادیه اروپا و ترکیه ادامه دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۵    
پلیس راه کشور با اعلام بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 8 استان کشور، از ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۹    
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به عنوان سر گروه رقابت های جام بین قاره ای والیبال نشسته شناخته شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۶    
ملی پوش وزن 91 کیلوگرم ایران می گوید انتظارات از بوکسورهای سنگین وزن ایران بالا است و امیدوار است بتواند نماینده شایسته ای برای بوکس ایران در رقابت های انتخابی المپیک باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۳    
جشن نوروز سال 1395 با حضور و مشارکت گسترده ایرانیان مقیم قزاقستان، کارکنان سفارت و نهادهای جمهوری اسلامی ایران در آستانه و خانواده های آنها و اعضای تیم ملی کشتی کشورمان اعزامی به مسابقات انتخابی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۳    
مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی، فرودگاه ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از زمان آغاز سفرهای نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین جابجایی حدود 3 میلیون مسافر از طریق حمل ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۲۵    
صنایع دستی استان یزد این روزها نه تنها در جهت برآورده ساختن نیازهای محلی بلکه در راستای معرفی فرهنگ و تمدن دیرین و ذوق و ظرافت مثال زدنی اهل هنر و صنعت این دیار ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۲۲    
چقدر خوب است در آستانه بهار و یا در یکی از روزهای نوروز، وقتی را به دلجویی و خبر احوال با مادران و پدران دیروز ما در خانه های سالمندان اختصاص دهیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۹    
اینجا ملایر است، کهن دیاری یادگار مادها، با تاکستان های زرخیز و مردمانی لر زبان و غیور که تاریخی عظیم از مردانگی و غیرت را به دوش می کشند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۶    
ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد تهران با عنوان"نوروزگار" از امروز 2 فروردین ماه کار خود را با حضور پرشورمردمی و مسافران نوروزی پایتخت آغاز کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۳    
فرمانده عملیات نینوا امروز (دوشنبه) اعلام کرد: ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا، حملات هوایی علیه مواضع داعش در موصل واقع در شمال عراق را افزایش داده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۰    
رییس جمهور هند با تبریک مراسم نوروز در روز دوشنبه گفت که ایران شریکی مهم در حوزه تجارت برای این کشور محسوب می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۱    
رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته ایران اردیبشهت ماه برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۱    
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد معتقد است که یک شوخی جالب، او را وارد این باشگاه کرده است. غلامرضا سمندر که در حال حاضر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۸    
پاتریس تالون در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بنین با اکثریت آرا پیروز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۲    
یک روزنامه کویتی از اخراج 14 نفر از جمله یازده لبنانی و 3 عراقی از کویت به دلیل ارتباط آنها با حزب الله لبنان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۲    
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروی بنز پلیس تهران در حال ماموریت در غرب به شرق بلوار شقایق دچار حادثه شده و با تیر چراغ برق برخورد می کند که متاسفانه دچار حریق شده و راننده آن جان می سپارد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۹    
نخست وزیر فرانسه اعلام کرد که بیش از 2000 شهروند فرانسوی در گروه های تروریستی فعالیت می کنند که 609 تن آنها هم اکنون در سوریه و عراق هستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۶    
مربی تیم ملی بوکس ایران می گوید مشتزنان ایران کار بسیار دشواری در رقابت های انتخابی المپیک در چین دارند، اما با این حال امید زیادی به کسب سهمیه توسط شاگردانش دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۴    
مراسم جشن نوروز شامگاه روز یکشنبه با حضور کاردار جمهوری اسلامی ایران در انگلیس، پرسنل سفارت، روسا و کارکنان نهادهای ایرانی و خانواده های آنها در لندن برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۱    
روزنامه القبس کویت امروز (دوشنبه) نوشت: نیروهای امنیتی این کشور 11 لبنانی و سه عراقی را به اتهام وابستگی به حزب الله لبنان از این کشور اخراج کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۵    
رییس عملیات های اصلی ستاد ارتش روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد: اگر مسکو پاسخ آمریکا را نسبت به پیشنهاداتش در خصوص نظارت بر آتش بس در سوریه دریافت نکند آماده است تا از فردا به صورت یک جانبه علیه گروه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۵    
رییس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام نحوه فعالیت داروخانه های دولتی، خصوصی و بیمارستانی در ایام تعطیلات نوروز، گفت: 1000 داروخانه شبانه روزی در کشور در این ایام فعال هستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۲    
مرحله ماقبل آخر ثبت نام کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی های المپیک ریو در قطر انجام خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۶    
گودبرداری غیر اصولی یک ساختمان دو طبقه در منطقه کلاک کرج را آوار کرد و سبب شکاف در دیوارهای دیگر ساختمان های اطراف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۶    
پرویز پرستویی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش در شرح آن نوشت: سلام هموطنان عزیز، متاسفانه مطلع شدیم، استاد شجریان اسطوره موسیقی و هویت آواز ایران مبتلا به سرطان پیشرفته شده اند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۰    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با انتشار پیامی، نوروز را تبریک گفت و سالی سرشار از شادمانی و بهروزی را آرزو کرد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۷    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر از نمایش آثار مکشوفه تپه های نوشیجان و پری طی ایام نوروز در موزه لطفعلیان برای نخستین بار خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۷    
شهردار گچساران گفت: بزرگترین ماشین چوبی ایران توسط یک فردی که دارای معلولیت بوده طراحی ودر گچساران ساخته شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۴    
مسئول کمیته غارنوردی هیئت کوه نوردی استان یزد از ارتفاع از کشف و نقشه برداری غار دیو در منطقه رشکوییه یزد خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۱    
رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سه استان فارس، گلستان و مرکزی دارای بیشترین تصادفات در طرح نوروزی امسال هستند، گفت: 80 درصد تصادفات تنها به دلیل سه تخلف رخ داده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۸    
هاستل ها اقامتگاه ارزان قیمتی هستند که در خارج از کشور بیشتر از ایران بین گردشگران طرفدار دارند معمولا گردشگران هاستل ها کم توقع هستند چون خدمات آن مانند حمام و سرویس بهداشتی عمومی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۸    
پارک باباامان در کیلومتر 10 جادهٔ بجنورد - مشهد، قرار دارد که سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران و زائران امام رضا(ع)قرار دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۲    
معاون رییس جمهوری آمریکا از رژیم صهیونیستی خواست تا تعهد خودش را به راه حل دو کشوری با هدف پایان دادن درگیری ها با فلسطینی ها نشان دهد و اعلام کرد توسعه شهرک سازی ها دورنماهای صلح را تضعیف می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۹    
عملیات غرورآفرین فتح المبین، فتح الفتوح بود .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۶    
تهران از گذشته با نماد زیبای برج آزادی شناخته می شده، عکس های افراد در کنار این برج در برش های مختلف تاریخ نشان از این دارد که این برج از ابتدا جایگاه ویژه ای در بین مردم داشته است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۳    
حوزه گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تورهای گردشگری نوروز سال 95 را برگزار می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۰    
منابع خبری از توافق انصارالله و دولت مستعفی یمن برای آتش بس یک یا دو هفته ای پیش از دور جدید مذاکرات صلح یمن خبر می دهند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۷    
آمریکا نیروهای زمینی جدیدی را به بهانه مقابله با داعش به عراق اعزام می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۴    
رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات سری تل آویو با همکاری و هماهنگی آمریکایی ها برای انتقال یهودیان یمن به فلسطین از طریق کشور سومی خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۸    
جوانان کُرد ساکن استانبول که به ممنوعیت برگزاری جشن نوروز در استانبول معترض بودند، دیشب به خیابان ریختند و با پرتا کوکتل مولتوف در برابر پلیس ضدشورش صف آرایی کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۵    
محققان در دانشگاه استرالیای جنوبی طی یک پژوهش جدید نشان داده اند که مصرف شکلات به بهبود عملکرد شناختی مغز کمک می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۲    
مدیر امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور گفت: در تعطیلات نوروز 1400 نیروی امداد خودرو به مسافران نوروزی در سطح جاده ها، خدمات رسانی می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۹    
کره شمالی چندین فروند موشک بالستیک میان برد را به سمت دریای چین شرقی پرتاب کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۶    
رییس جمهور در فرودگاه بین المللی کیش در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در نشست روسای مناطق آزاد تجاری سراسر کشور درباره برنامه ریزی ها و اقداماتی که طی سال جاری دراین مناطق باید انجام گیرد برنامه ریزی و ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۶    
رژیم صهیونیستی می گوید که در عملیاتی سری آخرین یهودیان یمن را از این کشور خارج کرده و به سرزمینهای اشغالی برده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۳    
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با غلبه بر آلمان به پنجمین پیروزی متوالی در مسابقات جام بین قاره ای چین دست یافت و با صدرنشینی به کار خود در مرحله گروهی پایان داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۰    
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران فردا برای کسب عنوان پنجم مسابقات جام بین قاره ای چین به مصاف کانادا خواهد رفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۴    
نیکولا سارکوزی، رییس جمهوری سابق فرانسه، به سخنان باراک اوباما درباره جنگ لیبی واکنش نشان داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۴    
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در ششمین دیدار خود مقابل چین شکست خورد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۱    
فرمانده انتظامی قزوین اعلام کرد: با تعامل دستگاه های امدادی شاهد کاهش 90 درصدی تلفات و سوانح درون شهری و کاهش 67 درصدی تلفات و سوانح برون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۹    
معاون رییس جمهور آمریکا روز یکشنبه در یک سخنرانی در برابر بیش از 18 هزار فعال حامی اسرائیل از توافق هسته ای سال گذشته ایران دفاع کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۶    
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری 25 هزار هدیه ویژه کودکان ونوجوانان و به منظور اهدا به شرکت کنندگان در برنامه های خیمه های معرفت توزیع شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۳    
رییس خانه معدن ایران به حرکت درآوردن توانمندی های بخش تولید و ایجاد زیر ساخت های مناسب برای این بخش را از جمله راه های رسیدن به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت که استراتژی صنعتی کشور باید به سمت صنایع ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۰    
شهادت و زخمی شدن چندین یمنی در حمله جنگنده های سعودی به منازل و دارایی های آنها طی 24 ساعت گذشته و ادامه حملات جنگنده های سعودی از مهمترین تحولات یمن است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۱    
وزیر امور خارجه ترکیه به دلیل برپایی چادر طرفداران "پ.ک.ک" در نزدیکی شورای اروپا در بروکسل در طول اجلاس اتحادیه اروپا و ترکیه، سفیر بلژیک را احضار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۹    
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با غلبه بر آلمان به پنجمین پیروزی پیاپی خود دست یافت و به عنوان سر گروه شناخته شد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۹    
وزارت دفاع و نیروهای مسلح در سال 94 دستاوردهای جدیدی را در حوزه دفاعی رونمایی و تولید کردند که تست موشک عماد و 9 دستاورد دیگر تنها بخشی از آن است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۶    
مازندران از فرهنگ و تمدن بسیار کهن و اصیل آریایی برخوردار است و به دلیل داشتن این تمدن باستانی و دیرینه مراسم های باستانی با شکوهی در این دیار کهن برگزار می گردد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۴    
باراک اوباما ، رئیس جمهوری آمریکا که به منظور دیداری سه روزه با مقامات و مردم کوبا وارد این کشور شده سفر خود را تاریخی خواند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۱    
دولت یونان برنامه خود برای تسریع روند انتقال پناهجویان از جزایر به اردوگاه های داخل کشور را آغاز کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۹    
رییس جمهور تونس از تونسی ها خواست در شصتمین سالروز استقلال این کشور وحدت ملی خود را در برابر چالش های موجود حفظ کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۶    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی و حریق مرگبار یک دستگاه بنز پلیس راهنمایی و رانندگی در جنوب تهران خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۷    
وکیل صلاح عبدالسلام، از مظنونان حملات پاریس می گوید قصد دارد دادستان پاریس را به دلیل نقض تعهد حقوقی حفظ اسرار تحت پیگرد قرار دهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۴    
یکسان سازی نرخ ارز، باعث کم شدن رانت های بسیاری می شود و همچنین می تواند اقتصاد کشور را به یک پویایی خوب برساند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۱    
پس از اشتباه بزرگ پذیرش ضرب الاجل توسط مسئولان فدراسیون فوتبال، اقدامات بعدی نیز بسیار ناشیانه بوده است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۲    
رییس جمهور در نخستین ساعات نوروز سال 1395، با حضور در مرکز توانبخشی سالمندان و معلولین خیریه کامرانی شهرقدس، در فضایی عاطفی و صمیمی، دیداری عیدانه با مددجویان این مرکز داشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۱    
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: طی 24 ساعت گذشته در 188 مأموریت به 740 نفر امداد رسانی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۶    
وزیر آموزش و پرورش در پیامی فرا رسیدن سال نو را به دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا تبریک گفت.