شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۳۵Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 8 فروردین 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 فروردین 1395 هدانا 2 فروردین 1395 هدانا 3 فروردین 1395 هدانا 4 فروردین 1395 هدانا 5 فروردین 1395 هدانا 6 فروردین 1395 هدانا 7 فروردین 1395 هدانا 8 فروردین 1395 هدانا 9 فروردین 1395 هدانا 10 فروردین 1395 هدانا 11 فروردین 1395 هدانا 12 فروردین 1395 هدانا 13 فروردین 1395 هدانا 14 فروردین 1395 هدانا 15 فروردین 1395 هدانا 16 فروردین 1395 هدانا 17 فروردین 1395 هدانا 18 فروردین 1395 هدانا 19 فروردین 1395 هدانا 20 فروردین 1395 هدانا 21 فروردین 1395 هدانا 22 فروردین 1395 هدانا 23 فروردین 1395 هدانا 24 فروردین 1395 هدانا 25 فروردین 1395 هدانا 26 فروردین 1395 هدانا 27 فروردین 1395 هدانا 28 فروردین 1395 هدانا 29 فروردین 1395 هدانا 30 فروردین 1395 هدانا 31 فروردین 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۵۷    
تیم 5 نفره تحقیقات ویژه پاکستان در رابطه با حمله تروریستی به پایگاه هوایی پتان کوت هند وارد این کشور شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۵۴    
مکزیکی ها در مراسم عید پاک، آدمک دونالد ترامپ، کاندیدای پیشرو حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به آتش کشیدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۵۱    
رئیس جمهور ایران در ششم و هفتم اولین ماه سال1395 ، در ایام نوروز به پاکستان، کشوری که از لحاظ آداب و رسوم ، فرهنگ، زبان و مذهب شباهت زیادی به برخی بافت های شهری ایران دارد، سفر کرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۸    
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از باز بودن همه راه های استان خبر داد و گفت: گردنه تته به علت تداوم بارش برف هم چنان مسدود است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۵    
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از برخورد مرگبار سه دستگاه خورو پژو در محور یاسوج - اصفهان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۴۲    
رسانه های انگلیسی اعلام کردند، پلیس این کشور قصد دارد در پی حملات تروریستی اخیر در بلژیک، بیش از 2000 افسر پلیس دیگر را در خیابانهای شهرهای بزرگ این کشور به منظور تامین تدابیر امنیتی بیشتر مستقر کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۳۹    
حسین مشرقی وال سخنگوی پلیس ولایت ننگرهار افغانستان اعلام کرد: در نتیجه عملیات هوایی در این ولایت 11 عضو گروه داعش به هلاکت رسیدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۳۱    
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) ضمن اشاره به لزوم حمایت از نیروهای امنیتی عراق و نیروهای کرد پیشمرگه در ازادسازی موصل از اشغال داعش، برای مشارکت در عملیات ازادسازی این شهر اعلام آمادگی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه اردوی تدارکاتی خود با سفر به مسقط دیدار دوستانه دیگری برگزار خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۲    
سنگربان سابق آرسنال به حمایت از آرسن ونگر پرداخت و به هواداران تیمش توصیه کرد که شرایط منچستر یونایتد را پیش روی خود قرار دهند و خواستار جدایی ونگر نشوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۲    
شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد از 17 بهمن ماه 94 تا 17 اردیبهشت ماه 95 اقدام به برگزاری جشنواره ویژه ای با عنوان کارتخوان جادویی کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۱۶    
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: وظیفه حداقلی مدیران ستادی هلال احمر فراهم کردن امکانات مناسب اسکان امدادگران در پایگاه های کانکسی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۱۳    
ال جی در نرم افزار جی 5 تغییرات اساسی اعمال کرد و در رابط کاربری UX 5.0 شاهد ساده سازی دسترسی به بخش های مختلف نرم افزار و طراحی سازگار با متریال دیزاین گوگل هستیم ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۱۳    
بازیکن جوان و مازندرانی در حین برگزاری بازی در روستای زیراب سواد کوه دچار ایست قلبی شد و به دیار حق شتافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۱۳    
مدیر سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، امروز (یکشنبه) با انتشار مطلبی هشدار داد، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به طرز چشمگیری امنیت این اتحادیه را تضعیف خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۰۷    
بر اساس گزارش ها از ولایت ارزگان در مرکز افغانستان، درگیری شدیدی میان نیروهای امنیتی و مخالفان مسلح در شهرهای چارچینو و دهراود این ولایت جریان دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۰۴    
وزیر امور خارجه آلمان از برگزاری کنفرانسی در این کشور با محوریت مقابله با گرایش جوانان به ایدئولوژی داعش سخن گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۳:۰۱    
قهرمان مسابقات آسیایی تایلند در رشته کامپوند گفت: خوشحالم که برای سومین بار موفق شدم در رشته انفرادی و تیمی کامپوند مردان به مدال طلا دست پیدا کنم و ثابت کردم که حضور در رقابتهای داخل سالن تاثیری در ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۵۸    
رییس سازمان جوانان هلال احمر گفت: تا پایان یازدهمین روز از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران، دو میلیون 715 هزار مسافر از خدمات پست های نوروزی هلال احمر بهره مند شده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۵۵    
معاون شهردار تهران گفت: در ایام نوروز شهر تهران به وضعیت ایده آلی از لحاظ ترافیکی رسیده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۵۲    
سخنگوی اورژانس مازندران گفت: مرد 54 ساله حین بازی فوتبال در روستای پاشاکلا سوادکوه به علت ایست قلبی جان خود را از دست داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۹    
شرکت اوه مسابقه دابسمش نوروزی برگزار می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۶    
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاکید کرد که کنترل بر شهر پالمیرا شاهدی جدید بر این امر است که ارتش سوریه تنها قدرت کارآمد و قادر برای مبارزه با تروریسم و ریشه کن کردن آن است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۰    
پناهجویان در حومه پایتخت سوئد با نیروهای پلیس درگیر شده چندین خودرو را به آتش کشیدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۰    
دو تن از کارکنان نیروگاه هسته ای بلژیک به داعش پیوستند که این مساله نیروهای امنیتی این کشور را نسبت به احتمال حملات تروریستی با بمب رادیواکتیو نگران کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۳۷    
1000 قطعه لاک پشت خزری و دویست حلقه مار آبی به طبیعت خود در گیلان بازگشتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۳۴    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: در سال جدید بر اساس شعار امسال یعنی "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل"، مناطق آزاد به سمت خلق فضاهای جدید حرکت می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۳۱    
استاندار لرستان گفت: رضایت مندی مسافران از خدمات و تسهیلات اراِئه شده موجب افزایش مسافران نوروزی استان شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۸    
تابلو ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر (عج) به تئاتر شهر تغییر نام داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۵    
دلار آمریکا و سکه تمام طرح جدید در مقایسه با روز گذشته روند کاهشی پیدا کردند و نرخ طلای 18 عیار با روند افزایشی همراه شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۲    
گوگل به خاطر حضور در بسیاری از عرصه ها شناخته شده؛ اما این کمپانی بر پایه ی ذخیره سازی و جستجوی اطلاعات در سرتاسر اینترنت ساخته شده است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۲    
عضو هیات رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، اقتصاد مقاومتی را نیاز فوری کشور در شرایط فعلی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای تولید محورشدن تمام نهادها و ساختارهای اقتصادی کشور است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۲۲    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 12 از استقبال چشمگیر کودکان محله هرندی و گردشگران نوروزی از اجرای برنامه محله گل و بلبل در بوستان زندگی(هرندی) خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۹    
پژوهشگران در دانشگاه هاروارد اقدام به ساخت فراماده ای سه بعدی کرده اند که از قابلیت برنامه ریزی برخوردار است و می توان شکل، حجم و اندازه آن را بر حسب نیاز تغییر داد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۹    
بر اساس اعلام یک منبع خبری در وزارت امور خارجه روسیه، کره شمالی برای از سرگیری مذاکرات شش جانبه به منظور خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره ابراز تمایل کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۹    
حتما تاکنون دقت کرده اید که نام محصولات مختلف اپل با حرف "i" کوچک شروع می شود. این حرف بعد از معرفی آی مک در سال 1998 میلادی تا حالا در محصولات اپل دیده می شود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۷    
کمپانی اینتل طی یک قرارداد 1.5 میلیارد دلاری، از سال 2011 تا امروز برای تولید تراشه های گرافیکی با انویدیا همکاری می کند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۷    
دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه داری آمریکا به صدور یک مجوز عمومی اقدام کرده که به شهروندان آمریکایی اجازه می دهد برای فروش هواپیمایی مسافربری و قطعات یدکی با ایران مذاکره کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۱    
فرماندار شهرستان کنگاور گفت: با تلاش ها و تمهیدات در سطح شهرستان در موج اول سفرهای نوروزی در شهرستان تصادف فوتی و جرحی نداشتیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۱    
نماینده وزن 100- کیلوگرم جودوی ایران موفق شد با کسب 4 پیروزی متوالی راهی فینال رقابت های جودوی جایزه بزرگ گرجستان شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۰۵    
اردبیل – شهردار اردبیل گفت: تا اردیبهشت ماه امسال طرح ساماندهی محوطه بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی نهایی خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۲:۰۲    
رقیب سوسیال دموکرات هیلاری کلینتون در رقابت های درون حزبی سه گانه ای که دیروز شنبه در سه ایالت واشنگتن ، آلاسکا و هاوایی برگزار شد، پیروزی را از آن خود کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا اینجا اردو و بازی خوبی داشتیم و با اینکه از شرایط راضی هستم اعتقاد دارم نباید چهار گل دریافت می کردیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۵۶    
جواد محجوب با برتری مقابل حریف ایتالیایی خود در مرحله نیمه نهایی رقابتهای گرندپری گرجستان به دیدار نهایی راه یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۵۳    
چهارصد سال بعد از مرگ ویلیام شکسپیر شاعر و نویسنده شهیر انگلیسی و دفن پیکر وی در کلیسای ترینیتی مقدس در استراتفورد، و تقریبا دویست سال بعد از آنکه گفته شد استخوان های وی از مقبره اش ربوده شده ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۴۸    
جلسه ی شورای راهبردی پایگاه میراث فرهنگی ماسوله با هدف برطرف شدن مشکلات و موانع طرح گازرسانی شهر تاریخی ماسوله برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۴۵    
اردبیل – مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان اردبیل گفت: در آینده نزدیک جشن کاهش تلفات رانندگی در اردبیل برگزار خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۶    
وزرای خارجه سه کشور ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان در آینده نزدیک نشست سه جانبه برگزار می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۶    
رسانه های اسرائیلی یکشنبه گزارش داده اند رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا هفته گذشته در سفری مخفیانه به فلسطین اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی درباره آنچه مقابله با حملات سایبری ایران و حزب الله خوانده ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۳    
ارتش سوریه با انتشار بیانیه ای ضمن تأکید بر ادامه مبارزه با داعش، اعلام کرد آزادی تدمر ثابت کرد ارتش و متحدانش تنها قدرت موجودند که می توانند تروریسم در سوریه را ریشه کن کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۳    
دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه سامان عبدولی از آمادگی خوبی جهت حضور در مسابقات گزینشی المپیک برخوردار است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۰    
نشریه تخصصی اروپایی در حوزه انرژی نوشت: در سفر حسن روحانی به پاکستان حتی از یادداشت تفاهم های مبهمی که در سفر او به اروپا مشاهده شد، خبری نبود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۳۰    
وزیر خارجه مصر از تروریستی خواندن حزب الله امتناع و با اعتراف به اختلاف دیدگاه قاهره و ریاض درباره سوریه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۲۷    
رئیس جمهوری سوریه در دیدار هیأت فرانسوی در دمشق، آزادی شهر تدمر از اشغال داعش را نشانه موفق بودن راهبرد ارتش سوریه و ناکارآمدی ائتلاف آمریکا دانست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۲۱    
آزادی شهر تاریخی تدمر ، میدان نفتی الهیل را در نوبت آزادسازی قرار داد به طوری که با آزادی 2 منطقه در شمال تدمر، راه برای قطع مسیر داعش از دیرالزور به رقه فراهم می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۲    
مدیرکل هنرهای در جشن روز جهانی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد که در سال جاری 20 درصد کسر شده از فروش آثار توسط انجمن هنرهای نمایشی، برای تبلیغ به گروه های تئاتر کودک و نوجوان پرداخت می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۲    
مدیرکل اداره ی هنرهای نمایشی وزارت ارشاد در یاداشتی کوتاه روز جهانی تئاتر را به هنرمندان و دست اندرکاران این هنر تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۲    
ستاره سابق بارسلونا ال کلاسیکو را حساس ترین و بزرگ ترین بازی برای هر بازیکنی می داند. او زیدان و رونالدو برزیلی را بهترین بازیکنانی می داند که برابر آنها بازی کرده است و بر این باور است که رئال شانس ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۰۹    
مسابقه عکاسی نوروزی شرکت میهن در حال برگزاری است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۰۶    
فرمانده ناجا گفت: مبارزه با قاچاق کالا اقدامی عملی در راستای پیشرفت اقتصاد داخلی و توسعه اقتصاد مقاومتی به شمار می آید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۰۶    
معاون امور هنری وزارت ارشاد در پیامی روز جهانی تئاتر را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدوارم گشایش هایی در زمینه ی بودجه در سال جاری برای دولت محترم حاصل شود تا بتوانیم بخشی از مطالبات بحق اهالی تئاتر را ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۱:۰۳    
مدیر کل سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) از ارتش سوریه بخاطر آزاد کردن شهر باستانی پالمیرا و پاکسازی این شهر از وجود تروریستهای داعش که بخشهای عمده ای از آثار باستانی آن را ویران کرده ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۴    
جودوکار المپیکی کشورمان در ادامه مبارزات خود در رقابتهای گرند پری گرجستان سومین حریف خود را نیز شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۵۱    
حمید سوریان در مسابقات انتخابی سهمیه المپیک مغولستان روی تشک نمی رود. به گزارش خبرآنلاین؛ ناکامی حمید سوریان در رقابت های انتخابی المپیک در قزاقستان سبب شده تا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برای رقابت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۸    
انفجار انتحاری غروب امروز یکشنبه در پارک گلشن اقبال در مرکز شهر لاهور پاکستان، تا کنون موجب کشته شدن دست کم 55 نفر و بیش از 200 نفر زخمی شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۳    
شبکه المیادین گزارش داد که عملیات آزادسازی حومه شمالی حلب در مرز با ترکیه به زودی صورت می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۳    
معاون اول رییس جمهور تلاش جدی برای رونق اقتصادی در سال 95 را مورد تاکید قرار داد و گفت: با نامگذاری سال جدید و تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای اجرای اقتصاد مقاومتی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
شهرستان بهاباد با وجود فاصله نسبتاً دور از مرکز استان یزد از جاذبه های منحصر به فردی چون برترین موزه سنگ و فسیل و بخش آبزیان کشور، خانه سنگی و زیبایی های طبیعی چشم نواز برخوردار است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۷    
تصاویر منتخب این هفته خبرگزاری رویترز.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۷    
جودوکار شایسته تیم ملی کشورمان با کسب مدال نقره رقابتهای جایزه بزرگ تفلیس 180 امتیاز به داشته های خود در رنکنیگ المپیکی ها افزود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۴    
وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی والیبال گفت: مجموعه والیبال سنگ بنایی گذاشته است که امیدوارم اثر بخش بوده باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۴    
کرج - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: تصادف در آزادراه کرج- قزوین سه کشته برجای گذاشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت سرخپوشان در اردوی عمان گفت: تا اینجا اردو و بازی خوبی داشتیم و با اینکه از شرایط راضی هستم اعتقاد دارم نباید چهار گل دریافت می کردیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۴    
گرگان – فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کاهش 10 درصدی تصادفات منجر به فوت در نوروز 95 خبرداد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۳۱    
این روزها آن چه بیش از هر چیز دیگر در خیابان های تهران خودنمایی می کند، تردد خودروهایی است که شماره پلاک آن ها راوی حضور مسافران از سراسر کشور است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۵    
رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است در سال 1395 برنامه های خود را برای تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، با شتاب بیشتری در فرصت پساتحریم ادامه دهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور، با بیان اینکه امسال باید با روحیه جدی تر وارد کار و تلاش شویم، خواستار برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای رونق بخشیدن به بخش مسکن شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۲۲    
رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است در سال 1395 برنامه های خود را برای تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، با شتاب بیشتری در فرصت پساتحریم ادامه دهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۹    
مراسم ترحیم والده همسر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری فردا(دوشنبه 9 فروردین) در تهران برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۶    
رئیس اتحادیه شیرینی فروشان اهواز از کاهش 40 درصدی تقاضا و فروش شیرینی نسبت به ایام نوروز سال گذشته خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۶    
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از توزیع 250 تن مرغ منجمد و گوشت قرمز در ایام نوروز امسال خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۳    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در منطقه عملیاتی جنوب کشور از یادمان های راهیان نور شلمچه، طلائیه، دهلاویه و یادمان عملیات رمضان بازدید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۰    
قانونی شدن زمین خواری، تعبیر بسیاری از فعالان محیط زیست از قانون حفظ اراضی کشاورزی کشور است که بررسی و تصویب آن در دست کمیسیون کشاورزی مجلس است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۰    
همزمان با ایام نوروز ، پردیس های فرهنگی با اجرای برنامه های متنوع در بوستان بزرگ ملت برگزار شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۷    
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود در شهر صور را صبح امروز در ورزشگاه العروبیه عمان برگزار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۴    
سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن امیدواری برای رشد دو باشگاه پس از توافق خواهر خواندگی تاکید کرد: از سفیر ایران و مدیر العروبیه تشکر می کنم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: در بازی مقابل سنگاپور ضربات نهایی را خوب نزدیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۵۸    
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از بازدید بیش از 880 هزار نفر از اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری قزوین تا 7 فروردین 95 و رشد 22 درصدی آمار بازدید در مدت مشابه نسبت به سال ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۵۸    
شهر باستانی تدمر صبح امروز به طور کامل توسط ارتش سوریه از اشغال داعش آزاد شد که این امر با واکنش ارتش و مقامات سوری مواجه شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۵۸    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که طی سه روز آینده هوا به طور محسوسی سرد می شود و امروز شمال غرب، غرب و ارتفاعات کشور شاهد ابر و بارش برف و باران خواهند بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۵۵    
آبادان- یادمان والفجر 8 سمبل پیوند کبوتران سبکبال با اروند رود خروشان است که در 48 کیلومتری جنوب شرق آبادان (جاده آبادان – اروندکنار) واقع شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۴۰    
شهردار منطقه 2 تهران از برگزاری جشن روز طبیعت در 11 بوستان این منطقه خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۳۱    
پلیس راه ناجا اعلام کرد در محورهای هراز و کندوان برف و در فیروزکوه و اکثر محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، قزوین، گیلان، لرستان و همدان باران می بارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۲۵    
بزرگترین کمپین در دسترس خانواده با هدف در کنار هم بودن خانواده ها در روزهای جمعه و مشارکت دسته جمعی آنها در برنامه های اجتماعی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۲۲    
رئیس کمیته ملی المپیک از اردوهای آماده سازی چهار تیم ملی که خود را برای حضور در مسابقات پیش رو آماده می کنند بازدید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۳    
رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیمهای ملی کشتی، وزنه برداری، قایقرانی و تیراندازی بازدید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۸:۰۸    
مدیرکل میراث فرهنگی تهران گفت: با انجام یک نظرسنجی اولیه از 100 تن از شهروندان که برای اولین بار از نمایشگاه تهران، کهن شهر من بازدید کردند 98نفر خواستار ایجاد موزه تخصصی برای تهران شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۲    
آمار نشان می دهد سهم معاملات برخط از معاملات نرمال 27 درصد بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۱    
وزیر کشور ضمن زیارت بقعه متبرکه امامزادگان یاسروناصر(ع) شهر طرقبه از روند اجرای طرح آرامش بهاری و طرح جامع این بقعه متبرک بازدید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۶    
در حال حاضر در 10 استان کشور بارش باران گزارش شده و این در حالی است که در هراز و چالوس برف خفیفی در حال باریدن است. ...