چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۰:۲۲Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 11 فروردین 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 فروردین 1395 هدانا 2 فروردین 1395 هدانا 3 فروردین 1395 هدانا 4 فروردین 1395 هدانا 5 فروردین 1395 هدانا 6 فروردین 1395 هدانا 7 فروردین 1395 هدانا 8 فروردین 1395 هدانا 9 فروردین 1395 هدانا 10 فروردین 1395 هدانا 11 فروردین 1395 هدانا 12 فروردین 1395 هدانا 13 فروردین 1395 هدانا 14 فروردین 1395 هدانا 15 فروردین 1395 هدانا 16 فروردین 1395 هدانا 17 فروردین 1395 هدانا 18 فروردین 1395 هدانا 19 فروردین 1395 هدانا 20 فروردین 1395 هدانا 21 فروردین 1395 هدانا 22 فروردین 1395 هدانا 23 فروردین 1395 هدانا 24 فروردین 1395 هدانا 25 فروردین 1395 هدانا 26 فروردین 1395 هدانا 27 فروردین 1395 هدانا 28 فروردین 1395 هدانا 29 فروردین 1395 هدانا 30 فروردین 1395 هدانا 31 فروردین 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۶    
دولت چین "شیه شیائو یان" را به عنوان اولین فرستاده ویژه خود به سوریه تعیین و تاکید کرد به عنوان یکی از اعضای دائم شورای امنیت برای دستیابی به راهکاری در حل مسالمت آمیز بحران سوریه تلاشش ادامه می دهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۳    
در فصل بهار درختان بسیاری شکوفه می کنند و با عطر و زیبایی خیره کننده خود مناظری شگفت انگیز و رویایی می آفرینند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: با وجود انجام طرح نوروزی در مقابله با سد معبر، وضعیت وانت بارها و سد معبر از 15 فروردین ساماندهی می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۱    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها جمعی از مداحان اهل بیت علیهم السلام صبح امروز چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۲۵    
رییس جمهوری 12 فروردین؛ سالروز جمهوری اسلامی ایران را روز تبلور مردم سالاری و اسلامیت در کشور دانست و تأکید کرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۲۲    
حسین شمس،رییس انجمن فوتسال دانش آموزی ایران به صورت رسمی برای احراز پست ریاست انجمن فوتسال فدراسیون جهانی دانش آموزی اعلام آمادگی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۹    
شهردار منطقه 13 از برگزاری جشن بهاران در سطح منطقه در روزهای 11 ، 12و13 فروردین خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۹    
وزیر خارجه سوریه در دیدار با نخست وزیر الجزایر تاکید کرد: سوریه هیچ گونه تجاوز به وحدت و تمامیت خود را نمی پذیرد و آنچه منطقه در حال حاضر شاهد آن است اجرای سیاست غربی برای تقسیم وطن عربی و سلطه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۶    
رسانه های عمانی از عملکرد تیم ملی خود برابر ایران خشمگین هستند و خواستار استعفای دسته جمعی اعضای فدراسیون فوتبال شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۸    
عکس : منا هوبه فکر-ایسنا
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۸    
تیم ملی فوتبال آرژانتین پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و با دو گل برابر بولیوی در انتخابی جام جهانی به پیروزی رسید اما برزیل برابر پاراگوئه به نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو دست نیافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
فدراسیون فوتبال عمان اعلام کرد که با درخواست ایران برای برعهده گرفتن میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۲    
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: اگر عرصه تنها برای حضور زنان در حوزه های علمی فراهم شود ولی ظرفیت شغلی و مدیریتی برای آنان ایجاد نشود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۲    
مدیر اداره جهاد کشاورزی شادگان گفت: عملیات برداشت محصول گندم این شهرستان از اول اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۹    
تهرانی ها شب فرهنگی پایتخت را در دهمین روز از نوروز 95 در مراسمی با عنوان شبی در موزه ملی ایران تا پاسی از شب جشن گرفتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۶    
سوفیا کاپولا ، نسخه جدیدی از فیلم فریب خورده با بازی کلینت ایست وود را به سینما می آورد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۳    
دوره های تربیت حرفه ای معلمی که برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برگزار می شود حاشیه های زیادی را در سال 94 داشت که در سال 95 نیز این حاشیه ها همچنان ادامه دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۳    
بانک مرکزی با افزایش دو تومانی نرخ دلار در یک هفته گذشته، قیمت امروز این ارز را 3026 تومان اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۰    
کیفیت هوای تهران در دومین چهارشنبه سال95 در شرایط پاک قرار گرفت، این پنجمین روز از ابتدای امسال است که تهران در هوای پاک نفس می کشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۷    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اعتبار آرم های طرح ترافیک سال 94 تا پایان فروردین ماه خبر داد .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۴    
منابع امنیتی یمنی از کشته شدن صدها نفر از مزدوران وابسته به رژیم سعودی در جریان دفع یورش آنها از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن در میدی در استان حجه خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۴    
سفیر رژیم صهیونیستی از نامه نگاری آمریکا و متحدان اروپایی این کشور با دبیر کل سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران، استقبال کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۱    
ستاد کل نیروهای مسلح دربیانیه ای تاکید کرد: دشمن در دوره پسابرجام با تمرکز بر راهبرد نفوذ در صدد رخنه به صخره سخت نظام برآمده ، ضروری است مردم ومسئولان،دشمنان رامقهور اراده مستحکم خودسازند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۸    
ماجرای هواپیماربایی در قبرس با آزادی تمامی مسافران و دستگیری هواپیماربا بدون تلفات پایان یافت. این هواپیماربا روز سه شنبه هواپیمایی متعلق به خطوط هوایی ایجیپت ایر را با 55 سرنشین که از اسکندریه عازم ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۸    
وزارت ورزش و جوانان صعود تیم ملی فوتبال ایران را به مرحله بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۵    
لواندووسکی، رییس ستاد انتخاباتی ترامپ (نفر سمت چپ) سوژه جنجالی در انتخابات آمریکا است. او متهم به ضرب و جرح یک خبرنگار زن است. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۷    
شبنم ریسانی یکی از سه بیمار کرمانشاهی که مبتلا به سندرم کارتاژنر، دکستروکاردی، آیزنمنگر، قلب بزرگ با سوراخی بین دو هلیز و هم چنین طحال چند تکه هستند در نامه ای خطاب به دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۷    
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان زنجان گفت: دلیل عدم استقبال زنجانی ها از مرغ منجمد، کاهش 20 درصدی قیمت مرغ گرم بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۱    
عکس : رحیم بنی اسد آزاد - ایسنا / کرمان
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۸    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان باشت گفت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا 10 فروردین ماه هشت هزارو 500 نفر از درخت کهنسال دو هزار و 773 ساله روستای لار در شهرستان باشت دیدن کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۸    
قرار است آنگ سان سوچی به عنوان وزیر خارجه میانمار در دولت جدید این کشور حضور داشته باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۵    
سد گاران در شهرستان مریوان سرریز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اسکان بیش از 871 هزار گردشگر و مسافر نوروزی در این استان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۹    
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: ماهی های قرمز را در هیچ سد، دریا و رودخانه ای رها نکنید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: مسافرانی که مازندران و محور هراز را برای سفر خود انتخاب می کنند، لوازم ایمنی سفر مانند زنجیرچرخ را به دلیل برف گیر بودن برخی از طول مسیر به همراه خود داشته باشند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۰    
رئیس اداره منابع آب کامیاران گفت: گروه های گشت و بازرسی از ابتدای استقرار خود در شهرستان کامیاران در سال 94 اقدام به شناسایی 196 حلقه چاه غیرمجاز کرده اند که از این تعداد 44 حلقه انسداد یافته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۵۸    
مدیر قلعه فلک الافلاک از بازدید 67 هزار نفر از این قلعه تاریخی خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۵۵    
یکی از توصیه های آیت الله سیستانی به جوانان این است که وجدان خود را بین خود و دیگران داور و برای دیگران به گونه ای کار کنند که دوست دارند برای خودش کار کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۵۲    
مسئول کمیته حمل و نقل ستادگردشگری شهرداری تهران گفت: برج میلاد، پل طبیعت، پارک آب و آتش، بوستان ولایت و دریاچه بزرگ خلیج فارس از نقاطی بودند که بیشترین بازدید کننده را در ایام عید داشتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۹    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به انهدام 3 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر گفت: در طول تعطیلات نوروزی بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف و ضبط شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۶    
همسر آیت الله هاشمی می گوید فرزندانم سیاستمدار نیستند اما سیاست آنها را رها نمی کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۳    
اولین هفته رقابت های فوتبال لیگ برتر درسال جدید درشرایطی با برگزاری سه دیدار آغاز می شود که شاگردان گل محمدی به دنبال رسیدن به رده سوم هستند و تراکتور در اندیشه فرار از دست تعقیب کنندگان.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۰    
رویترز می گوید، آمریکا، فرانسه، بریتانیا و آلمان در نامه مشترکی به شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار واکنش مناسب به آزمایش های موشکی ایران شده و گفته اند این آزمایش ها نقض قطعنامه شورای امنیت است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۰    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها جمعی از مداحان اهل بیت علیهم السلام صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۷    
خبرگزاری رویترز اطلاع داد: پله ،فوتبالیست افسانه ای برزیلی علیه شرکت الکترونیکی سامسونگ شکایت و درخواست غرامت به میزان 30 میلیون دلار مطرح کرده و تاکید می کند که شرکت به شکلی نامناسب از تصویر فردی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۴    
صحن بزرگ حضرت زهرا (س) که به همت ستاد بازسازی عتبات و با دستان هنرمندان ایرانی در حال ساخت است، شش هکتار مساحت دارد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۴    
اعلام این نکته از سوی اف بی آی که این نهاد در نهایت و بدون کمک گرفتن از اپل قادر به رمزگشایی از آیفون بوده است، ضربه ای بزرگ بر جبهه اپل بود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۱    
قیمت نفت 40 دلاری در لایحه بودجه 95غیر واقعی است و با این رقم دولت با مشکل مواجه می شود چرا که در شرایط فعلی قیمت نفت حتی 30 دلار هم نیست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۱    
منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی می تواند ما را از این وضعیتی که هستیم نجات دهد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۲    
مدیرمسؤول روزنامه کیهان اظهارات یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام در صورت پیروزی در انتخابات را نعل وارونه دانست و گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۲    
تیمی از محققان دانشگاه شفیلد به منظور بهره وری از مزایای رباتیک در حوزه هایی که ایمنی در آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است، از یک روش برنامه ریزی جدید که پیش از این در صنعت تولید استفاده می شد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۲    
پژوهشگر و محقق برجسته کشور گفت: آیین سیزده بدر چنان فرجامی فرخنده بر نوروز است که آیین و جشن فراگیر و میهنی ایرانیان است در جغرافیای پهناور و فرهنگی ایران زمین.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد شدید ازکسانی که روزگار و دنیای فردا را دنیای مذاکره می دانند نه موشک، خاطرنشان کردند: روزگار، روزگار همه چیز است وگرنه به راحتی و صراحت حق ملت را خواهندخورد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۶    
حجت الاسلام کاویانی، مسئول خیمه معرفت تخت جمشید گفت: خدمات متعدد فرهنگی و دینی در قالب اجرای طرح آرامش بهاری به گردشگران اروپایی در تخت جمشید ارائه می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۳    
کتاب عاشقانه های کهن شامل اشعار عاشقانه چینی، هندی، قرون وسطی با ترجمه مهران محبوبی توسط انتشارات بوتیمار، منتشر و راهی بازار نشر شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۳    
هر منطقه ای آداب و رسوم و نوع کالای مخصوص خود را دارد، باید در شکل ظاهری غرفه ها و شرایط برپایی آنها فرهنگ بومی منطقه را هم در نظر گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۰    
معاون گردشگری کشور از رشد 48 درصدی بازدید گردشگران نوروزی از بناها و جاذبه های گردشگری کشور خبر داد و گفت: تاکنون 37 میلیون نفر شب اقامت در کشور ثبت شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۷    
تبریز – مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش برف در آذربایجان شرقی، همه محورهای اصلی و فرعی آذربایجان شرقی و شهر تبریز باز است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۲    
طی سفرهای نوروزی در تعطیلات روزهای آخر سال گذشته و ابتدای امسال (25 اسفند تا 9 فروردین) بیش از دو میلیون و 140 هزار مسافر از طریق سفرهای هوایی در فرودگاه های کشور جابجا شده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۹    
در نوروز امسال مسافرت های هوایی داخلی افزایش یافته، در حالی که سفرهای هوایی خارجی با کاهش روبرو بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۶    
شهردار منطقه 12 از برگزاری بزرگترین کنسرت روباز شهر تهران در میدان تاریخی مشق در قلب تهران خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۳    
عملیات ضد تروریستی روسیه در سوریه ضربه فلج کننده به داعش و باد دوم به ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی است. جهت جنگ، معکوس شد و نیروهای وطن پرست با تعصب حمله کردند و شهر پالمیرا آزاد کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۰    
صبح امروز (چهارشنبه) در لیگ NBA 6 بازی انجام شد که در مهمترین آنها گلدن استیت وریرز به پیروزی دست یافت و کلیولند کاوالیرز شکست خورد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۰    
یک منبع در دولت سوریه از تاخیر در موعد برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۴    
جمعی از مداحان اهل بیت علیهم السلام به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۸    
سازمان ناسا، هواپیمای بدون سرنشینی ساخته است که می تواند نشت متان از لوله های گاز را تشخیص دهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۹    
مدیرکل راه آهن استان کرمان از ورود روزانه 2598 به طور میانگین به استان کرمان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۶    
مدیر زیارتگاه فاو گفت: عملیات والفجر 8 شاهکار رزمندگان در دفاع مقدس و اوج اقتدار آنها بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد افیونی و انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر در عملیات های نوروزی پلیس پایتخت خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۰    
عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اصلاح نظام بانکی را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۱    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز 93 تاکنون مجموعه تاریخی فرهنگی تاق بستان در صدر بازدیدهای گردشگران و مسافرین نوروزی این استان قرار داشته ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۵    
فروشگاه زنجیره ای ادکا (EDEKA) به تازگی اقدام به پخش مواد غذایی حلال، از جمله گوشت در فروشگاه های آلمان کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۳    
هتل دریایی ترنج سوئیت هایی روی آب و یک رستوران مجلل در وسط طرح ترنج دارد. راه دسترسی به اتاق های این هتل از طریق اسکله های چوبی است که این اتاق ها را به هم مرتبط می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۰    
رییس پلیس راهور ناجا با هشدار به راننده گان و مسافران نوروزی برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: مسافران بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۴    
استفاده خلاقانه از پسماندهایی که غیرقابل بازیافت هستند و معضل جدی برای محیط زیست به حساب می آیند، هنری است که در ایام نوروز به صورت چشمگیری در تهران شاهد آن بودیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۱    
معاونت امور زنان و خانواده به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفتۀ بزرگداشت مقام زن و روز مادر بیانیه تحلیلی صادر کرد .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۵    
رئیس کل دادگستری هرمزگان جزئیات چند باند بزرگ منهدم شده قاچاق مواد مخدر در این استان را اعلام کرد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۰    
یک فروند جنگنده سوخو 25 روسیه در شرق این کشور سقوط کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۳۷    
آغاز عید نوروز در منطقه کشمیر پاکستان.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۳۴    
تیم ملی فوتبال برزیل در دیدار برابر پاراگوئه نتوانست به برتری برسد و دو امتیاز حساس را در این دیدار از دست داد. با این حال آرژانتین برابر بولیوی به پیروزی رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۸    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که سامانه جدید بارشی طی 24 ساعت آینده از شمال و شمال غرب وارد کشور می شود که بارندگی های باران و برف را به دنبال خواهد داشت. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۵    
به فاصله سه روز تا پایان تعطیلات بلند مدت نوروزی، بسیاری از مسافران ترجیح می دهند که به جاده زده و راهی منازل خود شوند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۲    
در مناطق 22 گانه شهرداری بیشترین متوسط قیمت یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل 82 میلیون و 700 هزار ریال به منطقه یک و کمترین آن 21 میلیون و 400 هزار ریال به منطقه 18 تعلق دارد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۲    
در سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن، حس و حالتان را درباره مادر عزیزتان و همچنین مادران فداکار این سرزمین که گروهی شان همچنان چشم انتظار بازگشت اثری از فرزندان دلاور مفقود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۶    
پتی دوک ، بازیگر برنده اسکار سینما و تلویزیون در سن 69 سالگی درگذشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۴    
ترافیک در برخی مقاطع محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۱    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: حدود 200 هزار خودرویی که در نوروز امسال در جاده های کشور سرعت غیرمجاز داشته اند توسط دوربین های پلیس ثبت تخلف و اعمال قانون شده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۸    
جایگاه سوخت مرکز بخش آشار این شهرستان بر اثر حادثه سهوی ناشی از صحبت کردن با تلفن همراه در آتش سوخت. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۵    
یک منبع سیاسی در تل آویو اعلام کرد پوتین و نتانیاهو 21 آوریل در مسکو درباره مهمترین مسائل امنیتی در خاورمیانه با یکدیگر دیدار و گفتگو می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۲    
مایکل فالون در جریان دیدار خود از دوحه قطر را شریک استراتژیک کلیدی منطقه ای انگلیس در تمامی زمینه ها خوانده و موضع پیشین کشورش علیه رئیس جمهور سوریه را تکرار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از شرایط اردوی عمان و عملکرد شاگردانش در این اردو گفت: امیدوارم بتوانیم حقانیت پرسپولیس را در ادامه رقابت های لیگ برتر به نمایش بگذاریم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۷    
رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد که العبادی باید به مهلت اعلام شده از سوی پارلمان برای معرفی دولتی تکنوکرات پایبند باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۹    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۵    
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، در مقاله ای که در آن وضعیت بازار بین المللی نفت در سال 2015، را بررسی و بازار سال 2016 را پیش بینی کرده ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۳:۵۶    
رئیس جمهوری سوریه در بیانیه ای تاریخ انتخابات پارلمانی این کشور را به تعویق انداخت. به گزارش فارس، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با صدور بیانیه ای تاریخ انتخابات پارلمانی این کشور را به تعویق انداخت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۱    
گزارش جدید بانک مرکزی از وضعیت بازار معاملات مسکن در پایتخت در سالی که گذشت نشان می دهد که میزان معاملات خرید و فروش در سال 1394 نسبت به ساتل 1393 اندکی بیش از 10 درصد کمتر شده و در عین حال میانگین ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۸    
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با حضور در گلستان از کمپ های نوروزی طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بازدید و از روند ارائه خدمات به مسافران ابراز رضایت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۲    
معاون وزیر نیرو با اعلام اینکه اوضاع آب 5 کلانشهر کرمان، بوشهر، شیراز، مشهد و همدان در تابستان 95 قرمز است گفت: بارش های اخیر باعث خروج بندرعباس از تنش آبی شد.