دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۳:۴۹Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 14 فروردین 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 فروردین 1395 هدانا 2 فروردین 1395 هدانا 3 فروردین 1395 هدانا 4 فروردین 1395 هدانا 5 فروردین 1395 هدانا 6 فروردین 1395 هدانا 7 فروردین 1395 هدانا 8 فروردین 1395 هدانا 9 فروردین 1395 هدانا 10 فروردین 1395 هدانا 11 فروردین 1395 هدانا 12 فروردین 1395 هدانا 13 فروردین 1395 هدانا 14 فروردین 1395 هدانا 15 فروردین 1395 هدانا 16 فروردین 1395 هدانا 17 فروردین 1395 هدانا 18 فروردین 1395 هدانا 19 فروردین 1395 هدانا 20 فروردین 1395 هدانا 21 فروردین 1395 هدانا 22 فروردین 1395 هدانا 23 فروردین 1395 هدانا 24 فروردین 1395 هدانا 25 فروردین 1395 هدانا 26 فروردین 1395 هدانا 27 فروردین 1395 هدانا 28 فروردین 1395 هدانا 29 فروردین 1395 هدانا 30 فروردین 1395 هدانا 31 فروردین 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۵۶    
فرار تروریست ها از شهر هیت در استان الانبار، آزاد سازی مناطق جدید در این شهر و آمار سازمان ملل درباره خشونت های ماه مارس عراق از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: امسال باید رویکرد ما پایداری، مقاومت و اتکا به منابع داخلی و کار جهادی باشد و این پیام تنها به حوزه دولتمردان در عرصه اقتصاد اختصاص ندارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۵    
محمد حسن آصفری گفت: اخبار منتشر شده پیرامون درخواست اعضای کمیسیون امنیت ملی از امیر عبداللهیان برای استعفا دادن از سمتش صحت ندارد. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۵    
نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد، فرهنگ سیاسی فرانسوی ها می تواند یک فاکتور کلیدی در افزایش افراط گری در اروپای غربی باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۲    
خبر کپی بودن برنامه دورهمی در شبکه نسیم دوباره بحث کپی کاری در رسانه ملی را سر زبان ها انداخت. کپی کاری هایی که در کنداکتور نوروزی رسانه ملی به اوج خود رسیده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۴۲    
محققان موسسه فناوری ماساچوست برای اولین بار با استفاده از امواج اینترنت بی سیم، امکان موقعیت یابی در داخل ساختمان های عمومی و منازل را فراهم کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۹    
تیم ملی تیراندازی برای حضور در جام جهانی برزیل روز 22 فروردین ماه، تهران را به مقصد ریودوژانیرو ترک می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۶    
شورای عالی فضای مجازی در نخستین جلسه خود در سال 1395 به ریاست رییس جمهور، موضوع شوراهای عالی موازی با شورای عالی فضای مجازی را بررسی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۶    
همزمان با تعطیلات نوروزی، برخی استان ها با هدف فرهنگ سازی و آموزش توسعه پایدار در حوزه گردشگری و حفظ محیط زیست از مردم خواستند با تحویل دادن مواد بازیافتی، هدیه دریافت کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۶    
جمهوری آذربایجان علیه نویسنده سرشناس و برجسته ای که هدف یک کمپین ارعاب تایید شده از سوی دولت قرار گرفته، پرونده کیفری تشکیل داد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۳    
وزیر کشور اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی در سطوح منطقه ای، تحول در رسیدگی به آسیب های اجتماعی و ارتقاء روند تکریم ارباب رجوع، را سه اولویت مهم سال 95 عنوان کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه آمریکا به تعهداتش عمل نخواهدکرد، گفت: آمریکایی ها می خواهند کم کم فضایی را مطرح و در نتیجه آن از پایگاه های موشکی ایران بازرسی کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۰    
اعلام یکباره لغو سفر رئیس جمهور کشورمان به یکی از مهمترین کشورهای اروپایی، سوالات قابل توجهی را در پیش روی مخاطبان قرار داد که بررسی آنها خالی از لطف نیست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۰    
سرمربی تیم استقلال تهران می گوید استقلال خوزستان رقیب سرسختی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۰    
پیام پسوند نام سال جاری غنیمت شمردن مهلت باقیمانده برای خدمت هرچه بیشتر به کشور و مردم است؛ خدمتی که اولویت کنونی اش، پی ریزی جدی و عملی اقتصاد مقاومتی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۷    
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از فروش چهار میلیارد و 520 میلیون ریالی صنایع دستی در بازارچه های صنایع دستی نوروزی استان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۴    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که همه نهادها باید در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی حرکت کنند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۱    
25 درصد باقی مانده بودجه کمیته ملی المپیک از سال گذشته امروز پرداخت شد تا این کمیته بودجه مصوب سال 94 را صددرصد دریافت کرده باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۷    
از این دونده پس از مسابقات انتخابی تیم ملی تست دوپینگ گرفته شد و با توجه به اینکه جواب این تست مدتی طول کشید ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۷    
استقبال مسافران نوروزی پایتخت از برج میلاد تهران امسال هم همانند سال های گذشته در صدر جاذبه های گردشگری پایتخت بود و بیش از نیم میلیون نفر از برنامه های نوروزی یادمان ملی ایرانیان بازدید کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: روز طبیعت به دلیل بارش برف و باران، بیشترین حوادث نوروزی را به خود اختصاص داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۱    
یک عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت که جلسات این کمیسیون در هفته جاری از سر گرفته خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل خانه کتاب با ارسال پیامی درگذشت قاسم هاشمی نژاد؛ منتقد کتاب، روزنامه نگار و نویسنده را تسلیت گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۸    
امسال برای اولین بار توسط سازمان اوقاف و امور خیریه مراسم عقد صدها زوج در کنار بقاع متبرک و امامزادگان کشور در ایام نوروز برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۵    
لزوم توجه به نقش روابط عمومی و مسوولیت های اجتماعی این نهاد در همراهی با سایر بخش های سازمان و ترغیب مدیران و کارکنان در روی آوردن به ورزش و ایجاد فضای تحرک و نشاط ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۲    
رئیس جمهوری ترکیه انتقادات مختلف مبنی بر جنگ وی علیه رسانه ها را رد و اظهار کرد، انتقاد نباید با توهین و هتک حرمت اشتباه گرفته شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۲    
مرکز فرهنگ و هنرهای آنتالیا پس از نمایش نقاشی های پیکاسو میزبان آثاری از اندی وارهول است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۹    
همسر قوچان نژاد سال هاست در زمینه طراحی سالن عقد و عروسی فعالیت می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۶    
با رفتن به دبستان و پیش دبستانی های هر کشور می توان از نوع و نحوه آموزش به کودکان پی برد که آینده این کشور به چه سمت و سویی حرکت می کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۳    
نخست وزیر هند تاکید کرد که کشورش چند برنامه کلیدی را در حوزه امنیت هسته ای و عدم اشاعه تسلیحات هسته ای اتخاذ کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۱    
سه معترض با ادعای مورد توهین قرار گرفتن در گردهم آیی انتخاباتی دونالد ترامپ، از اظهارات تحریک آمیز این نامزد انتخاباتی شکایت کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۵    
سناتور لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی در سفر بە کمپ پناهندگان سوری در جنوب شرق ترکیە اعلام کرد: آمریکا در جنگ با داعش هیچ استراتژی مشخصی ندارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۵    
وزیر ارتباطات از افزایش شش تا هفت برابری استفاده کاربران از اینترنت موبایل در نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۲    
سرمربی هلندی شیاطین سرخ پاسخ انتقاد هافبک پیشین این تیم را داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۶    
امیر سرتیپ براتعلی غلامی از فرماندهان سابق پدافند هوایی و مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور پدافند هوایی با اشاره به عملکرد موفق پدافند هوایی در عملیات والفجر(8) گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۳    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران با بیان اینکه نسبت به انتقال 33بنگاه باربری به خارج از شهر تهران اعتقاد راسخ داریم، گفت: در اینباره 33رای صادر شده اما این صنف به آرا اعتراض کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۱۰    
لاین شمال به جنوب جاده چالوس به علت ریزش کوه بسته شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۷    
ستاره آلمانی آرسنال خودش را از علاقمندان به سبک بازی زیدان معرفی کرد و این ستاره فرانسوی را الگوی دوران کودکی خود معرفی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در روز آینده و بارش باران و برف در استانهای شمال غربی خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۱    
کتاب زمانۀ ما و نهج البلاغه ، اثر دکتر فرزاد جهان بین در 142 صفحه در قطع پالتویی منتشر شد. این اثر به تحلیل مسائل سیاسی و فرهنگی روز از منظر نهج البلاغه می پردازد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی برابر راه آهن اعلام کرد سال گذشته برای او و تیمش بسیار سخت بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۸    
معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیداری از خجند در تاجیکستان، این شهر را به دلیل بسیاری از وجوه فرهنگی و مردمی اش یکی از ایرانی ترین شهرهای دنیا دانسته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۵    
نخست وزیر ترکیه درست یک روز پس از کشته شدن هفت نفر از نیروهای پلیس و زخمی شدن دست کم 27 نفر در پی انفجار بمبی توسط نیروهای پ ک ک به دیاربکر سفر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۵    
تولید نفت روسیه به بیشترین میزان از بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوری رسید، این در حالی است که طرح فریز نفتی همچنان در هاله ای از ابهام و تردید قرار گرفته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکدام از موشک های بالستیک تولید شده از سوی ایران، برای حمل کلاهک هسته ای طراحی نشده اند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۶    
سرمربی سیاه جامگان می گوید محرومیت هواداران پرسپولیس در این بازی به نفع او و شاگردانش است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شعار امسال؛ اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد که اهداف نظام و دولت در یک راستا است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۰    
منابع آگاه می گویند گروه نشریه تایم در حال بررسی شراکت با یک شرکت خصوصی به منظور خرید داراییهای اینترنتی یاهو است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۷    
اردبیل- مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل از توسعه صادرات گوشت و فرآورده های دامی استان به 9 کشور منطقه خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۴    
شاهرود-رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پسابرجام رافرصتی مناسب برای تحقق شعار سال دانست و گفت: دولت و مجلس می بایست با تعامل یکدیگر در تحقق دغدغه های مقام معظم رهبری اهتمام داشته باشند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۴    
عربستان در کنفرانس امنیت هسته ای واشنگتن از اختصاص 10 میلیون دلار برای ایجاد "مرکز تخصصی مبارزه با تروریسم هسته ای" خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۱    
گله آهوهای افریقایی که بی توجه به خطری که در کمینشان بود برای نوشیدن آب به کنار یک گودال آب آمده بودند در لحظه حمله برق آسای کروکودیل گرسنه با عکس العملی به موقع موفق به فرار شدند. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۸    
سه ایرانی با حکم آنیل خانا در کنفدراسیون تنیس آسیا صاحب پست شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۵    
ایمره کرتس نویسنده مجارستانی برنده نوبل ادبیات سال 2002 بود که سه روز پیش درگذشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۵    
فرمانده مرزبانی ناجا با تشریح اهداف و برنامه های مرزبانی در سال 95 بر تشدید مقابله با قاچاق کالا در راستای تحقق شعار؛ اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۲    
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران از برگزاری اجلاس بین المللی بانکداری ایران در فرانکفورت آلمان با حضور مدیران و کارشناسان ارشد پولی و بانکی ایران و جهان در ماه آینده خبر داد و گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۹    
بسکتبالیست های ایران در مسیر کسب سهمیه المپیک در سه تورنمنت حضور خواهند داشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۴    
سرمربی پرسپولیس می گوید آنها گزینه دیگری جز پیروزی مقابل سیاه جامگان ندارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۱    
باستان شناسان پس از حفاری در استان دنیزلی ترکیه موفق به کشف بقایای یک مرکز بازرگانی شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۲    
شرق استان تهران-فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری 10 اراذل و اوباش در ورامین توسط پلیس خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تجربه نشان داده اولین بازی بعد از تعطیلات برای همه تیم ها حساس است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۹    
یک پخش کننده معتقد است: برخورد سینمادارها با فیلم های پرفروش مانند راننده تاکسی هایی شده است که فقط به دنبال دربستی هستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۶    
سپرده گذاری در بانک ها در 10 ماهه اول سال گذشته نسبت به همین مدت در سال 1393 از شدت بیشتری برخوردار بود. این رشد در حالی رخ داده که سودهای بانکی نسبت به قبل با کاهش همراه شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۶    
مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج در سفر به استان هرمزگان ضمن بازدید از زمین رزمایش رزمی فرهنگی راهیان نور دریایی و پروژه های در دست اقدام اردویی استان بر تقویت زیرساخت های رفاهی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۰    
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ 10 اردیبهشت در 56 حوزه برگزار خواهد شد تا تکلیف 69 کرسی باقی مانده تعیین شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۷    
اهواز - قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای بازی با استقلال تهران، دو بازیکن شاخص خود را به همراه نداریم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۴    
محسن اسماعیلی منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در یادداشتی با عنوان اقدام و عمل ؛ آشکارترین پیام نوروز ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۱    
معترضان بحرینی در آستانه آغاز مسابقات فرمول یک در خیابان های شهر الدراز در منامه دست به تظاهرات زدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۸    
مدیران کمیته های اجرایی و فرهنگی نمایشگاه کتاب از ارائه خدمات ویژه به بازدیدکنندگان و همچنین ارائه جداول و آمارهای تحلیلی مربوط به تولید کتاب طی 10 سال گذشته، در این نمایشگاه خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۸    
رییس پلیس راه استان البرز از احتمال به تعویق افتادن ساعت اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج - چالوس خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۲    
عقل حکم می کرد با توجه به گرمای شدید کشور عمان انتخاب دیگری داشتیم و ای کاش از همان ابتدا خط نشان هایمان را نیز برای تقبل هزینه باشگاه های خود در لیگ قهرمانان آسیا برای AFC می کشیدیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۲    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که در اغلب نقاط کشور طی دو روز آینده به تدریح افزایش دما رخ خواهد داد و یک سامانه بارشی فردا از غرب به کشور وارد می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۹    
خواهر کریستیانو رونالدو در مراسم افتتاحیه بازی های شنای اوپن اروپایی معلولان 2016، سرود ملی پرتغال را می خواند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۶    
رییس جمهوری فرانسه و دبیرکل سازمان ملل اعلام کردند، هیچ گونه عفوی برای سربازان فرانسوی و صلح بانان سازمان ملل متهم به سوءاستفاده های جنسی در جمهوری آفریقای مرکزی وجود نخواهد داشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۳    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: صبح امروز حداکثر دمای زنجان نسبت به روز گذشته 7 درجه کاهش را نشان می دهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۷    
پیش بینی می شود که بورس تهران در سال جدید روند صعودی خود را ادامه داده و از سایر بازارها پیشی بگیرد و صنایع خودروسازی، بانکداری، حمل و نقل، پیمانکاری، لیزینگ ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۷    
رقابت های داخلی و خارجی فوتبال از شبکه ورزش و سه سیما زنده روی آنتن می رود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از نقش و تاثیر شبکه های اجتماعی و سمن ها برای حفاظت از محیط زیست و تفکیک زباله در نوروز و روز طبیعت سخن گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۲    
البخیتی ضمن تأکید بر اینکه توقف جنگ در یمن به دست آمریکاست، گفت: عربستان با هدف تقویت روابط خود با آمریکا تصمیم به جنگ یمن گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۹    
مدیرعامل سیاه جامگان می گوید تیمش نیازمند پیروزی مقابل پرسپولیس است و به کمتر از این قائل نمی شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۳    
ریزش بازارهای سهام جهان در اوایل سال جاری خوش بینی تحلیلگران این بازارها را تضعیف کرده به طوریکه در جدیدترین نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند تنها نیمی از حدود 20 بازار بزرگ سهام جهان امسال شاهد رشد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۷    
رییس مجلس شورای اسلامی تصمیم رییس جمهور کشورمان در خصوص لغو سفرش به کشور اتریش را تصمیم درستی دانست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۴    
آبی های تهرانی درحالی به مصاف تیم استقلال خوزستان می روند که چندین مهره اصلی خود را در اختیار ندارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۱    
محمد جمشیدی بزرگ ترین شانس کسب سهمیه المپیک را مسابقات قهرمانی آسیا دانست که سال گذشته در چین برگزار شد و تیم ملی در نیمه نهایی مقابل چین مغلوب و سهمیه مستقیم را از دست داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۱    
شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ای را تصویب کرد که براساس آن قرار است پلیس این سازمان در بروندی مستقر شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۸    
تصویر زیر مربوط به جایگاه سوخت گیری اختصاصی روحانیان در یکی از خیابان های اصلی شهر یزد است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۵    
یک کارشناس اقتصاد گفت: در راستای اجرایی کردن سیاست اقتصاد مقاومتی، تا به امروز اقدام ملموسی صورت نگرفته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۵    
گالری راه ابریشم با آثار هشت هنرمند ایرانی در آرت فر آرت پاریس شرکت کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۲    
شرکت اپل در روز جمعه یکم آوریل 40 ساله شد. این شرکت طی این مدت راهی طولانی را پیموده و متفاوت از شرکت نوپایی شده که استیو جابز و استیو وازنیک در سال 1976 پایه گذاری کرده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال در تازه ترین پستش در شبکه های اجتماعی از پنج سال حضورش در ایران نوشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۹    
متخصصان سلامت در یک بررسی جدید اعلام کردند: جمعیت افراد مبتلا به چاقی در جهان از افراد لاغر پیشی گرفته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۶    
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز ناراحتی از عدم پرداخت مطالباتش توسط این باشگاه از احتمال شکایت به فیفا برای پیگیری مطالباتش خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۳    
محققان یک ستاره کوتوله سفید نادر را شناسایی کرده اند که دارای جو اکسیژن خالص است. وجود این نوع ستاره کوتوله سفید پیش از این نظریه پردازی شده بود اما تا به امروز شناسایی نشده بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۰    
تبریز - رئیس ستاد اعتکاف آذربایجان شرقی گفت: موضوع حمایت از جبهه مقاومت و دعا برای مدافعان جرم جزء محورهای فرهنگی مراسم اعتکاف امسال استان خواهد بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۹    
معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر مغایرت مصوبه افزایش نرخ کرایه ها با سیاست های عمومی دولت در بحث حمل و نقل عمومی گفت: افزایش در نظر گرفته شده در برخی از آیتم ها غیر قابل قبول بود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۵    
کتاب امامان اهل بیت علیهم السلام، مرزبانان حریم اسلام از شهید سیدمحمدباقر صدر بررسی می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۵    
سرپرست کمیته اخلاق درباره مصاحبه سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز علیه رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: پس از تشکیل پرونده، به این موضوع رسیدگی می کنیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۵    
ترافیک در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین و آزادراه کرج - تهران سنگین گزارش شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۱    
وزیر نیرو با اعلام اینکه تاکنون 600 طرح در زمینه اقتصاد مقاومتی تصویب شده است، گفت: زمان تحلیل و بررسی تمام شده و حالا زمان اجرای جهادی طرح ها است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
برنامه دورهمی واکنش های تندی از سوی مردم در شبکه های اجتماعی داشت که سحر ولدبیگی به آنها پاسخ داد.