سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۰:۰۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 17 مرداد 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 مرداد 1395 هدانا 2 مرداد 1395 هدانا 3 مرداد 1395 هدانا 4 مرداد 1395 هدانا 5 مرداد 1395 هدانا 6 مرداد 1395 هدانا 7 مرداد 1395 هدانا 8 مرداد 1395 هدانا 9 مرداد 1395 هدانا 10 مرداد 1395 هدانا 11 مرداد 1395 هدانا 12 مرداد 1395 هدانا 13 مرداد 1395 هدانا 14 مرداد 1395 هدانا 15 مرداد 1395 هدانا 16 مرداد 1395 هدانا 17 مرداد 1395 هدانا 18 مرداد 1395 هدانا 19 مرداد 1395 هدانا 20 مرداد 1395 هدانا 21 مرداد 1395 هدانا 22 مرداد 1395 هدانا 23 مرداد 1395 هدانا 24 مرداد 1395 هدانا 25 مرداد 1395 هدانا 26 مرداد 1395 هدانا 27 مرداد 1395 هدانا 28 مرداد 1395 هدانا 29 مرداد 1395 هدانا 30 مرداد 1395 هدانا 31 مرداد 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۶    
تبریز- ایرنا- تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با برد قاطع و مقتدرانه 3 بر 1 مقابل پیکان تهران به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران صعود کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۳    
تیم والیبال برزیل در نخستین دیدار خود در چارچوب بازی های المپیک 2016 ریو مقابل مکزیک به برتری رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۰    
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای توسعه ی فضاهای آموزشی و تحقق طرح های اقتصادی اشتغال زا در خوی در استان آذربایجان غربی، فعال بوده است. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۷    
شهاب جعفرنژاد به بهانه روز خبرنگار، این کارتون را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۴    
کمیته بین المللی پارالمپیک روسیه را از حضور در این رقابت ها محروم کرد. به گزارش ایسنا از ریو، رقابت های پارالمپیک ریو قرار است بلافاصله بعد از المپیک برگزار شود و در مورد وضعیت حضور روسیه صحبتی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۴    
رییس جمهور، اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) را پیوند دهنده مردم ایران و جمهوری آذربایجان برشمرد و تاکید کرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۱    
ساری - ایرنا -معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از خبرنگاران به عنوان قشر آگاه جامعه یاد کرد و گفت :نگاه کارشناسانه و همه جانبه به مسائل جامعه ، مطالبه مردم و مسئولان از خبرنگاران است .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۸    
قم- ایرنا- همزمان با 17 مردادماه روز خبرنگار ، فرزانه پیری به عنوان خبرنگار فرهنگی حوزه کتاب و کتابخوانی ایرنا قم از سوی اداره کل کتابخانه های استان قم مورد تقدیر قرار گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۵    
تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید 9 میلیون و 700 هزار تن گندم در سراسر کشور و پرداخت نیمی از طلب کشاورزان تاکنون و تسویه بقیه بدهی دولت تا پایان فصل خرید خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۵    
اردبیل - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: حرفه خبرنگاری دارای ویژگی هایی خاصی است که باید معرفی و جایگاه خبرنگار در جامعه شناخته شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۲    
سمنان-ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به مشکل کم آبی در استان سمنان، گفت: مدیران و صاحبان واحدهای تولیدی باید با برنامه ریزی تکنولوژی برگشت آب مصرفی برای بار دوم و سوم در واحدهای تولیدی خود را اجرا ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۲    
تهران- ایرنا- نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی با حضور ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این کمیسیون بررسی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۹    
سناتور جمهوریخواهی که چند ماه پیش برنامه ریزی هایش برای رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا با شکست مواجه شد، اکنون برای به دست آوردن آبروی برباد رفته خوداز لزوم پاره کردن برجام سخن گفته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور خبر از ابلاغ قراردادهای جدید نفتی داد و گفت: این قراردادها با 150 مورد اصلاح صورت گرفته امضا و به وزارت نفت ابلاغ شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۳    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می گوید که با اصرار مقامات استانی مجبور به برگزاری بازی های تیمش در این ورزشگاه شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۰    
اصغر رحیمی در واکنش به صحبتهای سرمربی والیبال تیم ملی کشورمان اعلام کرد که آنالیزور تیم ملی والیبال تمام وقت در دهکده و کنار ملی پوشان بوده و در مسابقات نیز حضور خواهد داشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۰    
تیم فوتبال پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به ترتیب رتبه اول تا سوم جدول رقابت ها را به خود اختصاص داده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۷    
تبریز- خبرنگاران در روز خبرنگار نشست خبری قلعه نویی و جلالی سرمربی های دو تیم تراکتورسازی و پیکان را به دلیل بی احترامی به خبرنگاران و اصحاب رسانه، تحریم کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۴    
تبریز - ایرنا - تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری سه بر یک مقابل پیکان تهران به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران صعود کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۴    
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ایران با حضور درکلینیک پزشکی مستقر در دهکده بازیها از قادر میزبانی رکابزن تیم ملی عیادت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۱    
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مرداد ماه 1395 را به خدمت سربازی فراخواند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۸    
نگاهی به آخرین رخدادها و تصاویر از دریچه دوربین عکاسان ایران و جهان
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۸    
دانلود
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۵    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هنوز یک نفر از مجروحان حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان به جاده نی ریز در کما است گفت که تعدادی از مجروحان این حادثه برای بهبود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۵    
منابع آگاه از کشته شدن بیش از دو هزار تروریست توسط نیروهای ارتش سوریه خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۲    
تبریز-ایرنا- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه اخبار باید در کمترین زمان ممکن به مخاطبان انتقال یابد تا تاثیر مناسب خود را بگذارد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۲    
یاسوج - ایرنا - معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین تجلیل از خبرنگاران این استان 18 مردادماه امسال با حضور جمعی از مسئولان استانی در یاسوج برگزار می ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۹    
تهران ایرنا- مدیر مرکز باستان شناسی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از کشف گورستانی تاریخی در جریان حفاری های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ورامین خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۹    
تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران گفت: سرمایه کارکنان شهرداری تهران در این صندوق طی شش سال گذشته 2.3 درصد افزایش یافته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۶    
مهم ترین عناوین نبض بازار امروز را در این خبر مشاهده کنید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۳    
آبادان - ایرنا - جمعی از خبرنگاران رسانه های جمعی شهرستان آبادان همزمان با روز خبرنگار با حضور در مرکز نگهداری شبانه روزی کودکان معلول ذهنی زیر 14 سال این شهر با این فرشتگان دیدار کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۳    
قزوین - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: هنر خبرنگاری بهترین ابزار برای ترویج فرهنگ محیط زیست در جامعه به شمار می رود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۰    
جنگنده های متجاوز سعودی به نقض آتش بس و بمباران نقاط مختلف یمن در استان های تعز، صعده و ذباب ادامه می دهند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۰    
اسلام آباد - ایرنا - همزمان با بیست و هشتمین سالروز شهادت علامه 'سید عارف حسینی' رهبر فقید جامعه شیعیان پاکستان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۷    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به همراه خانواده اش در محل تظاهرات بزرگ در شهر استانبول این کشور حاضر شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۷    
تهران – ایرنا – چراغ سبز ائتلاف نیروهای عراقی با استعفای سلیم الجبوری، نایب رئیسی عراق در نشست آتی سازمان جنبش عدم تعهد، کشته شدن 11 نفر در حمله انتحاری داعش در جنوب موصل ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۴    
با فروش سهام برلوسکونی،(مالک میلان) به یک گروه سرمایه گذاری چینی، پیش بینی می شود که میلانی ها فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات را با حدیت بیشتری از سر بگیرند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۱    
نصاری می گوید مهم ترین اتفاق بازی بازگشت ما بعد از گل خورده و پیروزی بود که تلاش همه بچه ها را نیاز داشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۸    
تهران - ایرنا - اسکواش بازان ایران در دومین روز مسابقات قهرمانی جوانان جهان در لهستان حریفان خود را از پیش رو برداشتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۵    
تبریز- دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران در حالی با برتری تیم تبریزی پیگیری می شود که بیش از 6هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و با شور و نشاط تیم خود را تشویق می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۲    
تهران- ایرنا- اسکار پیستوریوس قهرمان صاحب نام پارالمپیکی آفریقای جنوبی که به جرم قتل نامزدش در زندان بسر می برد، به دلیل آسیب دیدگی مچ دستش راهی بیمارستان شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۲    
تهران - ایرنا - ستاره 23 ساله تیم ملی فوتبال فرانسه تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی به جمع سرخپوشان منچستریونایتد بازمی گردد تا به گرانترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۹    
مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی نیشابور گفت: پسر 12 ساله بر اثر سقوط داخل کانال حفاری گاز در این شهرستان جان باخت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۹    
نخست وزیر ارمنستان امروز از اجرایی شدن رژیم لغو روادید میان جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۶    
پایگاه خبری صبح توس شنبه 16 مرداد ماه مصاحبه ای با برادر قاری شهید 'محسن حاج حسنی کارگر' با عنوان '11 ماه گذشت، دیه شهدای منا پرداخت نشد' منتشر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۳    
قزوین- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، بر نقش مهم رسانه ها در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری با انعکاس اخبار و اطلاعات تاکید کرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۰    
قزوین - ایرنا - سرپرست بورس اوراق بهادار استان قزوین گفت: 23 میلیون و 500 هزار سهم به ارزش 39 میلیارد ریال در این بورس مبادله شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۲۰    
تهران-ایرنا- مدیرعامل ایرنا در آیین گشایش نمایشگاه مشترک عکس و اسناد تاریخی ایرنا و سازمان ملل در تهران تاکید کرد همه باید برای تقویت صلح و دوستی در جهان تلاش کنیم و این نمایشگاه نیز نمادی از این ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۷    
شیراز- ایرنا- رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس گفت: با توجه به پیشینه و سابقه روشنی که فارس در بحث آموزش دارد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۷    
صدها هزار شهروند ترکیه ای، به دعوت رئیس جمهور و در حمایت از دولت این کشور به خیابان های استانبول خواهند آمد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۴    
تهران-ایرنا- یک نویسنده سعودی روز شنبه در اظهاراتی به شدت از ثروت اندوزی هنگفت مبلغان، مفتیان و واعظان دینی عربستان انتقاد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۴    
تهران-ایرنا- نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز یکشنبه در ادامه عملیات های خود علیه مواضع عربستان، شماری از سربازان سعودی را در استان نجران کشته و دو خودروی زرهی دشمن را نابود کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۱    
اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، نمایندگان این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۸    
گونزالو ایگواین، خرید 90 میلیون یورویی و جنجالی یوونتوس، امروز با حضور در مقابل وستهام، اولین بازی خود با پیراهن تیم جدیدش را تجربه کرد. او در این بازی که به برتری 3-2 یووه ختم شد، موفق به گلزنی نشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۵    
ادینیو بعد از گل زیبایش به پیکان پیراهن خود را بالا زد تا نوشته ای را به همه نشان بدهد: آذربایجان من برگشتم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۲    
مدافع پیکانی ها با پیراهن پنجمین تیم خود در لیگ برتر موفق به گلزنی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۹    
تهران – ایرنا- کاروان عربستان در سی و یکمین دوره مسابقات بازی های المپیک تابستانه که از دیروز شنبه در شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است، با وجود جمعیتی بالغ بر 30 میلیون نفر ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۹    
ریو - ایرنا - مربی تیم ملی تپانچه ایران از عملکرد گلنوش سبفت اللهی تمجید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۶    
هافبک با تکنیک ماشین سازی توانایی بالای خود را در سه هفته ابتدایی لیگ برتر نشان داده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۶    
نکونام از اردوی آتی تیم ملی به کادر فنی اضافه خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۳    
اولین نشست هم اندیشی پلیس اطفان و نوجوان با حضور معاون وزیر دادگستری، رئیس کانون اصلاح و تربیت استان تهران، نمایندگانی از یونیسف و مرجع ملی کودکان به میزبانی پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۱    
همایش سوگند به قلم عصر امروز یکشنبه با حضور سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در حوزه هنری برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۸    
تهران - ایرنا - هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران گفت: جامعه جهانی از شهادت محمود صارمی و هشت دیپلمات ایرانی ناراحت شد، مسلماً این روز، روز تاریکی در تاریخ است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۸    
اردستان، کاشان - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور اردستان گفت: امسال برای اولین بار جذب دانشجو به صورت مجازی در رشته آیین ویرایش و نگارش ویژه شاغلان در این دانشگاه صورت می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۵    
مشهد- ایرنا- رئیس پژوهشکده شهر معنوی ثامن گفت : رسانه ها به عنوان دیده بانان کشور نقش خطیری برعهده دارند .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۹    
تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی چگونگی پرداخت بدهی دولت به سازمان بیمه سلامت در لایحه اصلاح قانون بودجه سال 95 کل کشور خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۶    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس، با صدور پیامی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۳۰    
معاون توسعه مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه همه تیم ها پیش از اعزام به ریو شارژ مالی شدند، گفت: با این حال آمادگی کمک مجدد را داریم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۷    
ریو - ایرنا - مسابقات والیبال مردان سی و یکمین دوره بازی های المپیک با پیروزی ایتالیا برابر فرانسه آغاز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۴    
دو مسئول وزارت ورزش و جوانان بعد از اتمام نماینده قایقرانی ایران به محل این مسابقه رسیدند!
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۴    
لوسیانو ادینیو موفق شد تا دومین گل خود در لیگ شانزدهم را به پیکان بزند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۱    
رقابت های روئینگ تک نفره المپیک به دلیل شرایط جوی نامناسب لغو و به فردا موکول شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۸    
همزمان با روز خبرنگار عکسی منتشر نشده از حضور رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در جمع خبرنگاران که مربوط به بیش از سه دهه پیش است، منتشر می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۸    
ریو- ایرنا- مهسا جاور بانوی قایقران ایران که قرار بود امروز در شانس مجدد به آب بزند، به دلیل شرایط مساعد جوی مسابقه اش به فردا موکول شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۵    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید از بازنشستگی خود خبر داد و تاکید کرد که تصمیم او برای خداحافظی از دنیای مربیگری قطعی است. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۵    
در حالی که مقام های بلژیکی اعلام کردند عامل حمله تروریستی روز گذشته در این کشور فردی الجزایری بوده است، داعش نیز مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۹    
تهران- ایرنا- پنجمین جشنواره تکنوازان شهر تهران با هدف گسترش و تقویت خود باوری هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۹    
مشهد - مدیرعامل جدید مؤسسه فرهنگی قدس گفت: توجه به محرومان و اجرای منشور 7 گانه مقام معظم رهبری، دغدغه روزنامه قدس خواهد بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۳    
ساری-ایرنا- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاههای ایران گفت که طرح های زیادی برای نوسازی زیرساخت های فرودگاهی کشور پس از امضای برجام در دستور کار قرار گرفته است که بزودی نتایج آن به ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۳    
اصفهان- ایرنا- مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان گفت: این بانک از سال 1388 تاکنون حدود شش هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات مالی به شرکت های تعاونی و مشتریان خود در استان پرداخت کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۰    
شیراز- ایرنا- جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: در مسیر اطلاع رسانی و فعالیت رسانه های این استان قائل به تفکیک آنها به همسو و غیر همسو بودن نیستیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۰    
یاسوج- ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد بهره برداری از طرحهای گازرسانی به 51 روستای این استان را ره آورد خوبی از سفر هیات دولت برای مشترکان جدید گاز دانست و افزود ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۷    
حلب این روزها به کانون توجه همه ناظران امور سوریه با توجه به تاثیر سرنوشت نبرد آن در بحران سوریه تبدیل شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۴    
یزد - ایرنا- فرماندار اردکان خبرنگاران و اصحاب رسانه را چشمان بیدار جامعه دانست که وظیفه آگاهی بخشی به افکار عمومی جامعه را بر عهده دارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۱    
کرمان - ایرنا - مشاور استاندار کرمان در امور اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: برنامه و سیاست های اصلی هفته دولت توسط هیئت دولت ابلاغ و شعار این هفته در سال جاری بر عنوان 'شفافیت' گذاشته شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۸    
شاگردان قلعه نویی در سومین بازی خود در لیگ شانزدهم در زمین اختصاصی خود به مصاف پیکان خواهد رفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۸    
معاون وزیر ورزش و جوانان با حضور در محل رقابتهای قایقرانی المپیک 2016 ریو گفت: نتایج کاروان کشورمان تا به اینجای مسابقات قابل پیش بینی بود اما الهه احمدی واقعا می توانست مدال آور باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۵    
تیم های لیگ یکی از این هفته بازی های خود در دور جدید مسابقات را شروع کرده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۲    
پکن - ایرنا - تیم هان مادانگ کشورمان که برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2016 در کره جنوبی حضور دارد، در پایان این رقابت ها موفق به کسب 26 مدال رنگارنگ و جابجایی دو رکورد جهانی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۴۲    
جهانیان ضمن تایید خبر سرپرستی افتخاری در استقلال اعلام کرد که او عضو پنجم هیات مدیره استقلال است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۹    
استقلال خوزستان در روزی عجیب 3 گل در مسابقات فوتبال لیگ برتر دریافت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۶    
اانتخاب سه نماینده ملی پوش دوچرخه سواری پروسه پیچیده ای داشت و در نهایت از بین 8 رکابزن برتر،3 رکابزن راهی ریودوژانیرو شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۳    
ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: رسانه ها منشا خیر و برکت برای مردم هستند و نقش آنها در آگاهی بخشی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۳    
سبزوار- ایرنا - رئیس دانشگاه فناوری های نوین سبزوار و رایزن فرهنگی سابق سفارت ایران در چین با تبریک روز خبرنگار گفت: نگاه کشورهای جهان به اخبار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مثبت است .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۰    
تهران - ایرنا - حدود 200 خبرنگار از شهرستان های استان تهران همزمان با 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در همایشی روز یکشنبه در پاکدشت تجلیل شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۷    
قیمت بادام هندی (خام) درجه 1 به مبلغ 48 هزار تومان به فروش می رسد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۷    
اهواز - ایرنا – سرپرست اداره کل زنان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به افزایش مصرف انرژی در فصل گرما در خوزستان گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۱    
تهران – ایرنا – ارتش اوکراین روز یکشنبه اعلان کرد که سه نظامی این کشور در درگیری های تازه شورشیان جدایی طلب با نیروهای دولتی در شرق این کشور جنگ زده، جان خود را ازدست داده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۸    
رم - ایرنا - ایتالیا در سی و یکمین دور از رقابت های المپیک سال 2016 میلادی در برزیل مجموعا با 314 ورزشکار شرکت کرده است.