چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۹:۰۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 13 مرداد 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 مرداد 1395 هدانا 2 مرداد 1395 هدانا 3 مرداد 1395 هدانا 4 مرداد 1395 هدانا 5 مرداد 1395 هدانا 6 مرداد 1395 هدانا 7 مرداد 1395 هدانا 8 مرداد 1395 هدانا 9 مرداد 1395 هدانا 10 مرداد 1395 هدانا 11 مرداد 1395 هدانا 12 مرداد 1395 هدانا 13 مرداد 1395 هدانا 14 مرداد 1395 هدانا 15 مرداد 1395 هدانا 16 مرداد 1395 هدانا 17 مرداد 1395 هدانا 18 مرداد 1395 هدانا 19 مرداد 1395 هدانا 20 مرداد 1395 هدانا 21 مرداد 1395 هدانا 22 مرداد 1395 هدانا 23 مرداد 1395 هدانا 24 مرداد 1395 هدانا 25 مرداد 1395 هدانا 26 مرداد 1395 هدانا 27 مرداد 1395 هدانا 28 مرداد 1395 هدانا 29 مرداد 1395 هدانا 30 مرداد 1395 هدانا 31 مرداد 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۸    
سازمان ثبت احوال اسپانیا پس از پافشاری زن و شوهری برای ثبت نام گرگ برای فرزندشان، با این درخواست موافقت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهور گفت: مؤمنین واقعی کسانی هستند که به جهاد و ایثار خود افتخار می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۵    
تهران - ایرنا - دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، با اشاره به اهمیت ثبات و امنیت در عراق، وحدت و انسجام ملی را عاملی کلیدی در عبور این کشور از شرایط حساس کنونی ارزیابی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۲    
شهرکرد-ایرنا-معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به فعال شدن خانه احزاب تاکید کرد:دولت یازدهم با اعتماد سازی عمومی ،توسعه و نشاط سیاسی را در کشور محقق کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۹    
باشگاه تراکتورسازی همچنان به دنبال تمدید قرارداد سروش رفیعی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۹    
مدافع صبای قم با رفع مصدومیت به تمرینات این تیم بازگشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۶    
ایرادهای ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برطرف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۶    
اولین جلسه تمرینی تاکتیکی پرسپولیسی ها بعد از تساوی برابر فولاد امروز از ساعت 19 برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۳    
یک تصادف و مردمی که بی تفاوت از کنار فرد مصدوم می گذرند
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۷    
جنگنده های ائتلاف بین المللی قصر صدام حسین را که تحت کنترل داعش است، بمباران کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۷    
مهاجم پالمیراس فصل آینده برای منچسترستی بازی خواهد کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، گابریل خسوس مهاجم جوان تیم پالمیراس به منچسترسیتی پیوست. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۴    
مسکو - ایرنا- روسیه با دریافت جنگ افزارهای لیزری از این پس توان حمله غیر انفجاری اما تخریب و مختل کننده اهداف الکترونیکی و غیرالکترونیکی دشمن را دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۱    
کشف جدید محققان شما را قادر به نظارت بر سلامتی تان در منزل می سازد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۱    
هیلاری کلینتون مدعی شد کودک هفت ساله ای که در عکس می بینید آرزو داشته او را ببیند و او این آرزو ی کودک را برآورده کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۸    
مشهد -ایرنا- دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: هشت هزار برنامه جشن میلاد و برنامه های متنوع دیگراز فردا ( پنجشنبه ) مصادف با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در 31 استان و 9 کشور ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۸    
قم- ایرنا- آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید با تجلیل از خدمات ارزشمند شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۵    
مشهد-ایرنا-رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: رتبه دوم دهمین جشنواره کشوری مهارت های هنری هنرجویان شاخه کار و دانش کشور به خراسان رضوی رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۲    
دهلی نو-ایرنا- منابع مطلع در دهلی نو اعلام کردند واردات نفت هند از ایران در ماه ژوئیه (تیر- مرداد) با 21 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 461 هزار بشکه در روز افزایش یافت .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۲    
شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری، هزینه اجرای طرح های مورد بهره برداری این استان در هفته دولت را 12 هزار میلیارد عنوان کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۹    
بندرگز - فرماندار شهرستان بندرگز از کشف جسد فرد 35 ساله در جنگل شهرستان نوکنده خبر داد و گفت: این فرد به دلیل انحراف خودرو در زمان رانندگی به داخل جنگل نوکنده سقوط کرده بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۹    
پسر جوان بعد از 2 روز بی خبری از مادرش وقتی به خانه برگشت با جسد مادرش در حالی که دست و پاهای او ربا روسری بسته بودند رو برو شد. کاراگاهان پلیس تحقیقات برای افشای راز قتل را آغاز کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۶    
تهران- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از مجموع 95 هزار تخت بیمارستانی موجود در کشور حداقل نیمی از آنها بیش از 50 سال عمر دارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۳    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به ادامه حملات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به مناطق مختلف یمن، مواضع این کشور را در استان جیزان هدف قرار داد که طی آن 29 خودروی زرهی و تانک منهدم شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۰    
وزارت دفاع عراق از کشف خودروهایی با پلاک سعودی در مناطقی که جدیدا از اشغال گروه داعش آزاد شده است، خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۰    
نمایندگان سازمان امنیت و همکاری اروپا در جبهه مقدم درگیری میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ حاضر شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه این وزارت خانه مسئولیت پیگیری سیاسی و حقوقی این فاجعه را در دستور کار داشته و دارد، گفت:در این رابطه سه اصل حکمت، عزت و مصلحت سرلوحه کار وزارت خارجه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۴    
دستیار رئیس مجلس گفت: تقویت انسجام و وحدت میان مسلمانان در شرایط کنونی منطقه بیش از گذشته ضروری است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه همکاریهای تهران و مسکو در کمک به مردم سوریه تداوم می یابد، گفت: ایران در مبارزه با جریان تکفیری و تروریسم از کشورهای دیگر پیشگام است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۵    
بازی های لیگ برتر در هفته سوم طی سه روز پیگیری خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۵    
در سخنرانی های سیاسی آمریکا یک لحن مطمئن و قریب به یقینی وجود دارد که از دهه 1980 به جای مانده: زمانی که یک مقام ارشد ایالات متحده شما را "جانی" می خواند، مشکلات زیادی به دنبال خواهد داشت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۲    
کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک همراه با برخی از معاونان وزارت ورزش بامداد پنچشنبه عازم محل برگزاری بازی های المپیک 2016 در ریودوژانیرو می شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۹    
مدافع استقلال که در بازی با استقلال خوزستان مصدوم شد نیازی به جراحی ندارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۶    
اهمیت این گذرگاه مرزی از آن جهت است که دولت و ارتش عراق می تواند با هماهنگی و همکاری با دولت سوریه عملیات هایی از این نقطه مرزی علیه تروریست ها در سوریه راه اندازی کند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۶    
تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران امروز مقابل تیم استرالیا به میدان رفت و به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۶    
جاده ها تمام مسیر آمدنت را بی وقفه دویده اند از شوق؛ همه جا حرف آمدنت است. می گویند آمده ای تا حنجره ابدیت، جاودانگی خاندان کرم را تا همیشه فریاد کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۳    
در مرکز اسناد وزارت امور خارجه 50 میلیون برگ سند نگهداری می شود که 18 میلیون سند مربوط به دوره پهلوی است و یک و نیم میلیون نیز سند از دوره قاجار موجود است مابقی اسناد به دوران جمهوری اسلامی مربوط می ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۳    
نگاهی به آخرین رخدادها و تصاویر از دریچه دوربین عکاسان ایران و جهان
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۰    
اصفهان - ایرنا - عمل جراحی پیوند سلول های بنیادی قرنیه چشم عصر چهارشنبه در مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی فارابی اصفهان بعنوان دومین شهر پس از تهران انجام شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۴    
سنندج- ایرنا- فرماندار قروه گفت: بیمه سلامت و طرح تحول سلامت، باعث رضایتمندی جامعه و افزایش پایداری در امنیت شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۴    
وزیر نیرو از توافق با سازمان مدیریت برای اجرای 811 مجتمع آبرسانی روستایی خبر داد و گفت: 350 مجتمع تا پایان سال تکمیل خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۱    
عبدالله عبدالله در دیدار با فرستاده ویژه اتحادیه اروپا گفت: طرح اصلاح نظام انتخاباتی دولت افغانستان بزودی نهایی و اجرایی خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۱    
بوشهر-ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: براساس نتایج بررسی قتل هایی که در چهار سال گذشته در این استان صورت گرفته مشخص شده قتل ها رابطه معنا داری با تحصیل دارند تا جایی که تنها کمتر از نیم درصد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۸    
داعش، ابومصعب البرناوی را به عنوان سرکرده جدید ولایت غرب آفریقا و گروه تروریستی بوکوحرام تعیین کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۸    
اداره مهاجرت سوئد از عدم بازگرداندن برخی پناهجویان ترک مقیم این کشور و هوادار اپوزیسیون ترکیه خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۵    
جمعی از نویسندگان عربستانی در مخالفت با سفر هیئت های سعودی به سرزمین اشغالی و دیدار با مقامات صهیونیست، طومار الکترونیکی مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را افتتاح کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۵    
گروههای مسلح که رویای شکست محاصره حلب و عقب راندن ارتش سوریه را داشتند در عمل نتوانستند در نقشه نظامی نبرد، کاری از پیش ببرند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۲    
رئیس هیات اعزامی نیروهای مسلح به مسابقات نظامی روسیه از برتری تیم ایران در رشته های مبارزه نفربرها، غواصی و کوهستان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۹    
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما با رسیدن به هماهنگی، نتایج خوبی در لیگ برتر می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۹    
مدافع پیشین پرسپولیس گفت: آقای طاهری در باشگاه حضور نداشت و باید دوباره برگردم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۶    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا قبل از بازی با گسترش فولاد پشت درهای بسته برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۳    
از سوی دپارتمان داوری اسامی داوران قضاوت کننده هفته سوم لیگ برتر اعلام شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۳    
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به تمجید از مدیرعامل جدید این باشگاه پرداخت و وی را مدیری خوشنام خواند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۰    
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: کادر فنی از تلاش و روحیه بالا بازیکنان رضایت دارد اما بازیکنان برخی از تاکتیک های کاظمی را در زمین مسابقه اجرا نمی کنند و همین امر موجب ناراحتی سرمربی تیم شده است
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۴    
دهلی نو-ایرنا- با کشته شدن یک جوان براثر شلیک گلوله پلیس در منطقه 'لیتورا' ،تعداد قربانیان بیست و شش روز گذشته خشونت های خونین کشمیر به 52 کشته و بیش از شش هزار مجروح افزایش یافت .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۱    
دیدار روسای جمهور ترکیه و روسیه در حالی قرار است صورت گیرد که دولتمردان ترکیه متحدان قدیمی خود آمریکا و ناتو را به خنجر زدن از پشت متهم می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۸    
مدیران باشگاه آذرخش بندرعباس با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی، مشکلات مالی را تا حدی مرتفع نمودند تا تمرینات این تیم از امروز آغاز شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۸    
گرگان – تمرینات تیم شهرداری گرگان برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور آغاز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۵    
پل پوگبا که شایعات زیادی در مورد پیوستنش به منچستریونایتد به گوش می رسد، امروز در گفتگو با دسته ای از هوادارانش، از ماندنش در یوونتوس خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۲    
تهران - ایرنا - سخنگوی باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه کاهش قرارداد آبی پوشان پایتخت مطرح نیست، گفت: استقلال امسال تیم قدرتمندی است و برای رسیدن به اوج نیاز به زمان دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۹    
جلسه بر انکو و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تعیین تکلیف رامین ر ضائیان امروز برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۹    
پس از طی دو هفته از مسابقات لیگ برتر 7 پنالتی برای تیم های مختلف اعلام شده که 5 پنالتی تبدیل به گل شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۶    
درحال یکه سه روز دیگر تا آغاز سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2026 ریو باقی مانده هنوز شرایط این شهر برای میزبانی این رویداد بزرگ خیلی ایده آل نیست و برخی کشورها از میزبانی راضی نیستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۳    
کرج-ایرنا-فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: کمیته های تخصصی ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر در این شهرستان فعال شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۳    
تهران-ایرنا- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمایت ها و هدایت های داهیانۀ مقام معظم رهبری و پشتوانۀ اعتماد مردمی را عامل خوشنامی این شورا در عرصه های ملی و فراملی عنوان کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۷    
بندرعباس - ایرنا - مشاور مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت:براثر آتش سوزی در فرودگاه دبی، پرواز هواپیماها از فرودگاه بین المللی بندرعباس به این فرودگاه امارات متحده عربی لغو شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۷    
قشم- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت که فروش 2 هزار و 500 هکتار از اراضی جزیره به قیمت 10 هزار ریال صحت ندارد و مسئولان این سازمان برای شفاف سازی و ارایه مستندات در خصوص این موضوع آمادگی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۴    
تهران – ایرنا – وزارت مهاجرت عراق روز چهارشنبه اعلام کرد که تاکنون بیش از 50 هزار خانوار آواره عراقی به استان الابنار عراق بازگشتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۱    
تهران - ایرنا - سازمان ملل اعلام کرد که دست کم 14 میلیون یمنی گرسنه اند و دستکم 370 هزار کودک در یمن از سوء تغذیه رنج می برند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۱    
تهران-ایرنا- خانواده های سربازان عربستانی در اعتراض به اعزام فرزندانشان به جنگ علیه یمن مقابل کاخ الیمامه در ریاض پایتخت تجمع کردند و خواستار پایان دادن به جنگ یمن شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۱    
رئیس پلیس لندن از افزایش تعداد گشتی های مسلح پلیس این شهر به منظور مقابله با حملات تروریستی احتمالی در پایتخت انگلیس خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۸    
طی 2 سال اخیر بیش از 2500 ایزدی عراق از اسارت تروریست های داعش آزاد شده اند اما بالغ بر 3700 نفر همچنان اسیر این گروه تکفیری هستند و تاکنون 33 گور دسته جمعی از قربانیان ایزدی کشف شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۸    
وزارت خارجه آمریکا، هرگونه ادعا مبنی بر اینکه 400 میلیون دلار پرداختی به تهران باهدف جلب رضایت مقامات ایرانی برای آزادی 4 زندانی بوده است را تکذیب کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۵    
شهرکرد – ایرنا – معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شفاف سازی و پاسخگویی به مطالبات جامعه زمینه اعتماد مردم به دولت را افزایش می دهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۲    
رامین رضاییان با توجه به غیبت علی اکبر طاهری در باشگاه، جلسه اش بی نتیجه ماند و ساختمان را ترک کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۲    
مشهد- ایرنا- برگزیدگان نخستین روز مسابقات شنا ماده 50 متر قورباغه سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور روز چهارشنبه در مشهد معرفی شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۹    
بازیکنان سرخابی و برخی دیگر از بازیکنان سابق نفت امروز با حضور در این باشگاه به دنبال مطالبات خود بودند که خلف وعده مسوولان باعث ناراحتی آنها شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۹    
شیراز-ایرنا- نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجودی که ورزش بخش عمده ای از سلامت و نشاط جامعه را تشکیل می دهد اما متاسفانه هنوز حق مطلب در مورد این مقوله مهم در کشور ادا ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۶    
مدافع فصل گذشته پرسپولیس موفق به دیدار سرپرست این تیم نشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۶    
تهران - ایرنا - مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضورش در این تیم به تصمیم مسئولان باشگاه بستگی دارد، گفت: طاهری نبود و امروز با محمد علی ترکاشوند دیدار کردم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۳    
یولیان دراکسلر، ستاره ملی پوش باشگاه ولفسبورگ در لیست خرید رئال مادرید قرار دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۳    
در مسابقات المپیک ،ورزشکارانی از ایران ممکن است با لباس خارجی ها روبروی تیم ها وورزشکاران ایرانی بایستند .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۰    
کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از مادر ترامپ، این بار مری ترامپ را سوژه طنز خود قرار دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۷    
مشهد- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در شرایط کنونی نزدیک به 100 هزار دانشجوی دکترای حرفه ای (phd) در کشور مشغول تحصیل هستند که این تعداد زیاد است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۷    
آیت الله احمدی فقیه یزدی گفت: به دلیل جایگاه والای معنوی که حضرت معصومه(س) نزد خداوند دارند، ایشان یکی از کسانی خواهند بود که در قیامت مؤمنان گناهکار را شفاعت می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۴    
اراک - ایرنا - رئیس گروه امور کارآفرینی و اشتغال سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: صنعت گردشگری عاملی مهم در توسعه اقتصاد پایدار محسوب می شود و زنان با تاسیس این انجمن یکی از بازوان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۴    
بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به موفقیتهای قابل توجه این استان درسطح ملی، مردم باید در جریان این پیشرفتها قرار گیرند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۱    
تویسرکان - ایرنا - فرماندار تویسرکان گفت: گسترش آبیاری نوین با هدف بهره وری حداکثری از منابع آب و افزایش تولید با صرف آب کمتر از مصادیق اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۱    
نهاوند – ایرنا - فرماندار نهاوند گفت: به منظور اتمام طرح مسکن مهر و تحویل آن به متقاضیان لازم است با همکاری دستگاههای خدمات رسان آخرین اقدامات مورد نیاز انجام و این مساکن در هفته دولت تحویل آنان شود .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۸    
تهران - ایرنا - رئیس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت از تخریب 14 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۵    
نیروهای امنیتی عراق، چند زن داعشی را در جزیره خالدیه بازداشت کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۲    
بر اساس تحقیق صورت گرفته از سوی یک موسسه آمریکایی، روش سخنرانی توهین آمیز دونالد ترامپ بر کودکان نیز تأثیرگذار بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۹    
وزیر کشور هند برای شرکت در اجلاس وزیران سارک وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۶    
تبریز- ایرنا - فرماندار شهرستان ویژه مرند فرهنگ را پایه و اساس جامعه عنوان کرد و گفت: لازمه پیشرفت در همه عرصه ها در جوامع، تصحیح مبانی فرهنگی و اجتماعی آن جامعه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۳    
تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه مسیر توسعه کشور به سرعت فراهم می شود، اظهار داشت: اقدامات پیش نیاز توسعه پایدار در کشور در حال انجام است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۰    
مسئولان بارسا سخت در تلاش هستند تا یک مهاجم جدید به خدمت بگیرند اما مشکلاتی در این راه وجود دارد که باعث شده فعلا این ماموریت به سرانجام نرسد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۷    
همدان- ایرنا- داور بین المللی تنیس همدان امروز چهارشنبه برای قضاوت به بازی های المپیک 2016 ریو برزیل اعزام شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۱    
مسکو - ایرنا - رسانه های روسی و اوکراینی با نگاه ویژه به سخنان حسن روحانی در باره عمل نکردن آمریکا به تعهدهای خود در چارچوب برجام ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۴    
به دنبال متهم شدن رئیس پارلمان عراق به دست داشتن در فساد، وی از وزیر دفاع این کشور به دادگاه شکایت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۳    
بر اساس اعلام سازمان انرژی اتمی رئیس این سازمان در فضای مجازی فعالیتی ندارد. به گزارش ایلنا، روابط عمومی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد علی اکبر صالحی ...