سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۹:۵۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 25 مرداد 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 مرداد 1395 هدانا 2 مرداد 1395 هدانا 3 مرداد 1395 هدانا 4 مرداد 1395 هدانا 5 مرداد 1395 هدانا 6 مرداد 1395 هدانا 7 مرداد 1395 هدانا 8 مرداد 1395 هدانا 9 مرداد 1395 هدانا 10 مرداد 1395 هدانا 11 مرداد 1395 هدانا 12 مرداد 1395 هدانا 13 مرداد 1395 هدانا 14 مرداد 1395 هدانا 15 مرداد 1395 هدانا 16 مرداد 1395 هدانا 17 مرداد 1395 هدانا 18 مرداد 1395 هدانا 19 مرداد 1395 هدانا 20 مرداد 1395 هدانا 21 مرداد 1395 هدانا 22 مرداد 1395 هدانا 23 مرداد 1395 هدانا 24 مرداد 1395 هدانا 25 مرداد 1395 هدانا 26 مرداد 1395 هدانا 27 مرداد 1395 هدانا 28 مرداد 1395 هدانا 29 مرداد 1395 هدانا 30 مرداد 1395 هدانا 31 مرداد 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۶    
گزارش آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه و مقرر شد همه دستگاه های ذیربط برای شناسایی اموال ادعایی نامبرده در داخل و خارج کشور فعال شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۳    
رشت- ایرنا- رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر ضرورت تخصصی شدن شعب شوراهای حل اختلاف از آغاز بکار شعبه ویژه شورای حل اختلاف مطبوعات در استان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۰    
مهاباد- ایرنا- مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: آتش سوزی در فضای سبز و درختان پارک جنگلی کیوه ره ش باعث مرگ شهروند 26 ساله بوکانی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۷    
ارومیه- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در چهار ماه امسال یکهزار و 520 نفر سارق در این استان دستگیر شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۷    
شیراز- ایرنا- فرماندار شهرستان مُهر گفت: امسال در مجموع 114 میلیارد و 610 میلیون ریال از محل دو درصد درآمد نفت و گاز و اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان فارس برای اتمام پروژه های نیمه تمام این ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۴    
میخائیل بوگدانف معاون وزیر خارجه روسیه از سفر به کشور قطر برای دیدار با معارضان سوری خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۴    
رئیس حزب جمهوری خواه خلق ترکیه انتقاد شدیدی به موضع اتحادیه اروپا در قبال مسئله عضویت ترکیه در این اتحادیه وارد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۱    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که قانون نسبیت به صورتی که تمامی لبنان یک حوزه انتخابی یکسان محسوب شود، عادلانه ترین روش است و برای اجرای نسبیت در سطح استان ها نیز مانعی وجود ندارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۸    
سرمربی تیم ملی والیبال برزیل که رفتار کنار زمینش او را تبدیل به شخصیت خاصی در دنیای والیبال کرده است در المپیک ریو مضظرب تر از همیشه به نظر می رسد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۵    
بازیکنان حاضر در لیگ شانزدهم در هفته چهارم لیگ برتر به میدان رفتند و شش بازیکن توانستند بیشترین امتیاز را از آن خود کنند،
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۵    
رئیس فدراسیون هندبال با ارسال نامه ای به وزیر ورزش از سمت خود استعفا کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۳    
قم- ایرنا- رئیس هیات هندبال استان قم گفت: باشگاه صبای قم مبلغ چهار میلیارد و 250 میلیون ریال به بازیکنان تیم هندبال قم از سال 1392 و 1393 بدهکار است به همین دلیل با شکایت این بازیکنان امروز (دوشنبه) ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۰    
رشت - ایرنا - تیم مینی بسکتبال دختران گیلان از صعود به مرحله نیمه نهایی کشور بازماند .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهور گفت: انصافا مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این سفر در میزبانی از خادمان خود سنگ تمام گذاشتند که جا دارد از همین جا از مردم شهرستان های استان به دلیل عدم حضور عذر خواهی کنم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۴    
عربستان سعودی، برای شانه خالی کردن از مسئولیت کشتار کودکانِ یک مدرسۀ یمنی، به ترفندِ رژیم صهیونیستی در کشتار کودکانِ مدرسۀ سازمان ملل در غزه متوسل شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۴    
این شاعر گفت: متاسفانه مسئله سیاست سبب می شود هنر و علم افراد را جدی نگیرند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۸    
شاهرود- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان روز دوشنبه از تعدادی روستا و نیز شهر رودیان بخش مرکزی شاهرود بازدید کرده و در جریان مسایل و مشکلات این منطقه قرار گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۸    
تهران- ایرنا- رئیس سازمان توسعه تجارت سنگاپور گفت: شرکت های سنگاپوری پیش از تحریم، پروژه های متنوعی را با نتیجه مطلوب در ایران به پایان رساندند اما اکنون به مدلی برای ارتباط مالی بیشتر دو کشور ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۶    
کرج - ایرنا- مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج اعلام کردکه براثر انفجار گاز در یک واحد مسکونی در کرج 7 نفر مصدوم و خسارات زیادی به بار آمد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۶    
اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی گفت: مهار طلاق و ارتقای جایگاه ارزشمند نهاد خانواده نیازمند عزم ملی و مشارکت فراگیر دستگاه های اجتماعی و فرهنگی مرتبط است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۳    
پسربچه 9 ساله با استفاده از ساعت هوشمند از چنگال آدم ربایان فرار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۰    
توئیت وزیر خارجه سوئد درباره سوء استفاده از کودکان زیر 15 سال در ترکیه موجب تنش در روابط دو کشور شده به نحوی که کاردار استکهلم در آنکارا به وزارت خارجه احضار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۱۰    
منابع خبری روز دوشنبه گزارش کردند که در پی انفجار انتحاری در غرب استان الانبار دستکم 20 سرباز عراقی کشته شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۷    
تهران – ایرنا – کشته شدن 20 سرباز عراق در پی انفجار انتحاری در رطبه، برگزاری جلسه استیضاح وزیر دفاع عراق در سه شنبه هفته آینده، اعزام تیپ زرهی بغداد به موصل، انفجار بمب در بغداد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۷    
تهران- ایرنا - وزیر کشور گفت: دولت تدبیر و امید با سیاست های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی خود در پرتو منویات رهبرمعظم انقلاب با اقتصاد مقاومتی به دنبال این است که اقتصاد مناطق را مانند فرهنگ آنها تقویت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۴    
فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کاروان کشتی ایران در بازیهای المپیک 2016 ریو با عدم راهیابی به گروه شانس مجدد از دور مسابقات حذف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۴    
تهران- ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تاکنون بیش از 200 آیین سنتی درلرستان شناسایی و 20مورد آنها در فهرست میراث معنوی ثبت شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۵    
مسابقات کشتی فرنگی بازیهای المپیک ریو در حالی از دیروز پیگیری می شود که تماشاگران، استقبال چندان مطلوبی از این رشته نکرده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۵    
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد تا خوسه فونته، مدافع پرتغالی ساوتهمپتون را به خدمت بگیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۲    
با پیروزی 8-0 رضا کایالپ مقابل حریف آلمانی در نیمه نهایی 130 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ریو، بشیر باباجان زاده از دور مسابقات حذف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۲    
ریو - ایرنا - داوید چاکواتادزه فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم روسیه در مرحله نیمه نهایی المپیک ریو با پیروزی مقابل حریف مجارستانی به فینال این وزن راه یافت تا اخلاقی نماینده ایران شانس خود را برای کسب مدال ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۹    
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل انفجار خودرو گشت یگان امداد مریوان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۹    
با پیروزی چاکوتادزه روس مقابل حریف مجاری، او راهی فینال شد تا فرنگی کار 85 کیلوی کشورمان راهی مرحله شانس مجدد شود و در اولین دیدار مقابل سامان طهماسبی، فرنگی کار ایرانی الاصل آذربایجان می رود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۶    
بعد از اظهارات وزیر ارتباطات ایران مبنی بر همکاری پُست با یک شرکت خارجی برای ارائه خدمات مستر کارت در ایران، سخنگوی این شرکت آمریکایی چنین موضوعی را رد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۳    
یاسوج - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور واحد دهدشت گفت: توسعه دروس الکترونیک اولویت این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خواهد بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۰    
مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید از نفوذ ولایی و آسمانی ائمه اطهار(ع) در نبرد با دشمنان اسلام حداکثر بهره برداری را انجام دهیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۰    
یاسوج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: خدمات مشاوره ای وانتخاب رشته داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند در13پایگاه مشاوره ای آموزش وپرورش این استان در حال انجام ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۷    
تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته ایرانی اتاق اکو روند مناسبات بانکی و صدور روادید را دو چالش جدی بر سر راه روابط تجاری بین کشورهای عضو اکو اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۴    
مسکو - ایرنا - روسیه در چارچوب افزایش آمادگی نیروی دریایی این کشور در مدیترانه برای مقابله با تهدیدهای تروریستی در منطقه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۴    
یاسوج - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 31 کیلو و 800 گرم ماده مخدر تریاک از یک دستگاه خودروی سمند در جاده ارتباطی یاسوج - اصفهان کشف و ضبط شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۱    
تهران – ایرنا -جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان روز دوشنبه بیمارستانی را در استان حجه در غرب یمن هدف قرار دادند که در جریان آن دستکم 20 یمنی کشته و یا زخمی شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۱    
تهران – ایرنا - دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه با سخنرانی در جمع هواداران در ایالت اوهایو ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۱    
تهران- ایرنا- به دنبال قتل عام بیش از پنجاه غیر نظامی در جمهوری دموکراتیک کنگو توسط شورشیان اوگاندا، ارتش کنگو عملیات خود علیه شورشیان را شدت داده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۶    
داعش در جدیدترین ویدئوی خود اعدام زندانیان با استفاده از سلاح کمری و شاتگان را به تصویر کشیده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۶    
به دنبال اتهام زنی وزیر خارجه سوئد در خصوص تجاوز جنسی در ترکیه، آنکارا کاردار استکهلم را احضار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۳    
بندرعباس- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی استان در تاریخ هفتم شهریورماه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۲۰    
بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان تاکید کرد: از مدیران دستگاه ها انتظار داریم سیاست های کلی نظام اداری را که مصوب دولت می باشد و توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده ،را پیگیری و اجرایی کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۷    
اوسین بولت روزپنج شنبه و جمعه باید در مسابقه 200 متر و 4در 100 متر به مصاف حریفان برود، این در حالی است که بولت یکشنبه 30 ساله می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۷    
همدان- ایرنا- برترین های شطرنج قهرمانی جانبازان و معلولان همدان با برگزاری یک دوره مسابقه در بیمارستان بهشتی این شهر معرفی شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۴    
فرنگی کار 130 کیلوگرم ایران با شکست مقابل پوپ ادوارد آلمانی از حضور در نیمه نهایی المپیک جا ماند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۱    
فرنگی کار 85 کیلوگرم ایران بعد از شکست مقابل حریف روس در انتظار صعود او به فینال بود که چاکوتادزه در مبارزه بعدی پیروز شد تا اخلاقی یک مبارزه دیگر تا حضور در جدول شانس مجدد در پیش رو داشته باشد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۱۱    
ریو - ایرنا - بشیر باباجانزاده نماینده وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریف آلمانی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازی های المپیک بازماند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۷    
ریو - ایرنا - تیم هندبال مردان اسلوونی با غلبه بر لهستان، هشت امتیازی شد و به مرحله یک چهارم نهایی این بازی ها راه یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۷    
ریو - ایرنا - داوید چاکواتادزه روسی فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریف آلمانی به نیمه نهایی این وزن در المپیک ریو صعود کرد تا حبیب الله اخلاقی همچنان برای حضور در جدول شانس مجدد امیدوار ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۳    
هواپیمایی که حامل بازیکنان و کارکنان منچسترسیتی در راه بخارست برای انجام بازی پلی آف این تیم برابر استوا بخارست بود، به علت پخش دود در هواپیما تخلیه شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۳    
به نظر می رسد مذاکرات اینترمیلان و گابیگل، ستاره جوان و برزیلی تیم المپیک برزیل به نتیجه رسیده است و این بازیکن به زودی به جمع نراتزوری ها خواهد پیوست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۷    
کارشناسان با اشاره به وجود ده ها سلاح هسته ای آمریکایی در انبارهای پایگاه هوایی اینجرلیک ترکیه، دربارۀ خطرِ افتادنِ این سلاح ها به دست تروریست ها یا دیگر نیروهای متخاصم، هشدار دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۷    
اگر فیلم فرهادی در سینماهای حوزه هنری اکران نشود، این گزاره تایید می شود که این موضع گیری مواضع تصمیم گیران حوزه هنری بوده اما قرار بر رسانه ای شدن با این صراحت نبوده است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۴    
دادستانی مصر می گوید دو سیاستمدار این کشور به جاسوسی برای حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران متهم شده اند و در این خصوص تحقیق می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۸    
گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از افتتاح 13 طرح گردشگری و صنایع دستی در هفته دولت با اعتبار افزون بر 162 میلیارد ریال در این استان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۵    
تهران - ایرنا - رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران گفت: 160 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی کشور در نظر گرفته شده که 8 ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۲    
دهلی نو- ایرنا- سخنگوی وزارت خارجه هند با رد پیشنهاد کمک پاکستان به قربانیان خشونت های کشمیر گفت که حمایت پاکستان از گروههای تروریستی و قاچاق اسلحه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۲    
عضو جمهوریخواه کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به وزارت خزانه داری این کشور در صدد است برای اعمال فشار بر دولت، ماجرای پرداخت 400 میلیون دلار به ایران را مورد واکاوی قرار دهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۹    
مسکو - ایرنا - وزیر دفاع روسیه اعلام کرد: روسیه با مطرح کردن پیشنهاد امحای تسلیحات شیمیایی سوریه از حملات موشکی گسترده پیمان ناتو به این کشور پیشگیری کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۶    
بین الملل: توفان شدید در مانیل پایتخت فلسطین دست کم 5 کشته برجای گذاشت و سبب آواره شدن هزاران نفر شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۳    
بشیر باباجان زاده بعد از دور اول با قرعه استراحت روبه رو شده بود، موفق شد کشتی گیر چینی را شکست دهد تا راهی یک هشتم نهایی شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۳    
رئیس کمیته ملی المپیک در محل تمرین آزادکاران در ریو حاضر شد تا در جریان شرایط تمرینی آنها قرار بگیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۰    
ریو - ایرنا - وزن کشی اوزان 66 و 98 کیلوگرم کشتی فرنگی امروز (دوشنبه) در ریو برگزار می شود و نمایندگان ایران در این دو وزن به روی باسکول می روند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۴    
نماینده وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در نخستین دیدار خود در بازیهای المپیک 2016 ریو موفق به کسب پیروزی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۱    
اینستاگرام دسترسی کاربران ایرانی برای مشاهده برخی از صفحات این شبکه اجتماعی را مسدود کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۸    
کرج - ایرنا - رئیس سازمان دامپزشکی گفت: جلسات مشترکی با موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به منظور ایجاد محدودیت در واردات واکسن های طیور دارای مشابه داخلی، برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۵    
سنندج- ایرنا- فرماندار مریوان بر اهمیت توسعه آموزش های مهارتی تاکید کرد و آن را در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ارزیابی نمود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۲    
سنندج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: لازم است شورای راهبردی در بالاترین سطح با حضور استاندارد و رئیس سازمان میراث فرهنگی برای کمک به ثبت جهانی هورامان تشکیل شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۲    
همدان - ایرنا - فرماندار بهار گفت: 81 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف این شهرستان بهره برداری می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۹    
سنندج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: سند راهبرد توسعه برای منطقه هورامان باید متفاوت از سایر مناطق این استان تهیه شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۹    
تهران- ایرنا- رئیس جمهوری سودان جنوبی روز دوشنبه از آمادگی کشورش برای استقرار نیروهای حافظ صلح اتحادیه آفریقا در مرزهای مشترک این کشور با سودان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۶    
تهران – ایرنا – پایانه دوم فرودگاه نیس فرانسه که به علت کشف یک بسته مشکوک تخلیه شده بود، بازگشایی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۶    
تهران – ایرنا – زمین لرزه ای به بزرگی 5.4 ریشتر، صبح دوشنبه منطقه آدیان در پرو را لرزاند و به کشته شدن دستکم چهار تن و زخمی شدن 30 تن دیگر منجر شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۳    
تهران - ایرنا - نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: رییس جمهور تبلور اراده ملت است و با این اعتبار، توهین به رییس جمهور ، توهین به ملت است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۱:۰۳    
تهران- ایرنا- دادگاهی در آفریقای جنوبی روز دوشنبه زنی را به اتهام دزدیدن نوزادی به 10 سال زندان محکوم کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: برخی تندروی ها باعث شد تا ما با دوستان اصلاح طلب لیست ائتلاف تشکیل دهیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۷    
تهران - ایرنا - علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران طی حکمی حسین رحمت را به عنوان معاون جدید حفاظت و امنیت هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران منصوب کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۱    
چاکوتادزه،قهرمان روس کشتی فرنگی اروپا با برد برابر سامان طهماسبی از آذربایجان،حریف حبیب اخلاقی شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۱    
مهدی مهدی پور معتقد است که ذوب آهن تیمی است که در شرایط پراسترس همیشه عملکرد خوبی داشته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۵    
سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج گفت: قدیمی ترین سند مالکیت جهان که متعلق به دوره اشکانیان بوده در منطقه اورامان کردستان تهیه شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۹    
کرج-ایرنا-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: هر واحدصنفی در این شهرستان قبل از اینکه فعالیت کنند، باید پروانه کسب داشته باشند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۹    
کرج - ایرنا - رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ گفت که در این شهرستان 205 خانوار عشایر با یکهزار و 150 نفر جمعیت زندگی می کنند که 21 هزار و 158 هکتار از مراتع را در اختیار دارند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۶    
سنندج- ایرنا- فرماندار قروه گفت: شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی حاصل تلاش تمام دولت ها بوده است و حمایت منطقی دولت ها از یکدیگر نتیجه ای جز پیشرفت نخواهد داشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۶    
سمنان_ایرنا_مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت:ساخنمان کسب و کار شهرک صنعتی سمنان با مساحت 6هزار مترمربع تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۳۳    
ایلام-ایرنا-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهران اظهار کرد: برنامه های گرامی داشت سالروز بازگشت و ورود آزادگان به این شهرستان آغاز شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۷    
تهران – ایرنا – یک منبع نظامی عراق روز دوشنبه اعلام کرد که در انفجار بمب در شمال بغداد پایتخت عراق 2 نفر کشته و 8 نفر دیگر زخمی شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۴    
اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر گفت: هفته دولت فرصت ارزنده برای تبیین خدمات دولت است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۱    
همدان- ایرنا- رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور گفت: تاکنون شش کشور آسیایی به همراه ایران برای حضور در رقابت های سنگنوردی قهرمانی آسیا به میزبانی تهران اعلام آمادگی کرده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۱۸    
ایلام - ایرنا - نایب رئیس و سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام گفت: وجودی که زمان زیادی به آغاز نهمین دوره مسابقات لیگ برتر نمانده است اما هنوز تمرین تیم پالایش گاز بانوان ایلام به علت نداشتن مجوز از ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۱۵    
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به برخی شایعات و گمانه زنی ها واکنش نشان داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۱۲    
معاون حفاظت منابع طبیعی مازندران: : بر اساس قانون ملی شدن جنگل ها مصوب سال 1341 تمام اراضی شخصی و آزاد که جنگلی، اموال عمومی و تحت مدیریت دولت قرار گرفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۶    
انزلی- ایرنا- سرپرست انجمن سینمای جوانان انزلی تولید پنج فیلم کوتاه توسط فیلمسازان جوان و هنرجویان انجمن در پنج ماه امسال را نویدبخش روزهای خوشی برای سینمای کوتاه انزلی عنوان کرد .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۶    
شهرکرد- ایرنا- معاون حقوقی، نظارت و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی گفت:امسال 350نیروی جدید جذب این سازمان می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۹:۰۰    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: انفجار مخزن کپسول مایع در پیکان ، منجر به سوختگی مرد 45 ساله شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۰    
صفحه توییتر رئیس جمهور میزان ذخیره گندم را در دولت های دهم و یازدهم مقایسه کرد.