سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۲:۳۲Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 22 مرداد 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 مرداد 1395 هدانا 2 مرداد 1395 هدانا 3 مرداد 1395 هدانا 4 مرداد 1395 هدانا 5 مرداد 1395 هدانا 6 مرداد 1395 هدانا 7 مرداد 1395 هدانا 8 مرداد 1395 هدانا 9 مرداد 1395 هدانا 10 مرداد 1395 هدانا 11 مرداد 1395 هدانا 12 مرداد 1395 هدانا 13 مرداد 1395 هدانا 14 مرداد 1395 هدانا 15 مرداد 1395 هدانا 16 مرداد 1395 هدانا 17 مرداد 1395 هدانا 18 مرداد 1395 هدانا 19 مرداد 1395 هدانا 20 مرداد 1395 هدانا 21 مرداد 1395 هدانا 22 مرداد 1395 هدانا 23 مرداد 1395 هدانا 24 مرداد 1395 هدانا 25 مرداد 1395 هدانا 26 مرداد 1395 هدانا 27 مرداد 1395 هدانا 28 مرداد 1395 هدانا 29 مرداد 1395 هدانا 30 مرداد 1395 هدانا 31 مرداد 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۶    
دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان مشهد و فولاد خوزستان با تساوی به پایان رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۰    
اراک - ایرنا - مسابقات پینگ پنگ قهرمانی نوجوانان استان مرکزی روز جمعه در مجموعه ورزشی شهید بهشتی شهر خمین برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۰    
فصل جدید رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلستان از فردا شنبه آغاز می شود. رونمایی از تیم های منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد می تواند جذابیت های دوچندانی به رقابتهای این فصل بدهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۷    
مربی دو و میدانی کشورمان گفت: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم اما اگر همسرم بخواهد از میادین کناره گیری کند از وی حمایت خواهم کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۴    
ایکر کاسیاس، دروازبان سابق و افسانه ای رئال مادرید بعد از قهرمانی این تیم در سوپرکاپ، برای همبازیان سابقش پیام تبریک فرستاد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۴    
مشهد- ایرنا- تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان جمعه شب در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر برابر تیم فولاد خوزستان به تساوی رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۱    
رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به حذف احسان حدادی از مسابقات پرتاب دیسک المپیک از مردم ایران عذرخواهی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۴۱    
ریو - ایرنا - الماس آیانا دونده تیم ملی زنان اتیوپی در فینال ماده 10 هزار متر بازی های المپیک 2016 ریو با شکستن رکورد جهان و المپیک، مدال طلا را به گردن آویخت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۸    
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر شیراز، دستگیری 88 سارق، متهم فراری و اراذل و اوباش در این طرح را یادآور شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۸    
تهران - ایرنا - در اولین روز مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان بلغارستان در این کشور، بدمینتون بازان کشورمان امروز (جمعه) به دو پیروزی و دو شکست دست پیدا کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۵    
انزلی - ایرنا - عید عروج مریم مقدس و تبرک انگور با حضور جمعی از ارامنه ایران، امروز (جمعه برابر با 12 آگوست) در کلیسای مریم مقدس شهرستان انزلی برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۵    
معمولاً مأموران مخفی آمریکا وارد سیاست های انتخاباتی نمی شوند. اما در حال حاضر تعداد زیادی از آن ها ناگهان در برابر ترامپ قرارگرفته اند و او را تهدیدی برای ملت می دانند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۲    
بوشهر- ایرنا- فرماندار دشتستان گفت: 822 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی استان تصویب شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۹    
تهران - ایرنا - یک گروه ناظر در آمریکا موسوم به سایت روز جمعه اعلام کرد که داعش پنج نفر را در عراق به دلیل خارج کردن مردم از قلمروی تحت کنترل تروریست ها اعدام کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۶    
کنگره آمریکا در گزارشی، مسئولان ارتش این کشور را به ارائه گزارش های اطلاعاتی دروغین در مبارزه با داعش در عراق و سوریه متهم کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۶    
آنکارا - ایرنا - وزیرامور خارجه ایران گفت: حضور مردم ترکیه در محکومیت کودتاچیان این کشور ثابت کرد که با زور نمی شود خواست مردم را سرکوب کرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۳    
نفرات برتر دومین راند رقابت های قهرمان کشوری درگ در پایتخت معرفی شدند .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۰    
مهرداد محمدی در بازی شب گذشته تیم سپاهان مقابل نفت آبادان جایگزین پدرو هنریکه مهاجم این تیم شد و در پست مهاجم نوک بازی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۰    
هافبک دفاعی تیم ملی ایران در بازی سوم تیمش در لیگ روسیه، از ابتدا در میدان حضور نخواهد یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۷    
رقابتهای پرتاب دیسک المپیک ریو 2016 با حذف قهرمان و نایب قهرمان المپیک لندن از گردونه رقابتها همراه بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۷    
ریو - ایرنا - احسان حدادی نماینده پرتاب دیسک ایران بعد از حذف از بازی های المپیک ریو گفت: همه شرایط برای حضورم در المپیک و مسابقات فراهم بود و فقط در این مدت آسیب دیدگی آزارم داد و به همین دلیل نتایج ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۴    
دست مدافع تیم تراکتورسازی شکست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۱    
پس از پایان دور مقدماتی پرتاب دیسک المیپک ریوف نفرات ره یافته به فینال این رقابت ها معرفی شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۸    
یک مدال طلای دیگر برای مایکل فلپس، صعود نادال و ماری به جمع هشت تنیسور برتر، ناکامی میزبان در بسکتبال و والیبال، رکوردشکنی بریتانیا در دوچرخه سواری مردان و چندین خبر دیگر از ریو 2016.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۸    
از بامداد فردا رقابت های وزنه برداری برای ایران با کار کیانوش رستمی آغاز خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۵    
نایب قهرمان المپیک لندن پس از حذف از المپیک ریو گفت: انتظارم رسیدن به فینال بود اما عملکرد بد و ضعیفی داشتم و نتوانستم پرتاب خوبی داشته باشم. تا شب قبل از مسابقه مصدوم بودم و درد داشتم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۵    
دونده کنیایی موفق شد رکورد 10 هزار متر زنان را بشکند. به گزارش ایسنا، رقابتهای دوومیدانی بازیهای المپیک ریو با رقابت ورزشکاران در مواد مختلف آغاز شد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۵    
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن از فینالیست شدن در المپیک ریو بازماند و بیست و چهارم شد. به گزارش ایسنا ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۲    
نیروهای کرد دموکراتیک سوریه، با آغاز آخرین مرحله عملیات آزادسازی شهر منبج بیشتر مناطق شهر به جز چند خیابان و فروشگاه را آزاد کرده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۲    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۹    
لادیمیر پوتین، سرگئی ایوانوف، رئیس دفتر ریاست جمهوری را از مقام خود برکنار کرد
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۹    
تاکنون سایت هاو مراکز مهم بی شماری درسرتاسر دنیا مورد حمله هکر ها قرار گرفته اند که عواقب بی شماری در پی داشتند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۶    
اهالی قلم منشاء جریان فرهنگ در جامعه هستند، حالا با سرانه مطالعه و کیفیت پایین کتاب ها معلوم نیست جریان رودخانه فرهنگ کشور به کدام دریا می ریزد!
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۳    
منابع ریاست جمهوری ترکیه از دیدار حدودا 3 ساعته رئیس جمهور این کشور با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آنکارا خبر دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۳    
هلاکت دو نظامی سعودی به دست تک تیراندازان یمنی در جیزان و حمله موشکی به نیروگاه برق نجران از جمله اخبار و تحولات یمن است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۳    
بوشهر- ایرنا- امام جمعه دیرگفت: در سالجاری دو میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی در این شهرستان تاکنون جمع آوری شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۰    
حساسیت شدید دارویی سبب زنده سوختن یک بیمار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۵۰    
دهلی نو-ایرنا- کابینه سریلانکا روز جمعه با احداث شهر اقتصادی به عنوان بخشی از پروژه شهر بندری چین در بندر کلمبو موافقت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۷    
برلین -ایرنا- هانس گئورگ ماسن رییس سرویس اطلاعات داخلی آلمان نسبت به شکل گیری گروه های تروریستی راست افراطی هشدار داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۷    
آنکارا – ایرنا – محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در آنکارا در نهاد ریاست جمهوری جدید ترکیه، با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۷    
دادستان ترکیه صلاح الدین دمیرتاش یکی از رهبران حزب دموکراتیک خلق های ترکیه را به جرم تبلیغات برای یک گروه تروریستی به پنج سال حبس محکوم کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۴    
بغداد-ایرنا- نیروهای الحشدالشعبی روز جمعه خبر دادند که با دستگیری چهار تن از اتباع کشورهای عرب منطقه، موفق شده اند یک حمله تروریستی را به شهر سامرا خنثی کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۴    
کاهش ارزش دلار آمریکا در بازارهای جهانی باعث افزایش بهای طلا و نفت خام شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۱    
تهران - ایرنا- سفر روز جمعه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به آنکارا برای گفت وگو با مقامات ترکیه با حاشیه هایی همراه بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۸    
تیم ملی راگبی فیجی بعد از غلبه بر انگلیس مدال طلای المپیک را کسب کرد. این نخستین مدال کشور فیجی در تاریخ رقابتهای المپیک است. نخست وزیر این کشور بخاطر این موفقیت یک روز را تعطیل اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۵    
صبا در دقایق پایانی بازی مقابل پرسپولیس می توانست به گل برسد که مدافعان قرمزها مقابل آنها ایستادگی کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۵    
مدافع میانی سرخ پوشان با وجود بازی در پست مدافع میانی، همچنان به عنوان یکی از بازیکنان پست دفاع چپ به تیم ملی دعوت می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۲    
هافبک جوان نارنجی پوشان یکی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی است، ترابی در فکر ادامه روند خوب خود در این فصل است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۶    
از 2 مدیر گذشته پرسپولیس شنیدیم که برای موفقیت ودور شدن حاشیه ها از پرسپولیس باید از علی پروین وعلی کریمی فرار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۳    
ریو - ایرنا - پرتابگر دیسک ایران که مدال نقره بازی های المپیک 2012 لندن را در کارنامه دارد از گردونه بازی های المپیک ریودوژانیرو حذف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۳    
اصفهان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت به همه وعده هایی که به مردم داده، پایبند است و برای تحقق این وعده ها از هیچ کوششی فرو گذار نیست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۰    
لئو مسی از تصمیم قبلی خود مبنی بر خداحافظی از تیم ملی آرژانتین برگشته و تیم کشورش را در بازی های دور مقدماتی جام جهانی روسیه همراهی خواهد کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۰    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران امروز نخستین تمرین خود را پیش از حضور در اردوی اتریش برگزار کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۴    
برلین - ایرنا - نشریه اشپیگل اعلام کرد که آمریکا قرار است سلاح های اتمی خود را در پایگاه بوشل واقع در جنوب غرب آلمان٬را نوسازی کند .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۴    
باکو – ایرنا –راهکارهای ایجاد تسهیلات گمرکی بیشترفیمابین در جریان سفر روز جمعه هیات مدیران گمرک سه استان شمال غرب جمهوری اسلامی ایران به نخجوان مورد بررسی قرار گرفت .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۴    
بیرجند- ایرنا- رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی در 24 ساعت آینده تغییر عمده ای در وضعیت جوی استان انتظار نمی رود اما از فردا ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۱    
یک رسانه روسی به نقل از منابع آگاه دیپلماتیک در این کشور از احتمال قطع روابط مسکو با کی یف در واکنش به افشاء توطئه تروریستی اوکراین در کریمه خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۱۱    
تهران - ایرنا - کمیته مبارزه با شکنجه سازمان ملل روز جمعه با انتشار گزارشی از بروندی خواست به موارد گسترده بدرفتاری در این کشور شامل صدها مورد کشتار فراقانونی، شکنجه و سوء استفاده جنسی ٬ توجه کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۸    
اردبیل - ایرنا - امام جمعه نمین گفت: همه مسوولان در نظام جمهوری اسلامی باید انقلاب عمل کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۸    
مشاور نخست وزیر سوریه اعلام کرد: در صورتی که ترکیه در مواضع خود در قبال سوریه جدی است، باید با بستن مرزها و توقف حمایت از گروه های مسلح این سخنان خود را به شکل عملی اثبات کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۵    
تهران- ایرنا- کمیته ارزیابی صلاحیت فدراسیون بین المللی فوتبال اسامی هفت نامزد شامل علی کفاشیان که صلاحیت آنها برای انتخابات عضویت در شورای فیفا به تایید رسیده است را اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۵    
تیم 2 نفره قایقرانی روئینگ هلند در رده بانوان و تیم روئینگ فرانسه در رده مردان عنوان نخست رقابت های ریو 2016 را بدست آوردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۲:۰۲    
محمود صمیمی پرتابگر دیسک ایران در رقابتهای المپیک 2016 ریو با ثبت رکورد 56 متر و 94 سانتیمتر به عنوان بهتر از چهاردهمی در گروه خود دست نیافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۹    
لیلی رجبی تنها پرتابگر زن ایرانی حاضر در رقابتهای المپیک 2016 ریو با ثبت رکورد 16 متر و 34 سانتیمتر از صعود به مرحله فینال بازماند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۹    
نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی با ابراز نارضایتی از عملکرد لیلی رجبی، گفت: رجبی باید بالای 17 متر پرتاب می کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۶    
آمریکا در انتظار طلای هزارم تاریخ المپیک است،چین واسترالیا به 500 وژاپن وروسیه به مدال 400 ادوار المپیک خواهند رسید وایران در رده 44 تاریخ از امشب با مدال کیانوش به دنبال رسیدن به 20 مدال طلا است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۶    
لیلا رجبی، پرتابگر دو ملیتی ایران در پی ناکامی در المپیک از دنیای دو و میدانی خداحافظی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۳    
ریو - ایرنا - نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی که در نقش مربی لیلا رجبی به المپیک ریو رفت، گفت: نماینده پرتاب وزنه ایران در رقابت های این رشته در بازی های المپیک 2016 ریو رکورد لازم را کسب نکرد و رکورد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۳    
لیلا رجبی پس از حذف از المپیک ریو اعلام کرد که قصد خداحافظی دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۰    
رکورددار وزن 85 کیلوی وزنه برداری دنیا،امشب مدال طلا خواهد گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۰    
یولینا افیمووا که دوبار به خاطر مصرف مواد نیروزا محروم شده است، با اظهار این موضوع که موقعیتش با مایکل فلپس ، رکوردار کسب مدال المپیک، تفاوتی ندارد، از خود در برابر حملات دفاع کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۴    
حادثه تیراندازی در نزدیکی یک مرکز خرید در اسپانیا دو مجروح برجای گذاشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۴۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۸    
نماز جمعه این هفته شهرضا اصفهان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۸    
شهرکرد - ایرنا - برترین های چهار رشته دو و میدانی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی کشور روز جمعه در شهرکرد معرفی شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۵    
اصفهان - ایرنا - مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروزه، رسالت اصلی رسانه، خبر رسانی سریع و شتاب زده نیست بلکه اطلاع رسانی صحیح ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۲    
نامزد جنجالی جمهوری خواهان اعلام کرد اظهارات رو پنج شنبه اش مبنی بر اینکه اوباما داعش را بوجود آورده، جدی نبوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۲    
دمشق - ایرنا - ارتش سوریه امروز جمعه عملیات گسترده ای را برای پاکسازی شهرک داریا در حومه غربی دمشق آغاز کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۹    
زاهدان- ایرنا- امام جمعه ایرانشهر گفت: هرچه زمان می گذرد ماهیت رژیم آل سعود و هم پیمانی اش با اسرائیل برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان بیشتر آشکار می شود و نشان می دهد که این رژیم دشمن اسلام و ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۶    
گتوند - ایرنا - امام جمعه گتوند گفت:وزارت اطلاعات سنگر بسیار مهم ،حساس و چشم بینا و بیدار نظام اسلامی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۳    
تنهای بانوی دو و میدانی کار کاروان ایران در دور مقدماتی پرتاب وزنه در مکان ..... ایستاد و از صعود به فینال بازماند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۳    
زاهدان- ایرنا- امام جمعه زابل گفت: منطقه آزاد تجاری – صنعتی سیستان با توجه به قرار گرفتن این منطقه در همسایگی کشور نیازمند افغانستان می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت شرق و جنوب شرق کشور باشد به همین ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۲۰    
تنها بانوی المپیکی رشته دوومیدانی (پرتاب وزنه) در گروه A این رقابتها از صعود به مرحله فینال المپیک ریو بازماند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۷    
مهسا جاور قایقران زن ایرانی در بخش روئینگ تک نفره زنان رقابتهای المپیک 2016 ریو به مقام بیست و هفتم دست یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۵    
بارسلونا تا بدینجا در بازار نقل و انتقالات تابستانی و در مقایسه با رئال مادرید و اتلتیکو، سود کمتری از فروش بازیکنان خود به دست آورده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۵    
ریو - ایرنا - پرتابگر دیسک ایران در المپیک 2016 ریو گفت: توقع رکورد بهتری از خود را داشتم، نمی دانم چه بگویم و از صعود نکردن به مرحله بعدی رقابت های پرتاب دیسک در بازی های المپیک ناراحت هستم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۵    
تیم صنعت نفت آبادان با احتساب بازی های این تیم در فصل گذشته لیگ یک 16 بازی است که شکست نخورده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۲    
صنعت نفت آبادان در هفته چهارم رقابت های لیگ شانزدهم موفق شد تا اولین پیروزی خود در لیگ برتر را مقابل این تیم تجربه کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۹    
پرتابگر دیسک تیم ملی دو و میدانی ایران که نتوانست از مرحله مقدماتی مسابقات پرتاب دیسک المپیک صعود کند، شرایط جوی را یکی از دلایل ناکامی اش عنوان کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۳    
اصفهان- ایرنا- دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور عصر جمعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۰    
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۸    
روسیه در شبه جزیره کریمه سامانه دفاع موشکی اس 400 مستقر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۵    
تهران - ایرنا - امام جمعه شهر اندیشه شهرستان شهریار گفت: ایستادگی و مقاومت ملت های مسلمان کشورهای سوریه، یمن و عراق توطئه استکبار علیه اسلام را با شکست و ذلت و خواری روبرو کرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۲۰:۵۲    
بیرجند - ایرنا - امام جمعه موقت طبس با قدردانی از گسترش همکاری های ایران با جمهوری آذربایجان، گفت: دو کشور شیعی در چارچوب همکاری های منطقه ای و بین المللی می توانند از نظر ژئوپلیتیکی در جهان بسیار ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۱    
قم- ایرنا- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: حج را نمی توان با هیچ واجب دیگری مقایسه کرد لذا ایران برای برقراری حج امسال تمام تلاش خود را بکار گرفت اما دولت عربستان با کارشکنی مانع شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۰    
تایلند پنجشنبه شب و صبح جمعه با موجی از انفجار بمب در چهار استان جنوبی تایلند مواجه شد که در نتیجه این انفجارها سه نفر کشته و بیش از 30 نفر مجروح شدند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۰    
ریو - ایرنا - هفتمین روز بازی های المپیک 2016 ریو در حالی برگزار می شود که همه نگاهها و انتظارها در کاروان ایران به بازوان پرتوان کیانوش رستمی و احسان حدادی در وزنه برداری و دوومیدانی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۰    
دهلی نو-ایرنا- نیروهای اطلاعاتی،امنیتی و دولت هند ازتلاش مردم بیش از 25 منطقه کشمیر تحت کنترل این کشور برای برگزاری جشن استقلال پاکستان در 14 اگوست (24 مرداد) ابراز نارضایتی کردند.