پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۵:۴۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 2 اردیبهشت 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 فروردین 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 اردیبهشت 1395 هرمز 2 اردیبهشت 1395 هرمز 3 اردیبهشت 1395 هرمز 4 اردیبهشت 1395 هرمز 5 اردیبهشت 1395 هرمز 6 اردیبهشت 1395 هرمز 7 اردیبهشت 1395 هرمز 8 اردیبهشت 1395 هرمز 9 اردیبهشت 1395 هرمز 10 اردیبهشت 1395 هرمز 11 اردیبهشت 1395 هرمز 12 اردیبهشت 1395 هرمز 13 اردیبهشت 1395 هرمز 14 اردیبهشت 1395 هرمز 15 اردیبهشت 1395 هرمز 16 اردیبهشت 1395 هرمز 17 اردیبهشت 1395 هرمز 18 اردیبهشت 1395 هرمز 19 اردیبهشت 1395 هرمز 20 اردیبهشت 1395 هرمز 21 اردیبهشت 1395 هرمز 22 اردیبهشت 1395 هرمز 23 اردیبهشت 1395 هرمز 24 اردیبهشت 1395 هرمز 25 اردیبهشت 1395 هرمز 26 اردیبهشت 1395 هرمز 27 اردیبهشت 1395 هرمز 28 اردیبهشت 1395 هرمز 29 اردیبهشت 1395 هرمز 30 اردیبهشت 1395 هرمز 31 اردیبهشت 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۱    
سرهنگ عبدالله صادقی در شهرستان بستک، دلیل کینه و دشمنی استکبار جهانی را وحدت مردم دانست و گفت: اکنون مسئله اقتصادی اولویت اول کشور در تمامی عرصه ها می باشد
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
نخست وزیر سوریه ضمن انتقاد از عملکر ترکیه در حمایت از عناصر تروریستی تأکید کرد که طی یک هفته گذشته 5 هزار تروریست از این کشور وارد سوریه شده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
علی رغم آنکه قوانین عربستان رانندگی را برای زنان ممنوع کرده است، برخی دختران ماجراجو دست به اقدامی فراتر از رانندگی زده و به عملیات نمایشی خطرناک با خودرو روی آورده اند!
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
مدافعان حرم صادق شیبک و حسین همتی از تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
امام علی علیه السلام با تلاش و کوشش سعی در آبادی و آبادانی سرزمین مسلمین داشته است . در کنار این تلاش شبانه روزی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف محموله بزرگ کالای قاچاق د ر آب های استان بوشهر خبر داد و افزود: لنج باری که از دبی بارگیری شده بود قصد داشت انواع گوشی تلفن همراه، تلویزیون، پوشاک، کفش ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۷    
مشاور ارشد امنیت ملی باراک اوباما گفت که بعید است وی قبل از پایان دوره ریاست جمهوری اش به ایران سفر کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
عربستان سعودی در حال بررسی طرحی برای ساخت بزرگ ترین کانال آبی مصنوعی در جهان است که خلیج فارس را به دریای عرب متصل می کند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۲    
وزیر بهداشت از مراجع تقلید خواست مردم را به رعایت نکات بهداشتی و تغذیه توصیه کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۷    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا نسبت به روز گذشته 15 دلار افزایش یافت، قیمت نفت هم بشکه ای 46 دلار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۷    
براساس یک کمپین شبکه های اجتماعی و نامه درخواست یک دختر نوجوان آمریکایی به باراک اوباما دلار تغییراتی می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۷    
خبرها حکایت از آن دارد که آمریکا به عنوان یک بازار صادراتی بزرگ در آستانه معاملات جدید با ایران در بخش غیرنفتی قرار دارد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۲    
فیزیکدانان خواص جدید رادیکال را در یک نانو مواد کشف کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۲    
قارچ های ناخن نوعی بیماری عفونی در نظر گرفته می شوند که می توان با استفاده از درمان های خانگی و رعایت بهداشت آن ها را از بین برد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۷    
ما بایستی تسلیم هوای نفس نشویم ما باتمرین مراقبت ازخود که رضای الهی وخواست الهی را بر هوای نفس معتکفین مقدم می دارند می توانیم ازاین فرصت بیشترین بهره را ببریم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۸    
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: 2 هزار طرح محرومیت زدایی با همکاری جهادگران بسیج سازندگی در زمینه ساخت خانه عالم، حوزه علیمه، آبرسانی روستایی و خانه بهداشت اجرا شده است و ساخت120 باب مسجد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۳    
همزمان با ایام البیض، مراسم معنوی اعتکاف با حضور ده ها نفر از سحرگاه 13 رجب در مسجد جامع ابوموسی آغاز شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۳    
برخی زمانها و مکانها ارزشی والا دارند. ماه رجب ماه سلوک و زدودن زنگارهای شیطانی از آیینه دل است و اعتکاف زمینه توبه و بازگشت به قرآن و معنویت است که انسان را از خودمداری به خداگرایی می رساند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۸    
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان حاجی آباد گفت: 2 تیم پزشکی حاجی اباد به مناسبت میلاد امام علی(ع) و به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان به 3 روستای محروم کوهشاه احمدی این شهرستان اعزام شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۸    
رئیس هیئت والیبال جاسک گفت:مسابقات والیبال ساحلی گرامیداشت مرحوم امید طاهری با همکاری هیئت والیبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان در ساجل بندرجاسک آغاز شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۸    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: در شهرستان حاجی آباد بیش از 800 نفر در امر معنوی اعتکاف در 8 مسجد شرکت کردند که اکثر آنها نسل جوان هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۳    
“انبه” یکی از مهم ترین میوه های مناطق گرمسیری است که تولید این گونه محصولات اقتصادی بوده و صادرات آنها نیز امکان پذیر می باشد . فصل برداشت انبه در هرمزگان از اواخر فروردین تا نیمه مرداد است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۸    
جشن میلاد مولود کعبه حضرت علی(ع) و روز پدر با حضور عاشقان و دلدادگان آن حضرت در پارک ساحلی جزیره ابوموسی برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۸    
بمناسبت آغاز هفته سلامت و 13 رجب سالروز میلاد باسعادت حضرت امام علی (ع) همایش پیاده روی با حضور 70 نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری سیریک به مسافت 2 کیلومتر از اسکله چند منظوره سیریک تا ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۸    
همزمان با خجسته میلاد باسعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر برای اولین بار ایستگاه صلواتی با مشارکت کارکنان شیعه و سنی فرمانداری شهرستان سیریک در خیابان اصلی شهر بندر سیریک برگزار شد .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۸    
اعتکاف، دعوت به تفکر است؛ یعنی آنچه نه تنها ما مسلمانان، بلکه بشر امروز کمتر از هر زمانی برای آن فرصت دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۳    
روزنامه آمریکایی “واشنگتن فری بیکن” ادعا کرده است رئیس جمهور آمرکا در دو نامه جداگانه به مقامات ارشد ایران، خواستار دیدار رسمی با روحانی شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۳    
بر اثر حمله ارتش سوریه علیه گروه های داعش یکی از فرماندهان تاجیکی داعش در این کشور کشته شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۸    
سرمربی سپاهان پس از شکست تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود استعفا داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۸    
یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی از قدس اشغالی، چندین زخمی از فلسطینی ها بر جای گذاشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۸    
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه دولت سوریه به مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد، اعلام کرد ترکیه از جمله کشورهایی است که سلاح های پیشرفته در اختیار تروریست ها می گذارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۳    
نوزادی 4 ماهه در یکی از پروازهای لندن به هنگ کنگ بی هوش شد و کمک ها برای زنده نگه داشتن او بی نتیجه ماند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۸    
درحالیکه زنان در عربستان حتی حق رانندگی ندارند، شرکت هواپیمایی ترکیه آمادگی خود را برای استخدام خلبانان زن عربستانی اعلام کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۸    
دور دوم انتخابات مجلس دهم، جمعه دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود، جریانهای سیاسی برای افزایش کرسی های خود در مجلس دهم در تلاشند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه 40 درصد ایرانیان اضافه وزن دارند گفت: این امر سبب شده که 5 میلیون نفر در کشور به دیابت دچار شوند و 9 میلیون نفر در معرض ابتلا باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۳    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۸    
رئیس سازمان محیط زیست که برای فیلم یخ و آسمان در جشنواره ی جهانی فیلم فجر حضور داشت، همزمان شدن نمایش این فیلم را با سفر محمدجواد ظریف به نیویورک و امضای توافق نامه ی جهانی مقابله با تغییر اقلیم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۸    
سرمقاله این شماره خط نیز به بررسی اعترافات مقامات آمریکایی دو زمینه بدعهدی در مساله برجام و اعتراض دولتمردان کشورمان به این نقض عهد پرداخته و سخنان چند سال گذشته رهبر انقلاب در این زمینه را با عنوان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۸    
مشاور وزیر نفت درحالی با امضای قراردادی با یک شرکت ناشناخته سنگاپوری روزانه بیش از 267 میلیون تومان برای اجاره یک دکل پرداخت می کند که دکل های حفاری شرکت های ایرانی در صنعت نفت بیکارند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۳    
دفتر رییس جمهوری از استقبال کم نظیر و امید آفرین مردم استان سمنان از کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۳    
حرکت زیبای مهاجم پرسپولیس با واکنش عجیب یک ضد انقلاب روبرو شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
سفیر آمریکا در عراق هرگونه تماس با سفارت ایران درباره حمایت از رئیس پارلمان و نخست وزیر عراق را تکذیب کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۸    
اسنادی نشان می دهد سازمان های جاسوسی انگلیس با مجوزی از دهه 80 میلادی، سال ها به طور مخفیانه اطلاعات مردم را جمع آوری و ذخیره کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۳    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با اشاره به سیاست های جنگ طلبانه و تفرقه انگیزانه عربستان سعودی نوشته باید نام ریاض را به پادشاه واپس گرایی تغییر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۳    
وزیر خارجه عمان اعلام کرد ریاض و تهران به دنبال خروج از بحران فعلی به شیوه بُرد-بُرد هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۳    
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا و پادشاه عربستان در دیدار دو جانبه روز چهارشنبه در ریاض اهمیت انتقال سیاسی در سوریه، بدون بشار اسد، رئیس جمهور این کشور را مورد تأکید قرار داده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۳    
اکنون دیگر وضع تغییر پیدا کرده است و همه جا درحال توسعه و پیشرفت است حتی دورترین روستاها نیز به دنبال توسعه و پیشرفت هستند تا بتوانند با ارتقای روستا موقعیتی مناسب را برای ماندگار شدن آیندگان در ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۸    
پیکر مهرداد اولادی با حضور گسترده مردم تشییع شد و در آرامگاه روستای قادیکلای بزرگ قائم شهر در سینه خاک آرام گرفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۸    
سقوط بهای نفت و کاهش درآمدهای نفتی، عربستان را با مشکلات اقتصادی جدی روبرو کرده است. عربستان قصد دارد برای جبران کسری بودجه خود میلیاردها دلار وام بگیرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۸    
آژانس پناهجویان سازمان ملل اعلام کرد که احتمالاً 500 نفر از پناهجویان هفته گذشته در مکانی نامعلوم بین لیبی و ایتالیا، در حادثه واژگونی قایق در آبهای متلاطم مدیترانه جان خود را از دست دادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
عامل انتحاری حمله تحت سازماندهی تکفیری های داعش به فرودگاه بلژیک به مدت پنج سال در فرودگاه این شهر کار می کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
ارتش آمریکا اعلام کرد که سامانه های دفاعی رافائل را که در گنبد آهنین به کار گرفته می شوند، آزمایش کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی دلایل مهم موفقیت های سپاه را در مأموریت های محوله، سلحشوری نظامی همراه با خلوص معنوی عنوان کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلّم، امام علی(ع) را پیشوای مؤمنان و ثروت را پیشوای منافقان عنوان کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
هادی بلافصل بعد از پیامبر(ص) شخص علی(ع) است. از این رو در برخی روایات مراد از هادی، امیرالمؤمنین(ع) معرفی شده است، ولی نام بردن از امام از باب انحصار نیست ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
مراسم جشن اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی (ع) در شهرستان سیریک با حضور عاشقان و دوستداران و محبین این امام همام با شکوه و عظمت در شهرستان برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
با افزایش احتمال آزمایش هسته ای کره شمالی، چین نیروهای نظامی به مرزمشترک دو کشور اعزام کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۳    
عالم اهل سنت استان هرمزگان با بیان اینکه محبت به اهل بیت جزء ایمان ماست و ما به این موضوع اعتقاد داریم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۸    
وزیر خارجه ایران در گفت وگو با روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که ایران هرگز درخواست پیوستن به نظام مالی آمریکا را نداده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۸    
سفیر روسیه در فلسطین اشغالی اعلام کرد که کشورش پیام هایی از رژیم صهیونیستی به تهران، دمشق و حزب الله منتقل می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۸    
برای برگزاری این مرحله از انتخابات 258 شعبه اخذ رای در سه شهرستان غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، پارسیان و بستک در نظر گرفته شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۸    
مدیر کل سازمان محیط زیست هرمزگان با بیان اینکه تصفیه خانه شهربندرعباس با استانداردهای زیست محیطی فاصله دارد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد که ایران روز سه شنبه موشکی آزمایش کرده که قادر است برای حمل کلاهک های اتمی مورد استفاده قرار گیرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
معاون دریایی اداره کل بنادر هرمزگان اظهار کرد:در طول طرح نوروزی 32میلیون مسافر بدون حادثه جابجا شده اند که با افزایش ظرفیت و تقاضا اقدامات مناسبی ارائه شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم با بیان اینکه حماسه انتخابات را در روز دهم اردیبهشت ماه تکمیل خواهیم کرد، گفت: جریان اصلاحات منافع ملی را فدای منافع حزبی نمی کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
تکفیری های داعش 45 نفر از اعضای فراری خود از میدان نبرد شهر هیت را با قرار دادن در یخچالهای پزشکی قانونی به مدت 24 ساعت، اعدام کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۳    
مدیرکل بنادر و دریا نوردی هرمزگان با تاکید بر حمایت از گردشگری دریایی عنوان کرد:کارگاههای ساخت شناورهای دریایی باید در استان فعال شوند تا مبنایی برای ایجاد اشتغال در استان های ساحلی شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۸    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در اجرای طرح امنیت اخلاقی نامحسوس، مجاز به برخورد علنی نیست و فقط گزارش می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۸    
نماینده ولی فقیه در سپاه کیش گفت: امیرالمومنین (ع) آبروی اسلام و مناسبت ترین الگوی اقتصاد مقاومتی در عرصه اقدام و عمل است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۸    
وزارت خارجه انگلیس در گزارش حقوق بشری خود در سال 2015 به بررسی موارد نگرانی و ادعاهای این کشور پیرامون مسائل حقوق بشری در کشورهای مختلف از جمله ایران پرداخته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۴    
بهترین تضمین اشتغال پایدار و رفاه عمومی مردم در حال حاضر و آینده اجرای اقتصاد مقاومتی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۴    
یکی از مراجع تقلید با تأکید بر لزوم اهتمام مسئولان به مبارزه با فقر گفت: اگر دستورات اقتصادی اسلام به درستی اجرا شوند حتی یک فقیر هم در جامعه باقی نخواهد ماند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۴    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بستک از برگزاری کلاس آموزشی طرح ترافیک برای نوآموزان گروه سنی پیش دبستانی در شهرک ترافیک پارک 22 بهمن شهر بستک خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال های تحریم با اتکا به توان نیروهای داخلی شاهد پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی، علمی و اقتصادی بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران را رکن رکین و پایه مستحکم دفاع از انقلاب برشمرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۹    
نشست شورای ناتو-روسیه، روز چهارشنبه برای اولین بار در دو سال گذشته برگزار شد اما به گفته دبیر کل این ائتلاف، موفقیتی در کمک به حل اختلافات عمیق و ماندگار میان دو طرف نداشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۹    
ضریح جدید حضرت ابوالفضل(ع) در شب 13رجب با حضور مسئولان لشکری و کشوری عراق، رونمایی شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۹    
سیستم فاضلاب محله ای گسترش نیافته و فاضلاب و پسماندهای ناشی از خدمات خانگی در خورها رها می شوند که پذیرنده این پسماندها دریاست ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۴    
قانونگذاران آمریکایی از تصمیم روز چهارشنبه دیوان عالی آمریکا برای برداشت پول از دارایی های مصادره شده ایران حمایت کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۴    
هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا تحت تاثیر جدال نمایندگان ایران با عربستان قرار داشت و 2 پیروزی حلاوت صعود با صدرنشینی را برای نمایندگان ایران به همراه داشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
روزنامه نیویورک تایمز از دیدار 2 ساعته رهبران آمریکا و عربستان پشت درهای بسته خبر داد و نوشت که علیرغم این دیدار اختلافات اساسی میان ریاض و واشنگتن باقی ماند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس ستاد انتخابات کشور از آغاز تبلیغات 136 نامزد دومین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 استان خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۹    
براساس جدول زمان بندی اعلام شده و براساس قانون ، تبلیغات رسمی نامزدهای مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه در غرب هرمزگان آغاز شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۴    
در این گزارش تصاویری از امامزاده سید سلطان محمد(ع) که به پیر چوگان معروف است و در شهر زیارت از توابع بخش رودخانه شهرستان رودان واقع شده است را مشاهده خواهید نمود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۹    
جشن میلاد مولود کعبه با شکوه خاصی در شهرستان رودان وبخش ها و روستاهای تابعه برگزار شد و شیعیان و عاشقان آن امام همام در حسینه ها ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۴    
روز پدر بر تمام پدران و مردان سرزمینم مبارک باد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۴    
اولین جلسه اداره ورزش و جوانان شهرستان بشاگرد در سال جدید با حضور مسئولان هیئت های ورزشی برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۴    
به همت اداره کل اطلاعات استان هرمزگان،آموزش و پرورش و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، نمایشگاه موزه عبرت ایران با هدف به نمایش گذاشتن اسناد و مدارک انقلابی برای بازدید عموم شهرواندان افتتاح شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۴    
پدرم چه خوب یاد دارم روزهای با تو بودن را،روزهایی که در کنارت احساس خوشبختی می کردم و به خود می بالیدم که خدا را شکر بهترین پدر دنیا را دارم.