پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۵:۵۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 4 اردیبهشت 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 فروردین 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 اردیبهشت 1395 هرمز 2 اردیبهشت 1395 هرمز 3 اردیبهشت 1395 هرمز 4 اردیبهشت 1395 هرمز 5 اردیبهشت 1395 هرمز 6 اردیبهشت 1395 هرمز 7 اردیبهشت 1395 هرمز 8 اردیبهشت 1395 هرمز 9 اردیبهشت 1395 هرمز 10 اردیبهشت 1395 هرمز 11 اردیبهشت 1395 هرمز 12 اردیبهشت 1395 هرمز 13 اردیبهشت 1395 هرمز 14 اردیبهشت 1395 هرمز 15 اردیبهشت 1395 هرمز 16 اردیبهشت 1395 هرمز 17 اردیبهشت 1395 هرمز 18 اردیبهشت 1395 هرمز 19 اردیبهشت 1395 هرمز 20 اردیبهشت 1395 هرمز 21 اردیبهشت 1395 هرمز 22 اردیبهشت 1395 هرمز 23 اردیبهشت 1395 هرمز 24 اردیبهشت 1395 هرمز 25 اردیبهشت 1395 هرمز 26 اردیبهشت 1395 هرمز 27 اردیبهشت 1395 هرمز 28 اردیبهشت 1395 هرمز 29 اردیبهشت 1395 هرمز 30 اردیبهشت 1395 هرمز 31 اردیبهشت 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۲    
یک بازیکن نوجوان اسپانیایی در ایالت لاکرونیا در خلال بازی از هوش رفت و دارفانی را وداع گفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۲    
جراح برجسته مغز و اعصاب جهان گفت: دانشجویان بزرگ ترین سرمایه های ایران هستند و باید قدر خود را بدانند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۷    
شهردار عسلویه از وقوع زلزله در این شهرستان خبر داد و گفت: زلزله عسلویه خسارت جانی و مالی نداشته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۲    
مه لقا جام بزرگ تیرانداز همدانی در فینال مسابقات تفنگ 50 متر 3 وضعیت در جام جهانی برزیل، در رده پنجم ایستاد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۲    
تیم فوتبال منچستر سیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس پیروزی پرگلی را مقابل استوک سیتی بدست آورد تا به استقبال از رئال مادرید برود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۲    
سرپرست باشگاه استقلال با تمجید از زحمات مدافع مصدوم این تیم گفت: حنیف تا پایان فصل بخاطر مصدومیت بازی نخواهد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۷    
مهاجم برجسته بارسلونا و تیم ملی آرژانتین با انتشار عکسی از پیروزی تیمش مقابل تیم ملی فو تبا ل ایران باز هم با واکنش تند ایرانی ها مواجه شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۲    
رهبر جریان صدر عراق در بیانیه ای عراقی ها را به حضور گسترده در تظاهرات روز دوشنبه آینده در اعتراض به تعلیق جلسات پارلمانی فراخواند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۲    
مشاور عالی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در دانشگاه ایلام گفت: 4.5 میلیون دانش آموخته و فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار داریم که حرکت به سمت تبدیل علم به ثروت زمینه ساز ایجاد اشتغال است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۲    
یک روز پس از عکس یادگاری ظریف و جان کری در مقابل پرچم طرف مقابل که در عرف دیپلماتیک به معنای دوستی است، آمریکا دو میلیارد دلار دیگر از اموال بلوکه شده ایران را غارت کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۷    
رسانه های آمریکایی در یادداشت هایی ضمن اذعان به سیاست های مخرب عربستان سعودی از قبیل حمایت از وهابیگری و شیطانی خواندن آن، بر لزوم تداوم روابط واشنگتن- ریاض تاکید می کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مصادره 2 میلیارد دلار از منابع مسدود شده کشورمان بر اساس حکم دیوان عالی آمریکا گفت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۲    
انفجار یک بمب کنار جاده ای در شهر ماردین در منطقه ناآرام جنوب شرق ترکیه، 15 نفر از جمله 12 پلیس را مجروح کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۷    
بخش اعظم منابع پولی کشور که می تواند به بخش مسکن تزریق شود در اختیار بخش خصوصی است که در شرایط فعلی، انگیزه ی کافی برای سرمایه گذاری ندارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۷    
رئال مادرید در حالی که فوق ستاره پرتغالی خود را در اختیار نداشت در خانه رایووایکانو از شکست پیروزی ساخت تا صدرنشین لالیگا شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۷    
علی رغم حضور مجری شبکه من و تو در جشنواره فیلم جهانی فجر؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ترجیح داد در این باره سکوت کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۲    
روز دوشنبه افزایش دما در سواحل خزر قابل توجه خواهد بود، همچنین دمای هوا تا پایان هفته روند افزایشی دارد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۲    
دو قاضی ارشد آمریکا که با حکم برداشت 2 میلیارد دلار از محل مبالغ بلوکه شده بانک مرکزی ایران مخالف بودند اعلام کردند که از این پس کنگره می تواند به صورت بی شرمانه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۷    
فرایند تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حالی آغازشده که نامزدهای راه یافته به این مرحله در تلاش هستند با استفاده از فضای مجازی و سایر ابزارهای موجود، اعتماد مردم را به دست آورند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
هرچند در گذشته خبرهایی درباره رفت و آمد بدون مشکل مجریان و عوامل برخی شبکه های فارسی زبان از جمله شبکه من و تو به ایران منتشر شده بود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
گروه تروریستی داعش به تأسیسات نفتی العرقوب واقع در شهر اجدابیا لیبی حمله کرده و با نیروهای محافظ این تأسیسات درگیر شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از توافق فروش آب سنگین اراک به عنوان فرصتی برای رفع نیازهای داخلی آمریکا و در عین حال کمک به ایران برای اجرای تعهدات هسته ایش یاد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۲    
گادی ایزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی محمود عباس را عامل کاهش عملیات فلسطینیان در انتفاضه سوم دانست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
سازمان تأمین اجتماعی با صدور اطلاعیه ای ادعاها درباره رد شکایت این سازمان از بابک زنجانی را تکذیب کرد و از رأی محکومیت زنجانی به رد مال و بازگرداندن پنج فقره چک به ارزش بیش از 17 هزار و 700 میلیارد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
مؤسسه اعتبارسنجی استاندارد اند پورز چشم انداز رشد اقتصادی فرانسه را منفی ارزیابی و اعلام کرد: رشد اقتصادی این کشور در دراز مدت در معرض تهدید قرار دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
قیمت سکه طرح جدید در بازار تهران با 10 هزار تومان کاهش یک میلیون و 19 هزار تومان و دلار با یک تومان افزایش 3468 تومان به فروش رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
در روز جهانی زمین، جان کری وزیر خارجه آمریکا به همراه نوه اش قطعنامه پاریس را درمجمع عمومی سازمان ملل متحد امضا کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۳    
آیین تجلیل از تلاشگران سفرهای دریایی هرمزگان در نوروز 95 با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی، مدیران بنادر ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۳    
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: با توجه به وجود 4 هزار هکتار نخلستان فرسوده در استان هرمزگان ضرورت داشت تا این باغات احیاء و جوان سازی شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۸    
به نظر می رسد دولت در واپسین روزهای مجلس نهم می خواهد آخرین تعارض های خود با مجلس را به رخ ملت بکشاند و از طریق مخالفت با حذف یارانه ثروتمندان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۸    
در این میان هستند موجوداتی که کمتر شناخته شده هستند و هر بار که آن ها را می بینیم، به شکلی غیر ارادی ماهیچه های وجودمان منقبض می شود و البته بیشتر این دیدارها در کتاب ها ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۳    
مدیرکل امور بین الملل بانک مرکزی گفته که درحال حاضر بانک مرکزی دریافت کننده کل وجوه حاصل از فروش نفت خام و میعانات گازی کشور بوده که این وجوه پس از دریافت، به خزانه دولت واریز می شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۸    
برندهای لوازم آرایش و مد غربی برای ورود به ایران پس از برجام خیز برداشته اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۸    
عای چشم زخم با قیمت های متفاوت عرضه می شود. برای دفع چشم زخم وردهای متعددی وجود دارد که نرخ قیمت آن از 10 هزار تومان تا 200 هزار تومان در نوسان است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۳    
مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره با اشاره به فعالیت 4 موبایل سنتر ارائه خدمات کاهش آسیب در 34 پاتوق شمال غرب تهران، از توزیع هر روزه غذا، سوزن، سرنگ، کاندوم، داروهای اولیه و .. ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۳    
پروفسور سمیعی برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب در جهان گفت: مطالب منعکس شده در فضای مجازی ایران اغلب متعلق به من نیست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۳    
پلیس ترکیه سه مظنون داعشی که در حال برنامه ریزی برای انجام حمله ای انتحاری علیه نخست وزیر این کشور بودند را بازداشت کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۸    
موضوع مربوط به نیروهای شرکتی و ساماندهی شاغلانی که در بدنه دستگاه های دولتی فعالیت داشته ولی ارتباط مستقیمی با کارفرمای اصلی ندارند، از سال ها پیش مطرح و دنبال شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۸    
عینک آفتابی استاندارد توانایی جذب اشعه ماوراءبنفش در طول موج 400 نانومتر و پایین تر را دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
مرد چینی که برای هواخوری، در اضطراری هواپیما را باز کرده بود، دستگیر و جریمه شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
گروهی از مهاجران و پناهجویان مدرسه ای در حال بازسازی در پاریس را به تصرف و اشغال خود درآوردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: بعید می دانم که حاکمان فعلی عربستان بتوانند حجی را در سال 95 تدارک ببینند که حضور موثر حجاج ایرانی را به همراه داشته باشد و بی حادثه هم باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان امور دانشجویان جزئیات بورس خارج را در سال جاری تشریح کرد و گفت: اعزام بورس خارج از کشور فقط در رشته های خاص ، بین رشته ای و رشته های اولویت دار نقشه جامع علمی کشور صورت می گیرد .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
رئیس جمعیت هلال احمر در اعترافی تکان دهنده درباره زلزله تهران گفت: بسیاری از نهادهای کمک رسان در زلزله تهران به شدت آسیب پذیرند. به هر حال باید بیمارستان ها و مراکز آتش نشانی سرپا باشد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
مسکو سامانه های راداری پرکاربرد در واحدهای پیاده نظام تحویل داده که تاکنون فقط در اختیار یگان های ارتش روسیه بوده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
بسیاری از افراد در زمان اقامت در یک محل جدید با مشکل خوابیدن مواجه می شوند و اکنون پژوهش جدید دانشمندان، مغز را عامل این پدیده که آن را “اثر شب اول” نامیده، معرفی کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۳    
کارشناس مسائل بین المللی کشورمان عنوان کرد: من خودم جزو افرادی بودم که زحمت کشیدم و از جان خود مایه گذاشتم تا از اصل مذاکرات دفاع کنم و آبروی خود را به خاطر دفاع از برجام به خطر انداختم اما حالا من ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۳    
رنج های روحی که برای زینب کبری(س) پیش آمد، اینها برای جناب آسیه(س) پیش نیامده بود. در روز عاشورا زینب کبری این همه عزیزان را در مقابل چشم خود دید که به قربانگاه رفته اند و شهید شده اند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۸    
یک خبرنگار یمنی فاش کرد خبرگزاری دولتی کویت، در پوشش اخبار نشست صلح یمن به نفع عربستان عمل کرده و یک مسئول بابت این امر عذرخواهی کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد اظهارات همتای آمریکایی اش که گفته بود بانک های خارجی اکنون از فرصت های جدیدی برای تجارت با ایران برخوردارند ، مشکلات رفع تحریم ها علیه ایران را حل کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
رئیس جمهور گفت: ایران زمانی که تروریست ها برای سقوط بغداد و دمشق تلاش می کردند به ندای مظلومیت همسایگان خود پاسخ مثبت داد و اگر ایران نبود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا طی یک سخنرانی در لندن برای مخاطبان انگلیسی گفت که به اینکه موضوع برنامه هسته ای ایران بدون توسل به گزینه نظامی حل شده، به خود افتخار می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
با پایان یافتن مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان برتر استان هرمزگان، دانش آموزان قرآنی بندرلنگه ای با کسب بیشترین عنوان ها، مقام اول استانی را به خود اختصاص دادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
تحلیلگر سابق سیا ضمن انتقاد از رویکرد واشنگتن در قبال ایران تأکید کرد که تحمیل تحریم های بیشتر علیه ایران، به هر دلیلی، به اعتبار آمریکا بیش از پیش لطمه وارد می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
10 اردیبهشت ماه انتخابات دور دوم مجلس دهم در بعضی از حوزه های انتخابیه که آرای مرحله اولشان به حد نصاب نرسیده برگزار می شود و مردم از نمایندگان آینده انتظار دارند بعد از رسیدن به جایگاه قدرت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۸    
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان ستاد اجرایی انتخابات و هیات نظارت ، دو بال انتخابات دانست و گفت: مرحله دوم انتخابات همواره از اهمیت بالایی برخوردار است و باید شرایط به گونه ای باشد که همه آحاد جامعه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۸    
اجساد هشت عضو یک خانواده در منطقه روستایی در جنوب اوهایو در حالی پیدا شد که همگی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند و به گفته پلیس معدوم شده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قرار بود طبق برجام اموال بلوکه ما آزاد شود نه اینکه آن را غارت کنند تصریح کرد: با نقض برجام توسط آمریکا دیگر تعهدی به ادامه این مسیر نداریم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۳    
بررسی صورت های مالی بانک ها و پیش بینی سود و زیان آنان در سال 95 و عملکرد سال های قبل نشان می دهد بانک ها بیش از سود قطعی عملکرد خود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۳    
رئیس جمهور آفریقای جنوبی امروز درحالی به تهران سفر می کند که خرید نفت از ایران و ساخت پالایشگاه ایرانی در پرتوریا پایتخت کشورش یکی از محورهای مذاکره خواهد بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
تصویب بنزین دو نرخی در بودجه امسال سناریوهای مختلفی برای تعیین قیمت پیش روی دولت قرار می دهد و اگر دولت بخواهد با مفروضات مصوبه مجلس قیمت دوم بنزین را تعیین کند، باید به جز قیمت بنزین فوب خلیج فارس ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
کسانی که چندی پیش می گفتند آزاد شدن پول های بلوکه ایران پس از توافق هسته ای از دستاوردهای مذاکرات است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
یحتمل منظور آقای عراقچی این است که اظهارات آقای سیف درباره اینکه چیزی از برجام عاید ایران نشده، نوعی اعمال فشار بوده و از نظر روانی تاثیر بسیار زیادی روی آمریکایی ها گذاشته و ناراحت و غمگین شان کرده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
محسن دیانت سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در بازدید از نمایشگاه عبرت؛ امنیت و آسودگی را مدیون خون شهدا دانست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: شب گذشته مقدار 7 هزار انواع قوطی مشروبات الکلی در محدوده نخلستان های روستای گز از توابع بخش مرکزی شهرستان سیریک کشف و ضبط شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
جمعی از رزمندگان مدافعان حرم همزمان با ایام وفات حضرت زینب کبری(س) با حضور در حرم دختر امیرالمومنین(ع) خاضعانه مشغول غبارروبی ضریح پاک مرقد بانوی بزرگ اسلام شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
روزنامه نیویورک تایمز در سرمقاله ای نوشت که 28 صفحه از اسناد حملات 11 سپتامبر با این فرضیه که ممکن است شامل اطلاعاتی باشد که دولت یا شهروندان سعودی را درگیر و گرفتار کند، همچنان مخفی مانده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۳    
مسئول بسیج سازندگی سپاه پارسیان از ساخت 101 چشمه سرویس بهداشتی در مناطق محروم پارسیان خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۳    
پنجم اردیبهشت، سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس است. وقوع حادثه طبس و معجزات و امدادهای الهی که در آن شکل گرفت راوی حکایتی است که گویی بارها و بارها مشابه آن در ادوار مختلف و در عرصه های پیکار ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸    
فرماندار حاجی آباد در اولین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری عنوان کرد : سال 95 سال توسعه اشتغال و سرمایه گذاری است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۸    
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با بیان اینکه این نگاه واحد دانشگاهی به بازار کار است،اظهار کرد: تخصص گرایی و آموش مهارت به دانشجویان در راستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
در چهارمین روز از هفته سلامت، جشنواره میان وعده غذایی سالم در بین دانش آموزان دختر مدرسه ابتدایی ریحانه برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
مدرس دانشگاه های شهرستان میناب گفت: گردشگری حرکتی مؤثر در جهت بستر سازی و تبدیل تهدید ها به فرصت هاست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۸    
فرماندار شهرستان بندر خمیر گفت :اقتصاد مقاومتی داروی شفا بخش اقتصاد کشور است که باید با همدلی و فرهنگ سازی به عنوان گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۸    
دکتر یعقوب عاشوری اظهار داشت : طبق اسناد سازمان جهانی بهداشت از 40 درصد سرطان ها می توان پیشگیری کرد و مواردی هم که قابل پیشگیری نیستند در سایه خود مراقبتی و تشخیص و درمان به موقع درمان پذیرهستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
پیامبر گرامی اسلام (ص) علاقه زیادی به خانه کعبه داشت. علت علاقه حضرت به کعبه را باید در علاقه بسیار ایشان به حضرت ابراهیم (ع) و آثار او جست وجو کرد. افزون بر این، کعبه قدیمی ترین خانه توحید بود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در جلسه پیگیری و ساماندهی کشتارگاه شهر میناب گفت: اغماض در امنیت غذایی و سلامت شهروندان پذیرفته نیست و بایستی توجه ویژه ای نسبت به این موضوع صورت گیرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
یکی از ویژگی های طبیعی افراد در دوران نوجوانی، تمایل به استقلال و داشتن آزادی است و اگر این آزادی غیر مستقیم کنترل نشود، در جوامع امروزی مشکل ساز می شود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
یکی از شایع ترین آسیب وارده به خودروها در بندرعباس به دلیل غیر استاندارد بودن سرعت گیرهاست، البته این سرعت گیرها برای کنترل سرعت برخی از رانندگان متخلف شاید مفید باشد اما برای خودروهایی که در حال ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۳    
در سومین روز از هفته سلامت، برنامه پاکسازی ساحل، اجرای نرمش گروهی و مسابقه طناب کشی برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۳    
جمعی از جوانان قشمی حامی محیط زیست امروز با در دست داشتن پلاکارت با متن های مختلف خواستار توقف فروش سواحل زیبای قشم به بخش خصوصی شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۸    
مدیر عامل پالایشگاه نفت بندرعباس با بیان اینکه بی توجهی به قوانین ایمنی عامل بروز 90درصد از حوادث است، افزود: بیش از 10 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در کارنامه عملکردی این سازمان ثبت شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان ضمن تبریک هفته سلامت و اشاره به شعار ” غلبه بر دیابت ” گفت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
مدیر تعاونی روستایی هرمزگان افزود: تعاونی ها جایگاه مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی تلقی می شوند و شبکه تعاون روستایی می تواند در بالا بردن بهره وری و کارایی منابع نقش مهمی ایفا نمایند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
فرماندار قشم با بیان اینکه مسائل سیاسی از مسائل اقتصادی جدانیست، تاکید کرد:راه رسیدن به ثبات سیاسی از راه اقتصاد است و باید این مسیر را هموار کنیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار کرد:عمده فعالیت های اداره بنادر بر مبنای اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود است و درصدد آن هستیم با ایجاد اشتغال و توسعه ظرفیت های جدید از ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
اصلاح طلبان فعالیت های انتخاباتی خود را از نماز جمعه و طعم شکلات آغاز کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۳    
نام گذاری سال 1395 به اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نشان دهنده عملکرد نامطلوب دستگاه های ذیربط در سالیان گذشته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۹    
مجموعه پوسترهای اندیشه مطهر تلاش دارد نگاه استاد شهید مرتضی مطهری را در مسائل مختلف بازگو کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۴    
دومین روز مراسم معنوی اعتکاف با حضور ده ها نفر در مسجد جامع ابوموسی در حال برگزاری است.