پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۵:۴۹Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 9 اردیبهشت 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 فروردین 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 اردیبهشت 1395 هرمز 2 اردیبهشت 1395 هرمز 3 اردیبهشت 1395 هرمز 4 اردیبهشت 1395 هرمز 5 اردیبهشت 1395 هرمز 6 اردیبهشت 1395 هرمز 7 اردیبهشت 1395 هرمز 8 اردیبهشت 1395 هرمز 9 اردیبهشت 1395 هرمز 10 اردیبهشت 1395 هرمز 11 اردیبهشت 1395 هرمز 12 اردیبهشت 1395 هرمز 13 اردیبهشت 1395 هرمز 14 اردیبهشت 1395 هرمز 15 اردیبهشت 1395 هرمز 16 اردیبهشت 1395 هرمز 17 اردیبهشت 1395 هرمز 18 اردیبهشت 1395 هرمز 19 اردیبهشت 1395 هرمز 20 اردیبهشت 1395 هرمز 21 اردیبهشت 1395 هرمز 22 اردیبهشت 1395 هرمز 23 اردیبهشت 1395 هرمز 24 اردیبهشت 1395 هرمز 25 اردیبهشت 1395 هرمز 26 اردیبهشت 1395 هرمز 27 اردیبهشت 1395 هرمز 28 اردیبهشت 1395 هرمز 29 اردیبهشت 1395 هرمز 30 اردیبهشت 1395 هرمز 31 اردیبهشت 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۰    
نیروهای امنیتی عراق موفق شدند در آستانه سالروز شهادت امام هفتم شیعیان، یک گروهک تروریستی در کاظمین را کشف و عناصر آن را بازداشت کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۵    
چندین ماه پس از حمله نیروهای آمریکایی به بیمارستان پزشکان بدون مرز در شهر قندوز افغانستان و کشته شدن امدادگران و بیماران ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
عربستان اعلام کرده زبان فارسی نیز به ترجمه همزمان رادیویی خطبه های نماز در مسجد النبی و مسجد الحرام، اضافه شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
دیدار تیم های سایپا و استقلال با برتری آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهور در واکنش به عدم صدور اعتبارنامه یکی از منتخبین مجلس دهم گفت: بعد از رأی مردم و صحت انتخابات، باید اعتبارنامه آن شخص در مجلس بررسی شود و هیچ نهاد دیگری حق دخالت ندارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۵    
افراد مسلح موتور سوار در اقدامی تروریستی سمیع الدین رهین دادستان هرات در افغانستان را ترور کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
برخی از اقدامات قابل تامل دولت سبب شده تا اصولگرایان شاخص نسبت به دخالت دولت در انتخابات گلایه کنند، البته پاستورنشینان خود معترف دخالت در انتخابات هستند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر آمادگی همه جانبه یگان های عملیاتی شمالغرب و غرب کشور گفت: به هر اقدام و حرکت تروریستی پاسخ سخت و پشیمان کننده می دهیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا در دیداری از پیش اعلام نشده وارد عراق شد تا با رهبران سیاسی این کشور در خصوص پایان دادن به بحران سیاسی گفت وگو کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
یک منبع در وزارت خارجه سوریه ورود 150 نیروی آمریکایی به خاک این کشور را غیر قانونی و مغایر حاکمیت سوریه دانست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری 308 نفر قاچاقچی کالا در این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: در این خصوص 169 خودرو توقیف و ضبط شده است وافراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
گزیده ای سخنان رهبر فرزانه انقلاب در آخرین دیدارشان با قشر کارگری سراسر کشور در قالب تصویر نوشته تقدیمتان می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
نیمه اول دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی به پایان رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برداشت 2 میلیارد دلار از سرمایه های ایران توسط آمریکا گفت: آمریکایی ها بدانند ایران اجازه نخواهند داد این دزدی بین المللی تحقق پیدا کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
آیت الله صافی گلپایگانی درباره کارشکنی هایی که به بهانه انتقاد از برجام در کار دولت می شود، گفت: قبلا فساد بود و حالا که این دولت این مسئله را حل کرده نمی گذارند کار شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۵    
آیت الله مکارم شیرازی مصرف مواد مخدر را حرام دانست و گفت: مواد مخدر در دنیا علاوه بر نقش درآمدزایی سوداگران به جنبه سیاسی برای مبارزه با قیام های ضد استکباری تبدیل شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما شروط مان درباره تأمین امنیت، حرمت و کرامت زائران را به علاوه برخی مسائل دیگر به عربستانی ها اعلام کرده ایم که باید حتماً باید رعایت شود اگر این گونه نشود حج امسال ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
پدیده شوم و در عین حال قانونی در آمریکا یعنی حمل سلاح گرم، بار دیگر در این کشور فاجعه آفرید و اینبار یک کودک دو ساله مادرش را به قتل رساند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود موج بارشی به کشور وضعیت بارش های بهاره در مناطق مختلف را تشریح کرد و از احتمال نفوذ توده گرد و خاک از سوی عراق به کشورمان خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
دانشمند جوان ایرانی و محقق گروه تکنولوژی های الکترواکتیو سازمان ناسا با اشاره به کشف روش جدید درمان سرطان با استفاده از امواج صوتی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
جلسه شورای ورزش شهرستان بشاگرد به ریاست مهندس باباخانی معاون فرماندار درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
یک افسر پلیس آمریکا چهارشنبه شب نوجوانی 14 ساله را در شهر بالتیمور به ضرب گلوله به شدت مجروح کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق به صورت رسمی از موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست عراق خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مسئولان زمانی که از دستاوردهای برجام می گویند به داده های ملت ایران را نیز اشاره کنند و بگویند چه چیزهایی داده ایم و چه چیزی به دست آورده ایم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور سوریه از سران روسیه و آمریکا خواست به تداوم آتش بس بین دولت و معارضین مسلح سوریه کمک کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
سومین قسمت از مجموعه ارباب رخنه ها ماحصل ده ها سند و گزارش غیر قابل انکار است که برای اولین بار پرده از یک سلسله ارتباطات عمیق و گسترده آمریکایی ها در 14 سال اخیر رونمایی کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۰    
معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت، اظهارکرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در جذب سرمایه گذاری های داخلی وخارجی پیش بینی می شود حدود1هزارو 425میلیارد تومان در حوزه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۰    
سعید سلیمان پور ارومی از شاعران طنز پرداز کشورمان، شعر طنزی درباره برجام با عنوان خورشیدِ برجام! سروده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۵    
رئیس جمهور با اشاره به مصادره 2 میلیارد دلار دارایی ایران توسط آمریکا گفت: باید پاسخ این سؤال داده شود که چرا بعد از آن همه هشدارهایی که در سال 2007 و 2008 داده شد اقدامی صورت نگرفته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۵    
یک منبع کُرد خبر داد که 150 نظامی آمریکایی که تعداد زیادی از آنها وابسته به سرویس اطلاعاتی این کشور هستند وارد یک منطقه نظامی در شهر الرمیلان سوریه شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
روزنامه آمریکایی با اشاره به حکم اخیر دیوان عالی آمریکا در زمینه پرداخت غرامت به برخی خانواده های آمریکایی بابت ماجرای سال 1983 ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۵    
یک ژنرال ارشد بازنشسته ارتش عربستان عنوان داشت اگر اسرائیل ابتکار صلح اعراب را که سال 2002 مطرح شد بپذیرد ، ریاض سفارت خود را در اراضی اشغالی دایر می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه پوشش رسانه ای انتخابات توسط 250 خبرنگار داخلی و خارجی انجام می شود، گفت: رأی گیری از ساعت 8 صبح فردا تا 6 بعدازظهر انجام می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۵    
این سایت همچنین فاش کرد عربستان یک گروه متشکل از 3500 تروریست به سوریه اعزام کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۰    
آیت الله موحدی کرمانی تأکید کرد: خلاء وجود شهید مطهری به سادگی پر نمی شود؛ تمام افراد عالم و دانا در جامعه باید در ارتباط با مردم افکار شهید مطهری را تبیین و زنده کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: سند چشم انداز 20 ساله آستان قدس رضوی نیز باید متناسب با این ماموریت ها بازنگری و اموری هم چون حمایت از مستضعفان و محرومان به آن افزوده شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز ایالات متحده جنگ احزاب را در منطقه راه انداخته است و به دنبال نفوذ دادن این جنگ احزاب به داخل ایران است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰    
فهرست کاندیداهای اصولگرا در سراسر کشور برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط تشکیلات استانی اصولگرایان منتشر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰    
سرهنگ علی حسینی فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در شهرستان خبر داد .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
SAS می تواند با طبقه بندی اطلاعات انبوه تبادلات بانکی کشور، کانون های قدرت، رفتار اقتصادی نهادها و مراکز خاص و نظامی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۵    
اسلام طبقه کارگر را با بهترین و شریف ترین صفات ستوده است. اسلام به عنوان مکتب نجات دهنده و تعالی بخش انسان ها کرامت ویژه ای برای همه و از جمله کارگران قائل است که با هیچ ارزش مادی قابل مقایسه نیست ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
فرماندار رودان گفت:شهرستان رودان پتاسیل بالایی در بخش های کشاورزی، معادن و صنعت گردشگری دارد و از سرمایه گذارنی که تمایل به مشارکت در این حوزه ها را دارند حمایت می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام عباس شمس صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان برنامه های هفته عقیدتی درناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان را تشریح کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی، برنامه های فرهنگی هفته عقیدتی سیاسی این ناحیه را تشریح کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۵    
از رموز موفقیت شهید مطهری همان نحوه تحصیلش بوده است. این که در واقع قوه تجزیه و تحلیل داشتند و حرف را به راحتی قبول نمی کردند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۵    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک گفت: همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان سیریک با حضور مبارکی فرماندار سیریک ،جمع کثیری از خیرین ، معتمدین ، ریش سفیدان ، ائمه جمعه و جماعت اهل تسنن و تشیع ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۵    
خلیج فارس ، نام تاریخی آب هایی است که از زمان باستان تا به حال به کار برده شده است. خلیج فارس و سواحل آن معادن سرشار نفت و گاز دارد و مسیر انتقال نفت کشورهایی چون کویت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۵    
کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند، زیرا در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۰    
مدیر کل سازمان محیط زیست استان هرمزگان افزود:90درصد از منابع آبی استان هرمزگان در بخش کشاورزی و تنها 8درصد از منابع آب تجدید پذیر در شرب استفاده می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
مسئول تربیت بدنی بسیج شهرستان میناب گفت: پیاده روی ساحلی و شنای دریایی با مشارکت کارکنان ناحیه میناب با هدف حفظ سلامتی کارکنان در ابهای نیلگون خلیج فارس سواحل روستای گهردو برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۰    
یک هرمزگانی بعنوان سرپرست ، تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین کشور در پارالمپیک 2016 ریو برزیل همراهی می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۵    
قاچاق کالا و ورود کالاهای غیرضروری یک خطر بزرگی برای کشور است که باید برای حمایت و از تولیدات داخلی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مبارزه کرد .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طبق براوردهای صورت گرفته، 30 میلیارد دلار سلاح در اختیار داعش قرار دارد و آنها که در گذشته با کلاش میجنگیدند، امروز موشک تاو دارند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۱۱    
کارکنان مجتمع بزرگ آلومینیوم هرمزگان به دنبال احقاق حقوق خود هستند و کارگری که سال ها چرخه تولید مجتمعی را گردانده است تا به اقتصاد کشور رونق بخشد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۶    
رضا ضراب، تاجر ایرانی – ترکیه ای که ماه گذشته در آمریکا به اتهام تلاش برای نقض تحریم های ایران دستگیر شده بود در اولین جلسه دادگاهش در برابر اتهامات مطرح شده اعلام بی گناهی کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۶    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: قوای سه گانه بایستی در رابطه با مقابله با سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و تقویت دولت و ملت های محور مقاومت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۱    
ماهاتیر محمد معتقد است اسرائیل در ربع قرن آینده به صورت یک دولت تروریستی که سرزمین فلسطینیان را اشغال و آن ها را تهدید و قتل عام می کند، وجود نخواهد داشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۶    
وزیر دفاع آمریکا در جلسه استماع کمیته امور مسلح سنا، ایران را یکی از پنج چالش استراتژیک پیش روی آمریکا خواند؛ چالشی که واشنگتن باید با آن مقابله کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۶    
رئیس بانک جهانی، علی رغم رفع تحریم های علیه ایران بعد از اجرایی شدن توافق هسته ای می گوید این بانک هنوز برنامه ای برای از سرگیری فعالیت در ایران ندارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۱    
دیروز همزمان با حضور فائزه هاشمی برای سخنرانی تبلیغاتی انتخاباتی اصلاح طلبان در خرم آباد که با اعتراض گسترده مردم روبه رو شد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۶    
نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه بامداد پنجشنبه با بیان اینکه آتش بس سوریه هر لحظه ممکن است شکست بخورد از روسای جمهوری آمریکا و روسیه برای جلوگیری از این امر کمک خواست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۱    
صبح امروز یک انفجار انتحاری دیگر در عدن روی داد که هدف از آن، ترور یکی از مدیران امنیتی این شهر بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۱    
سعودی ها شروط عجیبی برای قبول زوار ایرانی به هیأت مذاکره کننده ی ایران پیشنهاد (تحمیل) کرده اند از جمله اینکه ویزای ایرانی ها باید از طریق کشور ثالث (سوئیس) صادر شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز چهارشنبه با لحنی تمسخرآمیز از طرحی که خرید آب سنگین از ایران را ممنوع می کند، انتقاد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۶    
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با بیان اینکه بعد از 35 سال از اتفاقی در لبنان، ایران بدون هیچ مدرکی متهم می شود، اظهار داشت: در پرونده برج های دو قلو (11 سپتامبر) نیز که اتباع عربستان نقش دارند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۱    
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور زمان تبلیغات 136 نامزد در 21 استان به اتمام رسیده و هیچکس حق تبلیغات ندارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۱    
در آلمان به دلیل اعتصاب کارگران شرکت های مختلف هواپیمایی، صدها پرواز لغو و هزاران مسافر آواره شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۶    
رئیس جمهور ترکیه از انجام مذاکراتی با رژیم صهیونیستی جهت ارسال انرژی به باریکه غزه و ساخت نیروگاه خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۶    
شهرک نشینان صهیونیست تحت حفاظت 3500 نیروی امنیتی اسرائیلی برای چهارمین بار در ایام تعطیلات عید پاک به مسجدالاقصی حمله کرده و شعارهای نژادپرستانه سردادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از حضور 75 هزار ناظر در مرحله دوم انتخابات مجلس در شعب اخذ رای خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر آمریکا در منطقه نبود بسیاری از چالش ها در خلیج فارس وجود نداشت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
فرمانده گردان مرزی رژیم صهیونیستی مدعی شد که فعالیت های اخیر حزب الله نشان از آماده شدن آنها برای جنگی تمام عیار دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۶    
استان هرمزگان به عنوان پایلوت اقتصاد کشور دارای ظرفیت و پتانسیل بسیاری است اما سیاست های اقتصاد مقاومتی در هرمزگان در حد شعار بوده و در سالهای اخیر شاهد تعلیق شهرک های صنعتی و اخراج بسیاری از کارکنان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۱    
بخشدار کیش گفت که اجرای روند انتخابات دوردوم پنجمین انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق ضوابط و قوانین و همانند دور اول انتخابات است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و جمعی از خواهران بسیجی مرکز فرهنگی بیت الزهرا (س) در شهرستان حاجی آباد افتتاح شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: یکی از اهداف برنامه های بسیج سازماندهی بسیجیان در حلقه های صالحین است و حلقه های صالحین محل اتصال بسیجیان با بسیج است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
مدرسه دانشمند به عنوان پایه تحول فرهنگی در بندرعباس قدیم محسوب می شد که مهد آموزش بسیاری از نخبگان استان به شمار می رود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۶    
امروزه به آتش رانتها و اختلاسها و حق السکوتهای عده ای منفعت طلب، خود و خانواده شان می سوزند، به یکباره جشن عیدشان به عزای بیکاری و اخراج تبدیل می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۱    
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بستک بر لزوم بهره گیری از نشستهای آموزشی و توجیهی عوامل اجرایی انتخابات تاکید کرد و گفت: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای نسبت به وظایف خود اشرافیت داشته باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۱    
شب گذشته برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با شتر در جاده اصلی سیریک به جاسک 2 نفر به شدت از ناحیه سر و گردن دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۱    
امام جمعه اهل سنت کیش گفت: شرکت در انتخابات یک اصل مهم است و بی تفاوتی به انتخابات بی تفاوتی به سرنوشت کشور است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۱    
بانوی تازه مسلمان شده آلمانی در دانشگاه آزاد بندرعباس اظهار کرد: دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف خود و ضربه زدن به مسلمانان موفق عمل کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
معترضین شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل وعده های کمیسیون کارگری فرمانداری شهرستان بندرعباس را فاقد اعتبار خوانده و اعلام نموده اند تا حصول نتیجه مطلوب به تجمعشان ادامه خواهند داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
استان هرمزگان در مقایسه با استان های همجوار مانند کرمان،بوشهر، یزد و شیراز بیشترین میزان استفاده از غذاهای آماده دارد که این امر زنگ خطری برای سلامت جامعه محسوب می شود.