پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۵:۵۱Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 24 اردیبهشت 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 فروردین 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 اردیبهشت 1395 هرمز 2 اردیبهشت 1395 هرمز 3 اردیبهشت 1395 هرمز 4 اردیبهشت 1395 هرمز 5 اردیبهشت 1395 هرمز 6 اردیبهشت 1395 هرمز 7 اردیبهشت 1395 هرمز 8 اردیبهشت 1395 هرمز 9 اردیبهشت 1395 هرمز 10 اردیبهشت 1395 هرمز 11 اردیبهشت 1395 هرمز 12 اردیبهشت 1395 هرمز 13 اردیبهشت 1395 هرمز 14 اردیبهشت 1395 هرمز 15 اردیبهشت 1395 هرمز 16 اردیبهشت 1395 هرمز 17 اردیبهشت 1395 هرمز 18 اردیبهشت 1395 هرمز 19 اردیبهشت 1395 هرمز 20 اردیبهشت 1395 هرمز 21 اردیبهشت 1395 هرمز 22 اردیبهشت 1395 هرمز 23 اردیبهشت 1395 هرمز 24 اردیبهشت 1395 هرمز 25 اردیبهشت 1395 هرمز 26 اردیبهشت 1395 هرمز 27 اردیبهشت 1395 هرمز 28 اردیبهشت 1395 هرمز 29 اردیبهشت 1395 هرمز 30 اردیبهشت 1395 هرمز 31 اردیبهشت 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۶    
سازمان انرژی اتمی، تعداد زیادی از نیروهای خود را در دو مرحله، یکی 80 نفر در آبان ماه 94 و دیگری 200 نفر در پایان اسفند 94 تعدیل کرده است و بنابر گفته های مدیران این سازمان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
رئیس جمهور روسیه گفته می گوید کشورش اقداماتی را برای پایان دادن به تهدید سپر دفاع موشکی آمریکا در اروپای شرقی در نظر دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
مجلس ختم سردار محمد ناظری عصر امروز در مسجد امام خمینی شهرک محلاتی تهران با حضور مسولان لشکری و کشوری برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۶    
مسن ترین فرد در جهان در سن 116 سالگی فوت کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۶    
وزارت حج عربستان اعلام کرد مانع حضور حجاج ایرانی نمی شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
متوسط قیمت نفت ایران در چهار ماه نخست سال جاری میلادی 30 دلار و 45 سنت بوده که این رقم نسبت به رقم 50.88 دلاری مدت مشابه سال قبل بیش از 20 دلار کاهش داشته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری معتبر اسکای ایتالیا اعلام کرد ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد شد و این موضوع کمتر از 48 ساعت دیگر توسط باشگاه تایید خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۶    
در حالی که بانک های اروپاپی گفته اند از اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره از سرگیری مبادله با ایران متقاعد نشده اند، نمایندگان کنگره جان کری را هدف حملات لفظی تند قرار داده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۶    
دبیرکل حزب الله لبنان با هشدار درباره خطر توطئه آمریکا و هم پیمانانش علیه مقاومت در منطقه؛ استفاده از تروریستها جهت نابودی مقاومت را نکبت بزرگ نامید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۱    
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به شهادت شهید سیدمصطفی بدرالدین از فرماندهان عالی رتبه حزب الله گفت: رژیم صهیونیستی در زمان مناسب و به شکل مقتضی پاسخ این کار را دریافت می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۱    
یکی از اعضای سابق کمیسیون یازده سپتامبر از وجود گزارشی محرمانه درباره نقش عربستان سعودی در حمایت از عاملان اصلی حملات تروریستی یازده سپتامبر در آمریکا خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۱    
بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان جام قهرمانی را در حالی بالای سر بردند که آن را تقدیم شهدای حرم کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۲:۰۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شایعه انتصاب خود به عنوان مشاورت در موضوع آزادسازی حلب از سوی رهبر انقلاب را تکذیب کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۶    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم تشییع پیکر شهید مصطفی بدر الدین با اشاره به خدمات وی در راه مقاومت اعلام کرد که دشمنان صهیونیستی و تکفیری ضربات سنگینی از این شهید دیده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۶    
هفته پایانی لیگ برتر فوتبال با قهرمانی تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
پایگاه خبری هرمزبدنبال باز انتشار وپرداختن به هویت هنری و فرهنگی استان هرمزگان خصوصا در تقویت و ارتقاء سطح علمی ظرفیت صنایع دستی ویکی از هزاران هنر زنان هرمزگانی دارد به همین خاطر اقدام به نشر مصادیق ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
دقایقی پیش فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان خبر بمب گذاری در شناور بندرعباس قشم را تکذیب کرد . شایعه بمب گذاری در تندروی مسیر آبی بندرعباس – قشم از ساعاتی پیش در صفحات اجتماعی به سرعت منشر شد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
دانلود آهنگ جدید دکتر محمد اصفهانی با نام امیر میخانه http://www.hormoz.ir/wp-content/uploads/2013/12/Mohammad-Esfahani-Amir-Meykhaneh.mp3
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
علل خارش سر چیست؟ خارش سر مشکلی آزاردهنده است که نه تنها خود فرد را ناراحت می کند، بلکه در جمع نیز ظاهری ناخوشایند دارد. بنابراین باید برای حل این مشکل به فکر درمان قطعی خارش سر باشید ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
اگر به دنبال تهیه و پخت پکاره تند هستید ، این گزارش به همین موضوع پرداخته است . به گزارش هرمز ، مواد لازم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
آهنگ فوق العاده زیبا و خاطره انگیز غلامرضا صنعتگر به نام امام رضا به مناسبت تولد امام رضا (ع)
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۲    
طرز ترشی انبه با روغن را در این بخش آموزش داده ایم .به گزارش هرمز ، مواد لازم: انبه کامل:1کیلو سرکه سفید:به مقدار لازم زرد چوبه:1قاشق مرباخوری نمک: به مقدار لازم تخم گشنیز:1قاشق سوپ خوری زیره ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۲    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندر خمیر آموزش ایمنی و خودمراقبتی از مهمترین برنامه های هلال احمر این شهرستان دانست و گفت: هلال احمر در حوادث و سوانح جاده ای نقش بسیار مهمی دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۴۷    
امام جمعه موقت شهرستان بستک ضمن انتقاد از نامناسب بودن جاده های مواصلاتی شهرستان ، گفت: ای کاش اداره راه شهرستان و استان کمی به فکر جاده های شهرستان بستک بودند زیرا جاده های بستک متعلق به 40 سال پیش ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
سونوگرافی برای بیماری های مختلف و چندین مرحله در دوران بارداری برای مادران تجویز می شود اما گذشته از هزینه بالای سونوگرافی و بروز مشکلاتی برای بسیاری از افراد به لحاظ مالی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۲    
معاون سابق وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی ای مفصل، به بیان ابعاد کمتر مطرح شده مذاکرات هسته ای با ایران پرداخت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۲    
وی با اشاره به اینکه کسی که ولایت را نشناسد اعمالش باطل است، اظهار کرد: آیت الله بهجت می گفتند دشمنان خارجی به هیچ خطی جز نوکری قانع نیستند .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
تا نهمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 41 غرفه به دلیل رعایت نکردن مقررات و ضوابط نمایشگاه از حضور در نمایشگاه کتاب تهران در روزهای باقی مانده و همچنین شرکت در نمایشگاه کتاب سال آینده محروم شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
وزارت حج عربستان در بیانیه ای، ایران را مقصر بی نتیجه ماندن مذاکرات امسال حج ریاض – تهران اعلام کرد و گفت برگزاری دعای کمیل و برائت از مشرکان مانع حرکت دیگر حجاج است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
دبیر شورای نگهبان با اظهار اینکه در روزگار امروزی افرادی دشمن را به دوستی می گیرند و در تلاش برای برقراری رابطه دوستی با شیاطین هستند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۷    
کتاب احکام پزشکی مطابق با فتاوای رهبر معظم انقلاب از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۷    
خطیب نماز جمعه شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند مسئولین ما باید بدانند تنها راه نجات کشور اقدام و عمل در مسیر اقتصاد مقاومتی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل یک شرکت خودرویی درباره آخرین نتایج مذاکره با شرکت سیتروئن برای آغاز فعالیت در ایران اظهار کرد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل کانون پرورش فکری گفت:جهت آشنایی کودکان با لباس های محلی و فرهنگ مناطق مختلف ایران، قرار است عروسک های دارا و سارا لباس محلی بپوشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۷    
احمد شهید با تایید سخنان حسن روحانی در حمایت از مینو خالقی، شورای نگهبان را در نظارت بر روند انتخابات محدود کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۲    
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در پاسخ به سوال برخی دانشجویان مبنی بر ضرورت پایداری خود برای کسب کرسی ریاست مجلس دهم و عقب نشینی او در این رقابت گفت نمی دانم در قاموس اصلاح طلبی عقب نشینی جایی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۴۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی به طراحی سامانه ملی املاک و اسکان کشور اشاره کرد و گفت: پس از گذشت یکسال از خالی ماندن، واحدهای مسکونی مشمول جریمه می شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۷    
وزیر کشور گفت: صدر تا ذیل پروژه پدیده تخلف بوده است که به صورت جدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و هم اکنون پرونده های افراد متخلف جمع آوری شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۲    
قیمت نفت در بازارهای جهانی با تقویت ارزش دلار کاهش یافت و 47.54 دلار در هر بشکه فروخته شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۲    
امام جمعه شهرستان قشم گفت : مسکن مهر قشم هشت سال است که مربدم زا سرگردان کرده است و مردم اقساط منزلی را پرداخت می کنند که هنوز کلید آن را ندیده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۲    
دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت ایران که به تازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است، دیدار کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۳۲    
خطیب نماز جمعه اهل سنت بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: خداوند صفت خوبان را تعادل قرار داده است و در زندگی افراد را، به رعایت تعادل و پرهیز از افراط و تفریط توصیه نموده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
پایگاه خبری شبکه اسرائیلی ماکو در گزارشی به هم پیمانی عمیق بین رژیم صهیونیستی، مصر، اردن و عربستان اشاره کرده و مطالب قابل تأملی در این باره بیان کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
خطیب نماز جمعه رودان گفت:رژیم سعودی از نجابت و خویشتن داری ما سوء استفاده کردند و حج را کاملا سیاسی کردند و امنیت را به کشورهای غربی سپردند، درحالیکه حج حق شرعی مسلمانان جهان اسلام است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر انقلاب اسلامی این امر را یادآور شد که از زمان تصدی این سرهنگ به عنوان فرماندهی چهره نیروی انتظامی در شهرستان میناب خراب شده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۲    
یکی از مقامات موسسه مالی اچ اس بی سی در واکنش به نشست وزیر خارجه آمریکا با بانکداران اروپایی درباره ایران، مواضع واشنگتن را دوگانه و متناقض خواند و گفت این بانک با تهران رابطه برقرار نخواهد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شهادت مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۲    
امام جمعه موقت چارک گفت: آمریکا با تحت فشار دادن ایران میخواهد ایران اسلامی را در یک مسیری قرار دهد که هدفشان تامین شود ولی با مقاومت هوشمندانه و مدبرانه رهبر عزیزمان هیچگاه به اهدافشان نخواهند رسید .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۷    
نیروهای مقاومت در استان حمص موفق شدند پس از آزادسازی مقر گردان المهجوره شمار زیادی از تروریست ها را از پای درآورند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه بندرلنگه با اشاره به مشکل قایق های ماهیگیری گفت: این مردم زحمت کش، محروم هستند و راه امرار معاش خود و زندگیشون رو با همین ماهیگیری می گذراند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۷    
شهید مصطفی بدرالدین معروف به سید ذوالفقار از جمله فرماندهانی بود که دشمنان مقاومت در طول سال های گذشته از هر حربه ای برای ترور فیزیکی و شخصیتی وی بهره برده بودند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۷    
بازیکنان راه آهن برای آشنایی با جو ورزشگاه آزادی مشغول قدم زدن روی چمن شدند!
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۷    
امام جمعه موقت جاسک با اشاره به روز میراث فرهنگی و قرار گرفتن برخی از آثار فرهنگی شهرستان در مناطق نظامی ، تصریح کرد: مسئولین خدوم نظامی ، فرجه ایی برای بازدید مردم از اماکن تاریخی جاسک در نظر بگیرند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۲    
کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: برخی افراد همچون آقای هاشمی روی برجام سرمایه گذاری حیثیتی کردند و نمی توانند اذعان کنند که برجام درحال تبدیل به خسارت محض است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی سوئیفت، دومین حمله سایبری به یک بانک تجاری را تایید کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۷    
امام جمعه تبریز گفت: از دولت انتظار داریم تا زمانی که اموال غارت شده ایران به کشور برنگردد از معامله و فروش آب سنگین به آمریکا شدیداً و جداً خودداری کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۷    
خبرگزاری فرانسه به نقل از منابعی در آمریکا گزارش کرد که کارکنان صنف صنایع غذایی در خلال کار در خط تولید از رفتن به سرویس بهداشتی محروم هستند و مجبورند پوشک بپوشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۷    
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه فضای مجازی بزرگترین خطر برای سلامت جامعه است، اظهار کرد: برخی از دوستان ناآگاه و دشمنان زیرک درصد تضعیف سنگرها ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۷    
مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد شاخه مقاومت جنبش حزب الله لبنان در پی وقوع انفجار بزرگ بامداد امروز (جمعه) نزدیک فرودگاه نظامی دمشق به شهادت رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۲    
رئیس جدید بانک توسعه اسلامی هفته آینده در نشست سالانه در جاکارتا انتخاب خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۲    
قانونگذاران هر دو حزب و هر دو مجلس آمریکا طرحی جامع برای تحریم ایران به بهانه مسائل حقوق بشر و آزمایش های موشکی آماده کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۷    
امام جمعه مشهد با اشاره به حادثه قتل ستایش گفت ریشه این اتفاقات که گهگاه با آنها رو به رو می شویم و ملت را تکان می دهد در ناامنی اخلاقی و اجتماعی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۷    
وزیر ارتباطات در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر اینکه روحانی بابت انتخابات 92 به عارف بدهی دارد و امروز زمان جبران کناره گیری عارف از رقابت های انتخاباتی از سوی روحانی است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۷    
آمار خودکشی سال گذشته در انگلیس و ولز به بالاترین حد در طول 20 سال گذشته رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
سازمان نظارت بر محصولات کشاورزی روسیه اعلام کرد از هفته آینده واردات انواع میوه و سبزیجات از ترکیه به طور کامل ممنوع می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۲    
فلیپ گوردون مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه آمریکا باید از گزینه برکناری بشار اسد صرف نظر کند افزود، اصرار بر این خواسته مانع رسیدن به توافق با روسیه و ایران می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۷    
جمعی از دانشجویان و نمازگزاران تهرانی امروز در اعتراض به ویژه خواری و زندگی اشرافی عرفی شده در میان برخی از مدیران و مسئولان کشور بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه تجمع کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مصادره 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا را مورد توجه قرار داد و گفت: نباید اجازه دهیم حتی یک دلار از حلقوم آمریکایی ها پایین برود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه شاید منظور آقای هاشمی رفسنجانی دستاوردهای برجام روی کاغذ است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۷    
فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف 708 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات پلیسی در سحرگاه امروز خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
آیت الله موحدی کرمانی در خطبه های نمازجمعه تهران گفت: آمریکا مردم، زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد و عذرخواهی هم نمی کند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۷    
امام جمعه حاجی آباد گفت: در سال اقتصاد مقاومتی یکی از وظایف نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق است یکی از ضربات سنگین که به اقتصاد کشور وارد می شود ورود کالای قاچاق و تعطیلی صنعت کشور است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
امام جمعه شهرستان سیریک گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به شرایط حاکم در جامعه و تحریم ها و تهدیدهای دشمنان و تاکیدات مقام معظم رهبری در بخش های اقتصادی و فرهنگی کمتر از دوران دفاع مقدس ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
امام جمعه اهل سنت جاسک گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) الگوی کامل زندگی برای ما هستند و ما باید با بهره گیری از فضائل اخلاقی آن حضرت زندگی خود را ترسیم کنیم و بایستی سیره و سبک زندگی پیامبر و معصومین ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
امام جمعه کیش گفت: تنها راه از بین رفتن بحران ها در خاورمیانه از بین رفتن رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
امام جمعه پارسیان با اشاره سالروز لغو امتیاز تنباکو گفت: مرجعیت بصیر و شجاع و مردم ولایت مدار استقلال این کشور را بیمه کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و با همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودان 200 نفر از جانبازان رودانی فشار خون و قندخون را آزمایش کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۷    
مراسم اختتامیه و جشن فارغ التحصیلی قرآن آموزان پیش دبستانی عترت موسسه جامعه القرآن الکریم شهرستان ابوموسی با حضور پرشور نونهالان قرآنی و مادران آنها برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
به تعبیر بسیاری از مردم، زیباترین مسجد شیراز، مسجد نصیرالملک است که از دیرباز به دلیل معماری و ترکیب رنگ های به کار برده در ساختمان شهرت خاصی یافته است.