پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 1 اسفند 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 خانه ملت 1 اسفند 1393 خانه ملت 2 اسفند 1393 خانه ملت 3 اسفند 1393 خانه ملت 4 اسفند 1393 خانه ملت 5 اسفند 1393 خانه ملت 6 اسفند 1393 خانه ملت 7 اسفند 1393 خانه ملت 10 اسفند 1393 خانه ملت 11 اسفند 1393 خانه ملت 12 اسفند 1393 خانه ملت 13 اسفند 1393 خانه ملت 14 اسفند 1393 خانه ملت 15 اسفند 1393 خانه ملت 16 اسفند 1393 خانه ملت 17 اسفند 1393 خانه ملت 18 اسفند 1393 خانه ملت 19 اسفند 1393 خانه ملت 20 اسفند 1393 خانه ملت 21 اسفند 1393 خانه ملت 22 اسفند 1393 خانه ملت 23 اسفند 1393 خانه ملت 24 اسفند 1393 خانه ملت 25 اسفند 1393 خانه ملت 26 اسفند 1393 خانه ملت 27 اسفند 1393 خانه ملت 28 اسفند 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۷    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجازه واردات خوردو به اعضای تیم ملی والیبال، تاکید کرد که هیچ کس نمی تواند خوردویی با ظرفیت بالای 2500 سی سی وارد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۴    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه بگوییم توافق نبوده و تفاهم بوده، بازی با کلمات است؛ توافق باید در یک مرحله و شفاف بوده و کلیات و جزئیات آن مشخص و بر اساس منافع ملی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه منابع انرژی و خطوط انتقال انرژی در دست ما قرار دارد، گفت: ما هم می توانیم از این طریق به دشمن شوک وارد کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس مرکز تحقیقات مجلس در نامه ای به دکتر احمد الطیب شیخ الازهر مصر، با ابراز تأسف نسبت به کشتار وحشیانه و غیرانسانی 21 انسان مظلوم مصری توسط گروه تروریستی داعش و ضمن تسلیت به وی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: بانوان می توانند در کنار در اختیار داشتن سمت هایی مثل معاونت ورزش بانوان از پس ریاست کمیته ها و هیئات مختلف ورزشی نیز بربیایند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که عدم پیگیری های بانک مرکزی در مورد معوقات بانکی می تواند باعث بدبینی های بعدی برای این سازمان شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فیلترینگ و ممنوعیت در شیوه های اطلاع رسانی جدید مانع ایجاد نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان با تاکید بر ضرورت توجه وزارت بهداشت نسبت به هتلینگ بیمارستان های دولتی، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۹    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز جمعه 1 اسفند 1393 با حضور در بیت آیت الله العظمی مقتدایی با این عالم بزرگوار و مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه پای رانت خواران به ساخت و ساز غیرقانونی در اراضی کشور باز شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۲    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت مردم در تمامی امور ممکن نخواهد بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
رئیس مجلس با حضور در استان قم دیدارهای فشرده ای با تعدادی از مراجع عظام تقلید و برخی از طیف های مختلف مردم برگزار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه با پیگیری های مکرر زمینه انعقاد معاهده استرداد مجرمین ایرانی در کشورهای جنوب شرق آسیا مانند مالزی و اندونزی را فراهم کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
قدرت نرم جمهوری اسلامی در کنار توان نظامی ایران به کابوس بزرگ رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. درهمین حال تثبیت حق هسته ای ایران تل آویو را در وحشت فروبرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
نماینده مردم آشوریان و کلدانی در مجلس با اشاره به دیدار اخیر پنج نفر از نمایندگان اقلیت مذهبی مجلس با مقام معظم رهبری از درخواست دیدار جمعی جامعه اقلیت مذهبی با ایشان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۴    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با یادآوری اینکه مولفه اصلی اقتصاد مقاومتی استفاده حداکثری از ظرفیت های تولید داخلی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه سهم پژوهش در لایحه بودجه سال آینده نسبت به سال گذشته رشد 8 تا 10 درصدی داشته است، گفت: اما این مقدار به طور حتم برای فعالیت های پژوهشی کافی نخواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۹    
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه کمک گرفتن از افراد، خلاف و جرم است از دستگاه قضا خواست صحت و سقم لیست ادعایی رحیمی را بررسی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۶    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه تعبیر تفاهم بازی با کلمات است، گفت: استفاده از تعابیری همچون تفاهم در مورد مذاکرات هسته ای تغییری در سیاست های نظام ایجاد نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۰    
نماینده مردم نور و محمودآباد از مراحل ابتدایی تدوین طرح "تحریم صادرات گاز به اروپا " در مجلس خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از افزایش دلالان در حوزه سلامت، تصریح کرد: وجود دلالان و ارائه خدمات بی کیفیت به توریسم ها توسط این افراد باعث کاهش گردشگر سلامت خواهد شد لذا ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس معتقد است که پدیده زیرمیزی تاکنون به کلی ریشه کن نشده است ولی روند فعلی در جهت رفع پدیده زیرمیزی روند قابل قبولی است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آماده شدن پروژه فیلم محمد(ص) یکی از بهترین کارهایی بود که در سال اقتصاد و فرهنگ صورت گرفت و در جریان فیلم به خوبی دوره ای از کودکی و نوجوانی حضرت محمد(ص) به ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از روند رو به رشد تکدی گری در جامعه، گفت: متاسفانه تکدی گری به جای حذف شدن و برخورد با آن، روزبه روز در کشور در حال افزایش است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
رئیس مجلس صبح امروز با آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه و آیت الله مقتدایی دیدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۶    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه عملکرد نامناسب سازمان محیط زیست علت حذف اعتبار مقابله با ریزگردها در لایحه بودجه 94 است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اجازه فدارسیون والیبال به اعضای تیم ملی برای واردات خوردو ایرادی ندارد و باید فرصت های تشویقی برای تمام رشته های ورزشی در نظر گرفته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۷    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر معرفی سریعتر گزینه موردنظر برای ریاست دانشگاه تهران، گفت: تاخیر در معرفی رئیس دانشگاه تهران به ضرر این دانشگاه خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هنر یکی از ناب ترین راه های انتقال پیام اسلام است و حمایت نظام از پروژه محمد(ص) یکی از بهترین اقدامات نظام است.