پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۱۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 17 اسفند 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 خانه ملت 1 اسفند 1393 خانه ملت 2 اسفند 1393 خانه ملت 3 اسفند 1393 خانه ملت 4 اسفند 1393 خانه ملت 5 اسفند 1393 خانه ملت 6 اسفند 1393 خانه ملت 7 اسفند 1393 خانه ملت 10 اسفند 1393 خانه ملت 11 اسفند 1393 خانه ملت 12 اسفند 1393 خانه ملت 13 اسفند 1393 خانه ملت 14 اسفند 1393 خانه ملت 15 اسفند 1393 خانه ملت 16 اسفند 1393 خانه ملت 17 اسفند 1393 خانه ملت 18 اسفند 1393 خانه ملت 19 اسفند 1393 خانه ملت 20 اسفند 1393 خانه ملت 21 اسفند 1393 خانه ملت 22 اسفند 1393 خانه ملت 23 اسفند 1393 خانه ملت 24 اسفند 1393 خانه ملت 25 اسفند 1393 خانه ملت 26 اسفند 1393 خانه ملت 27 اسفند 1393 خانه ملت 28 اسفند 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر اخیر وزیر امورخارجه عربستان گفت: وقتی عربستان، ایران را به حمایت از تروریست ها متهم کند، واقعا باعث خنده جهانیان می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۸    
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،با اشاره به سابقه سیاه کشور دانمارک در توهین به پیامبر (ص)، گفت: شکستن قبح توهین به دین اسلام هدف اصلی غرب در تکرار سناریوهای خود است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۵    
گروه های سیاسی ظهور و بروز چندانی در مجلس نهم ندارند که برای ورود به سال اخر فعالیت مجلس نهم نیازی به خانه تکانی در موردشان وجودداشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان درباره صحبت های امروز مقام معظم رهبری در نشست با مسئولان محیط زیستی کشور گفت: در این نشست ایشان بر حفظ جنگل ها و مراتع کشور تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: علی رستگار به عنوان مدیرعامل جدید بانک ملت جمهوری اسلامی ایران با داشتن سوابق حرفه ای می تواند این بانک را در موقعیت ممتازی قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر صنعت بخش تولید را فراموش کرده و تنها به بخش بازرگانی می پردازد، گفت: ما وی را به عنوان وزیر واردات می شناسیم و نه وزیری که از تولید داخل حمایت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و دست اندرکاران منابع طبیعی و حفظ محیط زیست، حل مسائل و مشکلات زیست محیطی همچون آلودگی هوا ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی فراکسیون زنان و خانواده مجلس، با اشاره به نکاتی درباره سفر ماه جاری نمایندگان برخی تشکل های مردم نهاد حوزه زنان به نیویورک، بر لزوم هوشیاری وزارتخانه های خارجه و اطلاعات دراین زمینه تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش وابستگی به نفت به عنوان مهمترین ویژگی بودجه سال94 از بی توجهی به منابع طبیعی انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بودجه 94 را مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست وگفت: افزایش وابستگی به درآمد های نفتی و اختصاص اعتبارات متفرقه در اختیار مقامات، گوشه ای از این مغایرت هاست.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از لغو شدن سمینارهاو کنسرت ها توسط برخی گروه ها، تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۲    
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس امروز یکشنبه (17 اسفندماه) در مراسم دهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۷    
مجلس شورای اسلامی سه شنبه هفته جاری همایش سیاست های فناوری و نوآوری برنامه ششم توسعه را برگزار می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۶    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سنگ اندازی فرانسوی ها در مسیر نهایی شدن مذاکرات ایران با 1+5 را نشانگر فشار و سلطه لابی صهیونیست ها بر این کشور دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکید کرد که باید اجازه داده شود وزارت ارشاد در چارچوب وظایف قانونی خود عمل کند و گروه های بیرون در کار آنها دخالت نکنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۲    
شهر تاریخی نمرود که در قرن 13 پیش از میلاد و در حاشیه رود دجله، حدود 30 کیلومتری جنوب شرقی موصل، بنیان گذاشته شدامروز به دست گروه تروریستی داعش در حال تخریب و نابودی است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه کشورهای غربی راه های مختلفی را در موضوع هسته ای امتحان کرده اند به این نتیجه رسیدند تنها راه در این موضوع مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که باید پلیس از موقعیت اجتماعی بالایی در جامعه برخوردار شود گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۰    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس معتقد است که با رفتن به سمت ارزش نسبی خدمات و واقعی شدن تعرفه ها یک مورد زیرمیزی هم زیاد است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۷    
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد زیادی از آیین نامه های اجرایی قانون برنامه پنجم توسعه در آستانه بررسی برنامه ششم هنوز ابلاغ نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۵    
نماینده سردشت و پیرانشهر درمجلس با تأکید بر اینکه ادوات نظامی و تانک ها به روز از خط تولید کارخانه های اسلحه سازی به دست داعش می رسد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی دولتمردان به ریزگردهای سرگردان در سیستان گفت: دولت باید دیپلماسی فعال تری در زمینه نجات هامون داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واردات محصولات فرهنگی از کشورهای خارجی تاکید کرد: تا توجه به مشکلات اقتصادی که کشور دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: صادرات انرژی علاوه بر مزیت اقتصادی می تواند به عنوان پدافند عامل مورد استفاده قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هنوز دولت تدبیر و امید نتوانسته است ریاست دانشگاه مادری همچون دانشگاه تهران را معرفی کند و این یک نقطه ضعف بزرگ برای دولت و وزارت علوم به حساب می آید.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۷    
عضوهیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، تشکیل صندوق برای ایجاد اشتغال معتادان بهبودیافته از سوی وزارت کشور را مثبت ارزیابی و تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مغایرت های بودجه 94 با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: کارنامه قوای سه گانه در اجرای اقتصاد مقاومتی رضایت بخش نیست و تنها به نصب چند بنر و برگزاری همایش ها در این باره بسنده شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است که برای رسیدگی به پرونده بدهکاران بانکی باید دادگاهی ویژه تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی از رسیدگی به طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال 94 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عدم توجه مسئولان، کم توجهی به مسائل بودجه ای، نبود قانون کپی رایت برای بازی های خارجی و محدود کردن فروش آنها در بازارهای داخلی قسمتی از مشکلاتی است که بازی سازان رایانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: قصد داریم طی سه نشست در سخنرانی های خود به ارائه گزارش پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه عدالت جنسیتی زنان بپردازیم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه تاکنون اقدامات ائتلاف آمریکایی ضد داعش درعراق بی اثر بوده است، گفت: به طور حتم تنها عامل شکست های اخیر گروه های تروریستی به ویژه داعش در عراق ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۳    
نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه سال 1394، نتایج ناگوار عدم افزایش قیمت حامل های انرژی توسط دولت، توقف کامل روند هدفمندی یارانه ها، وجود فسادهای اقتصادی و چرایی رشد این فسادها در کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بانکداری در کشور ما نه اسلامی است و نه غیراسلامی و این امر نتیجه ای جز تعطیلی اقتصاد را به دنبال ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با تاکید بر اینکه ادامه افزایش قیمت مرغ پای وزیر جهاد کشاورزی را به مجلس خواهد کشاند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به مادرید پایتخت اسپانیا برای بهره گیری از تجربیات موفق این کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۶    
دولتی ها گفتند مجلس افزایش قیمت داد؛ بنزین را یا عوارض آب بها از مشترکان را ولی نگفتند این چنین بالارفتن هایی، خواست خود آنها بوده و مجلسی ها صرفا جهت همکاری با دولت، آن را پذیرفتند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
تاکنون انتخابات شورایاری ها سه مرحله را پشت سر گذاشته و قرار است روز جمعه 22 اسفندماه برگزاری این انتخابات وارد دور چهارم شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۰    
کشتار مسلمانان در امریکا ظاهرا نه تنها برای صاحبان امپریالیسم رسانه ای در غرب، ارزش خبری ندارد بلکه مجامع بین المللی و حقوق بشری نیز که در خصوص قتل عام کارکنان "شارلی ابدو" حنجره پاره کردند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۸    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلستان، گفت: اعضای هیأت پارلمانی ایران صبح امروز برای انجام برخی دیدارها با ایرانیان مقیم لندن و نمایندگان پارلمان انگلستان، به این کشور سفر کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از اخذ بهره 30 درصدی از سوی بانک ها گفت: در آمارهای رسمی کشور عنوان می شود نرخ تورم به حدود 15 درصد کاهش یافته بنابراین اخذ بهره بانکی 30 درصدی از ...