پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۳۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 12 اسفند 1393 - icana.ir

خانه ملت 30 دی 1393 خانه ملت 30 بهمن 1393 خانه ملت 1 اسفند 1393 خانه ملت 2 اسفند 1393 خانه ملت 3 اسفند 1393 خانه ملت 4 اسفند 1393 خانه ملت 5 اسفند 1393 خانه ملت 6 اسفند 1393 خانه ملت 7 اسفند 1393 خانه ملت 10 اسفند 1393 خانه ملت 11 اسفند 1393 خانه ملت 12 اسفند 1393 خانه ملت 13 اسفند 1393 خانه ملت 14 اسفند 1393 خانه ملت 15 اسفند 1393 خانه ملت 16 اسفند 1393 خانه ملت 17 اسفند 1393 خانه ملت 18 اسفند 1393 خانه ملت 19 اسفند 1393 خانه ملت 20 اسفند 1393 خانه ملت 21 اسفند 1393 خانه ملت 22 اسفند 1393 خانه ملت 23 اسفند 1393 خانه ملت 24 اسفند 1393 خانه ملت 25 اسفند 1393 خانه ملت 26 اسفند 1393 خانه ملت 27 اسفند 1393 خانه ملت 28 اسفند 1393 خانه ملت 29 اسفند 1393 
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۴    
جلسه امروز سه شنبه 12 اسفند 1393 کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۸    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از جزئیات جلسه امروز کمیسیون با مسئولان صنعت هوایی کشور خبر داد و گفت: نحوه خدمات به مسافران، رعایت ایمنی پروازها ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۹    
اتمام تصویب لایحه بودجه 1394 کل کشور در مجلس شورای اسلامی از منظر دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۱    
علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با ادوارد اوکدن، مدیر بخش خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس تصریح کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
بررسی لایحه بودجه 94 که در جلسه نوبت عصر امروز سه شنبه 12 اسفند 1393 مجلس شورای اسلامی پایان پذیرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۱    
علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 12 اسفند 1393 با هیات برزیلی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۷    
مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به بخش هزینه ای تبصره21 لایحه بودجه 94 در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، با تعیین اعتبار اختصاص یافته به یارانه نقدی و غیرنقدی در سال 94 ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از بررسی بودجه 94 کل کشور در صحن علنی مجلس از خبرگزاری خانه ملت تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت درآمدها و هزینه های سال 94 کل کشور را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی امروز را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثریت نمایندگان موافق ارجاع تبصره 21 با موضوع هدفمندی یارانه ها به کمیسیون تلفیق بودند گفت: نباید در بررسی موضوعات مختلف در مجلس نمایندگان همدیگر را متهم کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، به دولت اجازه دادند تا منابع حاصل از افزایش قیمت برق و آب را به صنعت برق و آب اختصاص دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را موظف به حذف یارانه خانوا رهای پردرآمد کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را مکلف به پرداخت مستمری به رزمندگان معسر دارای حداقل 6 ماه حضور در جبهه کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را موظف به ثبت نام یارانه بگیران جدید از آغاز سال آینده کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان ملت مقرر کردند یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی (به جز فصول 1، 4 و 6) به سازمان صداوسیما اختصاص یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت میزان اعتبار اختصاص یافته به یارانه نقدی و غیرنقدی در سال آینده را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۱    
نمایندگان مردم در خانه، سهم یارانه سود تسهیلات تامین مسکن حمایتی زوج های جوان، اقشار آسیب پذیر، روستاییان و عشایر، ساماندهی مسکن در بافت های فرسوده، سکونتگاه های حاشیه شهرها و مسکن مهر را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۲    
عضوکمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: در حال حاضر زیر ساختهای لازم از جمله هتل و اماکن پذیرایی به میزان کافی وجود دارد از این رو متناسب با این زیر ساختها باید نسبت به جذب گردشگر اقدام کرد و در ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با مدیر بخش خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس تصریح کرد: لندن با اتخاذ رویکردهای جدید گام های اساسی در جهت پیشبرد همکاری های دو کشور بر دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۲    
جمعی از اساتید دانشگاه های کشور سوریه با یوناتن بت کلیا و ناصر سودانی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه کشیدن دیوار امنیتی به دور کشورها راهکار مقابله با داعش نیست گفت که این اقدام عربستان نشان دهنده درماندگی این کشور در مقابل تروریست است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به ادامه فعالیت بیمارستان 22 بهمن شهرستان مسجدسلیمان گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۱    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر این که از صحبت های ظریف در نشست شورای حقوق بشر در ژنو حمایت اصولی می کنیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۶    
نماینده اهواز در مجلس با اشاره به اقدامات اخیر جهت مقابله با ریزگردها در خوزستان گفت: در مقابله با ریزگردها؛ به جای مالچ پاشی باید نهال کاشت.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: باید از میادین مشترک در حوزه های نفتی و گازی استفاده لازم را داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۳    
رییس کمسییون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طرحی دوفوریتی برای نظام رتبه بندی معلمان از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پس از لایحه بودجه سال 94 ارائه خواهد شد که امیدواریم با اجرای این طرح معلمان به ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۳    
نمایندگان مرم در خانه ملت دولت را مجاز به واگذاری طرح های تملک دارایی و سرمایه ای تا سقف 10 هزار میلیارد تومان به بانک های دولتی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۱    
جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مجاز به تسویه یا انتقال معادل اموال، سهم الشرکه و یا حقوق بهره برداری از معادن مربوط به انتقال صندوق بازنشستگی فولاد کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس، در واکنش به اظهارات اخیر رئیس مجمع تشخصی مصلحت نظام، گفت: مجلس به کسی دروغ نگفته است، دروغ را کسانی گفته اند که ادعای تقلب کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه خوشبختانه دوسوم از جاده شهر مبارکه به شهرضا چهارخطه شده و یک سوم از این جاده به صورت دوخطه مانده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۹    
نمایندگان مردم در خانه ملت، با اختصاص 5 هزار میلیارد ریال جهت تجهیز واحدهای راهداری مستقر در راه های کشور به منظور امدادرسانی به مردم موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۹    
عضو مجمع استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حساسیت نمایندگان نسبت به گردوغبار در استانهای جنوبی و غربی کشور، از در نظر گرفتن اعتباری برای مقابله با ریزگردها خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۵    
نمایندگان خانه ملت، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را مکلف به ثبت هرگونه تغییرات در زمینه نقل و انتقال زمین و خرید و فروش و اجاره پس از اخذ مجوز کتبی از سازمان خصوصی سازی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۵    
جلسه امروز (سه شنبه 12 اسفند)کمیسیون عمران با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۵    
با موافقت نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت مجاز به بازنشستگی پیش از موعد کلیه مشمولان قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان خود و قانون تمدید آن در دستگاههای اجرائی دولتی با موافقت بالاترین مقام اجرائی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۵    
نماینده مردم رباط کریم در مجلس با انتقاد از اقدام شهرداری در دادن مجوز تبلیغات به بانک های بدون مجوز در بیلیوردهای سطح شهر ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۹    
غلامرضا تاجگردون و محمدرضا پورابراهیمی مهمان امشب برنامه زنده "متن حاشیه" با موضوع ارزیابی عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۶    
رئیس فراکسیون صنایع دستی و فرش ایران مجلس گفت: فراکسیون صنایع دستی و فرش از روز گذشته با برگزاری انتخابات هیأت رئیسه به صورت رسمی فعالیت خود را با هدف حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و فرش آغاز کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اولویت دانشگاه تهران را ساماندهی پردیس دانشگاه تهران عنوان کرد و گفت: عدم این ساماندهی در شأن دانشگاه، تهران و کشور نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۶    
ناصر سودانی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس امروز (سه شنبه12 اسفند) با اساتید دانشگاه های سوریه دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حمایت از گروهها و جنبشهای مقاومت در فلسطین را یکی از خواسته های مردم مصر هنگام انقلاب دانست و تصریح کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۴    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه جبران کسری بودجه با استفاده از ظرفیت صنعت گردشگری ممکن می شود، گفت: اگر جاذبه های گردشگری کشورمان به خوبی به دنیا معرفی شود دیگر نیازی به درآمدهای نفتی نداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
فراکسیون فلسطین و مقاومت اسلامی مجلس ضمن صدور بیانیه ای در محکومیت اقدام مصر در تروریستی اعلام کردن گروههای مقاومت اسلامی فلسطینی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۰    
جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه 12 اسفند) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت دیون خود را به اعضای صندوق بازنشستگان فولاد پرداخت کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است نمایندگان در جریان بررسی بخشهای هزینه ای تبصره 21 سقف رقم پرداخت نقدی به مردم را کاهش دهند تا دولت ناچار شود تعدادی از یارانه بگیران را حذف ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۵    
پزشکیان و حسینی صدر از قوه قضائیه خواستند به لیست جعلی دریافت کنندگان پول از رحیمی رسیدگی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۲    
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تاکید کرد:تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، هنوز در مراحل ابتدایی است، در بنیاد شهید مسائلی مطرح شده اما خبرفساد مالی گسترده، کذب محض است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۱    
نمایندگان مردم در خانه ملت، شرایط پرداخت حق نگهداری به والدین و همسران شهدا که به دلیل کهولت سن یا بیماری صعب العلاج نگهداری می شوند را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۱    
جمعی از پرسنل شرکت برق منطقه ای تهران ظهر امروز برای رسیدگی به مشکلات خود مقابل درب شمالی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
با موافقت نمایندگان مردم در مجلس، پیشنهادات کمیسیون ها در قالب تبصره های الحاقی به لایحه بودجه سال 94 کل کشور مطرح نخواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را مکلف به اختصاص اعتبارات مصوب هزینه ای موسسات تحقیقاتی کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل زنگ پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت با اختصاص اعتبارت حوزه سلامت به صورت استانی مخالفت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۴    
نمایندگان مجلس با اختصاص اعتباری جهت افزایش برنامه های فرهنگی و آگاهی بخشی در صدا و سیما موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت اعتباری بالغ بر 89 میلیارد تومان را برای اجرای طرح حدنگار اختصاص دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد درآمد که براساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۳    
علیرغم تأکید یک اصل از اصول قانون اساسی با قدمت 30 ساله بر ممنوعیت دو شغله بودن و وجود یک قانون عادی با قدمت 18 ساله هنوز مشکل دو شغله ها حل نشده و ابهاماتی در خصوص تصدی دو عنوان نمایندگی مجلس و ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای پر سروصدای خود در کنگره امریکا ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت، اعتباری افزون بر یکهزار میلیارد تومان را برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در سال 94 در نظر گرفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
نمایندگان مردم در خانه ملت با اختصاص یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای تقویت بنیه دفاعی به نیروهای مسلح موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت با اختصاص 175 میلیارد ریال به صنعت دامپزشکی کشور جهت برخی خدمات از جمله پایش باقیمانده های دارو ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۱    
نمایندگان مردم در مجلس با اختصاص بیش از 5 هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل عمومی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۱    
نمایندگان مردم در مجلس با اختصاص 36 میلیارد ریال به سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای اجرای طرح آموزش های مجازی موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۸    
جمهوری بولیواری ونزوئلا که از کشورهای مخالف رویکرد استعمارگرایانه ایالات متحده در قاره آمریکا می باشد ، آشوب و درگیری خیابانی سختی را از سرگذرانده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس بر ضرورت تشکیل سازمان خودکفایی وزارت نفت به عنوان متولی حمایت از دکل های داخلی تاکید کرد و از وزیر نفت خواست که تنها به صدور و ابلاغ بخشنامه اکتفا نکند و نظارت بر اجرای ممنوعیت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس، اسامی میهمانان جلسه امروز صحن علنی مجلس را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت تبصره ای از لایحه بودجه را که مربوط به طرح هدفمندی یارانه ها بود برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت به دولت اجازه دادند به منظور افزایش سرمایه دولت در صندوقهای ضمانت صادرات ایران، حمایت از توسعه صنایع الکترونیک، بیمه فعالیتهای معدنی ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص 48 هزار میلیارد ریال از محل هدفمندی به بخش سلامت موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۱    
عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10احزاب در دوره هشتم مجلس با انتقاد از اینکه احزاب واقعی و فعال در کشور وجود ندارد، راه اندازی مجدد خانه احزاب بر اساس قانون را کمک به رفع معضل احزاب در کشور دانست
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، ضمن هشدار نسبت به بیکاری تلمبار شده در کشور، گفت: امروزه حدود 50 درصد متقاضیان ورود به بازار کار فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که این بدان معنا است تناسبی میان نیاز بازار ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۵    
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه استراتژی روحانی و ظریف، استراتژی دشمن سازی نیست، تاکید کرد که دولت یازدهم با تغییر سیاست خارجی کشور، حضور و سفر گردشگران خارجی را مسبب شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۵    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل دادگاه ویژه را اقدامی مثبت در راستای وصول مطالبات معوق ارزیابی کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت با تبصره ای در لایحه بودجه مبنی بر بودجه ریزی عملیاتی و ارائه کمک اعتباری به دستگاه ها بدون الزام به رعایت قوانین و مقررات عمومی حاکم بر دستگاههای دولتی و نظارت دستگاه ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۹    
سید هادی حسینی در یادداشتی برای درگذشت مادر شهیدان احمد و محمد کشوری پیام تسلیتی صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۷    
رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اصول قطعی را مشخص و مبرهن دانست که در معنای واقعی داشتن برنامه برای اداره کشور و رشد دادن شایستگان در عرصه حاکمیت و حکومت است.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۴    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۸    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با انتقاد از اینکه تاکنون مصوبه مجلس و نگاه دولت در مورد پرداخت 60 میلیاردتومان تسهیلات بلاعوض برای به زراعی چای محقق نشده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۸    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، با تاکید بر وجود ظرفیت های مناسب برای جذب گردشگر سلامت در کشور، گفت: با سرمایه گذاری بیشتر ...